Skocz do zawartości

uzurpator

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 049
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    uzurpator.com.pl

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Katowice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika uzurpator

Wymiatacz

Wymiatacz (10/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Conversation Starter
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

254

Reputacja

  1. @remover Łał, ale jesteś mądry. Rower fabrycznie przychodzi z 28T na korbie, co jest tycie i jest przykładem typowego kultu cargo dla napędu 1x. Zębatkę zmienić od strzału na 34T i będzie widoczna poprawa. EDIT: BCD 82mm, specyficzne dla FSA. Ale ułomny rower.
  2. Jeżeli ważysz 120 kilo ( czyli jakieś ~130-135 w sprzęcie ) to zapewniam, to nie będzie ostatni zakup. To będzie raczej studnia do wrzuciania pieniążków, które będą robić "chlup" i znikać. O ile obręcze pewno wytrzymają, to 28 szprych, w tłentynajnerze to jakiś dramat. Chyba, że rower do wyglądania na ściania. To oczywiście, bierz w ciemno.
  3. Powrócić do 2.5mm. Z czasem problem przestanie być jakoś dramatycznie upierdliwy. Ewentualnie możesz poszukać na ali zębatki za grosiki do tej korby która nie ma tych śrub. https://pl.aliexpress.com/item/4000250811457.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.e4071ab3tCUCs8&algo_pvid=b1dafcc9-4bad-4d70-8c35-cf286858d705&algo_exp_id=b1dafcc9-4bad-4d70-8c35-cf286858d705-2&pdp_ext_f={"sku_id"%3A"10000001015316805"}&pdp_npi=2%40dis!PLN!134.52!57.86!!!20.95!!%40210318d116604626187024131e82ad!10000001015316805!sea&curPageLogUid=jzHte6r2JHM4
  4. Jeżeli przyjęła, to się ułoży. 21/23/25 ciut przyciorane, ale dadzą radę.
  5. @Pawel_15432 Potrzebujesz wymienić całą korbę. GRX to swój własny ekosystem jeżeli chodzi o zębatki. Jeżeli 46/11 Ci mało ( w co wątpię, ale jak tam chcesz ) to od razu idź w 53/39, będziesz miał z tego większy użytek. Tylko że to oznacza wymianę korby, łańcucha, możliwe, że też przedniej przerzutki. Pozostaje jeszcze kwestia otwarta - czy rama przyjmie tak dużą korbę. Swoją drogą, jeżeli rzeczywiście masz takie parcie na wysokie biegi, to raczej szedłbym w wymianę kasety na 11-28 czy nawet 11-25. Będziesz musiał wymienić przerzutkę na stricte szosową ( tiagra 4700, 105/ultegra/da ), ale zawsze to taniej niż wymiana korby. Możesz wymieniać na raty. Ale licz się z tym, że zębatki które nie zostały konsekrowane do pracy ze sobą ( a shimano nie oferuje, z tego co wiem, zestawu 50/36 ) mogą nie współpracować sprawnie ze sobą - tzn, regulacja przodu będzie trudniejsza i możliwe, że ryzyko wywalenia łańcucha za 50T wzrośnie. Czy to się stanie, jest kwestią eksperymentu.
  6. To zależy jak odporny jesteś na niedociągnięcia. Najszerszym napędem pod względem zakresu który możesz jeszcze kupić jest XT serii 8000, przerzutka SGS. 3x11 z korbą 40/30/22 lub 42/32/24 i kasetą 11-40. Potem wchodzisz w kategorie druciarstwa które pewno jakoś da się wyskrobać. Tylko nie wiem po co, użyteczność tego jest marginalna.
  7. @Dokumosa No i? Jeżeli tarcza ma obrys 160mm, i nic poza nią się nie zmienia, to nie ma prącia, nie będzie klocek wystawać ponad ten obrys. Jedynie mogłoby to się przydarzyć, jeżeli pod 'narrow type' tarcze byłyby mniejsze o ten 1-2mm na promieniu.
  8. @Dokumosa W takim razie miałeś tarcze o różnych śednicach lub różne adaptery lub inny dziwny problem. I akurat takie ścieranie się klocków to i na prawilnych tarczach pod te heble występuje.
  9. SERIOOOO? Przemyśl to jeszcze raz.
  10. @cervandes To co? Znaczy się nie serwisujemy, bo się obraziliśmy? Bo dla mnie, to rozwiązanie kosztuje 10zł w sklepie z łożyskami, czy nawet na allegro. Swoją drogą - mam w saincie 810 z tyłu z jednej strony koszyk, z drugiej kulki luzem ( fabrycznie ) i od 6 lat problemu z tym nie ma.
  11. Byle jaką, byle pasowała do piasty i szerokości klocków. Ja polecam tarcze za $5 z aliexpress.
  12. @ChuChu Nie możesz. Nie będzie trzymać odpowiednio mocno.
  13. Mam w krosówce. Takie mocne meh. Wymagają bardzo dokładnego odpowietrzenia w stosunku do fabryki. Hamują przyzwoicie, ale zadka nie rwą. Klamka z wytłoczki jest raczej wiotka. No i ergonomia jest mocno dyskusyjna - nie jestem fanem krótkich klamek.
  14. @Dokumosa - a skąd przyszło Ci do głowy, że Thor robi z odkuwek? Normalna płyta alu 7075 i jazda.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...