Skocz do zawartości

itr

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4 517
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    24

Ostatnia wygrana itr w dniu 9 Stycznia 2023

Użytkownicy przyznają itr punkty reputacji!

3 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    tr

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika itr

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

3tys.

Reputacja

  1. Klamki alivio jak te , poszukaj na olksach itp powinny pomóc , są sztywne. Alivio pod kantu plus może inne klocki , i pancerze, dobrej jakości... Można poszukać bustera tylko ze śrubami i w normalnej cenie, może np tektro BRP itp a nie goryla. Booster na wzór
  2. Maxxis Kontakt Spit jest wersja też 1.6 widelec do konkretnej ramy, z uwzględnienie kompensacji dla wysokości stosowanego amortyzatora, nie za wysoki nie za niski.
  3. Można dać sporo używane 520 z poluzowaną sprężyną , wypinają się lekko. Co ma znaczenie w terenie górskim czy sekcji korzeni, bo mogą się wypinać aż za bardzo !!! Złoty kompromis trzeba ustalić. Ewentualnie jeszcze na urodziny - wizyta u bikefitera. Mam podobne do mydelniczki hybrydy, - jest tak jak kolega napisał, łatwiej pojechać np w garniturowych butach, ale samo obracanie pedałem aby ustawił się pod zwykły but jest nużące, a trzymanie podeszwy po cywilnej stronie słabe, nie do jazdy w terenie.
  4. A to nie siodełko syczy gdy się kompresuje?
  5. Pojeździłem na 25 jak wyżej ( ale zwijanych) dobre opony. Pojeździłem na zwijanych Zaffiro 28 starszy wzór z allegro za 50 zł. Opona mimo fabrycznych spękań na bokach trwała, przyczepna, miła, bez lęku ma szutrach twardych. Grand Prix jest szlachetne, i szkoda jechać po kamyczkach, a Zaffiro jest jak czołg, po prostu jedziesz nie myślisz o przebiciu.
  6. Obręcz szersza niż opona to dla mniej aksamitnego używania roweru zawsze ryzyko schrupania szerokiego boku koła, czasem lepiej usłyszeć lekkie szurnięcie gumą niż drzeć felgą o betonowy krawężnik. Także wybór szerokości warto też zaplanować w oparciu o rutynę i wrodzoną finezję lub jej brak
  7. Ciekawe jak takie koło gra na bocznym wietrze To może być zaplot na trzy świsty 🙂
  8. Taki ananas przy okazji Kona na peperze bomberze
  9. Praca widła ze stali czy sztywnego karbonu przy niskim ciśnieniu i sporym balonie nie jest taka oczywista, Porównałem ( podmieniłem na jeden dzień ) w Sudetach zielony widelec z Waszego linku i mój Salsa. ( lżejszy) Surly jest ciężki i nie ze stali tylko ze STALI.... SZTYYYWNY... Różnica sztywność na korzyść Surly była zauważalna... Ten sam rower te same koła. A widelec do Ogra jest przecież niższy! Obawiam się że OGR w secie fabrycznym jest super sztywny. Jeśli rower ma ogarniać płaskopolskę - nie mam zdania, ale jeśli ma jechać po trasach dobrych dla fulla duże kamienie półki zeskoki - Krampus jest sprawdzony...
  10. Trzy cale wcale nie toczą się ospale, ale całkiem szczerze są jak Land Rower. Nie jak Czołg ( fat).... I od biedy nadają się do Bike Parku, ( tylko nie zatrzaskują się na wyciągu) Na wyścig, albo 200 km asfaltu balon robi nas w balona, ale już na miedze i pola-trawy, kamień-szutry, solo Puszczą, piach po pachy - 29+ jest walorem nie zakałą. Fatalne są powroty po załamaniu pogody, bo plus nakłada na twarz deszcz z ziemią w rożnych proporcjach, ale zawsze dużo
  11. Szmatka i Wd 40 pomaga lekko oczyścić stary rower, tylko nie należy nie pryskać na klocki hamulcowe i obręcze.
  12. Tak edukacyjnie Bebech Head Szoka, ślizgi na kwadracie to jest amortyzacja, ma wady ma zalety.Ale porównanie do mostka nie jest trafione. Canon pełnoprawne górale na tym robił, mniejsze skoki bywały w dostojnym miejskich rowerach np Koga Co siedzi w tej ramie i znaczenie 20 mm skoku - chmmm mały sceptycyzm wskazany rozumiem
  13. Pojedź tydzień dzień w dzień dostępnym albo pożyczonym rowerem do pracy,a potem zastanów się czego potrzebujesz, każdy ma inne potrzeby, odcinek do przejechania i nawierzchnię. Błotnik, torba, ubiór, pozycja, dynamo w piaście, oświetlenie, miejsce pozostawiania roweru.
  14. Ta opona uszkodzona - trafi jeszcze do innego klienta, zobaczycie bo nie widać uszkodzenia. Szkoda tylko że mu może np w nocy z hukiem zeskoczyć z obręczy. Poza tym może ta opona wcale nie jest uszkodzona tylko wadliwa fabrycznie i do odesłania do Conti po prostu. Kiedyś oddałem do marketu walizkę ,nową ale podczas debiutu zrobiłem na jej kółeczkach z 10 km... po miesiącu znalazłem ją na półce nawet bez przeceny, oddana z powodu pełnego wykruszenia wewnętrznego usztywnienia. Ale to był hipermarket.
  15. Cudowne, ależ to musi być kawał założyć taką korbę ostrokołowcowi Na filmie moja pierwsza przerzutka Shimano - Eagle ... montowana rzadko fabrycznie w Rometach zamiast Favorit. Mam nadzieję, że ten rower ożyje .... powodzenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...