Skocz do zawartości

itr

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4 100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    24

Ostatnia wygrana itr w dniu 9 Stycznia 2023

Użytkownicy przyznają itr punkty reputacji!

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    tr

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika itr

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

2,7tys.

Reputacja

  1. Może to zwykłe piasty "quando" bez naniesionej nazwy, na kulkach zapytaj wysłużonego sprzedawcę Treka Wtedy wymiana osi rozmiaru powinna być prosta
  2. W Istebnej dużo kolarzy, piceria werona moje pytanie czy dostanę małą porcję makaronu ? Nie są: są duże pada odpowiedź. Za 10 minut dostaję giganta pod sufit.... przyzwyczajeni do nas, że jemy w opór myśleli że jestem głodny i martwię się że porcje są malutkie A ja miałem przez Kubalnonkę jeszcze całą wyprawę sobie zacząć i chciałem jak wróbelek zjeść Kanapka z serem jest niezastąpiona gdy mamy ochotę na kanapkę z serem. kurtyna :))) Tłuste i ciepłe dania otwierają zwieracz, można mieć zgagę i inne takie...
  3. Nie wiem jaką ramę ma pytający, z jakim przebiegiem, itp. Pękanie ramy na widełkach, spawach na rurze pod siodłowej u góry czy przy suporcie albo przy hakach zdarza się. I psychologicznie można się potem obwiniać po fakcie.... dlatego dobranie szerokości piasty katalogowo daje taką "lekkość" w sercu. Dlatego rada anonimowo na forum - ściskać i się nie martwić bo ja ściskam hmmm... mam ramę stalowa ba dwa wymiary 148 i 142 do ściskania i rozpychania wg uznania. Preferuję ramy idealne , gdzie koło wpada gładko na swoje miejsce. A nie mniej więcej.
  4. Gdy masz śmieć ramę za "czysta" to pęknie nie pęknie nie ma co myśleć, ale jeśli masz sentyment, to ( bez względu na manipulacje kołem) może pęknie ... i wtedy zaczniesz żałować czy to aby nie przez koło ...
  5. Nie do końca, kanapka jest w żołądku , ale w nim nie ciąży, po "obiedzie" jednak jesteśmy bardziej trafieni, a kanapka ma ten plus, że może jechać z nami i wchodzi cała na biało gdzieś pod wiatką na Wielkiej Sowie.
  6. Na trasie to nie znaczy na ( przed) treningu Masło orzechowe ze sklepu to chyba samo zło tak jak nutella, i od wielkiego dzwonu można dla przyjemności sobie zjeść... Zjawisko jedzenia kanapki zaprawdę kanapki zamiast żelu, czy batonika jest znane. Sprawia przyjemność i ulgę, kiedy brzuch mówi daj mi coś, coś co wjedzie i poleży... osobiście kanapka klasyczna, nawet z pasztetem tylko nie z nutellą :)))))) z mokrym aspektem rzodkiewką,'pomidorem, sałatą papryką... mokry aspekt robi dobrze.
  7. Wiele ram w końcu pęka, i jeśli akurat ta ściśnięta pęknie pozostanie wina moralna - czemu to uczyniłem kołem tym. Ale skoro nawet kupujący nie wrzucił konkretnego koła i zdjęć to o czym tu gadać, nie będziemy wyszukiwać w internetach zastosowanej piasty.
  8. Poziom samochodowego "spostrzegania" rowerów i oddawania im pola dziś jest znacząco podniesiony. niebo a ziemia Na drugim biegunie rzesza ludzi na rowerach, i upchnięcie ich na niedoskalowanych DR, oraz popitalanie tej samej rzeszy po chodnikach ... rój szerszeni, W takim roju zawsze odsetek chamstwa i braku wyobraźni ten sam. (Im więcej szerszeni tym więcej odsetku widać i słychać) ...
