@Pat94 twoja przygoda z tym elektrykiem GASGAS TRA 5 mnie zaciekawiła i postanowiłem to sprawdzić, dzisiaj jeździłem na nim w sklepie Centrum Rowerowe, rozmawiałem w serwisie.
Rower sprawia korzystne wrażenie, przerzutka dobra, przedni amorek - sprężynowy Suntour działa płynnie na skoku ~100mm, jest dość twardy dla mnie, a ważę 95kg (jestem przyzwyczajony do większej wygody😄), to się nie wyreguluje, ale lepszy za twardy niż za miękki (wiem to z doświadczenia😉), tylny damper każdy napompuje jak chce, mi było wygodnie,
Tu mam bardziej pozytywne odczucia, silnik wspomaga od startu jak tylko odczyta moment ma korbie, czyli normalnie, podobnie jak w moim elektryku, stopnie wspomagania są wyraźnie odczuwalne, trudno oczekiwać że straci trakcję mając do dyspozycji 60 Nm (to niewiele😉), panel sterowania ma tylko podstawowe funkcje/odczyty, ale po co więcej?🤔. Co mnie zdziwiło i naprawdę czułem się nieswojo, to słabe hamulce😲, ja też mam Tektro, też z tarczami 180mm i "żylety"💪, a tu "spowalniacze", albo muszą się dotrzeć, albo nie takie klocki, raczej klocki🥴.
A teraz baterie, bo to mnie interesowało najbardziej, są dwie (druga za 1zł 🙂) ale plastikowa redukcja tylko jedna i nie mają pojęcia gdzie kupić, nie mają i nie będą mieli. To nie jest to co wyszukał @pprzemo:
..tylko kawałek plastiku z drugiej strony bez kontaktu. Nie do wiary, taki obciach!😡
Ja zapytałem, dostałem zapewnienie, że baterie są sprawdzane i mają magazynowy poziom naładowania ~60% i nie ma tam funkcji resetowania (wzbudzania) baterii, a wielopinowa wtyczka ładowarki, taka jak przyłącze do sterownika silnika, sugeruje że system BMS jest w ładowarce, a to wielki kloc😲, takiej nie mam nawet do aku samochodu. @Pat94 porozmawiaj z centralą w Bydgoszczy, bo jest podstawa do wyjaśnienia tego "0" na bateriach. W sklepie był naładowany 100% i jeździł poprawnie.