Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 18.10.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
Nie części rowerowe, ale części garderoby rowerowej. Bluza Quest Pneumatic Spodnie Quest Roveta Rękawiczki Endura Hummvee Icon Lite Bluza Endura Xtract Roubaix Rzeczy Endury po przymierzeniu od razu wylądowały w kopercie zwrotnej. Takiej tandety dawno nie miałem w rękach. Made in China na metkach i jakość adekwatna. Jakieś to krzywo pozszywane, niedopasowane, bluza wisi jak szmata mimo zamówienia mniejszego rozmiaru, w rękawiczkach każdy palec uszyty inaczej... I przed chwilą w Decathlonie odebrałem zamówienie z aplikacji, bo w niej teraz fajne rabaty z kodem APPDAYS: Rękawiczki Rockrider MTB Race Grip - bo już kiedyś przymierzałem i fajnie mi leżały, ale stosunek cena-jakość nie zachęcał. Z rabatem, poniżej stówki, jeszcze do przełknięcia. Czapeczka/ocieplacz pod kask Van Rysel 500 - mniejsza i cieńsza niż myślałem, ale w gruncie rzeczy taka też mi się przyda. Komin Van Rysel 500 Merynos - taki dostałem, chociaż zamówiłem Roadr 100 za ok. 17 zł. Cholernie gruby, ale jak dali lepszy (i droższy! ), to się kłócił nie będę.6 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
Kontrowersyjny outlet dostarcza ponownie, tym razem z małym dreszczykiem emocji. Sledząc dostawę na polecanym słuszenie przez @marcin_ostrów Parcelapp, parę dni temu zauważyłem niepokojącą notkę. Dzisiaj towar dotarł. Pudełko ewidentnie zastępcze posklejana tak sobie, gdyby była jakaś w drobnica w zamówieniu to duża szansa żeby jej nie było. Zawartość na szczęście bez uszczerbku. XM1700 tarcza 6 śrub, bębenek xd. Wentyle w komplecie. Był dość duży rzut tego modelu, dotarły już na olx (nie moje jakby co :)).3 punkty
-
Giant Revive, a.k.a Elektryczna Poziomka. Aczkolwiek iskra nie podaje, dlatego wylądował u mnie ☺️ Dawno nie miałem takiej frajdy z przejażdżki. Kiedyś jechałem na poziomce, trójkołowej poziomce, również na Cannondale’u Bent podobnej konstrukcji. Ale tutaj sprzęt płynie, fakt, że po promenadzie ale ten komfort… Jednak coś czuję że grawelowa kiera wpadnie w jakimś momencie dla hecy, docelowo raczej jakiś altbar albo cornerbar. Masywny bagaj na froncie. Trzycalowe gumy się zmieszczą z zapasem. Jak fajnie, że zaraz zima 🤡3 punkty
-
No w internecie to wszystko jest be, wejdź sobie na dowolną grupę motoryzacyjną to żadnego auta nie kupisz. Koledzy mają i nie narzekają, zawodnicy amatorzy jeżdżą, zawodowcy śmigają, rama znana i lubiana, firma ma 100 lat historii i własne fabryki, ale w internecie... W necie to jak poczytasz Eskera nie kupisz, ale pół polski gravelowej na tym jeździ i cieszy miche.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Mam dwie pary rękawiczek Shimano - jedne wodoodporne (takie są naprawdę), drugie z Infinium. Jednych używam 4 lata, drugie mam od dwóch. Wiadomo że w okresie zimowym mniej jeżdżę ale te 3000-4000 km przejeżdżam. Zero problemów. Biostern ma na Shimano dobre ceny więc moim zdaniem warto zapłacić odrobinę więcej.2 punkty
-
