Skocz do zawartości

Ranking

  1. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      1 216


  2. Punkxtr

    Punkxtr

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      1 464


  3. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      7 656


  4. Eathan

    Eathan

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      1 546


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 07.02.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo pomost. Jak się okazało piekielnie śliski dla twardych podeszw SPD - dwie gleby. Na szczęście na sucho
    6 punktów
  2. 6 punktów
  3. 4 punkty
  4. Bo byłem się karnać po południu.
    4 punkty
  5. Bo zawsze się zastanawiam czy to szron, czy kormorany tak...:
    4 punkty
  6. Także tego... Zwróćcie uwagę na manetkę, w tym przypadku widać mocne odejście od dotychczasowych konstrukcji.
    3 punkty
  7. Ale to jest brzydkie! Znaczne zmiany w budowie klamki. Zaciski od wewnątrz wyglądają jak sprzed kilkunastu lat. A tę korbę jakby mi ktoś pokazał, to uznałbym, że jest debilem i kupił chińską podróbkę. I o co chodzi z tą manetką? To jakiś kliker jak z promocji Axe?
    3 punkty
  8. Jeszcze nigdzie, grupa nie została oficjalnie zaprezentrowana. Na razie to pierwsze przecieki. A, że nick zobowiązuje... 😉
    3 punkty
  9. @spidelli to nie rysy. To blizny będące dowodem wspaniałych przygód rowerowych. Należy je nosić z dumą!
    3 punkty
  10. Kilkanaście lat przed Wojną w Zatoce, amerykańska dziennikarka napisała reportaż o pozycji kobiet w Kuwejcie. Zauważyła, że o niskim statusie kobiet świadczy, między innymi to, że zawsze idą trzy metry za swoim mężem. Po wojnie wróciła do Kuwejtu i ku swemu zaskoczeniu, zauważyła zmianę. Teraz kobiety zawsze chodziły przed swoimi mężami. Zaciekawiona zagadnęła jedna parę: - To wspaniale! Prawdziwa rewolucja! Czy to Ameryka wpłynęła na zmianę pozycji kobiet? - Tak, z całą pewnością - odpowiedział mężczyzna. - Och, z przyjemnością napiszę o tym artykuł. Czy mógłby mi pan wyjaśnić, co konkretnie spowodowało te zmianę? - Miny. - Arabska linia zaufania. W czym mogę pomóc? - Mam myśli samobójcze... - Doskonale! Potrafi pan może pilotować samolot?
    3 punkty
  11. Jak na komunię to tylko zemsta chrzestnego!
    3 punkty
  12. Co do eksportu to obawiam się, że Magene niezależnie od wersji będzie również mieć taką samą przypadłość. To ograniczenia programu na telefon. Zwróć uwagę, że można robić błyskawiczny eksport do Stravy a tam można pobrać GPX. Nie musisz nawet mieć wersji płatnej. Co do planowania z poziomu urządzenia. Nie jest to ani wygodne, ale dobre. Nie oczekuj, że to działa jak w nawigacjach samochodowych. Traktuj to raczej jako rozwiązanie doraźne a nie główny bajer urządzenie. Jak chcesz jeździć fajnymi trasami to musisz nad tym posiedzieć najlepiej przy komputerze lub ewentualnie smartfonie.
    2 punkty
  13. Dzięki Panowie! Powiem szczerze, że dopiero ta impreza mnie podjarała po raz pierwszy od wielu, wielu lat 😉 Duży udział ma w tym Kolega Łukasz, który zmotywował mnie aby ruszyć z tematem. Samych rowerów powinno być sporo. Nie zabraknie DH, będzie także szosa 😉 Będę się starał, aby impreza była cykliczna i docelowo w którymś z ciepłych miesięcy. Plany są ciekawe, zobaczymy po pierwszym zlocie, czy jest to potrzebne.
    2 punkty
