Skocz do zawartości

olo850

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    145
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika olo850

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

43

Reputacja

  1. Sądzę, że Twoja intuicja jest poprawna. Jeżeli ma 100 cm wzrost a woom podaje 105 jako minimum to woom 3 będzie za duży. Te dolne granice są wg mnie mocno naciągane.
  2. Ciekawy wątek, ktoś kupuje rower aby go celowo upośledzić i pozbawić możliwości jazdy przez większą część czasu używania. Przy tak specyficznych wymaganiach to chyba powinieneś odpalić olxa i wybrać coś blisko geograficznie i spełniające wymogi jak wyżej. Co jest nie tak ze specem z 2005?
  3. @witexus i jak? Daj znać co wybrane i jak będziesz miał rower, sam jestem ciekawy wrażeń, w szczególności co do Canyona.
  4. W takiej sytuacji nadal Canyon moim zdaniem. Pamiętaj, żę kupujesz rower a nie okazję.
  5. W Cannondale jedyną wadą silnik poprzedniej generacji shimano EP800 zamiast EP801. Nie mam doświadczenia żeby się wypowiedzieć na ile ma to znaczenie, poszukaj po necie, postaraj się znaleźć rzetelny materiał bez tony marketingu. Dodatkowo bateria 630 może być wadą. Osprzętowo - chyba nawet lepiej niż w Canyonie, geometrycznie jedną generację wstecz ale nie będzie przepaści. Jak mniemam masz ofertę po dobrej znajomości lub lekko używany, pamiętaj o gwarancji. Wszystko co powyżej przy założeniu że temat jazdy górskiej się rozwinie, inaczej te rowery nie mają sensu.
  6. To chyba zależy czy jazda rekreacyjna czy te góry traktuje w miarę poważnie. Do tej pory nie wiemy, pod hasłem "Beskidy" kryje się dość szerokie spektrum. Autor tematu nie ułatwia.
  7. Kupisz używanego wooma w okolicach 2k i sprzedasz potem za podobną cenę. Kupisz nowego decathlona i sprzedasz za 50% ceny wyjściowej.
  8. Rockrider będzie bezkonkurencyjny z tych propozycji. Przymierz się w sklepie czy M czy L. Inna sprawa czy do miasta i do rekreacji MTB to jest adekwatny wybór - ma sens tylko jeżeli jako "rekreację" traktujesz jazdę po lesie (mam na myśli jazdę terenową, a nie drogą pożarową w lesie). Rower górski jak sama nazwa wskazuje potrzebuje również wzniesień w jakiejś postaci.
  9. Jeżeli nie boisz się kupić elektryka wysyłkowo i rzeczywiści będziesz czasem w Beskidach to chyba najlepsza propozycja: https://www.canyon.com/pl-pl/electric-bikes/electric-mountain-bikes/neuron-on/cf/neuron-on-cf-7/3394.html?dwvar_3394_pv_rahmenfarbe=M151_P03 Bosch ma b. dobre opinie pod względem trwałośći/awaryjności, wszystkie wymagania masz chyba spełnione. Zawieszenie jest budżetowe ale w pierwszym fullu nie powinno Ci to przeszkadzać/ograniczać.
  10. I mamy za Ciebie znaleźć cudowną ofertę? Jak jazda rekreacyjna to niepotrzebne wyposażenie górskie (kaseta 1x12, sztyca, FS). Jak "delikatne górki" (Beskidy? Alpy? czy górka 10m w lesie na Mazowszu?) to popatrz tutaj https://www.1enduro.pl/top10-ebike-enduro-trail-15000-30000-zl-2024/
  11. olo850

    [12750?g] GT i-drive2.0 by MrJ

    Fajnie sobie prawicie ale jeździliście jakimś współczesnym mtb na 29 kołach w odpowiednim terenie (górskim) a nie po krawężnikach w mieście? Też pamiętam mtb sprzed kilkunastu lat (fulla na kołach 26 cali), jeszcze kilka lat temu go miałem i to naprawdę nie ma żadnego podejścia do współczesnych konstrukcji przy docelowym zastosowaniu. Oczywiście w kolejnych ewolucjach jest dużo marketingu, ale na końcu dnia współczesne roweru MTB jeżdżą znacząco lepiej/bezpieczniej/wygodniej/szybciej od konstrukcji wspominanych przez Was z takim rozrzewnieniem.
  12. Dają się odczuć, jak wymienisz z fabrycznych (nie wiem jakich) na carbon to pewnie skok będzie duży. Co byśmy zrobili nie ma żadnego znaczenia, to Ty będziesz tego używał. Jeżeli dużo więcej czasu jeździsz gravelem to po co nowe koła do szosy? Żeby ładnie w garażu wyglądały?
  13. Nie ma tutaj cudów, jak ma być lekkie to kosztuje. Szukaj używanego wooma, może się uda. 24 cale do zerówki na 124 cm będzie zapewne za duże. Popatrz na marki/propozycje z tego wątku
  14. Z jednej strony nie ma nic skomplikownego w budowie HT - musisz sprawdzić luzy, pęknięcia ramy, amor itp. Z drugiej strony zgodne z przeznaczeniem użytkowanie tych rowerów generuje duże ryzyko wtopy; Patrząc na sposób szukania przez Ciebie tego roweru, to kupuj używany tylko z kimś kto ogarnia kwestie sprzętowe. Mnie najbardziej przekonuje ten z linku nr. 4, ale to wróżbiarstwo na podstawie zdjęć.
  15. Może nie przebiłeś z uwagi na jazdę 95% po asfalcie. Są do tego lepsze opony i bardziej trwałe. Jeżeli uważasz że 2500km to spoko wynik pod względem wytrzymałości opony o przeznaczeniu innymi niż grawitacyjne, to wyprowadzam Cię z błędu. Przy takim założeniu niektórzy zmienialiby kilka razy w ciągu jednego sezonu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...