Bo z jednego jest niezadowolony....czyli jakby robił 60km to mógłby sobie kupić szosę, a jak robi te 20-30km to musi zostać przy crossie. Jest kasa, jest zajawka to się kupuje. Oczywiście można robić rzeźby o których wspomina @kaido2 tylko po co wywarzać otwarte drzwi. Nie każdy ma czas, chęci, zajawkę itp. Ogólnie (w nawiązaniu do innych wpisów) rady w stylu zacznij kręcić więcej , noga sama się zrobi są dla mnie z d...y. Nie każdy chce, każdy ma inne podejście. Znam takich co kręcą na szosach po 30km bo na więcej nie mają czasu, chęci...ale mają z tego frajdę. A o to w tym chodzi.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Czego oczekujesz? Pierwsze też słyszę by rowerem bez amortyzatora nie dało się jeździć po mieście. Z Twojego opisu jedyne co wynika to ze masz 16 tys. Piszesz że jakiś rower nie wytrzymał, nie piszesz jaki, nie piszesz czego nie wytrzymał. Nie wytrzymał jazdy po mieście do pracy czy nie wytrzymał zjazdów i skoków do schodach, barierkach I innych możliwych przeszkodach? Do tego piszesz, że będziesz nim jeździł 50 km/h, jechałeś kiedyś tyle rowerem? Przecież ten temat to jakiś żart. Takim jeździ jeden youtuber, pewnie się nada i pojedzie szybciej niż 50 km/h: https://evpoland.pl/modele/surron-light-bee-x/2 punkty
-
Według tego zdania niewygodna pozycja na krótkim dystansie robi się wygodna na długim Absurd...2 punkty
-
Mam tą czapeczkę od dwóch czy trzech lat i jest super - ja za bardzo nie lubię zbyt grubych czapek bo się za bardzo w nich zapacam a w tej śmigałem praktycznie całe zimy, jedynie chyba ze dwa razy ubrałem coś cieplejszego - raz na mtb jak było chyba z minus pięć stopni czy nawet mniej a raz na grawelu jak było koło zera czy minus jeden ale bardzo zimny, przeszywający wiatr1 punkt
-
Łyknąłem je też z rabatem, ale na poprzedniej Decathlonewej app-promce. Dla mnie rewelacja. Świetnie leżą i mega fajnie dogadują się z chwytami ESI. Z rękawiczkami na żelu, miałem zawsze jakieś halo, a RG jest elegancko. Rozważam zakup kolejnej pary. Imho, będzie pan zadowolony1 punkt
-
1 punkt
-
I nawet ta słynna w ostatnich dniach kometa się załapała na zdjęciu 🤪1 punkt
-
Wziąłem, bo od dawna mnie ta marka ciekawiła, a w sklepach online opinie na wręcz rewelacyjne. Ciuchy były w dobrej cenie, a potrzebowałem na już, więc spróbowałem. Wychodzi na to, że te opinie są od niedzielnych rowerzystów, którzy po prostu chcą mieć coś markowego. Quest zostaje, temperatury mają trochę skoczyć w przyszłym tygodniu, więc na razie jest w czym jeździć. W miejsce Endury wskoczy rasowa chińszczyzna RION z Ali lub chińszczyzna w masce Zorro - Siroko.1 punkt
-
Wielokrotnie pisałem żeby tego szmelcu od Endury nie dotykać. Nie wiem jak ta firma jeszcze istnieje i coś sprzedaje.1 punkt
-
Mam Shimano ME5 w rozmiarze 43 i teraz zimowe MW7, też rozmiar 43. Te drugie mają troszkę więcej miejsca, więc jeśli nie masz gdzie przymierzyć to sugerowałbym taki sam rozmiar wziąć.1 punkt
-
Nie, do treningów to co masz ci wystarczy. Co najwyżej możesz pomyśleć nad lepszym sprzętem (dobre opony, wygodniejsze siodełko, bardziej dobrana kierownica). Teraz dobijaj do 100km, trenuj wytrzymałość, rób podjazdy, tempówki itd.1 punkt
-
