Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 04.03.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
8 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
Oj tam, oj tam - ja już (nie)czuję i czasami (nie)widzę przez zwiększoną pracę kichawy i puszczające załzacze. Więc tak: Spring is comin' Bo plan był wbić się na kładkę.6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
Ja bym wolał żeby Grupetto zadbało nie tylko o swój zasrany interes szosowców ale spojrzało szerzej na temat i wnioskowało o ograniczenie WSZELKICH patologii w ruchu drogowym gdzie uczestnikami są rowerzyści. Np ograniczenie poruszania się motorowerów (czy tzw rowerów elektrycznych bez ograniczników prędkości napędzanych manetką) po DDRach, ściganie jeżdżących na czerwonym świetle, bez oświetlenia itd.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Żeby jeździć na rowerze należy wiedzieć, jak są zbudowane w samochodzie kierunkowskazy i układ hamulcowy - też w samochodzie. Bez tego rowerem jeździć nie można. A to, że w rowerach są dwa rodzaje płynu, to już zupełna oczywistość. Proste to i logiczne. No i najważniejsze - tanie.2 punkty
-
@nossy Pisałem, że w tym budżecie można mieć już GRX-a 2x11 a nawet 2x12 a ten Giant nie dość, że ma podstawowego GRX-a 2x10 to jeszcze korbę FSA i przednią przerzutkę Tiagry. Nie jestem przekonany, że to "rower praktycznie kompletny"...2 punkty
-
Zerknąłbym w stronę https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-kellys-soot-80-pd42884/?v_Id=231316 jednak już karbon2 punkty
-
W słońcu zachodzącym leży, więc mu zdjęcie się należy. Fotografi mistrz @elkaziorro Jest jak nasz rodzimy Zorro. 🫠😉 Pozdrow'er 😘2 punkty
-
Obręcze tomcat 29cali mają zaniżoną wagę katalogową, moje ważyły 545g i druga 547g jak by kogoś to ciekawiło.2 punkty
-
2 punkty
-
Jak Międzygórze, to może się spotkamy . Ja byłem w ubiegłe wakacje i możliwość połączenia tras Glacensis, zwykłych szlaków i bikeparków daje fajne możliwości - ciekaw jestem jaki będzie stan tras po ubiegłorocznej powodzi. Zakopane to zło. Nie wiem jak budżet, ale może wypuścicie się do Austrii. W takim Saalbach jest co robić przez 10 dni. Jak się mieszka na miejscu, to kwatera wydaje Joker Card, która daje dwa wyjazdy kolejkami z rowerem dziennie gratis. Łącząc wyciąg można zrobić fajne trasy, a kilka szlaków poza bikeparkiem jest zaskakująco pustych. Jest jezioro i basen (gratis). Można spróbować tras bikeparkowych oraz wejść na jakąś górę. Są opcje epickich wycieczek. Ceny w lecie niższe niż zimą, jedzenie w markecie nie poraża (masło taniej niż w Biedronce, szyneczka niestety już drogo), a kwatera - to zależy do czego porównywać. Zaletą Alp są przejazdy na wysokościach powyżej 2000 co daje nadzieję na niższe temperatury latem. Tak na zachętę...2 punkty
-
Wczoraj było okienko na opryski i walkę z kostką brukową. A wieczorem w ramach relaksu zajrzałem sobie do przerzutki... a tam... i wysuszone łożyska kółeczek. Brak zdjęć - zdumienie popijałem odpowiednią dawką złotego napoju i nie było czasu na pstrykanie.2 punkty
-
2 punkty
-
Pytasz zapewne o zestaw z Fuela EX 5. Wg specyfikacji na stronie producenta wynika, ze opona XR4 jest na drucie. Natomiast taśma jest TLR, więc powinna być pod "mleko". Jak kupowałem swojego Fuela, to w specyfikacji było napisane, że opony przystosowane do systemu bezdętkowego. W zestawie z rowerem było też mleko i rower odebrałem już z zalanymi kołami.1 punkt
-
"rigid fork with eyelets" w google. https://bikepacking.com/index/forks-with-bottle-cage-mounts/ Jeśli już masz sztywny widelec w swoim rowerze, to najbardziej efektywnym rozwiązaniem będzie osadzenie w nim nitonakrętek (to jest eyelets`ów).1 punkt
-
@ernorator jak będziesz w okolicach Zakopconego to z przyjemnością "oprowadzę " po górkach. Nie masz czego zazdrościć , to nie jazda a "szarpaczka" mocno interwałowa .1 punkt
-
