Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 19.06.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
8 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Wyświetlacz matryca IPS (nie amoled) rozdzielczość 480x800. Widziałem prezentacje z przecieków . Ekran miazga i nic więcej po za tym . Reszta żałosna. Czas pracy jak Explore w porywach do 20 godzin. W takim flagowcu priorytetem powinno być zasilanie , dla mnie dyskwalifikacja. Brak wspomagania solarnego. Dołożyli głośniczek którego jak znam życie w pędzie powietrza nie będzie słychać. I pamięci dali 64 giga. W 1040 Solar już jest 64 giga. I płatności które są w Edge bez sensu . Do sklepu wypinanie , stukanie pinu, przyłożenie do terminala potem znowu wpinanie w uchwyt ..... takie mocno to na siłę wsadzili. Dziękuję poczekam na 1060. A i ekran jak w starszych Samsungach zaokrąglony, szkła nie przykleisz i jeszcze jakieś magiczne suwaki ekranowe. I plastikowe mocowanie kolejny krok wstecz . Pojawiła się nowa navi rowerowa Coros Dura w cenie około 1200zł. 120 godzin działania !!!!!!2 punkty
-
2 punkty
-
Zawsze lepiej się przymierzyć, zwłaszcza jak są wątpliwości. Częściowo dobór rozmiaru zależy od budowy ciała - np. długie kończyny, albo odwrotnie, czyli krótkie. Poza tym od preferencji/przyzwyczajeń, stylu jazdy i w jakimś tam stopniu miejsc, w których się jeździ - w terenie (zjazdy, podjazdy, wąskie i kręte trasy) można czuć się pewniej na mniejszej ramie, a jak ktoś się częściej turla po bułki, to większa podejdzie.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
@sky87 karta kredytowa. Zero problemy z przeliczeniem1 punkt
-
Ktoś tutaj niedawno pisał że kupował i było ok. Cena w mojej ocenie nie jest "podejrzanie" niska, ceny na części/rowery na zachodzie są dużo niższe niż w Polsce. Nie można sterować z kierownicy, musisz szukać wersji remote lockout albo podmieniać wnętrzności. Nie wiem po co Ci w takim amortyzatorze sterowanie z kierownicy - zbytek w rowerze innym niż wyścigowe XC. W mojej ocenie jeżeli reszta pasuje do założeń to bierz co jest.1 punkt
-
https://allegro.pl/oferta/piasta-tylna-novatec-d472sbt-b5-141mm-qr-32h-32h-488g-mtb-enduro-am-trek-15698943366 , tylko trzeba sprawdzić ilość szprych i mocowanie tarczy . Generalnie szukasz piasty 141x9 , z bębenkiem HG , pewnie 32 szprychy1 punkt
-
O ile specyfikacja jest prawidłowa , masz poroniony wynalazek zwany boost qr . Czyli piasta 141 mm.Daj no fotkę szybkozamykacza albo haków w ramie. Ciężko będzie coś znaleźć, tym bardziej za 300-4001 punkt
-
@jasmin,dlatego napisałem: Wiesz co Mam sprzęt na pełnej Ultegrze, mam, Tourneye i chińskie wynalazki i masz rację to działa Nawet więcej, w totalnym syfie te niskie grupy lepiej sobie radzą1 punkt
-
Nakrętki są metalowe z plastikowymi wkładkami kontrującymi. Równie łatwo dostępne co śruby. W pudełku z pedałami jest też kilka zapasowych. Nakrętki wchodzą w korpus w otwory sześciokątne więc nie ma najmniejszego problemu z odkręceniem/dokręceniem - korpus trzyma nakrętkę. Szybciej przekręcisz gwint w śrubie m3 niż zrobisz jakiś ślad w tym miejscu trzymającym nakrętkę w korpusie. Tu masz kilka zdjęć jak to wygląda... A tu masz jeszcze fotę jak wyglądają bebechy... (w mzyrh są jak na moim foto, w ThinkRider obróbka pozostawia trochę do życzenia)... Odnośnie trwałości to mam tego typu pedały w kilku rowerach od 5-6 lat. Nigdy nawet pinu nie zgubiłem. Mam też alu, w tym również markowe... no i nylon po roku intensywnego użytkowania wygląda jak nowy a alu jak ogryzek.1 punkt
-
Obydwa Ghosty są wyposażone sensownie, ale do jazdy po scieżkach rowerowych się nie nadają, bo są ciężkie i mają szerokie, terenowe opony na grubym bieżniku. Trochę pojeździsz tym sprzętem po asfalcie, a potem stwierdzisz, że to zdecydowanie nie to i będziesz go sprzedawał.1 punkt
-
