Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 07.02.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
Bo pomost. Jak się okazało piekielnie śliski dla twardych podeszw SPD - dwie gleby. Na szczęście na sucho6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Jeszcze nigdzie, grupa nie została oficjalnie zaprezentrowana. Na razie to pierwsze przecieki. A, że nick zobowiązuje... 😉3 punkty
-
@spidelli to nie rysy. To blizny będące dowodem wspaniałych przygód rowerowych. Należy je nosić z dumą!3 punkty
-
Kilkanaście lat przed Wojną w Zatoce, amerykańska dziennikarka napisała reportaż o pozycji kobiet w Kuwejcie. Zauważyła, że o niskim statusie kobiet świadczy, między innymi to, że zawsze idą trzy metry za swoim mężem. Po wojnie wróciła do Kuwejtu i ku swemu zaskoczeniu, zauważyła zmianę. Teraz kobiety zawsze chodziły przed swoimi mężami. Zaciekawiona zagadnęła jedna parę: - To wspaniale! Prawdziwa rewolucja! Czy to Ameryka wpłynęła na zmianę pozycji kobiet? - Tak, z całą pewnością - odpowiedział mężczyzna. - Och, z przyjemnością napiszę o tym artykuł. Czy mógłby mi pan wyjaśnić, co konkretnie spowodowało te zmianę? - Miny. - Arabska linia zaufania. W czym mogę pomóc? - Mam myśli samobójcze... - Doskonale! Potrafi pan może pilotować samolot?3 punkty
-
3 punkty
-
@pecio jasne, zorganizuję relację 🙂2 punkty
-
Co do eksportu to obawiam się, że Magene niezależnie od wersji będzie również mieć taką samą przypadłość. To ograniczenia programu na telefon. Zwróć uwagę, że można robić błyskawiczny eksport do Stravy a tam można pobrać GPX. Nie musisz nawet mieć wersji płatnej. Co do planowania z poziomu urządzenia. Nie jest to ani wygodne, ale dobre. Nie oczekuj, że to działa jak w nawigacjach samochodowych. Traktuj to raczej jako rozwiązanie doraźne a nie główny bajer urządzenie. Jak chcesz jeździć fajnymi trasami to musisz nad tym posiedzieć najlepiej przy komputerze lub ewentualnie smartfonie.2 punkty
-
Dzięki Panowie! Powiem szczerze, że dopiero ta impreza mnie podjarała po raz pierwszy od wielu, wielu lat 😉 Duży udział ma w tym Kolega Łukasz, który zmotywował mnie aby ruszyć z tematem. Samych rowerów powinno być sporo. Nie zabraknie DH, będzie także szosa 😉 Będę się starał, aby impreza była cykliczna i docelowo w którymś z ciepłych miesięcy. Plany są ciekawe, zobaczymy po pierwszym zlocie, czy jest to potrzebne.2 punkty
-
Jeżeli chodzi o zasadniczy układ, to wg plotek nie i zostaną 12rzędowe 10-45 i 10-51. Pierwszy (chyba) wyciek dotyczący nowej grupy to był katalog BH i tam zapisano : Casette 10/51 Co do łańcucha wycieknięty katalog Superiora wskazuje CN-M9100 czyli bez zmian.. Tak też w XT Di2: A tutaj Deore, jak widać Di2 pożenione z kasetą M6100 i korbą SLX..1 punkt
-
Jeszcze nie korzystałem (puk puk), wożę dętki TPU. Jak zejdzie ci powietrze, ale opona nie zejdzie z rantu, to pompką spokojnie napompujesz. Jak musisz ściągnąć oponę, to pewnie CO2 pewniejsze, jeśli nie zakładasz dętki. Ale wtedy po co ściągać oponę?1 punkt
-
1 punkt
-
W tych pieniądzach nie wyhaczysz nic lepszego. Sam od X-lat mam Edge 830 i chciałbym żeby się już się poddał, bo nie kupię nowego komputerka, póki stary działa. Ale ten złośliwy sukinkot działa, działa i działa...Ładować i jeździć... Jak żyć 😅1 punkt
-
@spidelli, teraz pełna kulturka. Czuję się jak w gajerku od najlepszego projektanta na świecie A tak swoją drogą, to skoro w kraju robi się nawet ramy karbonowe to wstydu nie ma. Made in Poland , a przecież rowery Rometa które mnie interesowały stały na Shimano, czy Campie1 punkt
-
