Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 18.07.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
11 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Ten gwint raczej ciężko zerwać i można dokręcać na siłę, naprawdę mocno. Taką podkładkę widzę pierwszy raz, ale chyba jest tak jak mówisz i inaczej się nie da. Jeśli chcesz wspornik kiedyś wyciągnąć (np. do serwisu sterów) lub zmienić ustawienie kierownicy, to smar jest obowiązkowy. Smar (na gwincie i łbie śruby, a także pomiędzy klinem a ścięciem wspornika), wbrew pozorom, ułatwia też mocne dokręcenie, bo ten sam moment na śrubie powoduje większą siłę rozpierającą klin. Na bocznej powierzchni klina też nie zaszkodzi, bo klin łatwo rdzewieje.2 punkty
-
No widzisz @spidelli - całe Twoje starania żeby nie kupować następnego roweru na nic. Nie uciekniesz przed przeznaczeniem2 punkty
-
Shimano rd md591 sgs | Kobyłczyna | Kup teraz na Allegro Lokalnie2 punkty
-
To może forum hikingowe? "Sobię powoli bujałem", czyli co właściwie robiłeś? To co tu produkujesz to trochę tak jakbym ja się udzielał na forum działkowców, dlatego że raz kupiłem czereśnie w Lidlu i tyle moich doświadczeń z produktami małej przedsiębiorczości przydomowej.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Z opisu wynika że różnica tylko w korbie. Więc nie opłaca się dopłacać bo sama korba kosztuje ok 500 zł.1 punkt
-
Cześć Ta propozycja Sensa Romagna to bardzo dobra propozycja za te pieniądze i ciężko znaleźć coś w lepszej specyfikacji w tym budżecie. Rozmiar M jest na osobę z przedziału 168 cm - 181 cm, źródło: https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-romagna-disc-sle-105-2x12-2024/ Proponuję użyć wyszukiwarki, wpisując hasło "Romagna" pojawia się 118 wyników na tym forum 🙂1 punkt
-
Użytkownik hehass dostał profilaktycznie bana na 2 dni, żeby przemyśleć swoją postawę. Więc nie ma co karmić, i tak nie skonsumuje1 punkt
-
Obecnie Marzocchi bazują na wnętrznościach z Foxów Rhythm. Prawilny tłumik Grip2 z FOXa 34 raczej nie podejdzie (bo nie podchodzi do Rhythmów). Niemniej słyszałem (sam nie ujeżdżałem) że te tłumiki Rail jakoś tam sobie nie najgorzej radzą. Ze względu na tandetność goleni górnych i dolnych podmiana tłumika, nawet gdyby była możlia raczej sensu nie ma (koszt tłumika wyższy niż całego Bombera). W przypadkuj Reby kwestia upgrade'u wygląda tak: charger RD2 RC/2pos/3pos - do każdej o skoku tylko 100mm od rocznika 2018 (A8) - koszt 220-240EUR charger 2 RC- do każdej od 2018 (skok 80-120mm) - koszt bliżej 240EUR charger 2 RC - do reby z rocznika 2012-2018 Do Revela tłumik bazujący na Chargerze 2.1 RCT to koszt ~140EUR, RC2 widziałem najtaniej za 200EUR. W tym przypadku zmiana tłumika robi z Revela pełnowartościowego Pike'a Ultimate Tak, od 2022 wszystkie Revele mają poprawioną sprężynę powietrzną.1 punkt
-
Bo dla zakompleksionego patałacha każdy kto lepszy, szybszy czy bogatszy musi być od razu "pseudo". Nie bierz wszystkich swoja miarą, nie każdy musi być powolną miernotą. 🙄 No i słusznie. Górski ? To w góry. Jak to mawiają Brytyjczycy: "right tool for the job". 🤣 A ja zachęcam ponadto do zakupu elementarza dla klas I-III. Zamiast jeździć rowerem poczytasz sobie troszkę i może przyswoisz zasady ortografii, pisowni i interpunkcji. A jak się postarasz, to może nawet zaczniesz zaczynać nowe zdanie wielką literą.1 punkt
-
Potwierdzam (Mam Pike z chargerem 2.1) Przy prawidłowo ustawionym SAGu i jeździe 50km/h po korzeniach i korytach nie zjada więcej jak 70-80%. Żeby dobić na 100% musi być lądowanie z dużego dropa i to takie niezbyt udane. Gdybyś zjadał 100% bez lądowań, to na lądowaniu mogłoby Cię wyrzucić z roweru.1 punkt
-
Chyba @Tyfon79 ma rację. Żeby wykorzystać cały skok widelca, musiałbyś jeździć po trasach z elementami grawitacyjnymi.1 punkt
-