Dlatego od razu pisałem że ta akcja nie ma sensu, bo nawet jakby przeszło to by wciąż był martwy przepis. Braki kadrowe plus traktowanie pieszych i rowerzystów na drogach jak gorszy sort i wiadomo że policja takich akcji nie zrobi. A wyprzedzanie na gazetę wcale tak rzadkie nie jest.1 punkt
-
Chyba Twoja waga coś zawyża bo tych obręczy przeszło trochę przez moje ręce i prawie każda po zważeniu mieściła się w wadze 490-500 gramów1 punkt
-
Przecież wyprzedzeń na gazetę to są jakieś ułamki procentów nie licząc czubków, prowokatorów na dwóch kółkach albo tych co im się coś tylko wydaje i szukają kija do tyłka. Odlatujecie niektórzy solidnie a problemów w tym kraju jest cała masa a nie zajmowanie nie bzdetami. Przy obecnych i przyszłych brakach kadrowych nawet jak, to skala takiej akcji była by jak ugryzienie komara w zadek słonia. Prosty przykład z nadal siedzeniem wielu na zderzaku na autostradach. To jest nie bywałe dla mnie jak obecnie wielu wymaga by zamiast poważnych kwestii służby zajmowały się bzdetami z rowerowego świata. Za dobrze jest w tym kraju i się w głowach przewraca.1 punkt
-
W rowerze trekkingowym zmieniałem dawno temu napęd na 1x (przerzutka to jakaś Deore, już nie pamiętam modelu). Początkowo założyłem zębatkę 34T i do niej dobrałem długość łańcucha. Potem zmieniałem na 32T I 30T. Z każdą zębatką napęd pracował bez zarzutu. Czyli w dwóch przypadkach łańcuch był ciut za długi. Być może u Ciebie idealnie dobrany łańcuch na 34T jest za krótki na 36T i stąd problemy.1 punkt
-
W jakim sensie nie dało się wyregulować przerzutki? Normalnie, jak łańcuch za długi to nie będzie dobrze napięty na najmniejszej zębatce kasety. Jak za krótki nie wejdzie na największą. Reszta przełożeń powinna chodzić bez problemu.1 punkt
-
Mam te z Zefal'a. Działają. https://www.centrumrowerowe.pl/zestaw-naprawczy-do-opon-zefal-tubeless-repair-kit-pd34449/?v_Id=194951&utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAw5W-BhAhEiwApv4goEf4XHH0szjmfU3nq-SLyN2Zn2kqhFvTLn9n4KCoEzTHaAN4XJf0iRoCuHsQAvD_BwE1 punkt
-
Jeżeli mają być opony 2.4", to lepiej celować w obręcze 30 mm - dla mnie 25 mm jest pod max 2.25".1 punkt
-
To ładnie pochodzone, a Kozi Wierch to zaraz obok Krakonosa więc z Lucni Bouda kierujesz się szlakiem na Krakonosa w stronę Spindlerovego Mlyna.1 punkt
-
Ja dzisiaj testowałem: nowe buty zimowe Rogelli (temperatura 1-2°C, mżawka i zimny wiatr więc warunki odpowiednie), nowe siodełko z Ali i dętki TPU. No i niestety z dętkami TPU to się raczej nie polubię - po przejechaniu około 30 km flak z tyłu. Powietrza było dużo, akurat jechałem po asfalcie, fakt, że kiepskim i dziurawym ale asfalcie bez szkieł czy innych niespodzianek. Było zimno i mokro więc nie chciało mi się kleić dętki więc postanowiłem założyć zapas ale okazało się, że zapas ma wentyl samochodowy więc kupa, musiałem kleić. Chyba coś kiepsko skleiłem bo powietrze dalej powoli uchodziło ale jakoś dojechałem te 6 czy 7 kilometrów do domu dopompowując po drodze ze 4 czy 5 razy. Buty też mnie trochę rozczarowały, bo szczerze mówiąc myślałem, że będzie trochę w nich cieplej. W sumie, razem z klejeniem dętki wyszło 2 godziny 20 minut i pod koniec odczuwałem lekki chłodek w palce mimo, że miałem zimowe skarpety, fakt, że nie jakieś mocno grube ale też nie jakieś cienkie1 punkt
-
Jako, że warsztaty trwały blisko 3 godziny, wrzucam skrót filmowy z wydarzenia. Tematem przewodnim były kontuzje w kolarstwie: co je powoduje i jak im zapobiegać. Piotr Kalużny - fizjoterapeuta i bikefitter opowiadał także o tym, czy jeździmy ze zbyt szerokimi kierowncami, jaki wpływ na urazy mają bloki, luzy w pedałach czy zużyte podeszwy butów. Zerknijcie, było naprawdę ciekawie. Przy czym Piotr IMHO ma naturalny dar do przyciągania uwagi słuchaczy 🙂1 punkt
-
1 punkt
-
Film na pewno nagram, tylko jak zrobi się ciepło żeby były też fajne ujęcia z terenu. No i muszę dokończyć tuning napędu, jestem w trakcie 😉1 punkt
