Ranking
- uwzględniając wszystkie działy
-
Wprowadź datę
-
Cały czas
6 Sierpnia 2009 - 24 Października 2025
-
Rok
24 Października 2024 - 24 Października 2025
-
Miesiąc
24 Września 2025 - 24 Października 2025
-
Tydzień
17 Października 2025 - 24 Października 2025
-
Dzisiaj
24 Października 2025
-
Wprowadź datę
18.07.2024 - 18.07.2024
-
Cały czas
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 18.07.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
11 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Ten gwint raczej ciężko zerwać i można dokręcać na siłę, naprawdę mocno. Taką podkładkę widzę pierwszy raz, ale chyba jest tak jak mówisz i inaczej się nie da. Jeśli chcesz wspornik kiedyś wyciągnąć (np. do serwisu sterów) lub zmienić ustawienie kierownicy, to smar jest obowiązkowy. Smar (na gwincie i łbie śruby, a także pomiędzy klinem a ścięciem wspornika), wbrew pozorom, ułatwia też mocne dokręcenie, bo ten sam moment na śrubie powoduje większą siłę rozpierającą klin. Na bocznej powierzchni klina też nie zaszkodzi, bo klin łatwo rdzewieje.2 punkty
-
No widzisz @spidelli - całe Twoje starania żeby nie kupować następnego roweru na nic. Nie uciekniesz przed przeznaczeniem2 punkty
-
Shimano rd md591 sgs | Kobyłczyna | Kup teraz na Allegro Lokalnie2 punkty
-
To może forum hikingowe? "Sobię powoli bujałem", czyli co właściwie robiłeś? To co tu produkujesz to trochę tak jakbym ja się udzielał na forum działkowców, dlatego że raz kupiłem czereśnie w Lidlu i tyle moich doświadczeń z produktami małej przedsiębiorczości przydomowej.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Może ten wątek się przyjmie. Proponuję, by dzielić się doświadczeniami z bikeparków, które wyrosły na prawdziwy przemysł. Ceny i liczbę tras znajdzie się w necie. Ale to jak jest oceniana trudność, jaka jest obsługa i infrastruktura, czy są kolejki - to tu możemy zamieścić. Na początek z dzisiejszego dnia FAMILY BIKEPARK ZIELENIEC. Dwa wyciągi, ale mniej niż 200m przewyższenia. Z pierwszego (nartorama) 3 trasy: Łatwy BOM-BEL - bardzo przyjemna trasa, oraz też nie trudny (choć odznaczony średni) ZIG-ZAG - główna różnica to to, że jest trochę szybszy i ma jedną fakultatywną ściankę i rock garden. Obie traski mają jakieś stoliczki, rollery. Bandy są różnej jakości - niektóre zakręty dość ciasne. Wszystko do przejechania na kołach i na spokojnie. Jest też trudna trasa Crazy Dad - naturalna, miejscami bardzo stroma - ale choć nie polecam początkującym - nie jest łatwo - to trasa nie wymaga umiejętności skakania, natomiast wymaga dobrego opanowania stromizn z zakrętami. Drugi wyciąg (Gryglówka) to łagodny i łatwy SZTOS - trochę nudnawy - dużo zakrętów w poprzek pola i bardziej skoczny PATATAJ z wyższymi bandami na zakrętach. Ten wyciąg jest wolniejszy. Na dole kilka drewnianych dropów, skinny i równoważnia. Bardzo miły personel chętnie wiesza i zdejmuje rowery, co pozwala jeździć w towarzystwie (bo na krzesło wchodzi 1 rower ale 3 osoby). Dużo miejsca na samochody. Kilka barów (zaskakująco dobra zapiekanka), wypożyczalnie, szkoła. Dla ostrych downhillowców i endurowców nie polecam, ale nazwa mówi wszystko - Family Bikepark - można spróbować jazdy i popatrzeć na piękne widoki - ktoś "sprawdzi" się na crazy dad, inny łagodnie zjedzie BOM-BLEM a jeszcze ktoś poskacze na tych średnich trasach. Z daleka i specjalnie bym nie jechał, ale będąc w okolicy warto odwiedzić.1 punkt
-
Jest też wersja (czerwona) z karbonową ramą, waga 8,7 kg https://szybkierowery.pl/produkt/sensa-giulia-gf-comp-105-disc-2024/1 punkt
-
@chrismel Na szczęście jestem "niewypłacalny" - albo rower albo urlop. Żeby coś na temat - fajna ta czerwona Sensa...1 punkt
-
1 punkt
-
Patrząc na opis ze strony producenta w droższym modelu masz widelec w pełni karbonowy (rura sterowa i widełki) W tańszym modelu rura sterowa jest prawdopodobnie aluminiowa a widełki są karbonowe. Widelec w pełni karbonowy lepiej tłumi drgania W droższym modelu masz korbę 105 czyli kompletny zestaw tej grupy a w tańszym jest korba pozagrupowa Ten droższy model jest lżejszy o 400 gram. Ja bym dołożył do tego droższego modelu - poza tym kolor czerwony wygląda super 🙂 (ale to już kwestia gustu)1 punkt
-
Właśnie z Baśki ruszaliśmy, nasze trasy są na Mapy.cz. Co do kół to rozumiem oczywiście. Dobrej zabawy i zazdroszczę, bo w tym roku nie będzie dla mnie Adriatyku 😢1 punkt
-
