Skocz do zawartości

fredzio1996

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika fredzio1996

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. @chudzinki Wszystko zależy jaka to część Polski. Podpowiem że północy-wschód.
  2. Witam. Przepraszam za lekką obsuwę. Rower zamówiony został 19.03.2024r. w sklepie oficjalnym Lazaro. Paczka dotarła do mnie już następnego dnia 20.03.2024 tak więc jak małe dziecko które obrabowało Mikołaja skręciłem rower i trochę pojeździłem. Sam montaż jest banalnie prosty a producent daje instrukcję montażu po zeskanowaniu QU kodu na kartonie. Należy jedynie przykręcić pedały, kierownicę, siodełko oraz przednie koło. Nie jestem ekspertem od rowerów, jednak moja opinia jest na duży plus. Mieszkam na nizinach więc mega terenu nie mam aby go przetestować jako typowe MTB, jednak jazda po lesie i bezdrożach nie sprawia żadnych kłopotów. Typowo cross country rower daje radę w zupełności. Na duży plus fabrycznie przystosowana rama do zamontowania bagażnika pod sakwy. Na minus bliska odległość opony do szkieletu ramy co jest problematyczne żeby dobrać jakiś pełen błotnik. Tu pozostanie chyba własnoręcznie wykonać błotnik z żywicy epoksydowej i pomalowanie go na czarny mat. Co warto wspomnieć są fabryczne otwory aby takie błotniki przymocować tuż przy siodełku jak i niżej w okolicach suportu. Kierownica jest optymalnie jak na warunki MTB, jednak ja do swojego roweru dorzuciłem przedłużenie długości 13cm. Co znacznie poprawiło pozycję dając bardziej pionową sylwetkę siedząc na rowerze. Siodełko oryginalnie dosyć wąskie pod mój rozstaw kości kulszowych więc wymieniłem na szersze i miększe. Uzyskałem satysfakcjonujący efekt przerabiając go bardziej w kierunku roweru trekkingowego i taki był zamierzony efekt. Fabryczna sztyca ma mocowanie siodełka cofnięte około 3cm do tyłu co właśnie umożliwia łatwiejsze ustawienie pozycji pionowej na rowerze typu MTB. Hamulce sprawują się świetnie w wyhamowywaniu takiego człowieka jak ja 107kg w dowolnej prędkości, jednak nie należy oczekiwać, że rower stanie dęba. Z pewnością nie zabraknie nam hamulca w sytuacjach kiedy go potrzebujemy. Podsumowując. Czy zakupiłbym rower ponownie? Zdecydowanie tak, choć z racji dostępności w sklepie wybrał bym model wyższy Lazaro Core V3. Niestety na ten moment nie był dostępny w sklepie więc kupiłem V2. Zdecydowanie polecam jeśli ktoś szuka roweru głównie do jazdy po płaskich terenach i od czasu do czasu wskoczyć na jakieś szutry czy totalne bezdroża po lesie lub polach. Wybaczcie jakość zdjęć jednak musiałem je skompresować.
  3. Przepraszam za podwójny post ale nie mogę edytować poprzedniego. Koncepcja montażu jak coś takiego Regulowany wspornik kierownicy Podwójny mostek Czarny - 854555mk - 15035680379 - Allegro.pl. Narysowałem poszukiwaną rzecz.
  4. Dziękuje za wszystkie propozycje. Rozważając poruszone wątki i problemy które generowałyby takie chwyty i kwestia niebezpieczeństwa przy sytuacjach nagłych doszedłem do wniosku, że należałoby po prostu podnieść całą kierownicę. I teraz takie pytanie. Nie chciałbym wymieniać mostu kierownicy a przynajmniej myślę nad rozwiązaniem aby w oryginalny miejsce chwytu mostu kierownicy dać adapter który będzie miał długość 10cm i w ten sposób podniosę kierownicę oraz lekko cofnę ją do tyłu, tak aby była ona nad pionową osią przedniego widelca. Coś co z wyglądu przypominałoby takie coś: BECOOL BC-B800 Przedłużenie kierownicy - niskie ceny i opinie w Media Expert Tylko oczywiście przeznaczone do tego aby utrzymało solidne przeciążenia w razie wjechania w lekki teren. Dodatkowo czy jest taka "przejściówka" która miałaby długość około 15cm tak żeby na oryginalnej belce do zamontowania kierownicy w moście można byłoby zamocować lampkę i jakieś tam gadżety? Kierownica fabryczna którą mam to KALLOY UNO 31,8 aluminiowa 660mm.
