Skocz do zawartości

Ranking

  1. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      1 093


  2. forscher

    forscher

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      360


  3. kazafaza

    kazafaza

    Elita


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      4 183


  4. TheJW

    TheJW

    Użytkownik


    • Punkty

      4

    • Liczba zawartości

      7 026


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12.12.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. A przecież niedawno było tak pięknie
    5 punktów
  2. Nie wszystko zdzisław, ale w końcu uzbierałem komplet do zabawy. Stan’s Hugo 29”, Koozer 455, Sapim Race z mosiężnymi nyplami - sumując elementy wyjdzie tylne koło w okolicy 1,3kg. Przednie niewiele lżejsze - o, koło 1,2 kila 🤡
    4 punkty
  3. Doszły zakupy z szybkiej wyprzedaży Canyona, dostawa chwilę trwała ale za to pakowanie perfekcyjne.
    3 punkty
  4. Witam! Jeździłem już kilka razy ze sprzętem od @rambolbambol i przyszedł czas na opinię Zamówiłem wersję: Złota z diodą SST40 5000K i sterownikiem Buck, do tego uchwyt, dwa ogniwa i ładowarkę. Użytkowane w ostatnich tygodniach po godzinie 16:00 czyli ciemność. Po mieście, parkach, lasach i łąkach. Co do samej latarki - super. Wiele stopni jasności pozwala odpowiednio dobrać sobie oświetlenie. Wymienny akumulator - rewelacyjna rzecz (na tym mi bardzo zależało). Uchwyt dobrze trzyma, nawet na wybojach. "Poziomy" słup światła świetnie oświetla drogę przede mną jak i po bokach. Wcześniej miałem Bontrager Ion 100R i nowy Convoy w takiej konfiguracji świeci nieporównywalnie lepiej oraz jest znacznie dłuższy czas działania. Reszta osprzętu spełnia swoje zadanie Wielkie podziękowania dla @rambolbambol za podejście - wytłumaczył wszystko co trzeba, opisał, opowiedział, porównał. Widać, że pasjonat, szacun! Przy okazji doradził jeszcze w innym temacie oświetleń
    2 punkty
  5. Bo klifu i ścieżek coraz mniej:
    2 punkty
  6. 2 punkty
  7. Ja już ponad 2 lata temu zarejestrowałem zniknięcie ze statystyk na segmencie za KJ, a potem nieco zaintrygowany sprawdziłem Pedalarza, i bingo @Przecietny To słowo jak każde inne - np. blachosmrodziarz A poważniej, to już się chyba z nim nieco oswoiliśmy, i czasami używamy w konwersacji w tonie zdystansowanie żartobliwym
    1 punkt
  8. @TheJW Lol, a ja Cię szukałem po nazwisku jakiś czas temu i ni cholery nie mogłem znaleźć
    1 punkt
  9. @Przecietny jak nie lubisz słownictwa, to w takim razie nie będę podawał nicka. Poza tym pewnie dostałbym tu za to kolejnego bana. 😆
    1 punkt
  10. Jedni czekają inni jadą, ludzie mają różne podejście, różne zboczenia, zajawki i poziomy funu
    1 punkt
  11. jeżeli wyjąłeś tłoczki całkowicie, to zwykła metoda odpowietrzania może nie wystarczyć, bo większość powietrza, która "utknęła" w układzie jest od strony zacisku - czyli najdalej jak to możliwe od portu do odpowietrzania w klamce. Przepchnięcie całego powietrza z zacisku do klamki będzie najskuteczniejsze, jeżeli "przelejesz" układ nowym olejem portem w zacisku, aż do klamki. Generalnie magury są nieco upierdliwe w odpowietrzaniu. Ja stosuję i polecam tę metodę https://nsmb.com/articles/2018-magura-mt-trail-sport-bleed-how-first-impressions/
    1 punkt
  12. Drogi pamiętniczku. Bębenek się przestał obracać, łożysko mimo wyczyszczenia i wciśnięcia smaru odmówiło dalszej służby po przebiegu 6000km. Moim zdaniem do Newmenów Fade koniecznie należy dodać uszczelnienie w łożysku bębenka po stronie zewnętrznej.
    1 punkt
  13. A ja wczoraj zważyłem zdejmowane z roweru koła, Newmen Evolution SL X.A.25 wg producenta 1485g. Waga pokazała 742g + 887g, razem 1629g z fabryczną taśmą.
    1 punkt
  14. Zważyłem tylne koło WTB w Topstonie, co prawda alu, ale jednak - 1227 g 😅 (bez wentyli)
    1 punkt
