Skocz do zawartości

mocart

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika mocart

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Reaktywny
  • Od tygodnia
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

5

Reputacja

  1. No właśnie coś takiego siedzi mi w głowie, ale nigdzie na necie nie mogę doczytać czy ludzie coś takiego nie porobili i szlag nie trafił tych widelców. Chciałbym nawiercić po 3 otwory na jednej goleni ( 2 na bagażnik + 1 na błotnik ). Widelec jest zbudowany z jakiejś odmiany aluminium 7005 i ma oznaczenie triple butted co oczywiście nic mi nie mówi
  2. Od jakiegoś czasu walczę z przerobieniem mojego treka dual sport na coś bardziej mi odpowiadającego. Wiem, wiem trzeba było kupić coś innego a nie marudzić teraz ale jest jak jest i mam to co mam. Szukałem do treka sztywnego widelca ( mam obecnie firmowo zainstalowanego praktycznie najtańszego NCXa ) i nic sensownego nie mogłem wypatrzyć. Niby jest mnóstwo widelców na rynku ale nie posiadają otworów montażowych na przedni bagażnik. Ostatecznie, jako że nie lubię stać w miejscu zamówiłem u chińczyka Mosso M6 i w sumie jak sobie spojrzycie na obrazek w miarę pasuje. W miarę ... ale jest jedno ale, to nie jest okrągły profil i nie ma "oczek" otworów montażowych pod bagażnik, które potrzebuje. Zastanawiam się teraz czy kupię jakoś bagażnik na przód na ten widelec czy też może można w nim wywiercić otwory montażowe. I tu pytanie, czy jakiś serwis w Polsce jest w stanie takie otwory wykonać, czy w ogóle coś takiego jest "rabialne"? Jak nie to zapewne będę musiał odsprzedać widelec i szukać coś innego ale może ktoś jednak coś o tym wie i jest mi w stanie coś doradzić? Acha ... wydelec aluminiowy, nie karbon.
  3. Trochę szkoda. co więcej szkoda że nikt nic nie wie bo do mnie za 2 dni nowy widelec przyjeżdża i chciałbym sobie dokupić taki gadget. Anyway, dzięki za odpowiedz.
  4. Czy kupiłeś może tego chińczyka?
  5. Dzięki za uwagi. zamówiłem u chińczyka jednak mosso bo w kraju nie jestem w stanie go nawet obejrzeć. Termin dostawy 2 tygodnie wiec nie jest aż tak źle. Z tego co widzę nie ma ich od ręki w sklepach wiec jak totalnie nie będzie mi pasował to mam nadzieje ze łatwo będzie go sprzedać.
  6. Dwa latka z hakiem minęły szybko i z mojego treka dual sporta została tylko rama, hamulce i amortyzator. Rower przejechał 6K km i po tym czasie myślę nadal , że rama i mechaniczne hamulce są ok. Ostatni element z mojej wyliczanki jakim jest amortyzator to jest coś co jednak po tym przebiegu mi nie zawsze odpowiada. Zastanawiam się, żeby na dłuższe dystanse dokupić sobie zamiennik amorka, jakiś wytrzymały sztywny widelec na którym nie ma problemów z montażem bagażnika. I to jest początek moich pytań, ponieważ nigdy nie robiłem takiej podmiany. Przejrzałem wiele forum i troszkę pytań już pozadawałem na FB i innych miejscach ale nadal nie jestem w stanie dobrać coś profesjonalnego. Może na początku napiszę, że nie interesuje mnie carbon oraz to, że barierą jest szerokość opon 28 x 2.0, tyle przyjmie tylni trójkąt od mojego DS bez błotnika. Także celuje z oponami 28 x2.0 cala max ale na co dzień obręcz 622 (28cali ) + guma 1,7 cala + błotnik. Tyle przyjmuje też i mój obecny amortyzator. Długość obecnego amora to chyba 46cm od osi piast ja na fotce. Szukam do niego zamiennika, przejrzałem oferty czeskiego Force i Mosso i wydaje mi się, że nie znajdę w nich nic sensownego, szczególnie szeroko polecany Mosso ma mega duży prześwit pomiędzy oponą a mocowaniem widelca i wygląda to tragicznie nie mówiąc już o zamontowaniu błotnika na takim widelcu. Tak, że jak ktoś zna coś sensowniejszego to please o info.
  7. Wiem, że to stary post ale może ktoś ma wymiary czegoś takiego jak niżej bo ta tabelka kończy się na modelach SF19 a ja mam model z linii sf20, najprostsza sprężynówka wersja nawet bez blokady. Chciałbym poznać z katalogi wartość A SF20-NEX-DS-PM 700C TS 212/0
  8. Cześć @radomir Mam drobną prośbę. Nie mam elopsa 920 jednak mam Alfine 11 w swoim rowerze. Jako napinacz używam tego dwukółkowego Alfine CT-S500 a teraz okazyjnie za 40 dyszki kupiłem CT-S510 czyli dokładnie taki jaki masz w tym elopsie. Mój jest zamontowany na hak a tego co widzę w elopsie jest on tak jak na instrukcji montowany bez haku, bezpośrednio na osi koła. Może mi zrobić fotkę jak oni ten napinacz firmowo zamontowali? Wstawił bym sobie do potestowania na jakiś czas ten jednokókowy. Czy ta rama jest wyprofilowana pod ten napinacz jak tam haka nie ma i czy jest tam jakaś podkładka? Sorry za nietypową prośbę ale ciężko na sieci jakieś filmy lub fotki wyszukać. Jakbyś miał chwilkę czasu to proszę o fotkę jak on jest zamontowany w elopsie. Z góry dzięki!
