Skocz do zawartości

itr

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 658
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    22

Ostatnia wygrana itr w dniu 7 Listopada 2020

Użytkownicy przyznają itr punkty reputacji!

Reputacja

1 755 Doskonała

2 obserwujących

O itr

  • Tytuł
    Master

Dodatkowe informacje

  • Imię
    tr

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. WKG dla posiadacza sztywnej osi też propozycja oś za 30 dolarów. Mocowanie bagażników do ram bez mocowania- ARTYKUŁ
  2. To chyba nie wiesz co to prawdziwe Mtb w błocie. Też miałem, do jazdy po krzakach ok, ale jak już błoto jest górskie nie chroni przed ssaniem łańcucha, a zalepia mułu bryłą. z przymrużeniem oka, ale fakt.
  3. tylko nie montować tego badziewia, bo to jest zakała nie antyzakleszczanie,... Już lepiej zrobić adapter na łapkę na muchy, w kształcie nóżki, większa szansa na muchę niż kleszcza o zakleszczeniu poważnie, to półka na brud a jak się jednak łańcuch w nią wpasuje I ZAKLESZCZY to klękajcie i wyrwijcie go chrum tu rurum!!!
  4. Mam małe i duże Crosso, małe dobre tylko na takie tam trzy rzeczy na krzyż w mieście. Duże dają wygodę i brak kompresji wszystkiego . Używam z bagażnikami Racktime marka Tubusa dodając dodatkowy dolny zaczep blaszkę z oferty Crosso. Mam też inne bagażnik z oferty alltheway, który pasuje do crosso i ramy z tarczówkami. Ramy i zacisk tylnego hamulca są czasami szerokie. Bagażniki mogą mieć takie tutki jak oliwki słuchawek lekarskich obchodząc konstrukcję zacisku hamulca ważne żeby objęły szerokość ramy na dole przy piaście. Jak ktoś ma wielką stopę musi mieć pewność że bagażnik z zawieszoną sa
  5. Przerabiałem mało miejsca, nie ma sensu poprzeczka i hamulec są na tyle blisko że wszystkie śmiecie i lepkie kamyczki grają i ciężko wytrzymać, wróciłbym do 25. Acha i u mnie sensację zrobiły dwie 25 od Conti, Grand prix i grandprix Classic ta druga na na tej samej obręczy wysokość prawie 3 mm wyższa., Szerokość nominalna zachowana. Ale to jakiś ewenement, żadna inna szosowa 25 nie była taka wysoka.
  6. itr

    [suport] pomoc w doborze

    Tzn możesz stracić ( kiedyś była dożywotnia) gwarancję na ramę, także jeśli ją masz to zastanów się dwa razy. Patrzenie na ręce rozumiem.
  7. itr

    [suport] pomoc w doborze

    Z własnym kluczem pojedź do autoryzowanego Trek serwisu, czy Łomianki czy Bronie czy Śniego, czy Rydy, tam gdzie honorują gwarancję i gdzie w razie dalszych problemów będziesz ją oddawać, poproś o wpisanie serwisu w książkę roweru, zachowaj paragon, gdy będziesz reklamować ramę nie będą mogli zarzucić że zepsułeś samodzielnie. przecierasz Warszawski tokenowy szlak, to dobrze! Powodzenia może za rok dwa też będę, na razie zostaję na stali i gwintowanym suporcie.
  8. A nie jest tak że im bliżej morza tym gorzej z noclegiem tylko na jedną noc w sezonie? Gumowe Crosso, z kompatybilnym bagażnikiem polecam, proste, to ale dobre. Byle nie stare i dziurawe czy śmierdzące, Bagażnik trzeba dobrać jednak z rowerem i sakwą w ręku, detale mocowania mogą akurat niedopasować się, pierwszy nie podoba mi się , dugi budzi wątpliwości jak zaczepić naciąg Crosso
  9. też dobry pomysł -ewolucja pokraczna czyli krok po kroku do opisywanych opon można dodać jeszcze jedną cechę - niektóre z nich mają pasek odblaskowy, w rowerze na miasto taki pasek to plus !
  10. itr

