Dlatego cały świat DH jeździ na tych zwężanych do 1,5
wybieranie wycinka matematycznofizycznego z rzeczywistości nie zawsze się sprawdza bo praktyka pokazuje scenariusz trochę odmienny... ważne jest nie laboratorium szprychy, tylko przetrwanie koła i mało konieczności korekt. Pamiętam, że w podstawowej tabeli masy i parametrów DT cieniowane mają zawsze najwyższe parametry....
i co : ostatnie z moich koł na revolution ( sssuper lekkkie pod szytkę) czeka ma Ciebie od 10 lat w torbie , jak chcesz to pisz, mam gdzieś obręcz do kompletu na tył, mogę zważyć... przebieg 100 km.
Dla mnie 1,8 nie ma sprawy! a gdy to 1,5 zawsze coś złego się stanie gdy obręcz jest delikatna...
w swoim czasie kupę ludzi na maratony plotło na 1,5 z Crestami czy lekkim Dt, Koła 26 miały lepsze kąty i trochę lepiej to znosiły.... 29 gorzej. Może ktoś inny opisze ile lat i tysięcy km w górach bez korekt zaliczył na Rewoluszyn i Stan Crest... bo często owszem szprycha wytrzymywała ale wzmożony naciąg robił pajączki wokół nypla.