Skocz do zawartości

kaido2

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    795
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana kaido2 w dniu 21 Stycznia

Użytkownicy przyznają kaido2 punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika kaido2

Wymiatacz

Wymiatacz (10/13)

  • Od roku
  • Automat Rzadka
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

709

Reputacja

  1. @nossy,przecież tam tył i przód masz karbonowy ,alu jest tylko środek i to nie na okrągłych rurach co poprawia sztywność Gumowatość stanowiły tam koła, które były najsłabszym ogniwem tego setu Późniejsze egzemplarze to już alu z karbon widłem i podejrzewam, ze już raczej takie se.Obecnie aluminium w egzemplarzu który posiadam, jest zdecydowanie mniej jak w oryginale . Czujesz na nim na czym stoisz w sensie nie pływa , do 40-ki od 0 to są sekundy. Na PP w łuku ( o którym myśle, że o tym piszesz, chyba że chodzi o ten w lesie, ale on jest akurat łatwy) nie pojedziesz więcej jak 5x, problem w endurensie pojawia się powyżej tej prędkości. Takie Cervenohorske to są prędkości, gdzie bez dokręcania lecisz te 8 dych, endurensem musisz dohamować, gdzie konkretny race przy podstawowych umiejętnościach to przeleci*. Jeżeli chodzi o te otoczaki na PP, to najlepiej mi się tam sprawdziła opona właśnie 23 ( nie bez powodu Michelin Lite Comp), która idealnie łapała trakcję w szczelinach wypełnionych ziemią. Na wysokim obrocie na którym najlepiej to jechać, obrót nie uciekał jak w przypadku szerszej opony 28. Komfort jazdy podobny, a kolo nie buksowało i rower podjeżdżał tak jak miał podjeżdżać. * Nie dotyczy ciasnych wąskich zakrętów 180 jakich u siebie mam pełno, mimo to na agresywnym RC łatwiej, szybciej i sprawniej P.S. Karbonowe koła szosowe mam w karbonowym gravelu i na uyebach, gdzie większość wyje się po prostu leci Ostatnio nawet nie wiem kiedy urwałem małą torebkę podsiodłowa
  2. @Talrand obecnie nadal mamy początek XXIw . Rowery zaś : Triban 5 2012 v Author CA66 2013 na 10-kowej Ultegrze Chyba, że? Geometria Authora jest bardzo stara, pamiętająca jeszcze XXw, jednak do ścigania i zjeżdżania jak dla mnie idealos
  3. @nossy tak, ale tego pierwszego z 2012r. Najlepszy rower jaki wypuścili z serii 5
  4. @nossy może na szerszym laczku tak Mam endurensowego sztywnego Triba5 na sztywnych kołach( tam już w sumie oryginalna to jest tylko rama), opony GP attack force ( 23,tył 25) i nie ma to szans chociażby z moim agresywnym Authorem CA66, gdzie przód masz bardzo nisko, całość jest zbita i na bardzo wysokich prędkościach rower zupełnie inaczej się przykleja, inaczej się zachowuje( jest mega stabilny i przewidywalny). To jest właśnie to o czym piszesz, sylwetka, ale i środek ciężkości w danym miejscu . Na tym pierwszym motory na chociażby takim zjeździe z Cervenohorskeho odjeżdżają mi już na pierwszym zakręcie( bo musisz dohamować inaczej zostaniesz wycięty), w przypadku tego drugiego motory odjężdżają dopiero jak docisną na prostej w okolice stówy Czasem bywa, ze zjadę z nimi do końca, co w pierwszym przypadku nie jest możliwe Zresztą na zjazdach zawsze uciekałem enduransiarzom. Slopping in plus to już zupełnie inne prowadzenie w danych nieraz decydujących sytuacjach. 23 przemineło, bo się obręczom rozszerzyło co przy TL jest oczywiste Druga rzecz , że ostatnie 23 to kabany po macoszemu, gdzie wyjazd na sekcje brukową skutkował obcięciem rąk Dlatego w tej sytuacji wybór wiadomy, szerszy lacz niższe ciśnienie, albo podwójna owijka i przeżyć łamanie ramy Przy bardzo lekkim rowerze o odpowiedniej geometrii 52/36 z kasetą 11-21 na skosach aż tak strasznie nie wygląda Sam się nieraz na to nabieram gdy pojeżdżę sobie przez dłuższy czas na jakiś klocach i zapomni mi się że tą, czy tą górkę 15- 16% jechałem jeszcze z blatu
