Skocz do zawartości

kipcior

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 432
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    39

Ostatnia wygrana kipcior w dniu 3 Września 2022

Użytkownicy przyznają kipcior punkty reputacji!

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Bielsko-Biała

Ostatnie wizyty

4 176 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika kipcior

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Automat Rzadka
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

3,7tys.

Reputacja

  1. Silex pod kątem ramy jest dokładnie tym, czym powinien być gravel dla ludzi, którzy chcą baranka, a mieli coś innego. Nadal masz zdecywanie pochyloną pozycję w porównaniu do mtb. Oczywiście są różne opinie, bo taki Michau ma spaczenie szosowe, gdzie ideałem jest tyłek ponad głową, a ja mam Silexa i zdecydowanie inne preferencje. Różni ludzie, różne potrzeby.
  2. Z Twoich zastosowań wybrałbym zdecydowanie baranka, do tego to służy. Przy okazji ma więcej mocowań pod koszyki, właściwie nie wiadomo dlaczego ale mieści szersze opony. Napęd klasowo gorszy i tylko 9 rzędów ale zakres przełożeń bardziej sensowny, choć powinna być korba 46/30. No ale nie ma. Oba mają skandaliczną cenę no ale cóż, takie czasy. Zapytaj o rabat lub poszukaj gdzieś w okolicy, czy w innym mieście nie ma taniej. Pierwszy z brzegu sklep: 5600 zł, co jakby nie liczyć w euro jest mniej. I to też zresztą nie brzmi atrakcyjnie, no ale jest jak jest. https://www.city-sport.pl/rower-gravel-merida-silex-200-teal-blue-gold-2021-6442.html
  3. Jak chcesz mieć rower inny niż wszyscy to poszukaj firmy co ci ramę pomaluje, a nie szukaj wynalazków.
  4. kipcior

    [Koła] Do Gravela

    To kwestia Twojej wagi. Ja ważę 70kg i jeżdżę na XR331 w gravelu od 3 lat. Nie mam do nich zastrzeżeń, w końcu to są obręcze do XC. Co więcej w fullu mam XR361 i też są ok, no ale nie jeżdżę na tym po ekstremalnych trasach.
  5. A co to jest BikeYoke? Nigdy o nich nie słyszałem. Sam mam Reverba od już 7 lat i jak dla mnie każda na linkę z jaką się zetknąłem działała lepiej
  6. Dobrze, że nie było tam jakichś klombów, bo mogłoby to źle wyglądać
  7. Myk-Myk w gravelu? Jeździłbym. Jednakże co to za model i gdzie jest wihajster?
  8. Jak już jest taki szajs jak kostka to przecież w poprzek jest lepiej dla rowerów niż wzdłuż. Nie ma ryzyka kolein.
  9. Z gwintem to się nie spotkałem. Prawdopodobnie stery trzeba jeszcze zmienić ale niech się ktoś wypowie.
  10. A co on miesiąc do Ciebie jechał? Jak ma mieć gwint? Przecież go trzeba przyciąć i dopiero gwiazdkę nabić, chyba że sklep Ci to robił na wymiar. A skoro nie to gwiazdki nie było luzem razem z amorem?
  11. Bo nic specjalnie ciekawego ale gdzieś zjeść musiałem
  12. Ma albo i nie, różnie może być Tanie tarcze np. nie są pod klocki metaliczne. Na dobrych kołach jeździ się lepiej, bo mogą się lżej toczyć, ale jeszcze lepiej kupić nowe u kołodzieja niż zdawać się na producenta. Sztyca ma ogromne znaczenie na wygodę ale tylko jak jest amortyzowana. Sztywne osie są wygodne do zdejmowania kół ale w jeździe prawie bez znaczenia. Acz w tym budżecie i tak dostaniesz sztywne więc nie ma tematu. W samym działaniu raczej niewiele. Kwestia zakresu przełożeń, zauważ że one nie są takie same. Choć na Mazowszu to w zasadzie nie ma znaczenia. Zawsze im lżej tym lepiej ale realnie czuć od ok 1kg. Ale czuć to pod górę, a znowu na Mazowszu... czy weźmiesz na drogę dwa bidony czy jeden to wszystko jedno. Do tego waga podawana przez producenta, o ile w ogóle jest, a waga realna to mogą być dwie różne wagi Warto szukać informacji gdzie indziej, czasem ktoś się pokusi o zważenie roweru w jakiejś recenzji ale niestety jest to rzadkość.
  13. Maxxis to powinien mieć kotwice w logo Vittoria Mezcal lub ewentualnie klasycznie Race King.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...