Skocz do zawartości

nctrns

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    131
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana nctrns w dniu 14 Maja

Użytkownicy przyznają nctrns punkty reputacji!

Reputacja

320 Doskonała

1 obserwujący

O nctrns

  • Tytuł
    Pro

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

120 wyświetleń profilu
  1. Jak jesteś z jakiegoś większego miast lub okolic, to na pewno są jakieś mniej lub bardziej formalne grupki zrzeszające miłośników rowerów różnego typu, z zacięciem sportowym i turystycznym. W takim Krakowie są grupy również typowo damskie. Najlepiej szukać na fejsbuku.
  2. Ten kalkulator jest niezłym punktem wyjścia: https://axs.sram.com/guides/tire/pressure
  3. To co się dzieje "za kurtyną": Urządzenie rejestruje aktywność > synchronizacja z Garmin Connect > GC synchronizuje ze Stravą Garmin Connect ma globalne (takie samo dla wszystkich urządzeń) ustawienie prywatności dla nowych aktywności (https://connect.garmin.com/modern/settings/privacySettings) oraz synchronizacji ze Stravą. Garmin Connect działa więc na zasadzie "wszystko albo nic" w obu kwestiach. Żeby zrobić to tak jak ty chcesz zrobić, musiałbyś napisać do suportu Garmina, ładnie poprosić żeby wprowadzili osobne ustawienia prywatności i synchronizacji ze Stravą dl
  4. nctrns

    [szosa] ale o co chodzi?

    To może dla zobrazowania, na rowerach które wrzuciłeś w pierwszym poście miałbyś taką pozycję: I raczej byś nie za bardzo miał jak to podnieść. Jak ta lemondka ze zmianą biegów to dla ciebie mus, a masz te 50+ i nie położysz się w pozycji czasowej, to albo po prostu przenosisz manetki zmiany biegów na swoją lemondkę w sirrusie (bar endy) albo szukasz roweru z mega wyprostowaną pozycją typu https://www.merida-bikes.com/pl-pl/bike/2055/silex-8000-e i dodajesz tę nieszczęsną lemondkę i dodatkowe przyciski.
  5. nctrns

    [szosa] ale o co chodzi?

    Siedziba w Koblencji. Niemcy
  6. nctrns

    [szosa] ale o co chodzi?

    Mam nadzieję że ogarniasz angielski https://bettershifting.com/di2-synchro-shift-how-does-it-work/ Di2 będzie tańsze w eksploatacji i łatwiej znajdziesz serwis, który to ogarnie. Ale jak jesteś w Wawie, to z etapem też nie powinno być problemu.
  7. nctrns

    [szosa] ale o co chodzi?

    W sramie domyślnie jeden guzik obsługuje kasetę w górę, drugi w dół, a dwa na raz to zmiana z przodu. W di2 masz synchro shift - jak dojdziesz do pewnego momentu na kasecie, to przód zmienia się automatycznie, a tył kompensuje o 2 biegi.
  8. @kotlet79 Po pierwsze - ten rower ma napęd na pasek Gates'a, co od razu mu sporo podnosi cenę. Po drugie to Gazelle, cena katalogowa tego modelu to było 4000+
  9. W klocki żywiczne oleje/tłuszcze po prostu wnikają jak w gąbkę, nie da się ich potem już wyciągnąć i skuteczność hamowania spada.
  10. @omegagl W przypadku przerzutek na linkę, musisz wybrać gdzie chcesz mieć zmianę biegów - jak zamontujesz barendowe zmieniarki, to logicznie - nie rozgałęzisz linki przerzutki, żeby mieć tu i tu. Więc albo to, albo to. W przy Di2 możesz mieć dodatkowe guziki zamontowane własnie na lemondce. https://ctbike.pl/shimano-dura-ace-di2-sw-r9150-dzwignia-manetka-biegow-satelitarna-wspinaczkowa-2x11rz.html https://ctbike.pl/shimano-dura-ace-di2-sw-r610-dzwignia-manetka-sprinterska-na-kasete.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...