Ranking
- uwzględniając wszystkie działy
-
Wprowadź datę
-
Cały czas
6 Sierpnia 2009 - 24 Października 2025
-
Rok
24 Października 2024 - 24 Października 2025
-
Miesiąc
24 Września 2025 - 24 Października 2025
-
Tydzień
17 Października 2025 - 24 Października 2025
-
Dzisiaj
24 Października 2025
-
Wprowadź datę
04.06.2024 - 04.06.2024
-
Cały czas
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04.06.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
10 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
W końcu się zebrałem.. SID z kontrowersyjnego outletu wskoczył w miejsce Suntoura XCR-Air. Trochę ponad 0.5kg masy mniej. Przy okazji okazało się że po pierwsze - podkładki pod mostek Merida daje plastkowe ... na szczęście miałem coś w zapasie.. Po drugie kandydat na partnera dla Sida o wdzięcznej nazwie Twistloc coś nie bardzo pasuje z klamką shimano w standardzie i spec-ev.. więc wskoczył na jego miejsce rodzony brat Oneloc Nie jest zdecydowanie najpiękniejszy ale nie jest aż tak źle. Działa dość przyjemnie, delikatnie, bez efektu walnięcia jak w suntourze.3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Jedni uwielbiają zapach napalmu o poranku, a ja tam wolę zapach lasu po deszczu.2 punkty
-
2 punkty
-
Zwykłe, najtańsze bagażniki ze stalowych drutów ważą właśnie około 500 g. Z bagażem 5-6 kg nie powinno być problemów, 10 kg to już trochę wyzwanie i cały bagaż będzie trochę niestabilny i będzie majtał rowerem, ale można się przyzwyczaić. Na zwykłym rometowskim (stary Pasat) woziłem plecak ze stelażem zamontowany w poprzek, torbę podróżną (również w poprzek, z dodatkową drewnianą listwą ze sklejki jako usztywnienie) dało się jechać (a nawet nic nie pękło), ale pierwsze kilometry zwykle były trudne, bo miało się wrażenie, że to wszystko pływa na boki. BAGAŻNIK 28" ROWEROWY CZARNY 10KG UNIWERSALNY - A-BA-0009 - 10705304009 - Allegro.pl Takie bagażniki czasem wymagają dodatkowych adapterów (przejściówek), by przymocować je do ramy. Ja mam podobny w damce i musiałem go doginać, by był w miarę poziomo, ale faktycznie ważył tylko te pół kilo i do przewozu drobnych bagaży mi wystarcza, Do tylnej poprzeczki można przyczepić lampkę na dwie śruby lub taką na sztycę w taki sposób: Z solidniejszych, ale wciąż lekkich może coś w tym stylu: BAGAŻNIK ROWEROWY KELLYS KLS CONVOY 26/29 CZARNY - 203 - 15706847969 - Allegro.pl Mam podobny w tym rowerze z lewej:1 punkt
-
Ja sobie taki kupiłem: https://www.centrumrowerowe.pl/bagaznik-rowerowy-tylny-roswheel-tour-pd25436/?v_Id=154431&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw9vqyBhCKARIsAIIcLMHY5k3YjQQ_Dvb4BLk07NBPiwOjEh66_pbgpu4HfssxWWHIEtsMaZwaAlJpEALw_wcB Poniżej 200PLN, 550g, fajny, bo wąski, sakwa jest pod kątem, Kupiłem właśnie pod jedną, lekką sakwę, by nie mieć spoconych pod plecakiem pleców. Ktoś napisał w opinii, że trudny montaż - ja zmontowałem zaraz po zakupie, na ulicy w kilka minut, bez patrzenia w instrukcję. Są elementy do różnych ram - spora elastyczność, to może mylić.1 punkt
-
Łyżki Unior i oponę Maxxis Assagai Exo max terra. Miałem 2x DHR, przednia poszła na tył, tył do piwnicy. A teraz najlepsze - obie stare opony zdjąłem jedną łyżką, instalacja poszła palcami, nowy Assagai wszedł od podłogowej pompki przy pozostawionym zaworku, używany DHR wymagał pierwszego dmuchania bez zaworka. Tak łatwa instalacja jak wkładanie spodni. Łyżki Unior są niedrogie, sztywne i wygodne. Wczoraj na oponie córki złamałem Lezyne (już drugą) i jakiegoś. No-name. Wczoraj zaś przyszły łatki Lezyne Tubeless pro plugs. Takie grzybki do klejenia na stale dziur w bezdętkowych. Pierwsza użyta, wygodne i na razie trzyma.1 punkt