  14. Jeżeli chodzi o zasadniczy układ, to wg plotek nie i zostaną 12rzędowe 10-45 i 10-51. Pierwszy (chyba) wyciek dotyczący nowej grupy to był katalog BH i tam zapisano : Casette 10/51 Co do łańcucha wycieknięty katalog Superiora wskazuje CN-M9100 czyli bez zmian.. Tak też w XT Di2: A tutaj Deore, jak widać Di2 pożenione z kasetą M6100 i korbą SLX..
    1 punkt
  15. Jeszcze nie korzystałem (puk puk), wożę dętki TPU. Jak zejdzie ci powietrze, ale opona nie zejdzie z rantu, to pompką spokojnie napompujesz. Jak musisz ściągnąć oponę, to pewnie CO2 pewniejsze, jeśli nie zakładasz dętki. Ale wtedy po co ściągać oponę?
    1 punkt
  16. W tych pieniądzach nie wyhaczysz nic lepszego. Sam od X-lat mam Edge 830 i chciałbym żeby się już się poddał, bo nie kupię nowego komputerka, póki stary działa. Ale ten złośliwy sukinkot działa, działa i działa...Ładować i jeździć... Jak żyć 😅
    1 punkt
  17. @spidelli, teraz pełna kulturka. Czuję się jak w gajerku od najlepszego projektanta na świecie A tak swoją drogą, to skoro w kraju robi się nawet ramy karbonowe to wstydu nie ma. Made in Poland , a przecież rowery Rometa które mnie interesowały stały na Shimano, czy Campie
    1 punkt
  18. Pierisz takie kocopoły, że oczy bolą od czytania. Tym gorzej, że znowu zero praktyki tylko czytamy. Mistrzu teoretyki podstawową wadą tarcz na bazach kompozytu są wysokie wymagania termiczne co do optymalnej pracy. Jest na tyle kijowo, że w czymś tak kosmicznym technologicznie jak wyścigi moto w wilgotnych warunkach oraz deszczu stosuję się stalówki. Z innej strony bo tak podskakujesz co byś ty to nie miał jak byś po górach latał. Nie widzę w moto enduro by tam poprzechodzili na kompozyty bo geniuszu tam gdzie latają kamerdolce, są kontakty ze skałami, patykami i tak dalej takie tarcze mają wysoką tendencję do uszkodzeń, wykruszania się na krawędziach. Pomijam, że w górach zasada im mniej hamujesz tym sprawniej jedziesz. Tarcze stalowe zawsze naprostujesz lepiej lub gorzej. Ja już szlifowałem zadziory na krawędziach od kamieni a kompozyt w sumie w takich wypadkach idzie na śmietnik. A Wy panowie z jednej strony narzekacie na to i owo ale nadal ciągniecie temat zamiast od razu go zlać. Będziecie zdziwieni jak jakiś młodzian za tydzień będzie naganiał do zakupu takich tarcz bo on uprawia superenduro w Stolicy czy innym Krakowie? Szkodnictwo tępi się u podstaw na starcie by nie osiągnęło poziomu zatruwania gdzie już ciężej będzie to zatrzymać.
    1 punkt
  19. Niby tak, ale przy odpowietrzaniu powinno się odkręcić. Poza tym regulacja była w pozycji niekorzystnej, tak jakby śrubka była wykręcona, więc większy skok klamki. Na razie wszystko wygląda ok. Jak coś będzie nie tak dam znać. Tłoczki są z tytanu.
    1 punkt
  20. Ciężkie kloce żadnej przyjemności dziecku nie sprawią, przerabiałem ten temat a Ty chyba nie masz dzieci, więc zakładanie że to "małe terminatory" ma z prawdą niewiele wspólnego. @matika bierz najlżejszy na jaki Cię stać. Mój syn, wątlej budowy, jeździł zarówno na klocach i nie miał z tego żadnej przyjemności, jak i na Superior Fly 27 i tutaj dopiero mógł się cieszyć jazdą, bo rower lekki i zwinny. Jeździł dwa sezony po czym za dobrą cenę rower został odsprzedany. To też jest zaleta takich rowerów. I nie wierz tym co mówią ze dzieci są niezniszczalne - są zniszczalne i za ciężki rower będzie skutecznie pozbawiał dzieciaka przyjemności z jazdy.
    1 punkt
  21. Tak potem rejestruje cały przejazd uwzględniając pauzy. I tam autostart działa.
    1 punkt