Na tył manetka XT jak najbardziej wnosi wiele. Omijaj takie serwisy szerokim łukiem. Lepiej podeślij do wysyłkowych serwisów zajmujących się tylko zawieszeniówką (spidersuspension, activia itp.).1 punkt
-
Jest tego trochę, do wyboru do koloru, od zabawek nawet do lasu po treningówki i startówki, geometrie i konfiguracje, pod warunki, pod profile tras itd.. itd. 1) Koga Gentsracer 1984r, obecnie w konfiguracji pod tegoroczne MPP Geometria agrsywna, sloping lekko ujemny, korba Custom 52/42, kaseta 13-40 (żeby po 900-tnym km wyjeżdżać te wszystkie 20-%) Osprzet 105 ( 1055) manetki na ramie, ale mnie to akurat nie przeszkadza Potrafię z tym jeździć, nawet gdy są przełączone na cierne Opony tył 700x25, przód 700x23 2)Gazelle Champion Mondial 1994, geometria sztorcowana, bardzo agresywna, torowa. Oryginalnie rower był na Dura Ace, obecnie zostały już tylko klamki. Korba 1055 52/42, kaseta 11-21 , opony 700x23. Koła DT-R1400 3)Triban 5 2013r, Koła Mavic Cosmic Elite 2016, Sora, korba 50/39/30, klamki L-Twoo R2, kiera FSA plasma aero carbon, laczki GP4000s tył 700x25, przód 700x23 Do niedawna sprzęt na MPP 4)Zabawka do lasu, korba 50/34, Cosmic Elite-S, Spece turbo 700x26 5) Zabawka na totalny syf, czyli favorit F6, korba 50/34, Spece Turbo 700x26 6) Author CA66, 2013, na Ultegrze Laczki Panaracer 700x231 punkt
-
Można by spróbować kupić całą grupę na ali. Wyjdzie trochę taniej. Pytanie jak z montażem - czy poradzisz sobie sam. Bo jak kupisz całą grupę u nas za ponad 3000 i dojdzie montaż to może się okazać że taniej wyjdzie sprzedać ten który masz i kupić nowy: https://www.wysepka.pl/rowery-gravel/12160-rower-gravelowy-bergamont-grandurance-rd-5.html1 punkt
-
Nic, tak samo jak w zaczynaniu zdania od małej litery, czy w stawianiu spacji przed znakiem zapytania1 punkt
-
A nie zabić innych już się nie liczy? Z nagrania jasno wynika, że uderzenie było na granicy terenu zabudowanego, +/- przy wyjeździe z Kościelnej. Nawet formalnie uznając, że na tym odcinku 20-30m do znaku z 70, obowiązuje 90km/h, to jadąc zgodnie z przepisami nie ma szans tak się rozpędzić. On tam powinien jechać 50 i +/- przy takiej prędkości powinno w tym przypadku nastąpić zderzenie. No ale typowy kierowca, to w zabudowanym jedzie przynajmniej 60, a na wylocie z zabudowanego to i 80 nie jest rzadkością. Jeszcze raz dla utrwalenia: - przy 50km/h pieszy ma 40-50% szans na przeżycie - przy 60km/h 15% - przy 80 i więcej praktycznie 0 One wlazły, on nie dał żadnych szans na przeżycie (no chyba że jakimś cudem jednak jechał 50, w co chyba nikt nie wierzy). Nie wiem, tak ciężko zrozumieć, że to jak jeździmy wpływa na innych uczestników ruchu? To że przekraczamy prędkość wymiernie zmniejsza bezpieczeństwo i drastycznie zwiększa ryzyko zabicia lub ciężkich obrażeń?1 punkt
-
A nie lepiej większa podsiodłówka taka 5 - 10 litrów, zamiast plecaka? Ja mam taką 10-tkę Topeaka, żona 5-kę i co prawda używaliśmy ich kilkukrotnie na jednodniowych wyprawach ale siedzą całkiem stabilnie. Na przód mam Topeak Frontloadera - czasami go zakładałem jako uzupełnienie do małych sakw (2x12,5 litra) - wchodził tam psiwór i część odzieży (pakowność torby ogranicza swoboda obsługi klamkomanetek). Wadą tego rozwiązania jest pewna czasochłonność zakładania tych toreb na rower, jeśli byś je ściągał na noc, np. sakwy się zakłada klik-klik i po krzyku a tu trzeba chwilę powalczyć z paskami. Za to ciężar się rozkłada bardziej równomiernie na rowerze (chociaż taki bagaż chyba większy problem robi objętością niż ciężarem). Jeśli masz na widelcu z przodu oczka montażowe pod bagażnik to można tam przerzucić bidony, miałem tak kiedyś w poprzednim rowerze, wygodnie się po nie sięga ale najważniejsze, że zamiast bidonu w ramę można dać zasobnik w tym kształcie a do niego ciężkie drobiazgi (dętka, multitool, jakieś zapasowe śrubki itp.). Zawsze to przeniesienie ciężaru niżej. Można też kupić taki adapter, który przykręca