Skocz do zawartości

Ranking

  1. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      7 194


  2. seba8121

    seba8121

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      327


  3. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      804


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      4 416


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.04.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo takie kałuże, że już kaczki zaczynają osiedlać drogę:
    13 punktów
  2. Bo niskie ciśnienie robi robotę
    8 punktów
  3. 6 punktów
  4. Bo "myślę sobie, że ta zima kiedyś musi minąć..."
    5 punktów
  5. Buty Shimano XC 5 damskie Bloki SM SH-56 Linki i pancerze przerzutkowe
    4 punkty
  6. Baranki niebieskie 🐏🐏 Kwadrat jest do kwadratu zaiste esencją trwałości jeśli producent tak chciał np Campagnolo. Przewyższa go tylno Niemiecka Republika Ludowa z osią na kliny bez uszczelnienia, ech co to była za stal ze stopionych Panter w latach 50
    4 punkty
  7. W ramach przygotowania do wyprawy większej i po stwierdzeniu braków technicznych: 1. Tarcze Galfera 223mm 2. Zaciski MT5 do Shigury 3. Wszystkie klocki Galfera z promocji Bikenina do XT wersja purpurowa (30% naszej allegrowej). 3 komplety, więcej nie było w momencie zakupu, aczkolwiek znów się pojawiły. 4. Ochraniacze na kolana Leatta bo poprzednie się skończyły. 5. Chińskie spodnie ala Fox. Miałem w ręce, rozwaliły mi system. Nieodróżnialne jakościowo a cena jak zwykle. 6. Przenośna myjka ciśnieniowa z alli za niecałe 150 PLN - zobaczymy. 7. Euroboxy na szpeje rowerowe do auta. Mam dość torby z ikei 8. Fantastyczny smar dwuskładnikowy Peatty. Miętowy
    3 punkty
  8. Wkładasz krosiarskie 1,95 MTB i lecisz w teren 🫠
    3 punkty
  9. 3 punkty
  10. Jak jest fabrycznie 140/140 to tak zostaw, to naprawdę są zmiany dla sprzętowych onanistów
    2 punkty
  11. Czy wy to widzicie? Tak dyskretne a to może być nowy paradygmat mięsny w kwestii amortyzacji i spawania ram. Oprócz tego można tam wsadzić ogórka mało słonego celem uzupełnienia energii w czasie jazdy.
    2 punkty
  12. 2 punkty
  13. Bo kwiecień plecień: Okolice Wejherowa.
    2 punkty
  14. Bo w drodze na kawkę do @Sobek82
    2 punkty
  15. Bo jedni mają śnieg a inni słońce - każdemu wedle zasług 😁
    2 punkty
  16. Ku pokrzepieniu serc tym, którym śniegu zimą brakowało 🙃
    2 punkty
  17. Przecież tam jakieś bzdury wypisują w tej tabelce. Kąt rury podsiodłowej 63,7-65,2st.? Z tym mierzeniem prześwitu suwmiarką to wcale nie jest takie proste, bo nie wiadomo dokładnie, gdzie mierzyć. Widełki się zwężają przy końcu, czasem mają rozszerzenie i znów zwężenie, a opony mają różny kształt (balon wraz z bieżnikiem). Ich nominalna szerokość też często odbiega od realnej, więc tutaj najbardziej cenne są rady od osób, które mają taką ramę i próbowały konkretnych opon, w praktyce. W błocie, pod obciążeniem. Producent prawdopodobnie podaje prześwity z dużym zapasem, by nie narażać ramy i widelca na szorowania bieżnikiem lub bokiem opon właśnie gdy trochę się ubrudzą lub pod silnym obciążeniem.
    1 punkt
  18. przeciez czwartek jest wolny bo swieto
    1 punkt
  19. Wystarczyłoby wejść na stronę producenta i tam jest napisane jaki max wejdzie.
    1 punkt
  20. Sądzę, że Twoja intuicja jest poprawna. Jeżeli ma 100 cm wzrost a woom podaje 105 jako minimum to woom 3 będzie za duży. Te dolne granice są wg mnie mocno naciągane.
    1 punkt
  21. Wystarczy w zupełności. W szosie to się przede wszystkim trzeba nauczyć hamować żeby sobie krzywdy nie zrobić
    1 punkt
  22. Sam znalazłem wersję MS w bardzo fajnej cenie 3199zł - prosto z półki sklepowej i aktualnie jestem bardzo zadowolony z tego roweru. Porówniania dużego nie mam bo przejechałem w różnych warunkach tak z 700km na Tribanach Decathlonu, wypożyczonych więc ich stan ciężko traktować jako wzorcowy... Jestem jedną z tych osób co po szutrach śmiga raczej hobbystycznie więc napęd 1x mi nie przeszkadzał i pasował mi do warunków tras jakie wybierałem. W ww. cenie naprawdę ciężko zanleźć inny rozsądny rower niż ten Kross 2.0 MS.