Parę lat temu zmieniałem właśnie M410 na M591 i byłem bardzo zadowolony z pracy tej drugiej, na dodatek właśnie na HG51 11-28 i to w Giancie. Jedyne co się nie zgadza, to to, że ja w Rinconie1 punkt
-
To po kiego gwinta jesteś (nadal) na forum rowerowym?1 punkt
-
Miała być rama. Myślałem o zakupie i przewaleniu gratów ze Skociszcza do nowej R, ale... wyszło inaczej. Dobre spostrzeżenie. wybrałem opcję "częściowego złożenia". Wyszedłem z założenia, że na tym etapie serwisant zauważy ewentualne skuchy ze strony producenta. Tak, czy siak zanim ogarnąłem to co przyszło w pudle, to trochę czasu upłynęło. To co wyciągnąłem z pudła, to imho najsensowniejsze rozwiązanie. Były ZA, były PRZECIW, porównania, studiowanie tabelek, rozmowy przy piwie. A więc prosto z pudła: Poniżej już po zabawie w oklejanie, przerzuceniu kilku gratów ze Skociszcza i pierwszej kulance: Wszystko działa - zostały jeszcze jakieś tam drobne regulacje siodła i kokpitu. Operator zadowolony1 punkt
-
Na oba koła. Dwukierunkowe. Polecam. 29x2.2 https://www.snowboard-online.pl/opona-continental-trail-king-29x220-protection-apex-tr-kevlar-black/ 27,5x2.2 https://allegro.pl/oferta/opona-rowerowa-continental-trail-king-protection-apex-27-5-x-2-2-14400686705 26x2.2 https://www.sbike.pl/pl/products/opona-continental-trail-king-26x2-2-protection-apex-6650.html Zakładam, że rower to XC, dlatego wkleiłem w rozmiarze 2,2". Są dostępne też szersze.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ile można na rowerze - mówili. Połaził byś trochę po górach - mówili. To połaziłem.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Nikt ci nie broni zarejestrować się na stronie producenta 5 lat po zakupie roweru a kolejnego dnia zgłosić roszczenie A mnie z kolei dziwi takie podejście. Wycieki danych z dziesiątek instytucji, gdzie jesteś zmuszony je podać (np. w banku albo moja teściowa miała wyciek od pracodawcy) ale żeby zarejestrować ramę i mieć z tego konkretne korzyści to już problem 😂 Jeszcze żeby tacy ludzie i ich dane rzeczywiście miały jakąś realną wartość, pracownicy służb itd (ale nie zwykle krawężniki) to spoko ale jakieś randomy?1 punkt
-
Jejku ile herezji na 2 stronach. - ekonomia nie jest dobrym wyznacznikiem składania samemu roweru (teraz, bo jak esker 7 kosztował 10k i go nie było to złożyłem za 5k na używkach) - tak rower samodzielnie składany może być wyjątkowy, pod jeźdźca (np. mój gravel z oponą 50 i szosową ultegrą, bo taki chciałem) - koszty części producent będzie zawsze miał mniejsze niż indywidualna osoba i wyczynem jest poskładać samemu rower taniej niż go sprzedają - używki nie bolą ale trzeba coś tam wiedzieć i mieć skalkulowane, że coś będzie jednak uwalone - żadne hamulce nie są tak dobre jak hydrauliki - ja tam gravelem czasem pocinam na stożkach 60 z oponami GP5000 28 i mi się podoba - nic nie uczy serwisowania roweru jak jego złożenie1 punkt
-
Jak w rozpisce ujmujesz pierwsze wyniki wyszukiwania z google , to wychodzi jak wychodzi https://www.bike24.de/p1821641.html?source=SBP&indexName=production_SEARCH_INDEX_DE_price_desc&objectId=821641&queryId=bbce183459b93549fe4f0fd1af78f67c&userToken=6e47ab05-ced1-4e1b-8b3f-96a838fb184f GRX 1x12 tańszy o 500 niż w rozpisce 1x11 . Ja swoje dwa fule złożyłem od zera . Z tego co chciałem, a nie co producent sobie wydumał .Warunek jest jeden ,trzeba ramę sensownie kupić , co nie jest takie proste .1 punkt
-
No i zmontowałem sobie własny projekt. Redukcja – 9 zł, wężyk – 5 zł, głowica do pompki – 8 zł, gaśnicę znalazłem w piwnicy, więc jest za friko. Wyszło tyle co półlitrowa flaszka, więc zdecydowanie taniej niż tego typu urządzenia za sklepów. Działa i to mnie cieszy. Jedyny słaby punkt nad którym się długo zastanawiałem, to połączenie wyjścia z gaśnicy z mosiężnym reduktorem. W tej chwili jest sklejone klejem epoksydowym ale docelowo myślę że powinno tam być coś elastycznego, typu klej do szyb samochodowych.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00