Skocz do zawartości

Turysta05

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    377
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Turysta05

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Od roku
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od miesiąca
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

208

Reputacja

  1. Temat znany, tak stary, jak stara jest wiedza z inżynierii technicznej. Zjawisko karbu i koncentracja naprężeń, zalecam lekturę😉. Generalnie im promień przejścia większy, tym lepiej, oczywiście bez przesady aby nie osłabić reszty konstrukcji, i bardzo ważne: powierzchnia powinna (musi !!!) być możliwie gładka, najlepiej wypolerowana.
  2. Włosi prezentują system szybkiego mocowania kół😲. Czy to ma szanse na upowszechnienie? https://www.facebook.com/reel/1424030292074734/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v
  3. @tomoman sprawdź czy każde ogniwo łańcucha swobodnie się obraca. Ja w nowym miałem aż dwa (!) które się blokowały. Czy łańcuch jest odpowiednio wąski?
  4. Niestety, można mieć sytuację jak z tego starego powiedzonka o szatni: Nie mamy pańskiego płaszcza i co Pan zrobisz? Ja moje doświadczenie już opisałem, tutaj powtórzę. Ja też miałem nieprzyjemność obsługi gwarancyjnej ze "wschodzącą gwiazdą" polskiego producenta, który przedstawia się w ten sposób: TRYBECO to Polska Marka, łódzki producent rowerów elektrycznych dysponujący profesjonalnym zespołem produkcyjnym, serwisowym i handlowym, działający na rynku od 2015 roku. Nowy rower, przedstawiam email problem - zero reakcji, telefonuję i pytam czy realizują gwarancję? Odp. TAK, jest 2 letnia gwarancja. Ale gdy konkretnie mówię, że złamała się stopka (zrobiona z aluminiowego gównolitu😡), słyszę gwałtowne zaprzeczenie: "na stopkę gwarancji NIE MA !!!"
  5. @BPatryS jeśli zdecydowałeś się sam zaradzić sytuacji, to wywierć otwory ~4mm na granicy pęknięć, tak aby nie posuwały się dalej. Długa sztyca, jeździć i obserwować😉.
  6. Ja też miałem nieprzyjemność obsługi gwarancyjnej ze "wschodzącą gwiazdą" polskiego producenta, który przedstawia się w ten sposób: TRYBECO to Polska Marka, łódzki producent rowerów elektrycznych dysponujący profesjonalnym zespołem produkcyjnym, serwisowym i handlowym, działający na rynku od 2015 roku. Nowy rower, przedstawiam email problem - zero reakcji, telefonuję i pytam czy realizują gwarancję? Odp. TAK, jest 2 letnia gwarancja. Ale gdy konkretnie mówię, że złamała się stopka (zrobiona z aluminiowego gównolitu😡), słyszę gwałtowne zaprzeczenie: "na stopkę gwarancji NIE MA !!!"
  7. Chyba z pomiarami coś nie tak.. Te pierścienie kasujące luz są różnorakie, od gumowych (można zastąpić grubym O-ringiem) przez różnego kształtu plastikowe lub metalowe, ale zawsze rozcięte. Sprawdź czy masz taki pierścień.
  8. To, że ceny amortyzatorów mocno zjechały to fakt, ale co myśleć gdy cena modelu utrzymuje średnio: ..a tu nagle pojawia sie ten sam: .. 3 krotnie taniej😲, czy to na pewno produkt pełnowartościowy🤔? Chociaż osobiście jestem skłonny przypuszczać, że właśnie to 100 EUR jest bliższe kosztom produkcji.
  9. No to super👍. Teraz @Rybz666 niczym się nie przejmuj, tylko ciśnij do przodu co najmniej 30k km 🚴🚴🚴 To jest wzorcowe zużycie napędu, a jeszcze sezon polata 😉