  15. Jeżeli myślisz o wydaniu 1800 zł na oklejenie roweru to ja bym jednak poszedł w stronę https://www.ridewrap.com/pl/en/ Za 200€ masz idealne formatki pod konkretny rower pozwalające na jego oklejenie w całości. Za 70€ masz formatki na oklejenie większości roweru. A za 40€ masz formatki na wybrane najbardziej narażone elementy. Masz wybór między matem a połyskiem. Wszystko pod konkretny rower i nawet pod jego rozmiar. Idealne dopasowane. Jeżeli masz odrobinę zacięcia to za kilkadziesiąt zł kupujesz folię na allegro. Do tego rakle, żel i lecisz z koksem sam. Chcę więcej fanu to kup jeszcze taśmę do odcinania folii np. 3M Knifeless. Będziesz mógł bawić się w zakamarki i inne takie wynalazki.
    1 punkt
  16. Kup sobie Oraguarda na allegro ile potrzebujesz i oklej to co najbardziej narażone na uszkodzenia. Będzie sporo zabawy w wycinanki, ale ile zaoszczędzisz. Woski, ceramiki i inne "magiczne" powłoki sobie daruj. Może to się do szosy nadaje, żeby te kilka kropel deszczu przed którymi pedalarz nie zdąży się schować ładnie po ramie spłynęło. Ale jeśli to rower MTB, to syf i tak będzie niezależnie od tego, co z ramą zrobisz - taki urok tej odmiany kolarstwa. Kiedyś dostałem jakiś preparat, użyłem parę razy, ale poza tym, że rama świeciła się jak psu jajca na wiosnę i że straciłem czas na jego aplikację, nie dawał absolutnie nic.
    1 punkt
  17. Robisz w ten sposób...? https://m.youtube.com/watch?v=5SJzD-TGIAY&pp=0gcJCR4Bo7VqN5tD
    1 punkt
  18. A co chcesz zabezpieczyć woskiem albo ceramiką? Jeśli lakier na ramie przed UV i poprawić look, poprawić hydro czy mniejsze przyleganie błota to oki. Ale mechanicznie nic nie zabezpieczysz tym. Zabezpieczenie mechaniczne to folia. Możesz samemu okleić newralgiczne miejsca gotową folią dedykowaną do ram....wyjdzie taniej. Dużo wypożyczalni tak robi.
    1 punkt
  19. Odrobinę krzywy hak objawia się właśnie tak, że na jednym/dwóch biegach są jakieś dziwne dźwięki.
    1 punkt
  20. Kupiłem tyle części, że aż cały rower. Mój pierwszy w życiu baranek, więc cieszę się jak dziecko, które nauczyło się jeździć na rowerze i pierwszy raz wyjechało dalej niż koło płota. Po latach z szeroką prostą kierownicą mam wrażenie, że zaliczę glebę z każdym ruchem kierownicy. Po latach z amortyzatorem każdy krawężnik to teraz Alpy do pokonania. Po latach manetek MTB teraz kombinuję, jak tu te klamkomanetki się obsługuje. Po latach wielkich tarcz mam wrażenie, że rower nie hamuje, mimo iż też na płynie. Ale ogień idzie z kół. Muszę się pewnie rozjeździć.
    1 punkt
  21. Nie tak na bogato jak ostatnia seria, ale zawsze coś: Shimano SL-MT500-IL. Tak mnie jakoś naszło, żeby inaczej zagospodarować kokpit.
    1 punkt
  22. Ło matko, ależ poziom ostatnich zakupów... aż wstyd z jakąś drobnicą tu dziś wyskakiwać. Mimo wszystko spróbuję 🙃, Dandy Horse XC30 na 240tkach. 1214g z taśmą na obręcze 😍
    1 punkt
  23. jak da się pojeździć to skończę ustawianie
    1 punkt
  24. 1 punkt
  25. Była niezła okazja na black frajer to kupiłem
    1 punkt
  26. Bo znowu w parku powaliło drzewa.
    1 punkt
  27. No i dalem sie namowic... Na razie do jednego roweru na probe. I tak zawor byl do wymiany bo daje sie odkrecic tylko kombinerkani.
    1 punkt
  28. bo na mazowszu też są strome podjazdy 😉
    1 punkt
  29. Skrzywiłem kilka razy zaworek presty - ten cypelek ze śrubką. Zawsze używając pompki z Lidka i działa się to przy zakładaniu i zapinaniu głowicy. Na innych pompkach nie skrzywiłem ale i tak wolę Clicka
    1 punkt
