Skocz do zawartości

Ranking

  1. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      4 407


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      10 172


  3. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      1 425


  4. chudzinki

    chudzinki

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      5 380


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.03.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Teraz, dziś (a nie w "dniu dzisiejszym" matoły!), a bo Luboń Wielki w tle, jak i rower giant choć nie Giant 🙃
    10 punktów
  2. Bo wiecie co to takie zielone?!
    9 punktów
  3. Nowa kiera. Mam kilka miejscówek gdzie ledwo się mieściłem z 710mm, teraz z 760 będzie lipton. Ale za to na zjazdach być powinno lepiej.
    8 punktów
  4. 7 punktów
  5. To Ty nie wiesz co trzeba zrobić?! 😃
    7 punktów
  6. Bo się drzewo zwaliło prosto na singla.
    6 punktów
  7. - Św Mikołaju, jakiś amor ogarniający chciałbym najbardziej dostać! - proszeee
    6 punktów
  8. FOXiak leciał do serwisu. Świetna okazja, żeby zrobić porządek na kokpicie. ESIaki nie chciały same zejść, więc im lekko pomogłem nożykiem. Konsekwencją ostrego ciecia była dzisiejsza dostawa ERGONowych grubasów - od tak dla odmiany.
    5 punktów
  9. Bo wyznaczam nowe gravelowe trendy
    3 punkty
  10. Witam. Przepraszam za lekką obsuwę. Rower zamówiony został 19.03.2024r. w sklepie oficjalnym Lazaro. Paczka dotarła do mnie już następnego dnia 20.03.2024 tak więc jak małe dziecko które obrabowało Mikołaja skręciłem rower i trochę pojeździłem. Sam montaż jest banalnie prosty a producent daje instrukcję montażu po zeskanowaniu QU kodu na kartonie. Należy jedynie przykręcić pedały, kierownicę, siodełko oraz przednie koło. Nie jestem ekspertem od rowerów, jednak moja opinia jest na duży plus. Mieszkam na nizinach więc mega terenu nie mam aby go przetestować jako typowe MTB, jednak jazda po lesie i bezdrożach nie sprawia żadnych kłopotów. Typowo cross country rower daje radę w zupełności. Na duży plus fabrycznie przystosowana rama do zamontowania bagażnika pod sakwy. Na minus bliska odległość opony do szkieletu ramy co jest problematyczne żeby dobrać jakiś pełen błotnik. Tu pozostanie chyba własnoręcznie wykonać błotnik z żywicy epoksydowej i pomalowanie go na czarny mat. Co warto wspomnieć są fabryczne otwory aby takie błotniki przymocować tuż przy siodełku jak i niżej w okolicach suportu. Kierownica jest optymalnie jak na warunki MTB, jednak ja do swojego roweru dorzuciłem przedłużenie długości 13cm. Co znacznie poprawiło pozycję dając bardziej pionową sylwetkę siedząc na rowerze. Siodełko oryginalnie dosyć wąskie pod mój rozstaw kości kulszowych więc wymieniłem na szersze i miększe. Uzyskałem satysfakcjonujący efekt przerabiając go bardziej w kierunku roweru trekkingowego i taki był zamierzony efekt. Fabryczna sztyca ma mocowanie siodełka cofnięte około 3cm do tyłu co właśnie umożliwia łatwiejsze ustawienie pozycji pionowej na rowerze typu MTB. Hamulce sprawują się świetnie w wyhamowywaniu takiego człowieka jak ja 107kg w dowolnej prędkości, jednak nie należy oczekiwać, że rower stanie dęba. Z pewnością nie zabraknie nam hamulca w sytuacjach kiedy go potrzebujemy. Podsumowując. Czy zakupiłbym rower ponownie? Zdecydowanie tak, choć z racji dostępności w sklepie wybrał bym model wyższy Lazaro Core V3. Niestety na ten moment nie był dostępny w sklepie więc kupiłem V2. Zdecydowanie polecam jeśli ktoś szuka roweru głównie do jazdy po płaskich terenach i od czasu do czasu wskoczyć na jakieś szutry czy totalne bezdroża po lesie lub polach. Wybaczcie jakość zdjęć jednak musiałem je skompresować.
    3 punkty
  11. Niedawno ktoś mi mówił, że ma magnez do d..py. To musiał być w czopkach 🤣
    3 punkty
  12. @spiwor a nie latwiej byloby odwrotnie? Samochod na rower?
