Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 28.01.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
@spidelli z moim defy to była śmieszna historia. Powtarzałem żonie od dłuższego czasu, że muszę kupić nowy rower, więc była w zasadzie na tak. W sierpniu mnie już telepało mocno na zakup, poszedłem z nią do sklepu i mi powiedziała żebym kupił wyższy model bo lepsze malowanie i ładniejszy aż się w sklepie śmiali.9 punktów
-
Właśnie pokaże żonie, że inni mają jeszcze gorzej (stare zdjęcie, doszedł jeszcze jeden rower, trenażer i ze 2-3 zestawy kół :P)8 punktów
-
7 punktów
-
Piaseczek powiadasz..., od kałuży już piaseczku nie było. A ja tam, jak Świnka Pepa, lubię się pochlapać Tak, tak... nie będą się ZULe i inni leśnicy wygodnie po płaskim w lasach wozić. Niech się LP cieszą, że maiłem 2x2.25, a nie jakiegoś CXa 33mm. Wtedy bym i mega drogę zmielił Bo z ostatniego szadziowego poranka.7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
Chcecie osiągnąć jakieś korzyści na moim nieszczęściu... ooo wasze niedoczekanie5 punktów
-
Moja czepia się nie tyle samego faktu dokonania zakupu co tego, że się potyka o te graty na każdym kroku (w łóżkach amortyzatory i kierownice, w szafach na ubrania na tyłach ramy luzem, drobnica jak dampery, kasety, hamulce, łańcuchy, korby w komodach, obok ręczników i pościeli, w garażu i na tarasie całe rowery... nawet pod biurkiem nie mam miejsca na nogi ;)).5 punktów
-
@nctrns działa też inne rozwiązanie. Kupiłem sobie nowego garmina. Żona patrzy, pytam co przyszło, etc. Więc udałem zaskoczenie i zacząłem jej dziękować za fajny prezent. Zgłupiała, nie wiedziała co powiedzieć i był spokój5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
No i Rose Bikes jednak tylko straszyło tą dostępnością opon za 3 miesiące... - 2x Continental Grand Prix 5000 S TR 30mm - kolejna Corsa mi się rozkleiła, więc nadszedł czas na sprawdzenie "legendy" - krótki uchwyt do zamocowania lampki na widelcu - żeby zakładać latarkę tam zamiast na kierownicy, gdzie brakuje miejsca. W polskich sklepach gdzie ostatnio robiłem zakupy nie mogłem znaleźć, a zamawiać oddzielnie się totalnie nie opłaca, bo wysyłka 3x droższa. Tu było za 1,95€, to dorzuciłem do przesyłki. - 2x Continental Grand Prix 5000 28mm - dla kumpla, bo nie chce zostawać w tyle 😜3 punkty
-
Monety na Aliexpress to zło wcielone. Kupiłem narzędzie do montażu / demontażu pressfitu. Wersja z rączką i w walizeczce. Dostawa w 6 dni. Z momentami koszt 96 zł. Link do oferty https://pl.aliexpress.com/item/1005005896124123.html Jakość wykonania sprawia dobre wrażenie, pręt gwintowany solidny i gruby. W walizce instrukcja użycia.3 punkty
-
Ja wkrecilem zone w rower. Nie mam problemow z zakupami, ale wszystko kosztuje mnie dwa razy wiecej, bo musze kupowac podwojnie.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
To na drodze z Korzonka na Dąbrówkę? Bo czas syfu i błota nastał, oby szybko się skończył...3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Gość z Krakowa jak już Mykena znam osobiście i mogę go każdemu polecić, w dodatku, jeśli zamówi się u niego koło customowe, wyjdzie ono z rąk najlepszego kołodzieja w Krakowie. Więc jakieś evalnite lemonbiki niech się chowają z tymi ich pseudo kraftowymi sprzętami. U Mykena taniej i lepiej.2 punkty
-
A ja myślałem, że sam pressfit to zło wcielone. 😉 A żeby nie było nie na temat, to niedawno kupiłem to: https://pl.aliexpress.com/item/1005006920401184.html?spm=a2g0n.order_detail.order_detail_item.3.167143cezAqRI3&gatewayAdapt=glo2pol Pzdr Rysiek2 punkty
-
Możesz przesłać jakieś przykładowe zdjęcia? dla niektórych mogły by być wybawieniem2 punkty
-
