Skocz do zawartości

zekker

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7 989
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    86

Ostatnia wygrana zekker w dniu 30 Lipca

Użytkownicy przyznają zekker punkty reputacji!

1 obserwujący

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

14 241 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika zekker

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

10,6tys.

Reputacja

  1. Nie wiem jak w nowych ale mi jak nie wystartuję a się ruszę to mi krzyczy, że wykrył ruch.
  2. Moje doświadczenia są takie, że zanim przemokną, to w środku i tak już mam saunę i jestem mokry od potu. Na dłuższą metę takie kurtki powinny trzymać ciepło i nie powinno robić się zimno, bo jak mają nie przepuszczać wody z zewnątrz, to tak samo nie wypuszczają ze środka, choćby były nie wiadomo jak oddychające. Przy tylu godzinach to ja bym się zastanawiał czy to nie efekt zmęczenia, czyli za mało kalorii. Pewnie lepszą robotę zrobi termokubek ze słodką herbatą/kawą niż jakaś super odzież. Koszulki termo na zmianę to tez dobry pomysł. Ja na zimowe wypady zwykle zabieram drugą parę rękawic, bo jak pierwszą przepocę to palce sztywnieją.
  3. Chcesz to za każdym razem przykręcać, czy na zasadzie wsadzenia kołków w otwory? W pierwszym przypadku chyba nie spełnia szybkiego zakładania/zdejmowania, w drugim obawiałbym się czy na wybojach nie wypadnie.
  4. Coś w stylu spd? Może masz jakieś stare nieużywane wiązania narciarskie. Albo jeszcze lepiej, zapięcie hakowe jak w różnych metalowych skrzynkach (można połączyć z pomysłem @smw44199 ). Na szybko i mniej rzeźbienia to ekspandery. Pewnie jakieś krótkie, bo bagażnik nie ma mocowania przy osi koła. Można pomyśleć o stałym mocowaniu do bagażnika lub do skrzynki.
  5. Każda dzianina/tkanina jak nasiąknie wodą to będzie chłodzić, cudów nie ma. Im bardziej oddychający materiał, tym będzie mocniej wychładzał. Im bardziej nieprzepuszczalny, tym bardziej będzie trzymał ciepło. Trzeba znaleźć kompromis w zależności od temperatury i wkładanego wysiłku. Piszesz, że kurtki przeciwdeszczowe się nie sprawdzają, to punktem wyjściowym będzie co z nimi nie tak.
  6. https://forums.garmin.com/sports-fitness/cycling/f/edge-840-series/336909/can-you-display-hours-as-large-as-minutes-on-timers
  7. Jak znalazłeś rozkładówkę, to poszukaj jeszcze instrukcji montażu, powinna wyjaśnić co i gdzie podłączać.
  8. Bo deszcz wygłupiał się za oknem: Dla tetryków nostalgiczny podkład muzyczny:
  9. A konkretnie to jakie modele? Są różne zaciski XT, są różne tarcze (producenci rowerów maja niefajny zwyczaj dawać najtańsze możliwe, w przypadku shimano kiepskie chińskie, tłoczone z blachy), różne klocki.
  10. Bo jeszcze nie przeszlifowałeś po asfalcie
  11. @Tyfon79 Mimo wszystko kawał plastiku przed ustami nie kumuluje tak wydechu jak np. chusta zimą. Żeby w ogóle nie było przewiewu, to trzeba by się idealnie zgrać z wiatrem. Bez wiatru nawet te pojedyncze km/h pod górę dają już jakąś wymianę powietrza. Co faktycznie może bardziej grzać to te gąbki na policzki ale też uszy, które są zakryte. Coś za coś, albo masz większą wygodę ale mniej chronioną twarz, albo lepiej chronisz ale masz mniejszy przewiew. Pewnych rzeczy się nie przeskoczy. Tutaj Bell wygrywa z Uvexem, bo odpina się też część zakrywającą uszy, Revolt tylko szczękę. Oczywiście kosztem jest gdzie ten większy kawałek upchnąć. W sumie po obejrzeniu recenzji tego Uvexa to jest jeszcze jedna kwestia, czyli czy zwykłe okulary będą pasować do tak zabudowanych kasków, czy zostaną jedynie gogle.
  12. Chwyć za obie ramiona korby i spróbuj ją przekręcić prostopadle do osi. Jak wyczujesz luz, to masz prawdopodobnego winowajcę. Podobnie do sprawdzenia pedały, kaseta czy nie ma luzu. Siodło, sztycę eliminuje się jadąc na stojąco.
  13. Nie wiem czy opony już kupione czy nie ale ja też bym stawiał jednak na 2" czy 50mm. Przy zmianie z 2,2" (55mm) na 1,75" (45mm) rower pójdzie około 1cm w dół. Niby niewiele ale zawsze to większe ryzyko zahaczenia korbą/pedałem o coś. Przy jeździe tylko po dobrych twardych drogach problemu pewnie nie będzie ale jak się trafi jakaś koleina, czy ubita ścieżka ale w dołku to można się zdziwić. Przerabiałem temat przy przesiadce z crossa na 29er-a zostawiając opony 1,75". Jeżdżąc w terenie zbyt często zdarzało mi się zahaczyć o glebę. Po wymianie opon na 2,1 lub 2,2 (nie pamiętam już) było zdecydowanie lepiej. Zależą - im szersze tym opory toczenia mniejsze. Oczywiście jeżeli rozważa się to samo ciśnienie, mieszankę, bieżnik, masę itd.
  14. @Tyfon79 patrzyłeś co to za modele? Przecież ten Kali Invader ma tyle otworów, że będzie niezły przeciąg. Do zestawienia dodałbym jeszcze BELL Super 3R lub Super Air R.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...