Skocz do zawartości

kaido2

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    945
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana kaido2 w dniu 21 Stycznia

Użytkownicy przyznają kaido2 punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika kaido2

Mentor

Mentor (11/13)

  • Od roku
  • Automat Rzadka
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

906

Reputacja

  1. Pozwalam podczas roboty patrzeć na ręce, nie trzęsą mi się
  2. @emski nie ma problemu, pacjenta poproszę. Jak mi go dowiezie, to mu ustawię
  3. Ale przynajmniej jest zabawnie Prosta rzecz , a cieszy Robię szybciej bez blaszek
  4. Randomowa, czyli jakaś tam Nowoczesne karbonowe szosy wilier.... to dalej jakaś tam, bo cały wic rozbija się o konkretne modele Są karbony i karbony jak wspomniałem.Karbon szosy, a karbon gravele to też zupełnie inna para kaloszy( bo tak jak mtb-ki bywają cłąkiem miękkie). Dysponuję i miałem styczność z różnymi karbonowymi ( i gravelami i szosami), w tym takimi gravelami co w turystyce zrobią różnice, ale mowa jest o Liv Devote właśnie w tej turystyce, więc tu 2 koła dopłaty do karbonu zmieni w sumie tyle, że będzie karbon zamiast alu I tu się zgadzamy, że lepiej dać szerszego lacia.
  5. Jak będzie luz, to trzeba
  6. Ale tu nie ma co porównywać jakiś randomowych szos w karbonie do gravela alu Są ramy karbonowe i karbonowe, jedne mają oczywiste przeznaczenie i pracują tak jakie były założenia producenta ( sztywność, tłumienie drgań tam gdzie mają tłumić), a inne są miękkie po całości ( budżetowe gravele i mtb) wykonane tylko z jednego typu tkaniny Stopy alu też są różne. Druga sprawa , konstrukcje karbon szosowe tłumią przy odpowiednich warunkach i przy wyższej prędkości( już od 35/40 kmh), dlatego wielu odnosi wrażenie, że to nie działa jadąc te 30 km/h Karbon szosowy, a gravelowy to są zupełnie inne tematy, bo jeździ to w zupełnie innych środowiskach. Niemniej nie zmienia to faktu, że do typowej turystyki wystarczy aluminiak z karbonowym widelcem.
  7. O jak fajnie, że ktoś wspomniał o mocy bezwzględnej Ale: 100 kg tłuszczu, a mięśnia, to jest spora różnica " Łyda" pozwala przetrwać na podjazdach i zmienić kolej rzeczy na prostych i zjazdach Wielu miałem takich na kole co pomimo swej wyższej wagi dokręcali, bo przecież nikt nie każe przyjmować odpowiedniej pozycji zjazdowej, zmieniać setu kół na taki który działa, czy korzystać z techniki
  8. Te rowery różnią się w sumie tylko ramą , więc nie należy spodziewać się cudów. Różnice w masie pomiędzy dobra ramą karbonowa, a dobra ramą z bardzo lekkiego stopu aluminium sa niewielkie i różnice są w zakresie od 500- 800 gr, na framesecie Ponieważ mowa jest o turystyce więc zasugeruje alu z widłem karbonowym, koła i laczki do zmiany w sytuacji gdy obecne okażą się irytującymi klocami
  9. https://pl.aliexpress.com/item/1005009882768615.html?spm=a2g0o.productlist.main.2.4dda7222CsHonR&algo_pvid=f2f519be-110c-44bd-80ed-521547b27670&algo_exp_id=f2f519be-110c-44bd-80ed-521547b27670-1&pdp_ext_f={"order"%3A"14"%2C"eval"%3A"1"%2C"fromPage"%3A"search"}&pdp_npi=6%40dis!PLN!123.74!108.75!!!236.01!207.41!%4021038e1e17616652786738163e0c1f!12000050469430039!sea!PL!0!ABX!1!0!n_tag%3A-29910%3Bd%3A157a65cb%3Bm03_new_user%3A-29895%3BpisId%3A5000000187476169&curPageLogUid=FxxNo7CLz2zm&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A|x_object_id%3A1005009882768615|_p_origin_prod%3A#nav-specification
  10. Przejrzyj tematy z CSC, wrzucałem link do tych end capów. Co prawda do 272, ale do 245 też powinny podejść.
  11. Są end capy
  12. @ernorator, kumpel ultra maratoni i ściga się na Spcycle. Trochę na tym zrobił, jeszcze nie polamał i do tego chwali , więc musi być dobra
  13. Świetna rama do ścigania Sztywna i ma to co powinna każda do takiego przeznaczenia. Też kiedyś marzyłem o schowku, bo ultra maratony. Obecnie cały serwis mieszczę w tylnej kieszonce koszulki, więc po co? I wraca szeroki wybór ram. Składać tak, kiedy rower ze mną zostanie , bo wiem czego dokładnie chce i nie pójdzie do żyda. Koszt przy tym groszowy w przypadku do seryjnego, o takich samych parametrach. I to jest za. Z Flyxii zszedłem do 8,5 kg i wyszła mnie finalnie 5 koła i to był główny argument, bo nowego z takimi parametrami nie kupię Inna sprawa ciekawość chińczyka
  14. Soft jest zupełnie inny
  15. 820 normalnie wytycza drogę, gdy bliżej jest do następnego punktu na wytyczonym śladzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...