Pierisz takie kocopoły, że oczy bolą od czytania. Tym gorzej, że znowu zero praktyki tylko czytamy. Mistrzu teoretyki podstawową wadą tarcz na bazach kompozytu są wysokie wymagania termiczne co do optymalnej pracy. Jest na tyle kijowo, że w czymś tak kosmicznym technologicznie jak wyścigi moto w wilgotnych warunkach oraz deszczu stosuję się stalówki. Z innej strony bo tak podskakujesz co byś ty to nie miał jak byś po górach latał. Nie widzę w moto enduro by tam poprzechodzili na kompozyty bo geniuszu tam gdzie latają kamerdolce, są kontakty ze skałami, patykami i tak dalej takie tarcze mają wysoką tendencję do uszkodzeń, wykruszania się na krawędziach. Pomijam, że w górach zasada im mniej hamujesz tym sprawniej jedziesz. Tarcze stalowe zawsze naprostujesz lepiej lub gorzej. Ja już szlifowałem zadziory na krawędziach od kamieni a kompozyt w sumie w takich wypadkach idzie na śmietnik. A Wy panowie z jednej strony narzekacie na to i owo ale nadal ciągniecie temat zamiast od razu go zlać. Będziecie zdziwieni jak jakiś młodzian za tydzień będzie naganiał do zakupu takich tarcz bo on uprawia superenduro w Stolicy czy innym Krakowie? Szkodnictwo tępi się u podstaw na starcie by nie osiągnęło poziomu zatruwania gdzie już ciężej będzie to zatrzymać.1 punkt
-
Niby tak, ale przy odpowietrzaniu powinno się odkręcić. Poza tym regulacja była w pozycji niekorzystnej, tak jakby śrubka była wykręcona, więc większy skok klamki. Na razie wszystko wygląda ok. Jak coś będzie nie tak dam znać. Tłoczki są z tytanu.1 punkt
-
Mały update; miałem już wszystko zamontowane, odpowietrzone i działające ale okazało się że regulacja freestroke nie działa. Niestety majfriendy dały ciała w jednej kwestii z tymi tłoczkami. W regulacji freestroke śrubka którą wkręcamy popycha małą plastikową część, a ta popycha tłok. Ta plastikowa część jest dość wąska i naciska na krawędź tłoczka. Oryginalne tłoczki wyglądają tak: Czyli część na którą działa popychacz (na środku) i plastikowa cześć (na krawędzi) jest plaska na krawędzi. W zamiennikach, jak widać na focie z mojego poprzedniego posta, krawędź jest zeszlifowana na stożek. Przez to plastik popychający tłok ześlizgiwał się na bok i regulacja nie działała. rozebrałem klamki z powrotem i tak wydumałem że jakby t am podkładkę jakąś płaską dał... Akurat miałem w szpargałach kilka takich idealnie pasujących. Zamontowałem więc podkładki pomiędzy tłoczkami i plastikiem. No i teraz działa jak trzeba :).1 punkt
-
Tak potem rejestruje cały przejazd uwzględniając pauzy. I tam autostart działa.1 punkt
-
1 punkt
-
Zwraca uwagę sposób montażu lewego ramienia jak w dotychczasowych niższych grupach, widocznie nie sprawdziło się mocowania "a`la SRAM". Przewody hamulce bliżej kierownicy, krok w kierunku integracji. Przerzutka mocowana na zwykłym haku, bateria w przerzutce i manetce, pełna bezprzewodowość. Coś jeszcze zwróciło waszą uwagę?1 punkt
-
Ale po co grzebać. Kończysz jazdę wchodzisz na Stravę i ściągasz gpx. Nie łatwiejsze to? Tak robię i to się sprawdza. Czasami trzeba zmienić swoje przyzwyczajenia i później okazuje się to strzałem w 10-tkę.1 punkt
-
@smw44199 pod koniec zeszłego roku było sporo promocji na EDGE 530 w cenie ok. 700 zł. Tutaj przykład za 645 zł => https://www.pepper.pl/promocje/licznik-rowerowy-garmin-edge-530-tylko-jeden-uchwyt-do-mocowania-944160 A tutaj oferta ciekawa opcja https://www.eazymut.pl/outlet/3192-outlet-edge-530-1r-7574-010-02060-01out.html Masz gwarancję z eAzymutu. Moim zdaniem można brać to pod uwagę.1 punkt
-
Może i ta Biria to największy rarytas, ale Moots ze starym SIDem i XTRem to dopiero sztos. Tak wyglądało i nadal powinno wyglądać MTB, a nie te nowoczesne pokraki, co przypominają proporcjami rysunki dziesięciolatka. Aż się łezka w oku kręci 😪1 punkt
-
1 punkt
-
Sama wycinka też nie jest ok jeżeli jest zbyt intensywna. Poza tym, pewnych rzeczy się już nie naprawi. Park Krajobrazowy oznacza, że chroni się krajobraz, a nie poszczególne drzewa. Poza tym, skoro nie są cenne, to dlaczego są tak chętnie cięte? Nie wiem skąd masz dane, jak patrzę na mapy, to parki krajobrazowe w większości są porośnięte lasami. Być może jakieś rozlewiska, łąki, nadmorskie te statystyki zmieniają. Tak czy inaczej, jeżeli zrobić proste szacowanie, to skoro 10% kraju to parki, to tak samo 10% lasów będzie tymi parkami. To nie jest znaczące uszczuplenie zasobów drewna, żeby LP przestały przynosić gigantyczne dochody. Zresztą zawsze mogą wykupić grunty rolne i je zalesić pod uprawę gospodarczą. Jest masa miejsc nieatrakcyjnych turystycznie i rekreacyjnie. Co do ogólnego ograniczenia na terenach parków, to jak najbardziej powinny być. Skoro tworzymy ochronę, to wypadałoby ją stosować praktycznie, a nie wyłącznie na papierze. Co i jak budować, to już kwestia danego miejsca ale na pewno nie intensywnie i nie rabunkowo.1 punkt