Gdyby ktoś pytał czy w Karkonoszach jest zakaz jazdy rowerem - owszem, ale tylko pod górę.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Zigfir - 1516 km (mtb, szosa + trenażer) michalr75 - 652 km (MTB, miejski stary MTB z lat 90-tych) dfq - 554 km (MTB, trenażer) Przeciętny -480 km (mtb, grv) smw44199 - 426 km (cross) Lextalionis - 323 km (gravel) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 231 km Joker86 - 225 km ( gravel) revolta -216 km ( MTB gravel ) Sansei6 - 204 km (MTB) Jacekddd - 202 km (velomobil - rower poziomy) NeefMe - 183 (MTB) JWO - 170 km (MTB) TheJW - 170 km (MTB, dojazdowy ) spidelli - 80 km (48 gravel, 32 MTB), 50 km trenażer (nie liczę do dystansu) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)1 punkt
-
Ja się wypisałem 😉 z " peletonu" 😁 Nie mam zamiaru uzupełniać wiec bez sensu figurować w wykazie . Z resztą nie będę się "ciupał z @Zigfir o palmę pierwszeństwa. 🤣1 punkt
-
@Marinbiker z tym dotykiem to nie ma róży bez kolców. Jak pada to można zwariować. Mój 1040 (a wcześniej 830) potrafi zmienić samodzielnie wykonywać losowe akcje. Poza tym jest problem z wykonaniem własnych działań, które akurat są konieczne. Idealne rozwiązanie to połączenie guzików i dotyku z opcją blokady dotyku. Coś jak w Fenixach.1 punkt
-
A jak zdrowie szanownych rodziców? Bo co innego 20km, a co innego 80, gdy trzeba wiele godzin pedałować. Przy starszych osobach to dobrze, jak nie zabraknie prądu po drodze, ale z drugiej strony szkoda masy i kasy na za dużą baterię. O jakości i niezawodności tego roweru się nie wypowiem, ale zestaw jest sensowny. Napęd, geometria, centralny silnik. A nawet wygląd. Silnik centralny to bardziej naturalne wspomaganie, ruszanie i wpływ przełożeń na pracę silnika (a to oznacza lepsze pokonywanie wzniesień). Silnik w piaście, szczególnie bez czujnika nacisku to dłuższe życie napędu i takie nie proporcjonalne wspomaganie, że wystarczy ruszać nogami, aby rower jechał. W centralnym silniku trzeba naciskać na pedaly, aby silnik wspomagał. Warto tego spróbować, by poczuć różnicę. Kurierowi bym doradzał silnik w piaście. W góry - centralny. A tu warto podyskutować.1 punkt
-
RD1 są wadliwe. RD2 są poprawione. Jeśli tłumik opisany jako Charger RL to też padło.1 punkt
-
Z reguły po dłuższym użytkowaniu na dużych trybach wspomagania zanikowi ulegają mięśnie normalnie używane do jazdy na rowerze analogowym. Z czasem takie osoby tracą moc - jak zwał tak zwał - i nie potrafią poradzić sobie z obsługą roweru, w dodatku cięższego niż standardowo napędzanego siłą mięśni. Inna sprawa to ciśnienie opon, stan łańcucha, hamulców, piast...1 punkt
-
@TheJW A Ty czym niby po pożarówkach jeździłeś ? Przecież masz uczulenie na grawele Ja tam wolę sytuację, kiedy teren robi się trudniej przejezdny, i mam czym przejechać, niż zawracać z podkulonym ogonem, bo trzęsie, piach za głęboki, a do tego błoto popsuje mi wymuskany wizerunek asfaltowego grawelowca Dla mnie nadal MTB jest najbardziej uniwersalny.1 punkt
-
1 punkt
-
Dobry pomysł, chodzą mi po głowie porządne markowe torksy, bo już tego marketowego ównolitu obrabiającego śruby mam dość; na pewno się ucieszy z takiego kompletu 👍1 punkt
-
Dawaj prezentacje chyba że się kiblu zatrzasnąłeś .1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Test kompletnie niemiarodajny, zrobiony w nierównych warunkach, do tego dwa komplety kół gdzie każdy ma inne parametry aerodynamiczne, nic nie wiadomo o sztywności obu zestawów, każdy zestaw zrobiony na innych komponentach, nawet tych samych opon i dętek gościowi nie chciało się użyć do testu, tylko twierdzi że to są te same opony czyli ten sam model opony o podobnym przebiegu. Test zrobiony dla gawiedzi żeby cieszyła się i utwierdzała w przekonaniu że lżejsze znaczy szybsze, tylko że przed tym lżejszym jest jeszcze coś takiego jak aerodynamika, opory toczenia, sztywność konstrukcji i dopiero to lżejsze czyli waga.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00