Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      26

    • Liczba zawartości

      11 259


  2. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      21

    • Liczba zawartości

      6 225


  3. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      902


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      4 791


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 15.03.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo u mnie takie klimaty Najbardziej takie lubię, resztki przemysłu wydobywczego opanowane przez przyrodę..
    8 punktów
  2. Bo pod kołami zamiast zieleni , wciąż jeszcze resztki z ubiegłej jesieni.
    7 punktów
  3. Sam sobie odpowiedziałeś. Widzę, że gravelowcy zaczynają otwierać oczy... 😂
    7 punktów
  4. Jeżdżę w wydaje mi się niezbyt wymagającym terenie i różnica pomiędzy HT a fullem jest bardzo duża. Pomijając komfort to trakcja jest perfekcyjna w fullu a w sztywniaku cały czas coś brakowało. Żeby było mało to sztywniak i full były na tym samym osprzęcie. Dla mnie decyzja jest prosta - jeśli tylko budżet pozwala to wybieram zdecydowanie pełny zawias. Waga sprzętu owszem jest wyższa jednak zalety w mojej opinii przewyższają wady.
    4 punkty
  5. @mocart Nawet trzy cale nie gwarantują wcale Że po piochu będzie jechoł doskonale.😉 Pozdrow'er😘
    4 punkty
  6. Z mojej perspektywy zakupu fulla się nie żałuje, wręcz przeciwnie to najlepsza inwestycja rowerowa jaką w życiu zrobiłem. To zupełnie inna jazda niż na sztywniaku. Nie wiem czy jest sens zakupu sztywniaka MTB mając gravela. Raczej szedłbym w większe zróżnicowanie rowerów i od razu minimum fulla XC/Downcountry.
    3 punkty
  7. Tydzień temu przebiłem tylną oponę. Mleko na trasie załatało dziurę. Po drodze przyszła nowa opona i w związku z tym: przednią Pirelli Cinturato Gravel H przełożyłem na tył (prawie nie zużyta, bez przebić). Przy okazji okazało się, że nie zaglądałem do środka od momentu założenia. Mleko Stans'a zmieniło się w przeźroczystą ciecz. Była więc okazja wymienić mleko i ogarnąć temat. Przy okazji znalazłem w starym tyle kolec ze szkła o długości 1 cm. Był w środku opony. na przód poszła Pirelli Cinturato Gravel M. Niby na YouTubach mówią, że M na przód i H na tył to świetny wybór. wyczyściłem i przesmarowałem rachet w tylnej piaście, wykręciłem, wyczyściłem i ponownie wkręciłem praktycznie wszystkie śruby mocujące, wyczyściłem kasetę i korbę, założyłem nowy łańcuch - na początek czyszczenie z oryginalnych smarów, potem wosk BIKE7 PRO WAX, 3 nałożenia w odstępie 15 minut, przeczyściłem i sprawdziłem klocki na przodzie i tyle, wyczyściłem cały rower 😈 Rondel gotów do połykania kolejnych kilometrów. Szkoda tylko, że u mnie pada deszcz ze śniegiem.
    3 punkty
  8. Bobry raczej nie są entuzjastami XC i celowo dewastują moja ulubiona rundkę 🙄.
    3 punkty
  9. Bo to by było na tyle: Trasa Pszczółki - Sobowidz, wyjazd w stronę Skarszew. Może kiedyś się doczekamy pociągnięcia trasy dalej.
    3 punkty
  10. 3 punkty
  11. 3 punkty
  12. Ten Octane ma hamulce na sznurki.
    2 punkty
  13. bo mam na imię 2,25 cala i wydaje mi się że przejadę przed drobny piach
    2 punkty
  14. Bo na dróżkach coraz tłoczniej.
    2 punkty
  15. Bo na ten szlak lepsza byłaby kozica, a nie baran:
    2 punkty
  16. Bo gdzieś w krzakach urwałem szprychę...
    2 punkty
  17. Bo 19st. było, a tu wciąż śnieg.
    2 punkty
  18. Ale dziś miałem walkę! Pot, krew i przekleństwa. Zmieniałem opony na inne (Tufo 40c). Były Vittoria, znacznie szersze, też na mleku. 1) Wpierw się okazało, że wentyle, których używałem, są tak krótkie, że nie mogę podpiąć pompki, jak nie ma wkręconego "zaworka". Dmuchnięcie pompką z zaworkiem było za słabe, bez - niemożliwe. Awaryjna wycieczka do Centrum rowerowego po inne wentyle. Nie wiem, jak mi się wcześniej udało założyć vittorię. 2) Potem się okazało, że "inteligentna" głowica pompki (która ma otwory dla scheder i presta a przełącza się sama, dmuchając tam, gdzie jest opór) dmucha nie tą dziurką - bo bez zaworka opór jest za mały. Nigdy tak nie było!!!! Wymiana głowicy pompki (miałem starą). 3) Oczywiście płyn na poślizg i próby układania palcami były - nie chce wejść. 4) Córka podpowiedziała ściśnięcie opony taśmą - nie pomogło. 5) CO2 - nabój 16g, bez zaworka - weszła!!! 6) druga nie weszła. 7) większy kaliber - 20g (miałem jeden, są drogie) - Weszła druga. CO2 spuszczone, opony siedzą, pompować można pompką na luzie. Nigdy nie miałem takiej walki, jest sukces. Mleko wlane, na razie dobrze (koła sprawdzone, taśma fabryczna). A już liczyłem, czy zdążę do sklepu po inflator.
