Skocz do zawartości

zekker

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6 272
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    52

Ostatnia wygrana zekker w dniu 19 Kwietnia

Użytkownicy przyznają zekker punkty reputacji!

1 obserwujący

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

4 670 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika zekker

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

5,8tys.

Reputacja

  1. Bo chcąc napompować oponę zajedziesz się. Pompki do amortyzatorów maja bardzo mała objętość i nawet pompowanie szosowej cienkiej opony to będzie mordęga. Kiedyś spróbowałem na oponie crossowej (35-38mm), po dopompowaniu 0,5bar dałem sobie spokój. Normalnie, testując jak opona się ugina. W trasie trzeba jakkolwiek dojechać do celu, a nie przejmować się precyzyjnym ciśnieniem. Manometr jest dobry, żeby łatwiej trafiać w dobrane ciśnienie, a nie bawić się w aptekarza.
  2. Bo żółtym po zielonym: Czechy, gdzieś na żółtym szlaku w okolicy Sněžné.
  3. Bo takie podjazdy same się robią: Niebieski z okolic Zieleńca do Masarykovej Chaty. Potem było zdecydowanie trudniej ale do podjechania.
  4. Bo jazda na granicy, dosłownie i w przenośni: Śnieżnik, zielonym w stronę Bielic. Aparatem No ale tak jak przewidywałem, pogoda nie dała możliwości. Ślęża była ledwo ledwo widoczna, o Karkonoszach można było zapomnieć.
  5. Myślałem o innej na Ś ale nie do końca mi pasowała. Jak pogoda dopisze (pewnie nie), to może jutro uda mi się ustrzelić wszystkie 3 Ś. A przy niedźwiedziu byłem w sobotę ale bez roweru, archiwum pod ręką nie mam, żeby tutaj pasowało
  6. Bo w krainie pozor-ow: Górki w tle wyglądają znajomo, gdzie to?
  7. Nie, ograniczam się do 20km/h, mimo że mógłbym jechać szybciej. Tak, głównym problemem jest niewygoda, po prostu niefajnie się tak wlec. No ale od strony technicznej to nie problem trzymać taką prędkość. Patrząc po tych zdjęciach to się trochę nie dziwię, strasznie ciasno to zrobili, trochę na siłę wcisnęli "separację".
  8. To dlaczego od początku jest ciśnięte po autorze? Dlaczego taka propozycja nie pojawiła na początku tematu? No i w takim przypadku pojawia się pytanie, czy mogę sobie wpisać w sygnaturę, że mam dysortografię i olać całkowicie pisownię? Zdecyduj się, czy wymagasz ścisłego pilnowania ortografii, czy pod byle pretekstem jednak można olewać? @Mieciu Możesz się wypowiedzieć jaka jest wykładnia regulaminu? Po to jest forum, żeby sobie pomagać, co za problem podpowiedzieć w sprawach technicznych?
  9. Wrzucasz odpowiednio lekki bieg i żadne mocniejsze naciśnięcie nie da ci takiej prędkości. Robię tak jak jadę w strefie zamieszkania.
  10. Serio? To z jakimi prędkościami podjeżdżasz w górach? Już bez przesady, wiele osób w terenie jeździ tak wolno, bo jest tak ciężko podjechać, tak stromo w dół, czy po takich przeszkodach, że nie idzie szybciej. Jak się przejedzie na jakiś deptak, to zwykli ludzie też zamulają w okolicach 10km/h. To że takie ograniczenie w mieście sensu nie ma, to jest oczywiste. O ile jest to jakiś deptak, plac głównie dla pieszych, to jeszcze można zrozumieć. Jeżeli to trasa komunikacyjna, to bezsens. Oczywiście artykuł jednostronny i argumentacji miasta w zasadzie brak. Kluczem powinny być przyczyny tych wypadków i faktyczna analiza jakie działania przyniosą skutek. A humorystycznie, to zgapili pomysł od nas. W Sopocie już od wielu lat na trasie nadmorskiej wiszą ograniczenia do 10km/h. Legenda głosi, że to przez potrącenie prezydenta miasta (miało takie zdarzenie miejsce, faktycznie jakiś czas po nim wprowadzili te ograniczenia).
  11. Po płaski pewnie nie ale przy lekkim nachyleniu brak szybszego przełożenia uwiera.
  12. Na baranku inaczej się opiera, regulacja kierownicy wymaga większej uwagi. Zbyt długi tutaj nie pomoże, będzie większa tendencja do "ześlizgiwania się" dłoni w stronę klamek. Jak wcześniej miałeś rowery z amortyzacją, to na sztywnym widelcu też będzie gorzej.
  13. Jest wyjątkiem. Przez ręce przewinęły mi się 4 lampki przednie i 2 tylne. Przednie wszystkie miały przełącznik, jedna tylna nie ma wyłącznika. Stare oświetlenie na dynamo na oponę faktycznie nie miały wyłączników i jak ktoś chce to nadal takie kupi. Raczej nie, wygląda typowo dla dynama. Zobacz jeszcze tylne. Jak masz jeszcze stary rower i ma ten sam rozmiar koła i typ hamulca, to można spróbować przełożyć i zobaczyć czy zacznie się wyraźnie lepiej jeździć. Jeżeli różnica będzie niewielka, to coś jeszcze oprócz dynama przeszkadza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...