    1 punkt
  23. Oczywiście,że bym mógł. Prosze bardzo: ObręczeDT Swiss XR361 tylko pewnie Ciebie(Was) interesują szersze a te sa 22,5mm Piasta tylna DT Swiss 240s disc 6śrub Piasta przednia DT Swiss 370 6śrub Szprychy DT Swiss Competition Race Nyple Sapim alu czarne Twój zestaw myślę,że jest super ale ze względu na Twoją niską mase mógłbyś na pewno jeszcze zejść z wagi kół. Moja waga to zazwyczaj ok 73-75 i spokojnie wytrzymują. Są obrecze ztr crest i wiem,że zawodnicy nawet powyżej mojej wagi je używają ale to już sam musisz przemysleć. Jeśli miałbym zabawić sie w zgaduj zgadule to strzelam,że wymieniłeś RS Judy na RS Reba? Trafiłem?😄
    1 punkt
  24. Bardzo praktyczna opcja, łatwo powiesić na stanie na wystający z niej kołek
    1 punkt
  25. Kretyni to raczej ci co parkują na DDRach pomimo zakazu.
    1 punkt
  26. To jest klucz do nakretki korby kontrujacej luz.
    1 punkt
  27. Bo się facet pomylił na aukcji Rzeczywiście przerzutka i moja korba, ale ona już jest tak wytarta, ze nic z niej nie odczytam . Mój błąd nie sprawdziłem dokładnie( zasugerowałem się aukcją), jednak nie zmienia to faktu, że to nadal jest pancerne i dobrze wykonane. Niskoprofilówek alu anodowanych jednokomorowych nie spotkałem, natomiast mam takie 2-u komorówki i to nie jedne. Jeżeli oska pod nakrętki, czy pod zacisk nie jest z plasteliny, a odpowiedniego stopu, to się nic nie gnie, oś nie pęknie. Problem w tym, że współczesne piasty w większości są z bele czego, dystansy niejednokrotnie krzywe( nieraz przetaczałem) i tez miękkie, ale wystarczy zmienić oś i stożki z dystansami oraz nakrętki, i można jechać i jechać ważąc nawet 100 kg. Wszystkie piasty które załatwiłem były z gównolitu ,a i tak trochę trzeba było przejechać z sakwami, żeby to się na tyle zmęczyło by zaczęło się poddawać. Jeżeli jesteś świadom wielu rzeczy i potrafisz zrobić żeby życie było łatwiejsze to problemu nie ma.
    1 punkt
  28. Proszę bardzo, policzyłem to za Ciebie: https://drive.google.com/file/d/14lrr_h5cfW3DnRZnMw2fP9pO7ismZ6HP/view?usp=drivesdk
    1 punkt
  29. Sprzedać tę przyczepkę i kupić taką z amortyzacją. Wszystkie konstrukcje podlegają szeregowi weryfikacji i końcowej walidacji. Robi się testy związane z nadmiarowymi obciążeniami i rzadko występującymi scenariuszami. Są na to odpowiednie normy i doświadczenie z nich wynikające. Rzeźbę doraźną można sobie uprawiać na mało odpowiedzialnych projektach, gdzie najgorszym scenariuszem jest zgubienie sakwy, ale eksperymentowanie na własnych dzieciach i ryzykowanie ich obrażeniami - nie mieści mi się to w granicach rozsądku. Dedykowane rozwiązania są łatwo dostępne i niewiele droższe od tego co już masz. Gdyby nie były dostępne to jeszcze bym zrozumiał... policzyć kluczowe węzły na ścinanie i zginanie, zbudować dwa egzemplarze, rozwalić jeden statycznie i jeden dynamicznie by zweryfikować obliczenia, trzeci zbudować na gotowo.
    1 punkt
  30. Fajnie, że sam serwisujesz, człowiek uczy się na błędach, a to jeden z najczęściej popełnianych błędów, jedynie mnie dalej dziwi fakt, że nie zwróciło wcześniej twojej uwagi jak ten napęd źle pracuje, tym bardziej po zmianie na nowy. Blacha trochę wytarta, ale możesz spokojnie dalej użytkować.
    1 punkt
  31. 1. Toruń to nie góry a hamulce szczękowe w szosie, czy tego chcemy czy nie, to wymierający standard. Trzeba być świadomym, że właśnie tego się chce i liczyć się z dużą utratą wartości przy odsprzedaży - sam nie miałbym żadnego problemu z powrotem na szczęki ale nowego roweru z takimi hamulcami to bym w życiu nie kupił, ceny używek są śmiesznie niskie, jest eldorado na rynku 2. Osprzęt to nie jest priorytet, można do niego "dokładać" kiedy jesteś pewien, że geometria ramy jest dla ciebie ok Co kto lubi, do "szosy" temu daleko Nie za te pieniądze, ma co najmniej 10 lat, 3 generacje osprzętu wstecz