    1 punkt
  19. @smw44199 tak, to stary kamieniołom, górą można dojechać do miejsca w którym robiłem fotkę. Ta stara obudowa górnicza to resztka wzmocnienia tunelu, którym transportowano urobek.
    1 punkt
  20. Ja przesiadłem się z gravela, na fulla. Jak powyżej już napisano, między gravelem a fullem różnica jest większa niż HT. Oczywiście najlepiej mieć szosę, gravela, trekinga, HT i fulla , ale to opcja premiom. Gravel i full to dobra para na prawie wszystkie tereny.
    1 punkt
  21. Da się: https://photos.app.goo.gl/Ehp7VYkgKzzrNPg46
    1 punkt
  22. Nie obawiaj się "wykorzystam potencjału fulla" bo tak można z każdym typem rodzaju roweru podejść jeśli jeździ się rekreacyjnie, amatorsko. Też już kilka dni myślę pomiędzy HT vs FULL i różne myśli miałem teraz jedynie myślę o tym aby znaleźć "okazje", a jak będzie nią FULL (ok fajnie) ale jak HT się trafi atrakcyjne cenowo też kupię. Co do jazdy HT/FULL dobrze jakbyś w praktyce jednego i drugiego troche "rozjechał" i powinno ci to dużo ułatwić wybór, a może dojdziesz do tego co ja czyli obojętne co tylko aby było w atrakcyjnej cenie względem rynku. Wyżej też masz sensowny komentarz "Nie kupuj ht, bo to bez sensu, jak masz gravela - kup coś z różnych części "skali".".
    1 punkt
  23. Co prawda nie z długim rękawem, ale z zapinaną na suwak kieszonką, w której mieści się smartfon 6.3" : https://www.decathlon.pl/p/koszulka-rowerowa-mtb-meska-rockrider-oddychajaca/_/R-p-327890?mc=8772459&c=zielony - możesz zapytać, czy nie mają czegoś podobnego z długim rękawem (akurat taką mam, a nie chce mi się szukać ).
    1 punkt
  24. Co do przodu to są też adaptery 15x100 /12x100. Pytanie czy na pewno chodzi o 15x100 a nie 15x110 bo to jest zazwyczaj komplet do tyłu 12x148 boost..
    1 punkt
  25. Mam 27 letniego Gianta na Cro-Mo i rdzy mimo jeżdżenia w każdych warunkach nie widać. Nie ma co demonizować stali akurat z tego powodu. Do tego jest sprężysta i dobrze potrafi tłumić nierówności drogi😉
    1 punkt
  26. https://www.instagram.com/reel/DHMR7azgWVY/ 🙃 Pozdrow'er😘
    1 punkt
  27. Nie nie , to oryginalna luksusowa kiełbasa francuska, duża zawartość węgla
    1 punkt
  28. Widzę że humor tutaj zaczyna być coraz bardziej płytki, w zasadzie teraz to już sięgnął dna.
    1 punkt
  29. Skoro celem programu nie jest np. promowanie zdrowego trybu życia i lokalnej turystyki, a poprawa mobilności i ekologia, no to chyba logiczne, że dojazd do roboty jest ważny? Pochodzę z prowincji, cały powiat ma ok. 35 tysięcy mieszkańców. Nikt tu roweru nie rozważa jako poważnego środka transportu, a bez samochodu jesteś jak bez nogi. Ważne drogi wyjazdowe z miasta są krajowe i wojewódzkie, gdzie na rowerze będziesz non stop wyprzedzany i traktowany jak zawalidroga (a drogi są kręte i pagórkowate, więc możesz po prostu zostać niezauważony). Do sąsiedniego miasta powiatowego pewnie dałoby radę dojechać bocznymi drogami, ale mocno na około. Bardzo chętnie bym pod tym względem zobaczył statystyki ruchu rowerowego np. Suwałki vs Ełk. Ci pierwsi mocno postawili na infrastrukturę rowerową w mieście i okolicach, a w Ełku raczej średnia krajowa.
    1 punkt
  30. Nie jestem jakiś super światowcem ale w tych miastach Niemiec i Danii, które zwiedzałem (w tym rowerem), wliczając w to rowerową stolicę Europy czyli Kopenhagę, ludzie dojeżdżali do pracy / sklepów głównie analogowymi "szrotami" tzn. były to proste, często stare ale w 100% działające rowery. W Kopenhadze większość rowerów nie była przypinana bo ze względu na ilość dojeżdżających np. na dworzec nie było ich gdzie przypiąć. Stawiam tezę, że to nie akumulator ale ścieżki / pasy rowerowe oraz zmiana mentalności mogą przenieść ludzi z samochodu na rower. Natomiast najlepszym rozwiązaniem jest rozwinięta komunikacja publiczna bo możesz jej używać niezależnie od tego czy pada, jest zimno albo wieje w czoło 50 km/h. BTW: nie wiem jakie dopłaty dają we Francji ale mają tragiczny deficyt budżetowy i z każdym kwartałem jest gorzej więc nie wiem czy to jest przykład do naśladowania.
    1 punkt
  31. 1 punkt
  32. To nie są te same modele . Podlinkowany przez @Gzimo, to wariant 2024 120/120. I juz nie posiada ai offset.
    1 punkt
  33. 12x148 z tyłu ma focus atlas i chyba tylko on. Pod 15x100 może udałoby się dopasować jakiś chiński widelec MTB o niewielkiej wysokości.
    1 punkt
  34. Miało byc o rowerwch - ta psni na pewno nie pójdzie na rower ..
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...