Skocz do zawartości

Galvatron

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 078
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

130 Bardzo dobra

O Galvatron

  • Tytuł
    Stały bywalec

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kuba
  • Skąd
    Katowice

Ostatnie wizyty

194 wyświetleń profilu
  1. Moim zdaniem nie warto oddawać go na gwarancję, bo tylko nie będziesz mógł jeździć. To jest bardzo prosta atrapa amortyzatora - dwie sprężyny bez jakiegokolwiek tłumienia. Wystarczy go rozebrać i nasmarować, bo z fabryki pewnie wyjechał dość suchy. Uszczelki kurzowe i ślizgi posmaruj tym: https://activia.sgl.pl/cena/oleje-i-smary/smary/do-amortyzatorlw_specjalistyczny-smar-do-amortyzatorlw/1858 A sprężyny tym: https://activia.sgl.pl/cena/oleje-i-smary/smary/do-amortyzatorlw_smar-do-sprazyn-amortyzatorlw/1045 Do wykręcenia sprężyn prawdopodobnie
  2. A w przypadku roweru używanego trzeba jeszcze doliczyć koszty generalnego serwisu, które mogą wynieść kilkaset złotych. Jeśli 3000 zł jest nieprzekraczalną granicą, to ja bym sobie odpuścił skakanie, bo za te pieniądze nie dostaniesz roweru, na którym bezpiecznie polatasz.
  3. Widelec zastosowany w San Quentinie 1 i Sparrow Intro (XCM) to atrapa, która nie nadaje się do skakania, bo może szybko się rozlecieć, a najtańsze sensowne widelce (Rock Shox 35 Gold, Suntour Aion RC) kosztują ok. 1500 zł.
  4. Nie wystarczy, bo tanie MTB nie są projektowane z myślą o skakaniu i rama może nie wytrzymać, że o reszcie komponentów nie wspomnę. W najlepszym razie rozwali rower, a w najgorszym siebie.
  5. Za te pieniądze nie dostaniesz innego nowego roweru do latania. Musiałbyś poszukać np. używanego Horneta, ale to nie jest takie proste, bo trzeba dokładnie sprawdzić stan sprzętu, a po zakupie wykonać pełny przegląd/serwis: https://www.1enduro.pl/rower-uzywany-czesc-3-ocena-stanu-technicznego/
  6. To są najtańsze nowe rowery, na których można bezpiecznie polatać: https://sprint-rowery.pl/rower-gorski-ns-bikes-movement-3-2021 https://rowerowy.com/sklep/rowery/bmx-dirt-street/prod/nsbi-metropolis-3-21 Ten Rockrider może zwyczajnie pęknąć lub się złamać, bo to sprzęt do spokojnej rekreacji.
  7. Ten Scott prawdopodobnie ma wolnobieg zamiast kasety, a do tego hamulce mechaniczne, które będą dość słabe. Do skakania nie nadaje się w ogóle. Nie byłbym taki pewny, bo to zdecydowanie nie rower do jakiegokolwiek skakania.
  8. Na długie trasy wokół miasta najlepsza byłaby szosa lub fitness. Na MTB będziesz się tylko niepotrzebnie męczył. Do skakania służy albo rower dirtowy, albo coś w rodzaju Dartmoora Horneta, ale to zdecydowanie nie sprzęt na 100-kilometrowe trasy po asfalcie (zwłaszcza dirtówka).
  9. Z nowych jest jeszcze ten Recon (wciąż produkowany), tylko on ma stalowe golenie górne, które mnie nie przekonują.
  10. Sztywna oś i prosta sterówka to aktualnie niespotykane połączenie. Najlepiej skontaktuj się z @ACTIVIA. Do 2019 Suntour produkował model Axon w takiej konfiguracji: https://activia.sgl.pl/cena/amortyzatory/axon/26-cali_amortyzator-axon-rl-rc-26-15qlc-czarny-mat-2019/830 Być może jeszcze dałoby się go załatwić.
  11. Używka to zawsze ryzyko, bo nigdy nie wiadomo w jakim faktycznie jest stanie. Napisałem, że aktualnie nie są dostępne.
  12. Ten Radon nie ma możliwości montażu przedniej przerzutki.
  13. Na asfaltach i szutrach lepiej sprawdzi się rower typu fitness/gravel/przełaj - będzie lżejszy i bardziej efektywny od MTB, a przy okazji też prostszy i tańszy w serwisie, bo odpada przedni amortyzator.
  14. Z nowych do wyboru są praktycznie tylko aktualnie niedostępne Raidon i Epixon: https://activia.sgl.pl/cena/amortyzatory/raidon/26-cali_amortyzator-suntour-raidon-xc-lo-r-26-air-czarny-mat-2021/1871 https://activia.sgl.pl/cena/amortyzatory/epixon-xc/26-cali_amortyzator-epixon-xc-lo-r-26-o-9mm-czarny-mat-2021/2085
×
×
  • Dodaj nową pozycję...