    [suport] pomoc w doborze

    Standard Trek BB 90 jest źródłem częstych wymian gwarancyjnych w MTB, i moi znajomi zawodnicy oddawali ramy karbonowe jedna po drugiej. Łożyska włożone prosto do ramy rozbijają gniazda, są gniazda tylko z plastiku są z wklejonym insertem, oba podobno zawodzą. Od deptania gniazda się rozbijają. Suport Ninja podobno dzięki skręcanej , zaciskającej się konstrukcji usztywnia relację łożysk suportu i ramy, To jest główna zaleta -tuleja łącząca prawą i lewą stronę jak w dawnych czasach. Ważne żeby mechanik dokręcał powiedzmy dynamometrycznie aby rama nie została zakatowana już na etapie mo
  11. https://www.csttires.com/int/tire/recourse-c1808/ coś mi te drutowe wyglądają jakby miały po prostu słabą jakość niskie TPI - 27 i nie ma obok nich skrótu EPS. Smart gard to to samo co w maratonach, Durano będą toczyć się dużo lepiej, ale mają ciut mniej gumy samego bieżnika, i są po prostu slkami Ta wkładka smart guard czyni oponę mniej podatną na przebici,e ale nie nieprzebijaną. Nie ma w niej takiej warstwy " zbroi" która zatrzyma na końcu drążące długie szkło. tak przebiłem swojego plusa. Maratony, zafiro, Durano, Conti Grand Prix , Conti Contact Speed. na placu bo
  12. To Cst jest zwijane czy drutowe? Jakie defekty się trafiały? Kolce szkła i otwór centralnie, przecięcie z boku czy snake z dobicia? Sam wybierzesz opony dla siebie i będziesz na nich jeździć także ostateczna decyzja? Jeśli kupujecie na raz opony na 4 koła - można sprawdzić kilka opon równolegle. Możliwe że tak choćby ze względu na wagę czy styl jazdy macie inne preferencje. Może żona woli mieć np Maratony ( 560 g) bo są pewniejsze i hamują jak złoto... Zwykle jeśłi nie jesteś "pato yutuberem " nie dostaniesz co miesiąc nowej opony do testowania... i mało osób ma aż takie pole oceny ab
  13. Jej ,ale popatrz na wagę tych opon!!!! To są kloce ciut lżejsze od maratonów, 530/460 gram!!! Przy nich Zaffiro to baletnica.
  14. No to jednak nie bierz Maratonów zwykłych, bo lżej będzie Ci nawet na Kojakach 35 niż na Maratonach 28 !!!! Toczą się dobrze, ale to nie są lekkie gumy! Nawet Zaffiro waży aż 370 gram, jak ma być lekko zaryzykuj Continental Grand Prix szerokość 28.... z warstwą poli X na szkiełka...Miałem 25, dobra mieszanka,. Cena jednak w miarę wyważona, na lato można sobie kupić. 275 gram według sprzedawców...
  15. To nie jest miękkość sprzyjająca zużyciu, to jest miękkość jako komfort, ugina się poduszeczka antyprzebiciowa. Tego nie ma w Durano. Poza szybkością ( jednak gorszą niż z klasyczną oponą szosową) te opony są bardzo przyjemne w obsłudze i bezpieczne piasek hamowanie jesień zima bagaż. jeśli rama przyjmuje większe opony to brałbym jeszcze większy profil, ale tam może znów pokazać się inny zakres ciśnień, np 30-622 Maraton Racer kończy się na 7 atm. Na racerze nie jeżdziłem. Doskonale toczą się natomiast Supreme. ( jeżdziłem na 35)Ale drogie i mniej trwałe od zwykłych greenguardów. Ciekawa op
×
×
  • Dodaj nową pozycję...