  22. Zwraca uwagę sposób montażu lewego ramienia jak w dotychczasowych niższych grupach, widocznie nie sprawdziło się mocowania "a`la SRAM". Przewody hamulce bliżej kierownicy, krok w kierunku integracji. Przerzutka mocowana na zwykłym haku, bateria w przerzutce i manetce, pełna bezprzewodowość. Coś jeszcze zwróciło waszą uwagę?
    1 punkt
  23. @smw44199 pod koniec zeszłego roku było sporo promocji na EDGE 530 w cenie ok. 700 zł. Tutaj przykład za 645 zł => https://www.pepper.pl/promocje/licznik-rowerowy-garmin-edge-530-tylko-jeden-uchwyt-do-mocowania-944160 A tutaj oferta ciekawa opcja https://www.eazymut.pl/outlet/3192-outlet-edge-530-1r-7574-010-02060-01out.html Masz gwarancję z eAzymutu. Moim zdaniem można brać to pod uwagę.
    1 punkt
  24. Szkoda tylko że te blizny jakieś 3 miesiące od zakupu...
    1 punkt
  25. Może i ta Biria to największy rarytas, ale Moots ze starym SIDem i XTRem to dopiero sztos. Tak wyglądało i nadal powinno wyglądać MTB, a nie te nowoczesne pokraki, co przypominają proporcjami rysunki dziesięciolatka. Aż się łezka w oku kręci 😪
    1 punkt
  26. Sama wycinka też nie jest ok jeżeli jest zbyt intensywna. Poza tym, pewnych rzeczy się już nie naprawi. Park Krajobrazowy oznacza, że chroni się krajobraz, a nie poszczególne drzewa. Poza tym, skoro nie są cenne, to dlaczego są tak chętnie cięte? Nie wiem skąd masz dane, jak patrzę na mapy, to parki krajobrazowe w większości są porośnięte lasami. Być może jakieś rozlewiska, łąki, nadmorskie te statystyki zmieniają. Tak czy inaczej, jeżeli zrobić proste szacowanie, to skoro 10% kraju to parki, to tak samo 10% lasów będzie tymi parkami. To nie jest znaczące uszczuplenie zasobów drewna, żeby LP przestały przynosić gigantyczne dochody. Zresztą zawsze mogą wykupić grunty rolne i je zalesić pod uprawę gospodarczą. Jest masa miejsc nieatrakcyjnych turystycznie i rekreacyjnie. Co do ogólnego ograniczenia na terenach parków, to jak najbardziej powinny być. Skoro tworzymy ochronę, to wypadałoby ją stosować praktycznie, a nie wyłącznie na papierze. Co i jak budować, to już kwestia danego miejsca ale na pewno nie intensywnie i nie rabunkowo.
    1 punkt
  27. Jeśli chodzi o gpx`a to synchronizuje ze stravą i z tamtąd bez problemu pobierasz gpx. Synchronizuje się bez problemowo tylko trzeba to skonfigurować w OnelapFit.
    1 punkt
  28. Ugięcie wstępne. Amortyzator ma nie tylko przyjąć wystające przeszkody, ale także dołki, więc musi mieć trochę zapasu na wyprostowanie się. Standardowo z przodu to kilkanaście % ugięcia jak się siądzie na rowerze. Przy zjazdówkach to może być i w okolicach 30%. Rower stojący bez obciążenia tez lekko ugnie amortyzację. Czy tak mocno jak masz, to już muszą się wypowiedzieć bardziej doświadczeni. Ewentualnym problemem może być regulacja sprężyny negatywnej, ale to już musisz podać konkretny model, żeby ktoś podpowiedział co i jak.
    1 punkt
  29. Wymieniałem już kilka kompletów. Dużo zależy też od stanu klamki. W moich m6000 od roku zero problemów działają świetnie.
    1 punkt
  30. Rozpocząłem 2 testy: Test 1 - psychologiczny: Z racji nadejścia urodzin rozpocząłem operację ujawniania kupionego dłuższy czas temu Trance'a z bunnyhop. Został zmontowany i wystawiony w garażu. Pomimo kilkukrotnej bytności w tym pomieszczeniu małżonka nie zareagowała. Test trwa. Test 2 - montaż dużego bidonu do Gianta Trance. Podejście 1: Bidon Elite Fly 950ml, koszyk Specialized Zee Cage, najtańszy zestaw do relokacji bidonu z Aliexpress (za 10.49PLN). Efekt poniżej (rama rozmiar M, powietrze z dampera spuszczone). Wnioski: Nie jest dobrze ale mogło być gorzej. Wchodzi stykając się z ramą. Osłona ustnika z Elite w wersji MTB - plastikowa kopułka - zawadza bardzo. Potrzebna będzie dłuższa szyna i albo wykombinowanie do Fly osłonki ustnika w formie gumowego korka (jak w Podium) lub inny bidon z takową. Fly 750 wchodzi akceptowalnie.