się w miejscu koszyk na bidon, a on pozwala w to miejsce zamontować dwa koszyki: To tak luźno rzuconych kilka patentów do ewentualnego wykorzystania. Najważniejsze jest chyba jednak odpowiednie pakowanie. Nie wiem, co chcesz zabrać, czy będziesz nocował pod dachem czy masz płachtę biwakową itp. Ja mam tendencję do zabierania zbyt dużej ilości bagażu ale staram się z tym walczyć w duchu minimalizmu, np. jak najmniejszy multitool, odchudzona apteczka, mało odzieży na zmianę, jeśli jest opcja prania, nie za duży powerbank (jeśli jest opcja ładowania z sieci - a to zależy od miejsca noclegu). Zakupy można robić na trasie w miarę potrzeb ale raczej na zasadzie, że jak widzę sklep, to korzystam, żeby nie szukać jak będzie naprawdę potrzebny. My tak kupujemy spożywkę przed zjazdem na nocleg - można do tego celu wykorzystać takie plecako - worki - są niewielkie a w razie potrzeby pozwalają te kilka km przewieźć zakupy. Jestem też fanem zapożyczania rozwiązań z innych dyscyplin, mam 2 plecaki biegowe (minimalistyczny i nieco większy) ale plecak biorę tylko na fulla, gdzie już naprawdę nie ma opcji coś przytroczyć bezpośrednio do roweru, a na tym rowerze jeszcze nie robiłem tras z noclegiem, wyłącznie wycieczki po okolicy. Na gravela wybieram koszulki kolarskie z kieszonkami, a i tak w większości wykorzystuję torbę w ramie albo podsiodłówki (mam dwa gravele - jeden "szosowy", minimalistyczny i drugi "turystyczny" - torba w ramie - Topeak Midloader średni, chyba 4 litry). Sam się próbuję zmobilizować do przejechania 500 km na raz i stoję przed dylematem, który rower wziąć i co zabrać1 punkt
-
Mocno okazyjne rowery, choć zaskakująco ciężkie (ten trail). To są rowery na leśne ścieżki, takie jak Jeleniowskie Ścieżki, ścieżki w Czarnej Górze, trasy po Pucharze Świata Enduro w Bielsku. Ten model enduro lepszy jak ścieżka oznaczona jest kolorem czarnym, ten trail jak czerwonym, bo na niebieski to już nadmiar szczęścia.1 punkt
-
Nie ma sensu przerzutki przedniej zmieniać. Przednią manetkę XT chcesz? Niewiele to wniesie. IMO rower ma przyzwoitą i spójną konfigurację jak na swój wiek i raczej nic nie poprawisz a prędzej popsujesz. W dodatku wszystko w wiekowych już standardach więc raczej wiele z takiej inwestycji byś nie odzyskał zmieniając rower na nowy. Serwis uginacza mu zrób (hint - powinny pasować kurzówki od RockShox w wersji 32mm flangless 00.4318.045.003). Odnośnie problemu z regulacją - typowe objawy krzywego haka lub/i wózka (względnie mega luz na wózku względem korpusu przerzutki). Pancerze masz shimano? Na jagwire przy niewielkich promieniach gięcia jest kicha.1 punkt
-
@skrzypi_mi_siodelko Nie rób bałaganu. To jest temat o zakupach. Testy sprzętu umieszczane są w innym dziale. A propos zakupów, proponuje kupić elementarz dla klas I-III. Po przestudiowaniu tegoż dowiesz się, że zdanie należy zaczynać wielką litera.1 punkt
-
Koleżanka miała takiego grzmota. Trafiło się podziemne przejście dla pieszych, dosłownie kilka schodków, krępowała się poprosić kogoś o pomoc i rehabilitacja bo coś sobie nadszarpnęła. A nawet nie wnosiła tylko wpychała po podjeździe dla wózków dziecięcych. Nie jestem na bieżąco z ofertą elektryków ale jest tego tyle na rynku że nie wydaje mi się żeby nie można było znaleźć czegoś w tym budżecie w granicach trochę ponad 20 kg. Tak na szybko: https://www.centrumrowerowe.pl/rower-elektryczny-sensa-treviso-power-pd37451/?v_Id=207724 nie wiem jaka waga ale może warto zapytać.1 punkt
-
Nic, tak samo jak nie ma nic złego w znakach drogowych. Ale nie co chwila. Jak w 2018 położyło połowę pomorskich borów to chyba żadnego alertu nie było, a teraz dostaję co kilka dni. Przecież nie o to chodzi aby dostać alert dlatego że deszcz spadnie. Jak ludzie będą co chwilę dostawać alerty to będą je ignorować, Tak jak ze znakami. Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00