  30. @JWO działa super. Kupiłem po namowie kogoś z forum. Wymiana banalna, użytkowanie mega wygodne. Mam wrażenia, że koło lepiej trzyma ciśnienie i rzadziej dopompowuje. Co do ceny to kupiłem w Bioster za kilkanaście złotych => https://biostern.abstore.pl/detki-zestaw-do-konwersji-zaworu-sv-na,c142,p12353,pl.html . Dokupiłem jeszcze: adapter - https://biostern.abstore.pl/pompki-adapter-sks-clik-tec-do-tradycyjnej,c88,p12354,pl.html głowicę - https://biostern.abstore.pl/pompki-glowica-pompki-podlogowej-sks-clik-tec,c88,p12355,pl.html Można to pompować na dwa sposoby: pompka z głowicą do presty - byle nie wkręcana bo nie pasuje. Używam dużej pompki Topek i działa to super, pompki z adapterem lub głowicą którą podlinkowałem powyżej. działa nawet z CO2 - tylko znowu nie może to być pompka nakręcana. Nie zauważyłem żadnych problemów. Raz za lekko wkręciłem wkład ale to moja wina. Po dokręceniu działa perfekcyjnie. Nie zauważyłem również negatywnego wpływu mleka. Sam patent z klikiem przy podpinaniu pompki jest genialny. PS Na Amazonie masz zestawy wkładów i adapterów/głowic. Ceny całkiem rozsądne.
    1 punkt
  31. Wymieniłem zjaraną lampę w kanciapie. A jak już było światło i odpalony piecyk za plecami, to postanowiłem coś podłubać przy rowerze. Na warsztat wziąłem ściuchrane już Look'i X-Track Race. Nie oszczędzane, ogarniane myjką/czasami szczotką, ciągle w użyciu. Na stół operacyjny trafiały jeden po drugim - żebym czegoś nie zamienił Demontaż prościutki - jak się ma kluczyk do wkręcanych zaślepek (jest na zdjęciu, ale lepiej będzie go widać za chwilę). Idzie ogarnąć bez, ale narzędzia fajnie mieć. Po wyciągnięciu ośki okazało się to co na zdjęciach - smarowidła w newralgicznych miejscach brak, a to co zostało to po prostu było i nic nie robiło. Spodziewałem się większego syfu, ale przewidywanej tragedii nie było. Nawet "czysto" było można by rzec. Dało się to ładnie ogarnąć. Uszczelki na osiach i oringi na zaślepkach i same zaślepki zdrowe - nie było potrzeby wymieniać na nowe. Łożyska o dziwo zdrowo kręciły, więc nie ruszałem. Korpusy pedałów od środka ogarnięte z resztek fabrycznego smaru. Wszystko dostało nowego żółtego motorex'a w ilości... chyba większej niż fabryka przewidziała - będzie na dłużej. Działają jak nowe. No,... może tylko nie wyglądają
    1 punkt
  32. Bo szwendając się po lasach za kwadratami trafiłem na budowę szutrów premium. Będzie dłuuuga prosta klasy prima sort lotnisko - w tle zdjęcia od linii wysokich drzew już zrobione. Będą się Grvlowcy i CXy o KOMy mordować
    1 punkt
  33. Jak już wrócę na rower, zabiorę go w to miejsce, posadzę na huśtawce i zrobię mu romantyczną fotkę.
    1 punkt
  34. Bo "nagły atak zimy"😄😂 w Płaskopolsce (to tylko szadź osiadła z mgły😉) ale też cieszy... Na poprzednich zdjęciach widzę, że bratnie dusze❤️, też preferujecie terenowe ścieżki, tylko zachodzę w głowę, jak dajecie radę bez błotników?🤔🥴
    1 punkt
  35. 1 punkt
  36. bo https://tatracyclingevents.com/rajd-dolina-dunajca fajny jest
    1 punkt
  37. 1 punkt
  38. Opony dla córki na wiosnę (12 Eur/szt), a reszta dla jej starego.
    1 punkt
  39. Bo może przycupnąć przed weekendem..
    1 punkt
  40. Bo stań tam, to zrobię Tobie zdjęcie
    1 punkt
  41. myslisz,ze korba coś zmieni? najczęściej wystepujace są zebatki w liczbie parzystej. Dasz większą to bedziesz jezdzil na lżejszym przełozeniu z tylu, dasz mniejszą to na twardszych ale stopniowanie nadal bedzie co dwa "na dole" co trzy "na srodku" i co różnie 😆 "na górze". Nie wiem zastanawiam się, bo ja zawsze załatwiałem to kasetą, korba u mnie zostawała ta sama. no i dla rekreacyjnych rowerzystów którzy nawet nie wiedzą o czym piszesz😆 taki zwykły kowalski się nad tym nie zastanawia i nie wie,że coś mu nie pasuje tylko pedałuje i jedzie.
    1 punkt
  42. Nie znam się na cuesie, linkgljadzie i tych nowych tworach Shimano ale uważam że do jazdy amatorskiej najlepsza sekwencja w kasetach jaką można mieć to 15-17-19-21-24-28. Skoki wyraźne ale bez odczucia dziur. Jak dobierzesz tak przednią zębatkę żeby najczęściej używaną koronką było 19 to jest ideał. Zrobiłbym wszystko żeby móc mieć to w rowerze.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...