  5. Hej. Posiadam rower MTB LAZARO Core V2, wszystko ładnie i pięknie. Jednak personalizują rower, poszukuje czegoś co wymyśliłem w swojej głowie a nie mogę tego znaleźć w internetach, dlatego zakładam ten wątek coby fachmani z uniwersum kolarstwa pomogli. A przekonany jestem, że wasze zorientowanie w tym półświatku pozwoli rozwiązać mój problem, szybko i skutecznie. Do rzeczy. Od czasu do czasu jadąc, chce moc wyprostować plecy tak żeby zmienić pozycję. Jazda bez trzymanki odpada na trasie, dlatego szukam jakiś uchwytów które można dołożyć do kierownicy żeby móc odchylić się do tyłu i nadal trzymając kierownicę. Coś jakby rogi tylko chce je dać za klamkomanetkami aby chwyt był węższy niż w standardowej kierownicy. Proszę o pomoc.
  6. Dziękuje za pomoc. Już zamówiłem tego Lazaro Core v2 29", rozmiar ramy 19. Do tego bagażnik i błotnik. Dam znać jak już przyjdzie, złoże go i zrobię przejażdżkę typu "leniwa niedziela" dla innych podobnych mi amatorów, którzy szukają cokolwiek o tym rowerze. Pozdrawiam.
  7. A czy do tego Rometa jest możliwość montażu bagażnika? Bo to jest wymagany element konstrukcyjny w przypadku moich poszukiwań. Czym istotnym ten romet będzie lepszy od Lazaro Core v2 ?
  8. To co byś zaproponował w podobnych pieniądzach?
  9. Mam 180cm wzrostu. Powód jest taki, że patrząc po cenach to jest to budżetowe rozwiązanie w kwestii zakupu roweru do amatorskiego jeżdżenia. Druga kwestia, jeśli są to producenci Polscy to wolę wesprzeć lokalny biznes dokonując zakupu z ich marki.
  10. Dziękuję za propozycje. Przyznam, że przeszukuje różne materiały na internecie i doszedłem do wniosku, że poszukiwania ukierunkuje na rower MTB z racji grubych opon co powinno zwiększyć komfort jazdy przy mojej wadzę. Rozpatruję głównie oferty KANDS i LAZARO. https://lazaro-bike.pl/sklep/lazaro-core-29''-v2-męski_pid=410 https://lazaro-bike.pl/sklep/kands-energy-700-hydraulika_pid=576 https://lazaro-bike.pl/sklep/kands-comp-er-29-altus-2023_pid=552 https://lazaro-bike.pl/sklep/kands-balaton-29''_pid=412 Który z tych modeli byłby Państwa zdaniem najbardziej rozsądny w kwestii koszt/efekt z możliwością dalszego ulepszania i wymiany podzespołów, jeśli użyją się z czasem. Drugie pytanie. Czy do tych modeli lub których z nich da się dołożyć bagażnik oraz błotniki?
  11. Rozumiem. A może jesteś w stanie ewentualnie polecić jakąś inną markę i model w przedziale 2000zł? Czy wyżej wymienione egzemplarze wyczerpują temat pod względem koszt/efekt? Ewentualnie do 2500zł?
  12. Dziękuje za odpowiedź. Mam pytanie w takim tazie co do suportu, czy da się w takim razie po ewentualnym zużyciu suportu na kwadrat zamontować jakiś lepszy? Na zasadzie podmiany podzespołu już wtedy nawet na jakiś mega drogi ale solidy?
  13. Przepraszam za offtop nie mogę edytować ponownie. Czy jednak o wiele lepiej będzie rozejrzeć się w tych modelach? LAZARO INTEGRAL V3 MĘSKI 2023 za 1939.00zł LAZARO INTEGRAL V3 MĘSKI 2023 (lazaro-bike.pl) LAZARO ELITARY V3 MĘSKI za 2299.00 zł LAZARO ELITARY V3 MĘSKI (lazaro-bike.pl) Będzie dość znacząca różnica między tamtymi modelami w V1 a tymi V3 z punktu widzenia amatora jak i osób zaznajomionych w uniwersum kolarstwa?
  14. Witam. Chcę kupić rower w miarę uniwersalny, rozumiem jego przeznaczenie w sposób następujący: jazda wokół komina, dojazd do pracy, po zakupy, wypad na niedzielną przejażdżkę około 30-40km po okolicznych wioskach, szutrowe drogi, wjazd do lasu. Mamy dylemat który z modeli rowerów od Lazaro kupić. Nr.1 LAZARO INTEGRAL V1 MĘSKI za 1419zł. LAZARO INTEGRAL V1 MĘSKI (lazaro-bike.pl) Nr.2 LAZARO ELITARY V1 MĘSKI za 1699zł. LAZARO ELITARY V1 MĘSKI LM (lazaro-bike.pl) Do roweru dołożę jeszcze błotniki: BŁOTNIKI SIMPLA SDL (lazaro-bike.pl) oraz bagażnik BAGAŻNIK YJ-D14 (lazaro-bike.pl) Proszę o pomoc w rozwianiu moich wątpliwości, czy warto dopłacić? Z tego co zauważyłem różnica jest tylko między hamulcami V-brake a tarczowymi hydraulicznymi. PS: Czy owe rowery wytrzymają ciężką nogę? Czy ewentualnie można później wymienić któryś z podzespołów tak aby pedały działały w osi i nie ulegały wykrzywieniu pod wpływem siły nacisku nóg? Mój stary komunijny rower marki Noname kiedyś cierpiał na taką przypadłość, że wygiąłem w nim mechanizm pedałów. Oczywiście dzwonek, odblaski oraz lampki również zamontuje. Przepraszam za ewentualne złe nazewnictwo podzespołów. Pozdrawiam. PS: Czy moja obecna waga 107kg nie będzie problemem dal rowerów w tej półce cenowej? Docelowo planuje zrzucić na 95kg.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...