Skocz do zawartości

KrzysiekCH

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    434
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana KrzysiekCH w dniu 27 Stycznia 2022

Użytkownicy przyznają KrzysiekCH punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Skąd
    Zürich

Ostatnie wizyty

4 147 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika KrzysiekCH

Mentor

Mentor (11/13)

  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

720

Reputacja

  1. Zapomnij, jak chcesz mieć coś taniego co jakoś jeździ, to lepiej kup taniego hardtaila (najlepiej ze sztywnym widelcem) 19 cali (na oko).
  2. Ja mam Restrapa - są wodoodporne, jeździłem w intensywnym deszczu i było ok. Nie zauważyłem, żeby tylna torba się jakoś strasznie bujała jak się ją dobrze spakuje. Ładuję się też tym czasem na łatwe traile i nie wyobrażam sobie jazdy z sakwami, ale jak na szuterki i asfalt to na pewno miło jest mieć trochę więcej miejsca. Z drugiej strony cała zabawa polega na tym, żeby zabrać jak najmniej rzeczy, ale jak się jedzie z Żoną to rozumiem, że to nie zawsze możliwe... 🙂 Ja tam ładuję wszystko, namiot, śpiwór i matę, plus ubrania, plus cały komplet przeciwdeszczowy, plus wszystkie pozostałe duperele, plus 2,5kg zamek Abusa 🙂
  3. Sprzęt do Bikepackingu solo * SEA TO SUMMIT Spark 7C/45F Down Sleeping Bag * MSR Hubba Hubba Bikepack 1 * SEA TO SUMMIT STS Ether Light XT Insulated Mat
  4. Mam głównie notubes – po około dwóch latach trochę się odkleja i czasem trochę przesuwa do środka, ale zwykle nie ma to wpływu na szczelność systemu. Kompletnie wymieniać to zdarzyło mi się dopiero po pięciu latach… Zwykle układam, ją tak na zakładkę, żeby było jakoś 1,5 warstw. Jak dla mnie jest ok.
  5. Fajnie, ciekawie opowiada. Sam przymierzałem się kilka razy do Yeti, bo mi się te rowerki podobają ale jakoś zawsze fatalnie mi się na nich jeździło... ale ja tez nie jestem Łukasik... 🙂
  6. Wyprawa w Himalaje. Jadę jako trzeci, to było jakoś na 4000 m n.p.m.
  7. Po pół roku czekania w końcu dojechał Antidote Woodsprite na zawieszeniu EXT 🙂
  8. No właśnie, jeździł ktoś na nowych conti (Kryptotal, Argotal)? Słyszałem dobre opinie, ale zraziłem się do conti kilka lat temu i już nie dotykam ich produktów 🙂
  9. Jak maksymalna przyczepność i wytrzymałość to tak jak pisałem wyżej - Michelin Wild Enduro Front MAGI-X3D Racing Line – ciężkie, niezniszczalne, półtora kilogramowe kloce klejące się do podłoża…
  10. Zarówno Maxxis jak i Schwalbe maja w ofercie opony na warunki suche, mokre, enduro, dh, xc itd. Więc nie można uogólniać tylko na podstawie marki... Drugi punkt - ma być uniwersalna, z dobra przyczepnością, wytrzymała i mieć niskie opory toczenia - to takiej opony nie ma... Generalnie opony to bardzo indywidualna kwestia, każdy ma inny styl jazdy, i to co dla mnie funkcjonuje, Tobie może nie pasować. Jeśli chodzi o mnie: opony uniwersalne enduro, jak trzeba pedałować - Wolfpack enduro, jak liczy się przyczepność - Michelin Wild Enduro. Jak ma byc schwalbe - magic mary - chociaż na tych nowych nie jeździłem, jak maxxis to klasyka DHF i DHR... Do tego trzeba dobrać odpowiedne mieszanki - przód miękkie, tył szybkie.
  11. Nie chciałem wydawać dużo kasy, dlatego kupiłem Fuzza żeby mieć DH. Czy się łamią? Nie mam pojęcia – mój się nie połamał, ale ja też nie skacze 5 metrowych dropów. A jaka to jest robota dream bikea? NS Bikes dream bike? No nie wiem… 😄
  12. Nie jeździłem ani na SC ani na Athertonie. Sam mam DH NS Bikes Fuzz. Sadzę, że dla amatorów jak my – to ma drugorzędne znaczenie jaki rower, gdyż geometrie są zwykle raczej podobne (chociaż tych konkretnych nie porównywałem bo nie mam teraz czasu). Znaczenie ma jakość zawieszenia – a to przy dream bike będzie, zakładam, najwyższej klasy w każdym rowerze, który wybierzesz. Tak jak pisałem plusem Athertona może być to, że ma bardzo dużo rozmiarów, więc lepiej dopasujesz pod siebie – ale wtedy tez musisz wiedzieć czego oczekujesz od takiego roweru. Drugi plus Athertona to nietuzinkowość tzn. jedyna w swoim rodzaju technika tworzenia tych ram. Co do szlaków i bike parkow – nie wiem co jeździsz, ale DH moim zdaniem ma sens tylko i wyłącznie jak jedziesz czarne trasy w bike parkach na pełnym gazie. Na prostszych/bardziej płaskich trasach DH po prostu zamula… wtedy na enduro masz większą frajdę.
  13. Jak dream bike – to tak jak napisałem wyżej – Atherton – masz więcej rozmiarów niż inny producenci, możesz z nimi pogadać to Ci doradza co konkretnie wybrać. No i rower jedyny w swoim rodzaju, jestem ciekaw, ile tego po Polsce jeździ… Właśnie widzę ze do szlaków – DH? A nie lepiej jakieś enduro/superenduro?
  14. No temat mi się podoba - nielimitowany budżet. Pytanie co jest dla Ciebie ważne, co lubisz – długi reach, krótki reach? Czemu coil? Bo liniowość? Itd.itp. Jak chcesz mieć coś wyszukanego – to np. taki Atherton, czy Antidote.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...