-
W sensie, że DD i DH casing są fatalne? Ja sam stosuję max EXO+, dlatego, że nigdy jeszcze nie przeciąłem opony na boku, nie czuję potrzeby posiadania wzmocnionej ścianki bocznej. Wkładka z tyłu rozwiązała ryzyko uszkodzenia obręczy + bonusowo opona stała się sztywniejsza bocznie, więcej na razie mi nie potrzeba. Jak ktoś oglądał wywiad DrEbike'a z Łukasikiem, to może wyczaił, że Sławek (~85kg) w elektryku jeździ na ciśnieniu 1.5 przód, 1.7 tył. Więc 1.4 z tyłu dla człowieka 63kg na rowerze analogowym... jak dla mnie ciśnienie odpowiednie. Może po prostu trzeba popracować nad stylem jazdy? Wiele osób z mojego otoczenia też narzeka na dobicia, rozdupca obręcze a tak naprawdę jeżdżą stylem worka ziemiaków zamiast coś pracować ciałem . Ja sam się przekonałem dopiero na induwidialnym szkoleniu, jak bardzo źle jeździłem i ile da się poprawić płynność przejazdu.1 punkt
-
Za flaszkę to i bez tego obdartego siodła by się przeszedł bo i hebel z tyłu jakby się odpiął 🫠1 punkt
-
Łańcuch mu się skończył - ale rozumiem, że psa zabrałeś po to, żeby ciągnął z powrotem do domu1 punkt
-
Ja to jestem zdania, że powinieneś kupować po prostu Race Kingi zwijane. Będą tańsze, zatem ekonomicznie bardziej uzasadnione a z szybkości stracisz niewiele. Przejście na zwykłe Mezcale nie ma sensu, bo tylko grafenowe są tak samo szybkie jak Race Kingi.1 punkt
-
Ale z kolei jest na wolnobiegu 😀. Dlatego tak ważne jest wrzucanie linków, bo producenci ciągle zmieniają specyfikację...1 punkt
-
Bokserki lubią się rolować przy wkladaniu spodenek kolarskich, wolę slipy. Tak a propos to 2 pierwsze dni z sześciodniowej wyprawy jeździłem nie w spodenkach kolarskich a spodenkach Kalenji czyli bez wkładki1 punkt
-
Hej, Tubus Fly spełnia kryteria wagowe. Mam i polecam. Jak chcesz mocować plecak czy torbę? I czy nie prościej mała sakwa 15l?1 punkt
-
Prawda. Trzeba jeszcze dodać, że to właśnie oponą DD, kolega odczuwalnie je sobie zwiększy. @apacznt Wkładka doda jakiś margines wagi na koło, ale to bardziej oponą DD z usztywnionym oplotem ograniczysz sobie zwinność i toczenie... Przy czym wagi też dołożysz. Może nawet więcej niż wkładką. Ja ważę koło stówki, to mi łatwiej sobie to ustawić i szukać kompromisów. Ty, mając te ponad 60kg, żeby jeździć lżej ale szybciej, raczej musisz ciąć wagę roweru (a w szczególności kół) i nadrabiać trakcją. Tam gdzie brakuje wagi i ciążenia, będziesz się ślizgał mniej, jeśli oponka kształtem będzie plastyczna i się dopasuje do podłoża. To wyjaśnia aż tak niskie ciśnienie... Cięższy nie musi aż tak się produkować nad przyczepnością, bo waga i kształt bieżnika robią swoje. Odradzam opony DD, czy inne "pancerne" i ciężkie. Ciśnienie opon dalej będzie ryzykowne, a zysku w osiągach żadnego. Wkładka mniej cię ograniczy i z dużo większym bezpieczeństwem dla lekkiej opony. A jak już zdarzy się porządnie zaj**** obręczą, to i nawet zbrojona 2kg opona się podda i przetnie na boku.1 punkt
-
Nie jest źle, córka jeździ na zestawie Assagai Exo+/DHR DD i nie narzeka, rower na pedały a wycieczki w górach. Dziewczyna daje radę a ty nie dasz?1 punkt
-
1 punkt
-