    1 punkt
  31. Zostały jeszcze 3 szt. za 1865,04zł na allegro. Pozdrow'er😘 https://allegro.pl/oferta/zestaw-ramy-roweru-marin-four-corners-2-700-szary-l-17182978849
    1 punkt
  32. Łoo Panie! Będzie blizna do pokazywania wnukom 🙂 Jak u prawdziwego wojownika. Ja drugi dzień siedzę na dupie i kuruję nogę po próbie podjazdu na lodzie. Całe szczęście że RTG i tomograf wykazały, że wywinąłem się tylko potłuczeniem.
    1 punkt
  33. Różnica jest 1 mm. Standard rynkowy to stery półzintegrowane z gniazdem w główce 56 mm na osadzenie miski. 55 to wynalazki niektórych producentów ram. Jakie stery kupić? Najtańsze chińczyki z Aliexpress. Podstawą żywotności sterów jest regularny serwis danych kartridży. Jeśli je dopchasz smarem przed pierwszym montażem (mus) a potem wyczyścisz co 3-4 miesiące to będą bez limitu żywotności. One nie ulegają zużyciu mechanicznemu. Jedynym upgrade mogą być stery serii 110 cane creeka - łożyska są nierdzewne. Jednak za cenę takich sterów kupisz 10-15 kompletów chińskich. Inny upgrade to chris king. Tylko to 20-30 kompletów chińskich. Mam jedne stery z Aliexpress, kartridże kupisz za 10-15 pln sztuka, jak weźmiesz pakiet 10 sztuk TP za 5-10 pln sztuka. Kupowanie czegokolwiek poza wspomnianymi cc i ck nie ma żadnego sensu bo jakość jest i tak chińska.
    1 punkt
  34. @Punkxtr Cholera, a w mój stareńki Scott już z półtora roku czeka aż mu klamkę wymienię bo stara się rozpadła przy próbie regulacji. Mam "nówkę" z epoki ale czasu do tej pory nie znalazłem a tu taka impreza! 😜 Trzymam kciuki, żeby impreza okazałą się cykliczna 👍
    1 punkt
  35. Nie chcę się jakoś bardzo wyzłośliwiać, ale patrząc po kolejnych tematach zakładanych przez OPa, to większość jego dotychczasowych ruchów raczej nie była przemyślana Co jak się okaże, że ostatecznie rujnując budżet na karbonowe koła i wypasiony napęd 1x12, nadal nie będzie zadowolony z roweru, bo geometria ramy mu nie przypasuje? Mnie tam cudze miotanie się między wszystkimi możliwymi pomysłami nie boli, to nie mój stracony czas, nie moje pieniądze, nie moje nerwy, nie moje kilogramy zalegającego złomu. Innych forumowiczów pewnie też to nie boli. Ale dziwię się, że autora też to nie boli
    1 punkt
  36. @Punkxtr wielkie 👏. Rowery zacne..... zresztą to mało powiedziane.
    1 punkt
  37. Kolory w Loctite są tylko ogólną wskazówką, do której grupy dany klej należy, ale nawet między produktami jednej grupy mogą występować poważne różnice właściwości więc także polecanych zastosowań. Na przykład zarówno 242 jak i 243 są niebieskie, ale 242 ma moment zerwania 11,5 Nm a 243 26 Nm - czyli tyle samo co czerwony 271. Tu https://prema.com.pl/wp-content/uploads/2022/06/LOCTITE_-_Tabela_doboru_produktow.pdf jest katalog produktów i kleje do gwintów są na stronach 8-13
    1 punkt
  38. Zapomniałem dodać zdjęcie🙃 Pozdrow'er😘
    1 punkt
  39. Balon jest większy, pytanie czy rama pomieści.... Zapowiada się nowy serial....
    1 punkt
  40. Bo tą ścieżką jechałem pierwszy raz
    1 punkt
  41. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...