  9. Ostrożne prowadzenie zawsze na piedestale, ale niestety w szosowych oponach na szutrze przecinasz bok nie zawsze szkłem czy na odcinku z potłuczonymi kafelkami tylko zwykłym kamyczkiem, na dobrze ubitej nawierzchni, który akurat tak się ustawi , że ciachnie bok. Czasami przetnie dętkę czasami wystaje bąbel... im wyższe ciśnienie tym łatwiej uszkodzić oponę. Dlatego lekkie sportowe i komfortowe gumy - bo delikatny bok jest super przyjemny można strzelić po 2000 km albo po 200 metrach pierwszego szutru na który się wjechało. Druga szansa na przecięcie - to grząski piaseczek na polnej drodze, w nim opona się zagłębia i ukryty piaskowy dziadek przecina bok oponki... Los opony każdej jest zawsze loterią, czasem super opona pada czasem zła opona znosi lata beztroski. Na dziurawym koniu łaska pańska jeździ.
  10. Dlatego cały świat DH jeździ na tych zwężanych do 1,5 wybieranie wycinka matematycznofizycznego z rzeczywistości nie zawsze się sprawdza bo praktyka pokazuje scenariusz trochę odmienny... ważne jest nie laboratorium szprychy, tylko przetrwanie koła i mało konieczności korekt. Pamiętam, że w podstawowej tabeli masy i parametrów DT cieniowane mają zawsze najwyższe parametry.... i co : ostatnie z moich koł na revolution ( sssuper lekkkie pod szytkę) czeka ma Ciebie od 10 lat w torbie , jak chcesz to pisz, mam gdzieś obręcz do kompletu na tył, mogę zważyć... przebieg 100 km. Dla mnie 1,8 nie ma sprawy! a gdy to 1,5 zawsze coś złego się stanie gdy obręcz jest delikatna... w swoim czasie kupę ludzi na maratony plotło na 1,5 z Crestami czy lekkim Dt, Koła 26 miały lepsze kąty i trochę lepiej to znosiły.... 29 gorzej. Może ktoś inny opisze ile lat i tysięcy km w górach bez korekt zaliczył na Rewoluszyn i Stan Crest... bo często owszem szprycha wytrzymywała ale wzmożony naciąg robił pajączki wokół nypla.
  11. Ależ brutalnie.... to Mamba z naszego kiedyś forum, a nie jakiś gad chroniony z Teneryfy czy Kuentina Tarantino jak możesz tak pisać, a fe! 🙃 zresztą jazda po gadach to samo zło, po zielonych żabach też nie ujdzie płazem. ... ktoś ten ju tup musi w końcu pchać do przodu... nawet jak jest ryfa. Gniew rowerzysty. Ostatnio patrzę i widzę niebieski gniew na środku mojego Marathona w mieszczuchu, a taki wąski był. Szwalbiaki z tej rodziny chyba się starzeją i w pewnym momencie wzrasta ich podatność na sepuku, kiedy wąziutka opona ma 7 czy 8 nabite. No ale niebieska warstwa coś tam jednak chroni. na razie.
  12. Dobór szprych - najlepiej przy wsparciu osoby, która będzie robić koło i je nadzorować. Moje doświadczenia z DT rewolution z delikatnymi obręczami są złe, koła pływały, wracały na korekty, ( ale nic się nie urywało) Potem nawet koła z Crestami zrobiłem po złości na 2 -kach i kręcą się do dziś ponad 10 lat. Koła na zimę i kilka lat- wolę zwykłe nyple. Jeśli sam nie umiesz jak Marvelo ogarniać swoich kół wybierz rozwiązanie idiotoodporne. Nie ma nic bardziej denerwującego niż problemy z rozjechanymi kołami daleko od domu. Waga urwana na obręczy, mleku, oponie jest super, a ta na szprychach ... mi przeszło.
  13. Grand Prix bez "5000" to dobre opony. (mieszanka) 25 są w zestawieniu z 28 mniej wybaczające. Zmiana 23-25 w zasadzie nieodczuwalna, a na 28 bardzo. Niższe ale wciąż bezpieczne ciśnienie robi różnicę na zakrętach, i komfort na prostej... zbyt gumowate 28 - a mam na przykład zwijane Vittorie Zaffiro w porównaniu z lekkimi oponami 25 mogą fałszywie zniechęcać do 28, więc grube oraz nalane gumą tanie 28 lepiej odpuścić.
  14. Nareszcie ograniczona fermentacja Autor tego postu zostau z postponowany i wtrącono mu H po te. Golden morgen! 😜
×
×
  • Dodaj nową pozycję...