  5. On ma endurensa, który na szybkich zwłaszcza krętych zjazdach zawsze zostanie z tyłu.50/34 jest dobre, ale 52/36 i 11-21 zawsze będzie lepsze nawet na góry Endurans na laciu 32c z korbą 50/34 i 11-32 nawet nie ma startu do agresywnej i zbitej race na laczku 23c,52/36,11-21 o wadze oscylującej 7 kg Kluczowa w tym jednak jest sprawa Brak odpowiednich parametrów fizycznych W tej grupie niczego oczywistego się nie nauczysz Ed: Zebrane w kupę
  6. https://www.olx.pl/d/oferta/zabytkowy-rower-eska-sport-1958r-piekny-CID767-ID15owZP.html?gQT=2&srsltid=AfmBOoq9QbPPsnvtwBugQ1uLoyuYRUEBdp5XgxXn687hMMPrrVQKgLSniPY U mnie rzecz jasna oryginalna jest tylko rama Rama na Columbusie Ramy z lat 40 i 50( pomijając pierwsze szosy na świecie) miały duże prześwity i przyjmowały laczek nieraz i 40c, Favority i Orkany taką możliwość zachowały do końca swoich dni , z tym, że Orkany to padło straszne Poodwiedzać złomy, albo Allegro,OLX i Favorita( najlepiej samą ramę i robić). Techstopy to to samo i 3x tańsze ( bo nie płacisz za Szwajcarię i Swisstop). Jeździłem na niebieskich,- żylety
  7. W Esce Sport do przodu weszło 42, tył ograniczył trójkąt i tylko 38 Bo endurance to geometria, która ma dać komfort dla kregosłupa na dystansie ultra ( no juz takim 300,czy calodziennej jeździe), aczkolwiek ja na race dyskomfortu nie odczuwam. 2013 to laczek max 25 , od 2018 tendencja szła ku tyciu
  8. Wracając do tematu włożysz Właściwe W cenie wymiany tarcz po 20 pln sztuka otrzymuję lżejsze koła, koła na lepszych piastach, koła bez baboli, koła na zdecydowanie lepszym systemie bo ratchet, który na 54 ząbkach działa świetnie, precyzyjniej jak na zapadkach które potrafią przeskoczyć, koła pewne, sprawdzone, które się łatwiej i szybciej serwisuje Pierścienie są na ogólnodostępnym DT, więc odpada problem z rzeźbieniem jak by się coś w bębenku sypało Przesyłka jest z EU w cenie kół. Elity idą z CN , gdzie przesyłka sprzedającego wielokrotnie przekroczy wartość kompletu tarcz Czy serio warto zostawać na 6-ciu śrubach ?
  9. Bo ciekawość jakie foty wypluwa mikrosmartfon
  10. https://pl.aliexpress.com/item/1005006281662446.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.5.d58f1c24xJ3yr5&gatewayAdapt=glo2pol
  11. Lepiej, jednak zależy do czego tej szosy używasz, bo jeżeli aby sobie pojeździć to w zupełności wystarczy te 32c
  12. kaido2

    [koło] 28 a 29

    Z doświadczenia Ci napisze , że jest odwrotnie ( nie dotyczy zjazdówek, enduro) Bo różnica jest tylko w oponie Na koło 28 mam założone 29,1 i zjeżdża to po kamieniach korzeniach na prędkościach, gdzie niekiedy takich rzeczy nie widzę. Obręcz jest pancerna
  13. 28/wew 25 , 30/wew 28 38 spokojnie to wytrzyma Najlepszy
  14. P.S. Wklepałem z ciekawości temat w googla i ten mi wypluł coś takiego "Nie ma podstaw, aby sądzić, że spodenki RION są rakotwórcze. " Ze swojej strony nie zauważyłem nic co by mogło je o to podejrzewać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...