Skocz do zawartości

itr

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 722
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    22

Ostatnia wygrana itr w dniu 7 Listopada 2020

Użytkownicy przyznają itr punkty reputacji!

Reputacja

1 815 Doskonała

2 obserwujących

O itr

  • Tytuł
    Master

Dodatkowe informacje

  • Imię
    tr

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To czym posmarujemy łańcuch może mieć znaczenie, może wręcz mieć kapitalne znaczenie, i nabijanie się z dorabiania ideologii to jedno, a wymiana doświadczeń drugie. przykład praktyczny: jazda w letni dzień w górach Krynicy , w słońcu patelnia, na trasie błoto i kałuże po dwóch dniach lejącego deszczu... kto zalał łańcuch teflonem, parafiną, czerwonym finiszem daleko nie pojedzie, co więcej nawet zielony finisz nie daje rady, woda go wymywa a błoto zasycha z jego resztkami na słonecznych odcinkach powolnych podjazdów, ssanie łańcucha na młynku. Na takie warunki w moich wsp
  2. Na wszelkie świata bolączki jest jedna metoda: olej to 😀🤐 długie tematy są jak rytuał do porannej kawy, albo inne przyjemności. Uwagi praktyczne subiektywne mniej lub bardziej to sedno tworu cyfrowego forum świata. Jestem abnegatem w świecie czejnlowersów, ale np butelkowe lane u mnie ostatnio shimano wet lube ( bardzo nie lubie) mnie oszałamia negatywnie, to chyba smar do starannego wycierungu po nocy od zakroplenia, kroplony od serca przed jazdą szlamuje dzielnie utrzymując złotą palmę brudasa, już w leśnym rowerze to jest po prostu mazut. Mój wniosek: lepszy FL zielony niż
  3. Sam mam adaptację do jazdy w mieście w ścisłym centrum, w korkach i to z czasów kiedy drogi rowerowe były rzadkością, i też nigdy nie „ czułem” spalin. ( no może starałem się nie ustawiać za „rurą” Jednak ostatnio szczególnie, kiedy jestem głodny zauważam to co czuję, i po prostu postanowiłem ograniczać ryzyko, jeden pali papierosy do 90 inny umiera pół wieku wcześniej a nigdy nie wiemy w której grupie jesteśmy, dlatego im mniej spalin tym lepiej , jazda przy ekspresówce przy której ciurkiem jadą samochody, a nie wieje akurat korzystny wiatr przypomina jazdę w mieście, a na szosie spędzamy d
  4. Teraz taka runda to inhalacja smogiem podwarszawskim, choć jestem pozornie odporny na spaliny prosto z rury, to jednak smok kiedy ludzie palą na noc w piecach jazda daje do pieca, kiedy tylko zgaśnie wiatr. Nocny powrót zamienia się w wyziewy piekelne. Tak samo wyjazd np po serwisowych drogach w stronę Żyrardowa, obok ruch na Esce a w nos spaliny spaliny spaliny, chyba najprzyjemniej szukać jednak nadwisły kalwaryjskiej, albo krosdekampinos. A na inne trasy po zakończeniu sezonu grzewczego 😊 kiedyś nie zwracałem na to uwagi, ale z czasem myśli się o zdrowiu ....
  5. Miałem tektro, i shimano, nie skarżyłem się, czasu mam mało, ale Skom napisz pw możesz u mnie pooglądać, założyć na swoją kierownicę oba rodzaje klamek, tektro raczej nie sprzedam, shimano mam jedne też w stanie agonalnym ( lepkość gumy) spokojnie dobre na test teraz zimą w rękawiczkach.
  6. Vitoria Zaffiro albo nawet zwykły maraton, na teraz jazda na nich to przyjemność, dopiero jak wróci ciepło czysto i słońce można założyć lekkie gumy i od razu wróci szybkość i wiatropylność.
  7. Piwoty przód mogą być mocowaniem dla bagażnika na zakupy, a tu kilka pomysłów na przydasie w rurach środka na nowej starej ramie Adamo:
  8. Myślałem że nie ma a są, zresztą teraz do stalowych ram takie widelce z plastyku są że przecież jasna sprawa że coś muszą mieć większe lugi na to:Takie tam stalowe do robienia ramy 1i 1/8 , mufy czy mafiny  muminy jakoś tak
  9. Japończykom wychodzi tak jak po lewej ale mają więcej cierpliwości honjo!
  10. Bycie małżonką Adama to bajka, wszystko jest muślin !!!! nawet nie damaszek czy aksamit ! Damasceńskie sakreble
  11. Kret to ług sodowy, nie generuje błysku. Błysk to ciężka dla zdrowia orka po zdarciu anody lub lakieru, to polerowanie. W przypadku pedałów i trudnym do polerowania kształcie, doliczając czas na pełną rozbiórkę, a potem staranny montaż - chyba lepiej kupić po prostu nowe błyszczące i zabezpieczone anodą. Pedały z wypolerowanego w domu aluminium będą tracić błysk jeszcze szybciej niż np mostek czy kierownica, są bardziej narażone na piasek wodę buty. Fabrycznie srebrne będą starzeć się dużo lepiej.
  12. Zmień nazwę ogłoszenia na Dla Bonza - reklama dźwignią handlu Na olx czasami wisi coś przez ponad rok za trzykrotnie wyższą cenę coś w miarę rzadkiego tak jakby ktoś chciał „ wyrabiać” punkt odniesienia dla wystawiających i kupujących i hartować nową transakcyjną czyli coś generalnie za 100 sprzedaje się za 200 bo o rety są ogłoszenia za 300.
  13. Cena typu policz wszystkie komponenty i tyle wyjdzie, teraz wszystko zrobiło się drogie, natomiast chyba nie jest łatwo jednak sprzedać taki rower aby zwróciły się poniesione koszty, tymbardziej że ma już 8500 przebiegu, no właśnie w sumie wychodzi koło złotówki za przejechany już kilometr, czyli właściciel chce po prostu refundacji tej mordęgi na nim, i tak dobrze że liczy mniej niż taksówki 🙂 Klamki sto pięć 10 s idealnie działają z przerzutką 9s XT ... nie pamiętam nic o montowaniu inaczej linki. Moim zdaniem miałem normalnie. Tzn klamki mają 10 biegów i nasza kaseta ma 10 biegów
  14. ... na świeżym powietrzu lub pod wyciągiem :)))) opary też szkodzą.
  15. @Sto: bardzo ładnie bez srebrnych komponentów, nie zmieniałbym ,ale pamiętam z Borna, że masz inne widzenie kolorystyczne więc podążaj za wewnętrznym głosem. Alu po zerwaniu anody szybko potrafi pasywować bez sensu i cały błysk zamienia się na kupę szarości nawet z plamami i ciapami . Rozumiem zniszczony komponent, zerwać porysowaną, za-polerować całość i wtedy jest drugie gładkie życie. Ale nowy mostek czy sztycę? Trawić kretem, to boli
×
×
  • Dodaj nową pozycję...