Przy 191 nawet nie myśl o L! Tylko i wyłącznie XL. Dodatkowo przy tym rozmiarze masz większe pole manewru jeśli chodzi o negocjację ceny, bo skrajne rozmiary zwykle są w sklepach tańsze ze względu na mniejszy popyt. Rabat 20% na Oiz'a jest do ogarnięcia na spokojnie.1 punkt
-
Orbea + Trójmiasto = Cycling Planet. Będzie Pan zadowolony z długofalowego efektu współpracy.1 punkt
-
Wadliwą sztukę zawsze można trafić. I to o takich ludzie piszą w sieci. Jak coś działa, to mało kto będzie zakładał na forum wątek wychwalający. Co do komentarzy pod filmem, to niestety nie rozumiem hiszpańskiego, a tłumacz google średnio sobie z jego tłumaczeniem na nasze radzi, więc czasem ciężko wyłapać, komu o co chodzi. Po "przeleceniu" kilkunastu zauważyłem, że powtarza się to, o czym już pisałem - pierścień redukcyjny i problemy z luzami w zawieszeniu i wypadającymi śrubami. Ale to są problemy znane od dawna i użytkownikom, i producentowi, które mają swoje rozwiązania. Problemy z zawieszeniem, jak też już wspomniałem, dotyczą głównie ram aluminiowych. W karbonowych zdarzały się luzowania lub pęknięcia śruby mocującej damper do linku zawieszenia. Jestem chyba na trzech czy czterech grupach dotyczących Oiza i większość postów wygląda jak kopiuj-wklej. Ludzie nie czytają, nie stosują gotowych rozwiązań, nie używają podręcznika, a potem piszą z problemem, który każdy już zna na pamięć. A Orbea naprawdę sprawnie reaguje na problemy, poprawia konstrukcje, modyfikuje problematyczne części i aktualizuje podręczniki. Dla OMX np. zmieniły się wartości dokręcenia śrub dampera po zgłoszeniach problemów z nim związanych. Co natomiast mogę im zarzucić, to że ich suport totalnie nie ogarnia swoich produktów. Ale pewnie siedzi tam jakiś stażysta z zadaniem odpisywania na wiadomości, który nawet nie widział roweru w sprawie którego ktoś do niego pisze. Polski dystrybutor też średnio ogarnięty w kwestiach technicznych... A co do tych grup i wychwalania...to tam w sumie pojawia się mnóstwo postów, w których ludzie pieją z zachwytu jak ten rower jeździ., @oalan1 jeśli ten rower Ci się podoba, to go kup, bo naprawdę warto. Przerobiłem już kilka rowerów i to jest naprawdę bardzo ważne, żeby rower się podobał, szczególnie jeśli jest tak drogi, płacisz za niego z własnej kieszeni i ma z Tobą zostać na dłużej. W razie czego mogę Ci pomóc i podpowiedzieć, na co zwrócić uwagę, co zmienić, co sprawdzić, co i jak dokręcić. Rozbierałem ten rower na części pierwsze więc nie ma przede mną żadnych tajemnic.1 punkt
-
Jeszcze co do Oiza (2023+), to największe problemy dotyczą ram aluminiowych. Tam się dzieją różne rzeczy, pękają śruby, wypadają łożyska z gniazd itp., Orbea chyba o tym wie. W OMR i OMX dotychczas największym i chyba jedynym powtarzającym się problemem było niszczenie przewodów przez pierścień redukcyjny sterów. Producent ten element poprawił, więc od dłuższego czasu powinny już wychodzić z poprawioną wersją. Starą można było samodzielnie spiłować, chociaż niektórzy pisali, że Orbea/dystrybutorzy dostarczają tę część za darmo. Dodatkowo dołożyli dodatkową rurkę chroniącą przewód blokady dampera. Ciebie interesują modele na AXS za 20-25k więc z automatu założyłem, że mówimy wyłącznie o karbonowej ramie. Co mogę powiedzieć o Oizie negatywnego, to że jest niewdzięczny w serwisie. Jeśli nie będziesz robił tego sam, to Cię to nie dotyczy.1 punkt
