Skocz do zawartości

kaido2

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    953
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana kaido2 w dniu 21 Stycznia

Użytkownicy przyznają kaido2 punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika kaido2

Mentor

Mentor (11/13)

  • Od roku
  • Automat Rzadka
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

908

Reputacja

  1. Recony znam , bo mam i przy chińskim avitusie to one są wąskie . Wersja pod piny jest szersza jak wersja pod bloki. Koszt zimowych to jakieś 350pln z przysyłką
  2. Ty nazywa się Wiki
  3. Gięcie i długość to już indywidualna sprawa. Ja akurat wolę dłuższe, bo jest dodatkowy chwyt, który czasem przy ściganiu się przydaje Czasem , więc nie ma problemu jak się tam nie złapie. Tak wracając,- to typowy kompakt
  4. "Dlatego się ścigam. Tam przy takich prędkościach nikt nie ogląda butów, chyba że zaraz zostanie zdjęty"
  5. Bo daje. Wystarczy zmienić i przejechać się po sekcji brukowej Flara w szosie? Jeszcze jak prosta, choć? Z za szerokiej w dolnym chwycie, żeby nagle " za..bać i przytrzymać na mocy" ? Ja tego nie widzę, a maiłem i szczerze próbowałem Tak wracając jeszcze Posłużę się wcześniej wspomnianym CSC ( cena czyni cuda)
  6. Bo żeby dyskutować, to trzeba posiadać odpowiednią wiedze : ) No to Cie oświecę Na Ali wystawiają się producenci którzy już są " te 20 lat" na rynku, oferujący swe produkty " właśnie w takich cenach" Na tym jeździ pół światu, ba nawet jeżdżą teamy , czy wielu zawodników. Tylko , żeby o pewnych rzeczach wiedzieć to trzeba chcieć wiedzieć Nie trudno się domyślić , ze mowa o Elitach i CSC-kach. Tak , na tym tez trzaskam zawody po "uebach" Ale lecisz grupą i przeskakuje jeleń, czy ładujesz się w krater. Lecisz na ryj i usypuje się kupa O właśnie to A teraz do tematu Używam np tej kierownicy od wielu tys km, jeżdżone po kamiorach itd.. Używam, bo wiem, że to konkretny producent i nic się z tym nie stanie, a wykonanie jest naprawdę spoko
  7. Da radę nawet piłką Teoretycznie powinno być do skrócenia 3,5 mm na stronę + wymiar kołnierza blokującego wsadzonego end capa qr
  8. Tylko alu Aspre/Boreas, to są akurat geometrie sportowe Ale jeżeli jeździło się dobrze, to to będzie dobra opcja w tej kasie zwłaszcza jak się trafi powystawowy w decu
  9. Pozwalam podczas roboty patrzeć na ręce, nie trzęsą mi się
  10. @emski nie ma problemu, pacjenta poproszę. Jak mi go dowiezie, to mu ustawię
  11. Ale przynajmniej jest zabawnie Prosta rzecz , a cieszy Robię szybciej bez blaszek
  12. Randomowa, czyli jakaś tam Nowoczesne karbonowe szosy wilier.... to dalej jakaś tam, bo cały wic rozbija się o konkretne modele Są karbony i karbony jak wspomniałem.Karbon szosy, a karbon gravele to też zupełnie inna para kaloszy( bo tak jak mtb-ki bywają cłąkiem miękkie). Dysponuję i miałem styczność z różnymi karbonowymi ( i gravelami i szosami), w tym takimi gravelami co w turystyce zrobią różnice, ale mowa jest o Liv Devote właśnie w tej turystyce, więc tu 2 koła dopłaty do karbonu zmieni w sumie tyle, że będzie karbon zamiast alu I tu się zgadzamy, że lepiej dać szerszego lacia.
  13. Jak będzie luz, to trzeba
  14. Ale tu nie ma co porównywać jakiś randomowych szos w karbonie do gravela alu Są ramy karbonowe i karbonowe, jedne mają oczywiste przeznaczenie i pracują tak jakie były założenia producenta ( sztywność, tłumienie drgań tam gdzie mają tłumić), a inne są miękkie po całości ( budżetowe gravele i mtb) wykonane tylko z jednego typu tkaniny Stopy alu też są różne. Druga sprawa , konstrukcje karbon szosowe tłumią przy odpowiednich warunkach i przy wyższej prędkości( już od 35/40 kmh), dlatego wielu odnosi wrażenie, że to nie działa jadąc te 30 km/h Karbon szosowy, a gravelowy to są zupełnie inne tematy, bo jeździ to w zupełnie innych środowiskach. Niemniej nie zmienia to faktu, że do typowej turystyki wystarczy aluminiak z karbonowym widelcem.
  15. O jak fajnie, że ktoś wspomniał o mocy bezwzględnej Ale: 100 kg tłuszczu, a mięśnia, to jest spora różnica " Łyda" pozwala przetrwać na podjazdach i zmienić kolej rzeczy na prostych i zjazdach Wielu miałem takich na kole co pomimo swej wyższej wagi dokręcali, bo przecież nikt nie każe przyjmować odpowiedniej pozycji zjazdowej, zmieniać setu kół na taki który działa, czy korzystać z techniki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...