Bierz te rozbieralne. W tych drugich (nierozbieralnych) pewnie też jakoś się da ale nie wiem jakim nakładem pracy i narzędzi...1 punkt
-
@KNKS Kolego Droga to nie tor wyścigowy i mam w dupie czy ktoś chce jechać szybko czy wolno a ja mam zupełnie obojętny stosunek do tego, a co więcej mam takie samo prawo do kożystania z drogi na wolnym rowerze jak i ten szybki rower, samochód i co najważniejsze ten bogatszy wszyscy mam takie samo prawo. Kolejna sprawa to wódki z tobą nie piłem i nie kolegowałem się nigdy z toba byś mnie wyzywał od Patałachów i tego sobię nie życzę !!! - I znowu się drogi kolego mylisz ponieważ to moja sprawa czym jeżdzę, i jak będę miał ochotę to wyjadę na drogę rozlatującym się rowerem marki Ukraina i gówno to kogo powinno interesować niech każdy skupi się na swoim pięknym lśniącym rowerku, ja używam to na co mnie stać i robię swoje. - Jak masz takie zapędy to może się zapisz na forum języka Polskiego bo tutaj się marnujesz chłopie !!!!1 punkt
-
Chyba @Tyfon79 ma rację. Żeby wykorzystać cały skok widelca, musiałbyś jeździć po trasach z elementami grawitacyjnymi.1 punkt
-
Parę lat temu zmieniałem właśnie M410 na M591 i byłem bardzo zadowolony z pracy tej drugiej, na dodatek właśnie na HG51 11-28 i to w Giancie. Jedyne co się nie zgadza, to to, że ja w Rinconie1 punkt
-
Osie standardowe: przednie: 100 mm długości osi i 12 lub 15 mm szerokości osi; tylne: 142 mm długości osi i 12 mm szerokości osi; Osie boost: przednie: 110 mm długości osi i 15 lub 20 mm szerokości osi; tylne: 148 mm długości osi i 12 mm szerokości osi; Osie super boost: przednie: 110 mm długości osi i 15 lub 20 mm szerokości osi; tylne: 157 mm długości osi i 12 mm szerokości osi. Skoro wg Shimano korba jest do obu wersji, to z korbą powinno być ok.1 punkt
-
tak będzie pasować, lepiej poszukaj jakiejś używanej1 punkt
-
Na oba koła. Dwukierunkowe. Polecam. 29x2.2 https://www.snowboard-online.pl/opona-continental-trail-king-29x220-protection-apex-tr-kevlar-black/ 27,5x2.2 https://allegro.pl/oferta/opona-rowerowa-continental-trail-king-protection-apex-27-5-x-2-2-14400686705 26x2.2 https://www.sbike.pl/pl/products/opona-continental-trail-king-26x2-2-protection-apex-6650.html Zakładam, że rower to XC, dlatego wkleiłem w rozmiarze 2,2". Są dostępne też szersze.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Ile można na rowerze - mówili. Połaził byś trochę po górach - mówili. To połaziłem.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Miała być zwyczajna weekendowa przejażdżka a tymczasem się wzięła się dętka się przedziurawiła. Drutem wielkości niezłego gwoździa na wylot. Jak? Nie mam pojęcia 😬 (Przynajmniej wreszcie do czegoś się przydał ten zestaw naprawczy razem z drugą dętką, który uparcie ze sobą targam w tym cokolwiek pokracznym etui, wyglądającym jak bateria do elektryka. To teraz następna wymiana po 2030 roku, jeśli częstotliwość awarii się nie zmieni 😜 )1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Jak w rozpisce ujmujesz pierwsze wyniki wyszukiwania z google , to wychodzi jak wychodzi https://www.bike24.de/p1821641.html?source=SBP&indexName=production_SEARCH_INDEX_DE_price_desc&objectId=821641&queryId=bbce183459b93549fe4f0fd1af78f67c&userToken=6e47ab05-ced1-4e1b-8b3f-96a838fb184f GRX 1x12 tańszy o 500 niż w rozpisce 1x11 . Ja swoje dwa fule złożyłem od zera . Z tego co chciałem, a nie co producent sobie wydumał .Warunek jest jeden ,trzeba ramę sensownie kupić , co nie jest takie proste .1 punkt
-
Jeżeli już za gravele w aluminium woła się 12-cie koła to sorry , ale szosę w karbonie i na lepszym osprzęcie kupię zdecydowanie taniej. Proszę bardzo przykład pierwszy z brzegu https://www.centrumrowerowe.pl/rower-szosowy-superior-x-road-team-elite-se-pd36745/ Jeżeli masz pojęcie to sensowną ramę( nie starą MTB, a nową gravelową) w karbonie kupisz już za 2 koła, klamki też nie muszą kosztować. Takie Sensahy to są bardzo sensowne ergo klamki, gdzie za 2x11 zapłacisz mniej jak 3 stówy, pomijam już tańsze L-TWOO, które równie fajnie leżą i działają bezbłędnie. Jeżeli jesteś połapany i wiesz co brać, to taki rower w carbonie złożysz w okolicach 5-ki. Dobry rower zawsze łatwo sprzedasz, nie mam z tym akurat problemu Są ramy gravelowe z geo endurance jak w szosach np Flyxii taka jest . Fakt składałem na gravelowej pod oponę max 50. Rower waży 8kg i zmieściłem się kwotowo w 3-ch kołach, ale napęd (bez klamek), opony i siodło akurat miałem Tak wyszedł ( foto na laczku 29x2,2, - taką tam zmieściłem max)1 punkt