-
Gravel powinien mieć trzy rzeczy: - gravelowa grupa napędowa czyli Shimano GRX lub SRAM Apex (najlepiej pełna, często producenci wkładają np. korby innych firm żeby było taniej - oczywiście dla nich nie dla klienta) - hamulce hydrauliczne - sztywne osie kół W tej kwocie te wszystkie rzeczy są już spokojnie do kupienia. Jak tego nie ma to nie kupuj.1 punkt
-
Jak mają być bardzo ciepłe to chyba cieplejszych od tych nie ma => https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/odzież-rowerowa/buty-rowerowe/buty-mtb/rowerowe-buty-zimowe-bontrager-omw/p/24152/1 punkt
-
1 punkt
-
Hmm... ma nie być szosą tylko solidnym amortyzowanym klocem (bo wszystko inne się rozpada) i w dodatku ma pozwalać zasuwać w mieście 50 km/godz. Hmm... Nie mogłeś od razu napisać, że chodzi Ci elektryczny motocykl, który udaje rower?1 punkt
-
@spidelli, bo wtedy mi akurat aparat złapał ostrość, jak prędkość spadła do zera1 punkt
-
@kaido2 Audycja zawiera lokowanie produktu 🤣 @sivesgaard Ja zaczynałem od starego trekinga ale chyba pierwszą setkę zrobiłem jeszcze na nim, potem od razu szosa, potem "biedagravel" Triban bo jednak na szosie trzęsło, sprzedałem oba i kupiłem jeden po drugim dwa gravele, potem jeden puchł w opony i bagażniki, a drugi chudł w "biedaszosę" i myślę teraz o porządnej szosie. Kupno roweru to proces ciągły, ciągle się coś zmienia albo poszerza stajnię. Jak masz warunki, to czemu nie? Wygoda na rowerze to kwestia przyzwyczajenia, o ile masz dobrze dobrany i ustawiony rower, sidełko i nie masz jakichś dysfunkcji organizmu. Czasami na niektóre bóle pomaga odpięcie daszka od kasku1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@ahaja neopreny na buty to kiepskie , doraźne rozwiązanie. Nikt kto jeździł w jednym i drugim nie wyraża się pozytywnie o tych " kondonikach" . Lepiej dołożyć i mieć oddychające , wodoodporne i ciepłe buty niż neopren pod którym wszystko się kisi.1 punkt
-
1 punkt
-
Nie lubię mieć brązowego paska na tyłku. Wolę już mieć 100 g plastiku w postaci błotnika na sztycy niż pół kilo błota na sobie. Ten tylny przy dobrej pogodzie zdejmuję, ale przedni ("płetwa" na ramie) mam na stałe, bo tu chodzi też o bezpieczeństwo, by nie dostać w twarz kamieniem czy bryłą błota wyrzuconą przez przednie koło. Zwłaszcza w stalowych ramach z wąską rurką ukośną ma to znaczenie, bo sama rama wiele nie zatrzyma. A warunki na Kresowych w Krasnymstawie były bardzo błotne, szczególnie w 2022 roku. Tamten film jest z 2021 roku, ale od strony Widniówki na skraju lasu też było mnóstwo błota, chociaż podczas samego wyścigu nie padało. Z korb trzyrzędowych używam (lub używałem) kombinacji 42/34/24, 42/34/22, 42/32/22, 44/32/22. W średnio trudnym terenie, na kole 26" najbardziej płynnie jeździło mi się na 42/34/24. W crossie (ale takim nie tylko na szosę, ale także na całkiem spore górki, jak np. w Bieszczadach) całkiem dobrze sprawdza się 44/32/22. Cross/Trekking wyłącznie do turystyki szosowej mógłby mieć dla mnie 48/36/26, zwłaszcza gdy z tyłu byłaby szeroka kaseta 9-10rz.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00