Ranking
Popularna zawartość
Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 18.04.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Pojechałem sprawdzić czy to prawda, że ziemia jest okrągła. No i, jak widać, jest. Tylko jakaś taka pofałdowana też.24 punktów
-
23 punktów
-
22 punktów
-
21 punktów
-
20 punktów
-
20 punktów
-
20 punktów
-
Bo wpadłem "do drewutni" (wcale nie do @Sobek82 ) - Emila nie było20 punktów
-
20 punktów
-
20 punktów
-
19 punktów
-
19 punktów
-
18 punktów
-
18 punktów
-
18 punktów
-
18 punktów
-
17 punktów
-
17 punktów
-
17 punktów
-
17 punktów
-
16 punktów
-
16 punktów
-
16 punktów
-
16 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
14 punktów
-
@Strek, prawie trzepak, wierza "Rudego" na podwórku... Ehh, jakbym znowu był łepkiem, to bym z tego placu zabaw nawet na "obiad" nie schodził Bo ostatni kawałek na szczyt był z buta spdeka13 punktów
-
13 punktów
-
13 punktów
-
13 punktów
-
12 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
Pojawiła mi się potrzeba wymiany kół w rowerze 26" bratanka. Nie sądziłem, że jest już tak słabo z obręczami do 26". Szukałem czegoś tubeless ready z szerokością gotową na godne przyjęcie 2,2"-2,4". Z powszechnie dostępnych najbardziej sensowny jest alexrims MD 23 - tubeless, 23mm szerokości wewnętrznej, tylko waga 500g za obręcz trochę słaba przy tej "wąskości". Po przeglądzie internetu wyszło że są jeszcze DT Swiss E593 z sensowną szerokością, sensowną ceną, ale wagą pod 600g. EX471 spełniał kryteria wagi i szerokości, ale nie spełniał kryterium ceny. Wtem przypadkiem odkryłem że Dartmoor Tomcat są też dostępne jako 26" i oto czekają na zaplot. 169zł brutto za sztukę, 27mm szerokości wewnętrznej, około 455g za sztukę.10 punktów
-
Na ekraniku telefonu to nawet ja ładny jestem, jak sobie selfie strzelam. A wystarczy spojrzeć w (bez)lustro, żeby poznać prawdę... Nie wiem jak u Was, ale u mnie już stoi elektrownia atomowa. I nawet jakieś testy przeprowadzają, tylko chyba średnio udane.10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
Bo zawsze mnie cieszy jak tam jestem. Boli, nie? A na ekraniku telefonu niby takie ładne jest9 punktów
-
8 punktów
-
Bo takie jest słuszne prawo, i należy go przestrzegać oraz egzekwować stanowczo. Zanim zrobił ten rowerzysta ten POWER jak piszesz to nabrał doświadczenia, a na odblokowany skuterek wsiada cymbał prosto z kanapy.8 punktów
-
Może nie do końca część rowerowa, ale przygoda na pewno8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
@CoolBreezeOne, @Sansei6 Dobra, co roku ktoś to musi napisać, niech w tym roku to będę ja: Panowie, ale przecież to rzepak!7 punktów
-
Opony Pirelli P Zero Race 700x40C. Moje ulubione Conti GP5000 AS 35C dokonują żywota. Kupiłem niedawno na zmianę nowy komplet ale trochę zmieniły mi się preferencje ostatnio po odkryciu kolarstwa kolejowego więc postanowiłem zafundować sobie więcej komfortu. Wybór slicków 40C na rynku jest praktycznie żaden więc padło na Pirelli. Conti modelem AS zawiesiło poprzeczkę ekstremalnie wysoko więc Pirelli będzie miało trudne zadanie. Na razie nie przejechałem na nich nawet 1 cm a już mam o czym pisać. Na stronie bike24 jest dużo opinii o trudnym montażu. W necie jest kilka recenzji (sponsorowanych ?) w których albo o tym nie wspominają albo mówią że nie ma problemu. No więc problem jest. U mnie poszło w miarę gładko bo mam narzędzie od firmy BBB BTL-78: https://bbbcycling.com/pl_pl/btl-78-easytire Ale w miarę to nie oznacza bezproblemowo jak w przypadku Conti tylko naprawdę w miarę. Problemy pojawiają się już przy zakładaniu pierwszej części opony. Do tej pory na tym etapie każdą oponę zakładałem ręką. Tutaj nawet łyżką sobie nie mogłem poradzić. W ruch poszedł BTL i weszła. Problemów ciąg dalszy. Opona siedzi tak ciasno że nie mogłem włożyć wentyla dętki. Po prostu nie mogłem zsunąć nawet kawałka ze środkowego wgłębienia na krawędź. Znów kombinowanie, jakoś wcisnąłem łyżkę żeby oponę chociaż odrobinę zsunąć i w końcu bardzo mocno wciskając wentyl jakoś wszedł. Paradoksalnie z drugą częścią opony poszło łatwiej. Znów dzięki BTL. Ale przy zakładaniu drugiej popełniłem błąd i zwilżyłem krawędzie przed założeniem drugiej części. No i BTL już sobie nie poradził bo to co naciągnął zsuwało się z drugiej strony. Weszła dopiero po całkowitym wysuszeniu. Conti 35C na moich obręczach ma 35 mm szerokości. Pirelli nie ma deklarowanych 40 tylko 38 mm. Przy okazji. Wysokość Conti to 32 mm. Pirelli ma 33 mm. Czy te dodatkowe realne 3 mm podniosą mi odczuwalnie komfort nie wiem. Jak z oporami toczenia, przyczepnością, ogólną wytrzymałością też nie wiem. Póki co mam spore obawy że wtopiłem niepotrzebnie 6 stów. Choćby dlatego że nie wyobrażam sobie wymiany dętki w warunkach polowych, np. po ciemku w listopadzie. Liczę że może trochę się rozciągną co po kilkuset kilometrach zamierzam sprawdzić. Jak nie to na szczęście śmietnik mam niedaleko domu.7 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00