    3 punkty
  13. To jak jesteśmy przy dragach to polecam dwa razy dziennie po jednej , w zasadzie dobre są na wszystko......na katar, na kiłę...🤣
    3 punkty
  14. 3 punkty
  15. Bo czasem podjazd, czasem wypych
    3 punkty
  16. Bo jakoś kora drzew bardziej zielona
    3 punkty
  17. 3 punkty
  18. 2 punkty
  19. 2 punkty
  20. Pożycz pilę, będę działał
    2 punkty
  21. Amator zawodowca nie zrozumie, nie ma bata 😋.
    2 punkty
  22. "W dobie cyfrowej komunikacji, gdzie pisanie szybko zastępuje tradycyjne formy wyrazu, znajomość zasad ortografii, w tym poprawnego stosowania znaków diakrytycznych, staje się niezbędna. Znaki diakrytyczne, takie jak kropki, przecinki, ogonki, czy kreski, pełnią w języku polskim kluczową rolę. Umożliwiają one odróżnienie znaczeń słów, które bez nich wyglądałyby identycznie. Na przykład słowo „pisze” może bez „ę” na końcu oznacza, że mówimy o osobie trzeciej. Jeśli użyjemy tego słowa w stosunku do siebie, nasza wypowiedź może wprowadzać w błąd lub być niezrozumiała. Stąd nauka ortografii, w tym właściwego stosowania znaków diakrytycznych, jest fundamentem efektywnej komunikacji."
    2 punkty
  23. To zagadnienie zostało już pomyślnie rozwiązane: Wystarczy podpatrzyć, skopiować. Tym razem to My od Chińczyków 😉
    2 punkty
  24. Poważnie woziłeś ze sobą pompkę stacjonarną? 😱
    2 punkty
  25. To mały krok dla człowieka, ale wielki skok dla ludzkości.
    2 punkty
  26. Bo ja też lubię patrzeć obiektywem przez szprychy:
    2 punkty
  27. "Zgodnie z wynikami badań naukowych, maltodekstryna może negatywnie wpływać na stan mikrobiomu jelitowego, powodując zmniejszenie ilości bakterii probiotycznych i stwarzając idealne środowisko dla rozwoju chorobotwórczych bakterii. Maltodekstryna może stanowić czynnik ryzyka rozwoju nieswoistego zapalenia jelit, a także sprzyjać przewlekłemu zapaleniu jelit o niskim stopniu złośliwości, prowadząc do zaburzeń metabolicznych. Maltodekstryna to związek zaliczany do węglowodanów szybko trawionych w przewodzie pokarmowym, co oznacza, że po jej spożyciu poziom glukozy we krwi gwałtownie wzrasta, następuje duży wyrzut insuliny, a następnie silny spadek glukozy poniżej wyjściowego poziomu. Duże wahania poziomu glukozy we krwi są niekorzystne nawet dla zdrowych osób, ponieważ mogą przyczyniać się m.in. do występowania wilczego głodu, obniżenia energii i problemów z koncentracją. Maltodekstryna może być jednak szczególnie niebezpieczna dla osób cierpiących na cukrzycę i insulinooporność, u których odpowiedź organizmu na glukozę jest zaburzona." Podziękował. 25% ??? - No more.😱 A tak się łatwo pisze "nie demonizowałbym". No, sorry przeciez to syf jakich mało .A tak na marginesie, znasz jakieś inne maltodekstryny ? Bo ja nie.
    1 punkt
  28. Do Focusa. Kellys ma foxa 38 factory 180mm w standardzie. Do pudełka poszedł 36 Rythm. Różnica jest kolosalna.
    1 punkt
  29. Powergym Iso Power to najlepszy "sypany" napitek . Reszta to szajs. A najlepiej to samemu sobie zrobić . Woda mineralna, miód, sok z cytryny ,sól.
    1 punkt
  30. Jeżeli jest dobrze i nic nie boli to bym nie zmieniał. Każdy ma swoja budowę i tego się nie przeskoczy. Ingerencja = kontuzje i to takie dożywotnie. Jeżeli chodzi o mój wpis, to po prostu wyjaśniłem na jakiej zasadzie się z pewnych rzeczy korzysta, aby to miało sens. Czy będziesz deptał w SPD, czy platformach na jedno wyjdzie i nie ma sensu pchania się w coś czego w ogóle do końca nie wykorzystasz. jedyny plus jaki tu będziesz miał to stabilizacja nogi, bo na dużym wyboju piny nie pojadą Ci po łydzie i nie nabijesz się kroczem na ramę.
    1 punkt
  31. To faktycznie bardzo indywidualne, bo niektórzy jeżdżą po lesie na oponach 40 mm, a dla mnie to mało na kiepski asfalt... 🙂. Jeżeli 90% jazd ma się odbywać po asfaltach i dobrych szutrach to amortyzator zbędny, jak przybywa gorszych nawierzchni to zacząłbym się zastanawiać, szczególnie jeżeli ktoś nie bije "rekordów".