-
@CoolBreezeOne: do pierwszego zakrętu …bo pysznego tłustego Wam życzę!1 punkt
-
Bo jakoś zawsze było nie po drodze, żeby zobaczyć dokąd ta prosta1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Update; to jednak nie wina temperatury. Dziś na wypadzie do słoneczka 8-10st. Licznik działał, ale przerywał połączenie i było sporo odcinków gdzie nie liczył dystansu. Nie wiem co go boli, zaczęło się w sumie po wymianie baterii...1 punkt
-
Update zimowy. Dziś pojechałem na krótka trasę. W domu termometr pokazywał 5st. na zewnątrz, ale jak wyjechałem to realnie okazało się że jest 1,5st. no i po kilkunastu minutach licznik przestał mi działać. Wyświetlał, ale nie liczył dystansu. Bateria w liczniku świeża, wymieniona jakiś tydzień temu, pierwsza jazda na niej. Wróciłem, sprawdziłem baterię w czujniku i też ok, dioda świeci na zielono. Ale dalej nie działało. Ale jak tak rower postał kilkanaście minut w ciepłym nagle licznik zaskoczył i działa jak trzeba. Także wygląda to na działanie niskiej temperatury. Ale że 1,5st. na plusie? No, niedobrze.1 punkt
-
No dobra. Mam wydruki, jakby kto chciał lepsze mocowanie pilota do Magicshine MJ-6508 to dysponuję projektem i zaufanym drukarzem. Moja koncepcja: podklejka z dwustronnej taśmy na kierownicy a sam pilocik też na taśmę dwustronną się wkleja na adapter, całość zapina oringiem. Waży prawie nic, mocowanie jest sztywne i pewne. Dodatkowo jest lekko pochylone w stronę dłoni, a nie całkowicie prostopadle. Żeby lepiej się przykleił pilocik do adapterka zniwelowałem 'cycuszki' na spodzie pilocika, te nierówności takie różne.1 punkt
-
Szczawnica, Szklarska, Zakopiec... - na takie "destynacje" to nie wiem, czy to dobre forum 🤣 Jakby nie było "polskie góry" to po takich przykładach powiedziałbym – jedź nad Gardę. U nas to z takich "kurortów" dużo Ci nie zostało: Karpacz, Wisła/Ustroń (no ale tam byłeś). Zamiast Zakopca to może juz lepiej w SK ktoryś z ich ośrodków? Albo Polańczyk (i pobliskie Bieszczady)? Albo Polanica Zdrój i Kotlina z przyległościami?1 punkt
-
Przy takich założeniach jechałbym w okolice Siennej/Czarnej Góry/Rychlebów, mam tylko małe wątpliwości co do "braku ekstremalnych zjazdów". Będziesz miał w okolicy dużo celów rowerowych, zarówno naturalne szlaki jak i bikeparki, do połączenia z włóczeniem się po górach. Plus nie będzie tam miliona ludzi - ale jak jest rozpatrywane Zakopane to nie wiem czy jest to zaleta. Nie wiem co rozumiesz przez "ekstremalne zjazdy" - na naturalnych bywa mocno "enduro", zapewne da się ułożyć łagodniejsze pętle. Co do Podhala - jest tam sens zabierać rowery, kilka miejscówek zaraz koło Zakopanego plus niedaleko Nowy Targ, można pojechać otwartymi dolinami po polskiej i słowackiej stronie Tatr (nudne szlaki ale widokowo ładne). Natomiast sam pomysł wybrania się do Zakopanego latem jest naprawdę niemądry, wspieram Twoją perswazję1 punkt
-
Właśnie chęć wyjazdu z rowerami na wyspy greckie spowodowała przesiadkę na elektryki. Niestety przez kilka lat nie byliśmy w stanie pojechać na dłużej a do samolotu elektryków nie wpuszczają. Ale jak nam nic nie wypadnie to w tym roku planujemy wyjazd do Grecji od września do końca maja przyszłego roku - jesienią chcemy zwiedzać wyspy Jońskie, zimę spędzić na Krecie ( oczywiście tam też jest zima ale kilkanaście stopni więcej niż u nas - więc powinno się całkiem przyjemnie jeździć rowerem ) i przez kwiecień i maj wracać przez wyspy Dodekanezu.1 punkt
-
Marketing + moda, jak łatwo wmówić ludziom, że źle znaczy dobrze🥴. Te wszystkie lampki stroboskopowe w oczy😵, jeśli w dzień, to pół biedy, ale w nocy😡? Teraz zapadki wyjące jak potępieniec👹, i znowu trzeba będzie wprowadzić kolejny ustawowy zakaz: zakaz wjazdu do lasu, bo tłumaczenie na nic się nie zda☹️. Przecież to męczy nawet ludzi przyzwyczajonych do miejskiego zgiełku, a dzika zwierzyna?1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00