    1 punkt
  32. Proste rozwiązanie jeśli chodzi o skrzypienie i piszczenie z którym sobie poradziłem w m520. Co jakiś czas delikatnie prysnąć na sam blok jak i na miejsce styku pedała z blokiem silikonem w spreju lub czymś podobnym. Też się z tym męczyłem po jakimś czasie. Od kad tak robię jest w porządku.
    1 punkt
  33. Miałem Presidio 1, traktowałem go jak "flat bar gravela" zrobiłem na nim w jednym sezonie ponad 5k km i uważam że to super rower aczkolwiek fabrycznie trochę twarde przełożenia ( co ma swoje zalety, można sobie szybko łydę wyrzeźbić 😁). Za to bardzo lekki w okolicach 12 kg jeśli dobrze pamiętam przyjmie maksymalnie 40mm kapcie. A Marin to całkiem znana marka w światku rowerowym.
    1 punkt
  34. Tak, zawsze kurier InPost wtedy przekierowuję na paczkomat. Albo kurier DHL - też mają swoje paczkomaty i dziś przyjdzie mi pierwszy raz z takiego skorzystać, zobaczymy czy nie będzie problemów. Rząd z prawicowego zmienił się na lewicowy, więc to nie jest zaskoczenie. Tak samo jak i to: https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2024-04-13/nie-maja-na-wyplaty-chca-kupic-miski-dla-psow-pracownicy-poczty-sa-wsciekli/ lewactwo to stan umysłu, zmieniliśmy dżumę na cholerę
    1 punkt
  35. I to kolejna zaleta tego Marina, bo masz dobrą gwarancję a dystrybutorów mają w całej polsce na pęczki i gdzie byś go nie kupił serwis czy gwarancję załatwisz sobie u każdego lokalnego dystrybutora którego masz najbliżej nie musisz kombinować i gdzieś odsyłać rower że o dożyw. gwarancji na ramę nie wspomnę. Zresztą u Treka jest podobnie. To takie "ukryte" zalety których nie ma w specyfikacji roweru u dużych znanych producentów bo jednak rower to nie tylko rama i osprzęt ale też obsługa posprzedażowa, i jednak okazuje się że to nie tylko opłata za naklejkę.
    1 punkt
  36. Na stalowym jeździłem z 35 lat temu 😀. Teraz tylko karbon i aluminium, ale w innych rowerach, więc też nie można porównywać. Napęd 1x10 jest bardzo fajny do takiej jazdy pod warunkiem, że jest dobrze dobrany. Bardzo uogólniając można powiedzieć, że jak rower jest dobrany odpowiednio do jego przeznaczenia to i napęd się nada.
    1 punkt
  37. @Adrianosski, jest sens jeżeli liczysz się z jego ograniczeniami tj. opona 35 mm (max. 38) + sztywny widelec. Alternatywa, tańsza, to np. https://lazaro-bike.pl/sklep/kands-pure-_pid=603
    1 punkt
  38. Fitness będzie nieco lżejszy i może troszkę szybszy kosztem komfortu (cieńsze opony, sztywny widelec, agresywniejsza/bardziej pochylona pozycja za kierownicą)
    1 punkt
  39. Trek DS2 Gen4 oraz Marin San Rafael DS2, oba powinieneś znaleźć w okolicach 2500 a nawet poniżej. Krossa z góry odrzuć - mechaniczne tarczówki. Wcześniej wspomniany Trek i Marin jakieś 1-1.5kg lżejsze od tego Kellysa i Unibike'a.
    1 punkt
  40. Miałem i równocześnie testowałem Salsa Cromoto Grande 29" 468mm i Surly Krampus 483mm . Polecam Salsę - Krampus jest o wiele sztywniejszy, przy oponach typu 46c zrobi to dużą różnicę.
    1 punkt
  41. Zigfir - 1097 km (szosa, MTB, trenażer) TheJW - 841 km (MTB) / + 69 km trenażer, ale postanowiłem w tym roku nie liczyć do swoich statystyk kilometrów wirtualnych Zbyszek.K - 805 km (trenażer) - na tę chwilę ashey_pl - 548 km (Cross) michalr75 - 478 km (MTB) spidelli - 377 km (357 km trenażer, 20 km MTB) NerfMe - 375 km (MTB) Cross90 - 260 km (trenażer) jacekddd - 133 km (rower poziomy - velomobil) Sansei6 - 66 km (MTB) Donayo - 46 km (MTB) ernorator - 30 km (szosa, gravel, trenażer) revolta - 25 km (MTB) dfq - 0.5km (trzeci!)
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...