  9. Cześć Panowie, podepnę się do tego samego tematu bo mam ten sam rower tylko na ramie M17. Amor ten sam. Kupiłem rowerek we wrześniu jako zapasowy na zimę żeby nie katować mojego głównego roweru. I jestem bardzo z niego zadowolony, troszkę rzeczy w nim poprzerabiałem ale ogólnie jak dla mnie jest super. Rower jest jeżdżony całą zimę (praktycznie codziennie przynajmniej na chwilę) i w miarę tego co mogłem czyszczony. Fakt były dni kiedy nie dawałem już rady go pielęgnować po powrocie z pracy do domu. Już teraz widzę że na koniec sezonu powymieniam w nim linki i przeczyszczę pancerze. Reszta jest w miarę dobrym stanie. Jedyna rzecz jaka mnie niepokoi to właśnie ten amortyzator zooma. Kilka dni temu zauważyłem że na tylnej części jest on trochę zabrudzony i zacząłem się zastanawiać czy to rdza czy coś innego bo niezbyt mogę to zmyć. Wrzucam fotę żebyście sobie spojrzeli jak to wygląda. Czy to możliwe że mogła już go po sezonie chwycić rdza? Czy mogą to być inne zabrudzenia. Widać jeden na dolnej części wystającej z goleni. Czy wydaje wam się że można to jakoś sczyścić bez rozbierania tego amora czy czas na jego rozbiórkę aby zobaczyć w jakim jest stanie. W sumie rower nowy i zastanawiam się czy takie rzeczy w razie czego można zgłaszać na gwarancji czy nie ma na to szans.
  10. u mnie natomiast na rower zimowy w tym sezonie wskoczyło takie cudo na dojazdy do pracy, wkładka antyprzebiciowa i nie za gesty bieżnik
  11. tak, obejrzałem co mogłem na necie, jak wyregulować linkę. ustawienie przerzutki na 2 mm i równolegle do mechanizmu. Naciąg jest ok. Regulowanie śrubami H i L nie pomaga. poddalem sie kupiłem za cztery tych altusa 310, mam nadzieje ze ta drobna inwestycja zrobi z tegoi roweru maszynę bez kompleksów
  12. Cześć, mam pytanie dotyczące wymiany przerzutki przedniej w tym rowerze: X-Cross 2.0 M17 męski Czarno-czerwony 2023 | Sklep rowerowy Rowery-indiana.pl Przeglądając wiele porad dotyczących jazdy w zimę ma rowerze i konserwacji rowerów na zimę doszedłem do wniosku ze najbardziej ekonomicznym dla mnie rozwiązanie będzie zakup budżetowego roweru na zimie. Mój główny rower posiada Alfine 11 i w sumie całe koło jest więcej warte niż wspomniana Indiana. Dlatego jeżdżenie w śniegu, po zasolonych ulicach, ma dużo większy sens którego cena nie przekracza 1200PLN, nawet jak wszytko w nim wymienię w wyniku rdzy to i tak nie stracę więcej niż w głównym rowerze :). No i to tykle tytułem wstępu i tu pytanie. Indiana w takiej roli jest dla mnie wspaniała i idealna. Jedyna rzecz, która mi w niej nie pasuje to ta przednia przerzutka MicroShift. Może nie znam się na poprawnym ustawieniu tej przerzutki ale siedzę i do 2 tygodni staram się już ustawić. Tylną przerzutkę na spokojnie sobie wyregulowałem ale ten przód to porażka. Powoli zaczynam się poddawać. Przyszło mi do głowy żeby zamiast się nadal nią katować może warto ją podmienić na jakiegoś Tourneya. Nie wierzę już w możliwość poprawnego ustawienia tego microshifta. Czy ktoś może mi powiedzieć która z przerzutek Shimano pasowała by to obecnej konfiguracji tego roweru? np SHIMANO FD-TY601 albo coś innego. Oczywiście mówię o czym w cenach do 60PLN. Nie chcę nadmiernie inwestować w tą zmianę. Sorry za takie proste pytanie ale nie miałem za dużo do czynienia z doborem takich napędów.
  13. No i właśnie pękło mi te kolejne 2000 kilosów. Cztery miesiące, trochę szybko ten czas leci. Jak macie jakieś ciekawe zamienniki to wklejcie linka, jak nie to chyba będę musiał kupić znowu oryginale. Przy takim zużyciu oleju alfinka okazuje się wcale nie taka tania i bez serwisowa. W sumie full serwis mojego starego roweru wynosił mnie 300PLN rocznie tu same olejowanie wynosi 200PLN na rok
  14. @munioman nie wiedziałem wcześniej tego wpisu i pytań. sprawa już zamknięta, kupiłem ostatecznie SEA TO SUMMIT CAMP PLUS S.I. i jak dla mnie jest idealna w rozmiarze regular. Faktycznie jedno co mi w niej nie pasuje to że po złożeniu wchodzi jedynie w tylnią sakwę bo na przód mi się nie mieści, no ale jak to mawiają zawsze najciężej o ideał.
  15. No właśnie oglądałem te wszystkie z demobilu. Ale one mają wspólną cechę, są składane pod top plecaka i nie mają dobrych wymiarów pod torby. Wiec w sumie przy takiej szerokości wolę mieć kilka razy tańsza karimatę. Jak nie znajdę czegoś sensownego to podmienię sobie po prosty starą karimatę na nową i oleję tę mate. Jeszcze poszukam sobie coś max do 1,2KG i jak nie znajdę to chyba dam sobie spokój
×
×
  • Dodaj nową pozycję...