@chudzinki Jakbyś zgadł Miałem ją na sakwach, generalnie upały takie, że woda w jeziorze cieplutka i nie jedna kąpiel zaliczona. Ale pewnego dnia dogoniła nas burza, zanim się schowaliśmy, to temperatura mocno spadła, deszcz lodowaty, wiatr, nawałnica, Armagiedon. Potem ucichło ale trochę wciąż padało padało, chlapały auta, chlapało spod kół i cieszę się, że miałem tę kurtkę i wygrzebałem ją z sakwy we właściwym momencie. Nie przemokła, a ja nie zmarzłem (zarzucona tylko na koszulkę z krótkim rękawem), naprawdę dała radę. Nawet brudna woda się jej nie ima. Później, jak wyjechaliśmy ze strefy burzy, to się trochę upociłem i na koniec ją zdjąłem ale w mojej ocenie - 10/10. Są na pewno lepsze ale za piniondze to rarytasik Ona oddychająca nie jest ale wodoodporna, przy wyższych temperaturach można się zapocić od środka.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Osprzętowo Focus Jam w tej cenie jest bezkonkurencyjny, sporo osób tym jeździ i sobie chwalą. Podstawowy Jeffsy też osprzetowo bije Spectrala 5: https://www.yt-industries.com/products/bikes/jeffsy/core-1/637/jeffsy-29-core-1/ Obecnie u Canyona bez promocji to tak słabo z opłacalnością. Inna sprawa czy na zielone i niebieskie trasy są potrzebne aż takie krowy, chociaż jak mają wjeżdżać wyciągiem to czemu nie.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@Greg1, w mikesport.pl był kod -20% na wszystko do 30.05. Trampki za 347,2plnów nabyłem. Uważam, że to nice price 😉1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Miałem sobie ostatnio szlaban na rowerowy shopping zrobić (świnia żre na nową ramę/nowy rower), ale że trafiła się kumulacja (-20% nawet na graty z wyprzedaży), to jakoś tak uległem Nowe trampki plus zestaw sznurówek:1 punkt
-
Tam są 4 halle. JP1-3 są odpowiedzialne za synchronizację silnika BLDC a JP4 za odczyt prędkości silnika. Wszystkie mają się mierzyć tak samo. Czyli po przylozeniu pola magnetycznego mają podawać napięcie zasilania na wyjście. Żadne 2,5V ani nic pośrednio. Ma być albo 0 albo Vs. One zgodnie z notą mogą pracować od 3 do 30V napięcia zasilającego. Zasilanie 5V wydaje mi się zbyt małe, ja bym 12V zastosował. Wyjście jest open collector, czyli ciągnie do masy. Powinien być rezystorek PullUP który ustabilizuje wysokie napięcie gdy wyjście jest zatkane. Może on zgnił i dla tego masz zaniżone napięcia, Zgodnie z notą powinno być 1kohm. Pamiętaj, że halle od silnka są bipolarne i inaczej sykrywają pole magnetyczne. http://www.haierxikj.com/UploadFile/Photo/2017-12/2017121314470328065.pdf https://pojazdyelektryczne.org/download/file.php?id=19920&sid=af61b808d6a44b6c195ed15beed36ed0&mode=view http://www.haierxikj.com/en/UploadFile/Photo/2016-4/2016041810390984128.pdf1 punkt
-
Wydaje się mało prawdopodobne, żeby akurat następnego dnia po zakupie padły halle. Czy na wyświetlaczu pojawił się komunikat błędu? Czy test czujników na pewno był dobrze przeprowadzony? Na jedną z nóżek czujnika podaje się 5V, na kolejną masę, a na trzeciej mierzymy co jest na wyjściu. Trzeba wiedzieć, która nóżka za co odpowiada. Miernik podłączamy pomiędzy nóżkę z sygnałem wyjściowym a masą. Napięcie na wyjściu czujnika powinno się zmieniać skokowo 5 V - 0, 0 - 5 V, itd. w miarę obrotu kołem. PS ja bym to mierzył bezpośrednio na czujnikach, oznaczone JP1, JP2 i JP31 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Kontrowersyjny luksemburski outlet dostarczył po ponad 4 tygodniach zamówienie, w którym wszystkie produkty miały w momencie zamówienia status "on stock". Całkowity koszt (wliczając standardowo drogą wysyłkę) wyniósł 90.43EUR W paczce: rd-m8000-gs (wersja box) komplet przód +tył magura trail z klamkami hc siodełko selle italia St7 superflow z dużym odblaskiem1 punkt
-
Pisz do ayf89261 - on już zamówił to będzie wiedział organoleptycznie co do niego przyjdzie Na marginesie - KM to konie mechaniczne ...1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