-
Jeśli chodzi o gpx`a to synchronizuje ze stravą i z tamtąd bez problemu pobierasz gpx. Synchronizuje się bez problemowo tylko trzeba to skonfigurować w OnelapFit.1 punkt
-
Wymieniałem już kilka kompletów. Dużo zależy też od stanu klamki. W moich m6000 od roku zero problemów działają świetnie.1 punkt
-
Rozpocząłem 2 testy: Test 1 - psychologiczny: Z racji nadejścia urodzin rozpocząłem operację ujawniania kupionego dłuższy czas temu Trance'a z bunnyhop. Został zmontowany i wystawiony w garażu. Pomimo kilkukrotnej bytności w tym pomieszczeniu małżonka nie zareagowała. Test trwa. Test 2 - montaż dużego bidonu do Gianta Trance. Podejście 1: Bidon Elite Fly 950ml, koszyk Specialized Zee Cage, najtańszy zestaw do relokacji bidonu z Aliexpress (za 10.49PLN). Efekt poniżej (rama rozmiar M, powietrze z dampera spuszczone). Wnioski: Nie jest dobrze ale mogło być gorzej. Wchodzi stykając się z ramą. Osłona ustnika z Elite w wersji MTB - plastikowa kopułka - zawadza bardzo. Potrzebna będzie dłuższa szyna i albo wykombinowanie do Fly osłonki ustnika w formie gumowego korka (jak w Podium) lub inny bidon z takową. Fly 750 wchodzi akceptowalnie.1 punkt
-
1 punkt
-
Wszystko git, jeden z solidniejszych sklepów. Jakby co, to na Allegro potrafią mieć sporo lepsze ceny niż u siebie.1 punkt
-
Łoo Panie! Będzie blizna do pokazywania wnukom 🙂 Jak u prawdziwego wojownika. Ja drugi dzień siedzę na dupie i kuruję nogę po próbie podjazdu na lodzie. Całe szczęście że RTG i tomograf wykazały, że wywinąłem się tylko potłuczeniem.1 punkt
-
@Punkxtr Cholera, a w mój stareńki Scott już z półtora roku czeka aż mu klamkę wymienię bo stara się rozpadła przy próbie regulacji. Mam "nówkę" z epoki ale czasu do tej pory nie znalazłem a tu taka impreza! 😜 Trzymam kciuki, żeby impreza okazałą się cykliczna 👍1 punkt
-
No dobra doszedł ten Offbondage N5Pro, całkiem fajnie to świeci jak za 50 zł.. Natomiast ta wiązka jest dość wąska w porównaniu do Lumintopa. Mocowanie fajne, lampka siedzi stabilnie ale wymaga adapterka pod uchwytem na licznik więc to dodatkowy koszt. Tak to uchwycił mój telefon aczkolwiek aparat trochę przekłamuje, na żywo nie świeci aż tak jasno. W sumie trochę żałuję że nie wziąłem z pilotem bo trochę niewygodnie się przełącza ale kiep z tym. Po kolei Low Beam 125lm, 250lm, 500lm, High Beam 250lm, 500lm, 1000lm.1 punkt
-
Nie chcę się jakoś bardzo wyzłośliwiać, ale patrząc po kolejnych tematach zakładanych przez OPa, to większość jego dotychczasowych ruchów raczej nie była przemyślana Co jak się okaże, że ostatecznie rujnując budżet na karbonowe koła i wypasiony napęd 1x12, nadal nie będzie zadowolony z roweru, bo geometria ramy mu nie przypasuje? Mnie tam cudze miotanie się między wszystkimi możliwymi pomysłami nie boli, to nie mój stracony czas, nie moje pieniądze, nie moje nerwy, nie moje kilogramy zalegającego złomu. Innych forumowiczów pewnie też to nie boli. Ale dziwię się, że autora też to nie boli1 punkt
-
@Punkxtr wielkie 👏. Rowery zacne..... zresztą to mało powiedziane.1 punkt
-
1 punkt
-
Kolory w Loctite są tylko ogólną wskazówką, do której grupy dany klej należy, ale nawet między produktami jednej grupy mogą występować poważne różnice właściwości więc także polecanych zastosowań. Na przykład zarówno 242 jak i 243 są niebieskie, ale 242 ma moment zerwania 11,5 Nm a 243 26 Nm - czyli tyle samo co czerwony 271. Tu https://prema.com.pl/wp-content/uploads/2022/06/LOCTITE_-_Tabela_doboru_produktow.pdf jest katalog produktów i kleje do gwintów są na stronach 8-131 punkt
-
1 punkt
-
Właściciel chińskiego elektrycznego roweru chce kupić tarcze do niego w cenie chińskiego roweru. Przecież pozostaje sie jedynie uśmiechnąć.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00