    1 punkt
  32. Kompensuje się w ten sposób nierówność naprężenia wynikającą z różnicy kątów pochylenia szprychy po stronie napędu i po stronie hamulca. Strona z większą siłą napięcia (napędowa) dostaje sztywniejsze szprychy, by pod obciążeniem pracować podobnie jak strona z mniejszą siłą napięcia (hamulcowa).
    1 punkt
  33. Większa sztywność ramy wysokiej ze względu na połączenie w dwóch miejscach na rurze podsiodłowej a nie tylko w jednym miejscu, na dole rury podsiodłowej, przy suporcie jak to mam miejsce w ramcah niskich zawanych też damskimi. W krytycznych warunkach, np. pod dużym obciążeniem, rama niska może sie po prostu "złożyć"
    1 punkt
  34. To teraz możesz wszystkim wytłumaczyć, podpierając się twardymi danymi, czym śmietnik z naklejką author różni się od każdego innego podobnego śmietnika, co jest w tym rowerze niezwykłego, co go wyróżnia skoro miałby być "właśnie ten" W teorii "męska" rama jest sztywniejsza
    1 punkt
  35. Ja nie mam takich problemów, ba... jak jestem bardzo zmęczony fizycznie, to zazwyczaj zasypiam szybko i śpię głęboko.
    1 punkt
  36. Technika kręcenia korbą w pełnym obrocie na rytmie i mocy się kłania + odpowiednio ustawione siodło i odpowiednio ułożone pracujące też stopy, ale warunek jest jeden ,- muszą być na wprost . W innym przypadku z kolan zostaje miazga . Oczywiście i z platform się da, ale tutaj rytm musi być wyższy, aby noga na odpowiednio wysokim obrocie kleiła.
    1 punkt
  37. Wiem żeby o tym napisie krążą legendy ale ten Rail ma dwie rzeczy które zdecydowanie dodają sensu do decyzji kupna. Knock-block i, wg mnie bardzo przydatne i sensowne, wkładanie baterii od boku. 3 miechy temu zacząłem pracę w firmie która zajmuje się dystrybucją pewnej marki i skupiają się na elektrykach. Standardowe mocowanie od dołu w dolnej rurze nie jest moim zdaniem sensownym i bezproblemowym patentem i, mając wybór, wziąłbym to pod uwagę jako poważny argument za.
    1 punkt
  38. Testów orto nie czynię od dłuższego czasu, bo nie mam czasu... Z mojego doświadczenia wynika, że zmęczenie liczone przez polara zależy nie tylko od IF i TSS ale i np tętna maksymalnego treningu i czau w poszczególnych strefach tętna. Ma to pewien sens. Co do odpuszczenia sobie pomiaru to bym się nie przejmował. Generalnie spokojnie można budować formę, realizując progres w oparciu o zwiększanie dystansu i np podbijanie sobie tempa na znanych sobie docinkach. Tak jak już kiedyś wspomniałem, u mnie pomiar też robi bardziej za rejestrator niż typowe narzędzie treningowe. Owszem czasem widać, że to wiatr robi wrogą robotę albo, że np grupa pomaga ale gdybym go nie miał, jeździłbym zapewne to samo, choć może nie do końca tak samo . Taki trochę paradoks, że pomiar pozwala się czasem ograniczać, co pomaga z kolei osiągnąć całościowo lepszy wynik. Co do CTL to wieszczę, że będziesz miał skoki w weekendy i raczej spadki albo utrzymanie poziomu w tygodniu. Tak naprawdę to zależy sporo od intensywności tych 20-30 km. Ale z reguły ta i dojazdy do pracy niekoniecznie idą w parze.
    1 punkt
  39. No dobra. Nabrałeś co niektórych z nas. Żartowniś z ciebie
    1 punkt
  40. Zrób siedzisko dla trzeciej osoby z przodu, powinno to wyeliminować podrywanie roweru, lub solidny kosz na 12 cegieł.
    1 punkt
  41. Siema. I pomogli ci coś? Bo moja oś uległa zniszczeniu w bardzo podobny sposób...
    1 punkt
  42. Tak wygląda rower na Maxxis Grifter 29x2.6 z obręczami 35mm przód i 30mm tył.
    1 punkt
  43. 1 punkt
  44. Dobrze, że nie zza krat 😜 Bo nawet w pałacach i zamkach mają wiosenne porządki
    1 punkt
  45. Bo świat widziany z za szprych.
    1 punkt
  46. A chcesz tym rowerem jeździć do przodu czy do tyłu?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...