  10. Faktycznie kiepsko poskładali ten rower. Przyjrzyj mu się dobrze, czy śruby dokręcone, tarcze nie ocierają, hamulce zapowietrzone (miękkie). Ten w sklepie był dobrze ustawiony, jednak słabo hamował (moje porównanie), chyba z powodu klocków. Hamował gdy naprawdę zdrowo naciskałem, u siebie tego nie mam. Zjazd z jakiejś góry może zmęczyć☹️😲, albo dotrze hamulce😄👍.
  11. Dziwne jest to, że ci spece co stale to regulują nie rozkminili problemu🥴. Jedź do prawdziwego serwisu, albo pokaż ten filmik Jackowskiemu (temu magikowi).
  12. Ta śruba reguluje wysokość klamki, pomocna gdy ktoś ma małe dłonie. Ja nie mam tego problemu😉. @Pat94 u ciebie klamka zapadała się tak głęboko?? Podniosłeś ją?
  13. @namiaD druga bateria gratis jest chyba sklepach stacjonarnych (telefonuj), w nowo otwartym w Poznaniu na pewno: @Pat94 napisz proszę co poprawiłeś, bo ja nie mam pomysłu, a to praktyczna wiedza😉, na pewno się przyda👍.
  14. @Pat94 twoja przygoda z tym elektrykiem GASGAS TRA 5 mnie zaciekawiła i postanowiłem to sprawdzić, dzisiaj jeździłem na nim w sklepie Centrum Rowerowe, rozmawiałem w serwisie. Rower sprawia korzystne wrażenie, przerzutka dobra, przedni amorek - sprężynowy Suntour działa płynnie na skoku ~100mm, jest dość twardy dla mnie, a ważę 95kg (jestem przyzwyczajony do większej wygody😄), to się nie wyreguluje, ale lepszy za twardy niż za miękki (wiem to z doświadczenia😉), tylny damper każdy napompuje jak chce, mi było wygodnie, Tu mam bardziej pozytywne odczucia, silnik wspomaga od startu jak tylko odczyta moment ma korbie, czyli normalnie, podobnie jak w moim elektryku, stopnie wspomagania są wyraźnie odczuwalne, trudno oczekiwać że straci trakcję mając do dyspozycji 60 Nm (to niewiele😉), panel sterowania ma tylko podstawowe funkcje/odczyty, ale po co więcej?🤔. Co mnie zdziwiło i naprawdę czułem się nieswojo, to słabe hamulce😲, ja też mam Tektro, też z tarczami 180mm i "żylety"💪, a tu "spowalniacze", albo muszą się dotrzeć, albo nie takie klocki, raczej klocki🥴. A teraz baterie, bo to mnie interesowało najbardziej, są dwie (druga za 1zł 🙂) ale plastikowa redukcja tylko jedna i nie mają pojęcia gdzie kupić, nie mają i nie będą mieli. To nie jest to co wyszukał @pprzemo: ..tylko kawałek plastiku z drugiej strony bez kontaktu. Nie do wiary, taki obciach!😡 Ja zapytałem, dostałem zapewnienie, że baterie są sprawdzane i mają magazynowy poziom naładowania ~60% i nie ma tam funkcji resetowania (wzbudzania) baterii, a wielopinowa wtyczka ładowarki, taka jak przyłącze do sterownika silnika, sugeruje że system BMS jest w ładowarce, a to wielki kloc😲, takiej nie mam nawet do aku samochodu. @Pat94 porozmawiaj z centralą w Bydgoszczy, bo jest podstawa do wyjaśnienia tego "0" na bateriach. W sklepie był naładowany 100% i jeździł poprawnie.
  15. . @Dokumosa : "Co 200h jest przewidywana wymiana uszczelniaczy..." 😲"łomatko"😲, to ile tych serwisów przepieprz..łem😵‍💫, przepraszam - zaniedbałem🥴? 😃😄🤣 A sprawa tego oleju..: amortyzator to tłok i cylinder, czyli taka "pompka", uszczelnienie to "uszczelka kurzowa" czyli żadne uszczelnienie techniczne, gdy oleju za dużo, to powietrze go wypycha, ot co😉. @fasolowy jesteś wyróżniony, szczęściarzem, Tobie wlali ten cały olej który niedolali do innych amorków na produkcji, przecież powszechnie wiadomo, że markowe amortyzatory są niedosmarowane i koniecznie wymagają serwisu zerowego po wyjęciu z kartonu. Ale z tą produkcją nie jest aż tak całkiem źle, tylko nieliczni pechowcy znajdują opiłki w goleniach, a więc statystycznie reżim technologiczny jest dotrzymany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...