Skocz do zawartości

Ranking

  1. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      6 224


  2. marvelo

    marvelo

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      3 580


  3. forscher

    forscher

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      358


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      4 791


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 11.09.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. 9 punktów
  2. Zainspirowany wyprawami co poniektórych forumowiczów, również zapragnąłem podróżować na rowerze. Tak więc wybrałem odpowiedni sprzęt, spakowałem się, kupiłem prowiant w markecie i ruszam 😉😅.
    8 punktów
  3. 6 punktów
  4. 6 punktów
  5. Bo przerwa na darmowy posiłek 😁
    6 punktów
  6. Bo wieczorem nad Wigrami a jezioro za plecami
    5 punktów
  7. Bo zaiste ładny to i przyjemny widok. A jakby tego było mało to jeszcze góry w tle
    4 punkty
  8. Bo na szosie, na takim asfalcie, z wiaterkiem w plecy to się nie jedzie lecz po prostu leci:
    4 punkty
  9. 3 punkty
  10. Ale takie drobiazgi nie napędzą sprzedaży. A tak wypuszczasz nowy model wyposażony w kamerę a dzięki wbudowanej funkcji AI oblicza ile kotów minęliśmy po drodze. Do tego dorabiasz marketingowy bełkot w którym tłumaczysz ludziom że jest to rzecz na którą czekali całe życie i masz sukces murowany ! Mógłbyś zamiast tego wypuścić model w trwałej obudowie z wymienną baterią żeby po kilku latach nie trzeba go było wyrzucać bo padła tylko wtedy z czego firma miałaby dochód. Klient nawigację kupiłby raz tak jak kiedyś ludzie kupowali Mercedesy W123, jeździli przez długie lata i sprzedaż siadła.
    3 punkty
  11. @chopmaz na automacie. Wydaje mi się, że widziałem testy i tam sprawdzano ustawienie na 30% podwaja deklarowany czas pracy ale czytelność jest taka sobie. i tej pogoni za idealnymi kolorami nie rozumiem. Przecież czytelność tego ekranu transreflektywnego jest bardzo fajna. Nic więcej nie trzeba do nawigacji.
    3 punkty
  12. @spidelli, stara 5- ka z 2012r. Z oryginału niewiele zostało, mimo to w tej cenie Decathlon tym rowerem pozamiatał konkurencję.W obecnej odsłonie ifealny rower na szosową walkę i zabawę na dystansie ultra 1000 km i więcej
    3 punkty
  13. Bo jak ktoś kupił wygodne siodełko, to już nie musi się martwić montażem (dziś pod biurem).
    3 punkty
  14. Trochę bym się spierał, wg mnie wina jest obustronna, impuls jednak wychodzi od producentów i ich działów marketingu kreujących potrzeby. Co rok, dwa nowy model, z nowymi, niepotrzebnymi nikomu funkcjami, ale część ludzi się łapie na niekończący się cykl nowego lepszego...
    2 punkty
  15. bo pan ze Słoweni spotkany na jednym z campingów w Austrii tym pojazdem zwiedził pół Europy
    2 punkty
  16. 2 punkty
  17. Zachód słońca chwilę po deszczu sam sobie nakłada filtry na aparat.
    2 punkty
  18. Bo usiadłem po maratonie (BM25 - Bielawa)
    2 punkty
  19. Bo bezkresne ścieżki w letnich temperaturach 😉
    2 punkty
  20. Bo może to i niezbyt wysoka góra, ale za to tłumów nie ma:
    2 punkty
  21. Bo jeszcze lato. Pozdrow'er. 😘
    2 punkty
  22. Takiego adaptera do hamulca tarczowego, to jeszcze nie widziałem. https://www.olx.pl/d/oferta/rama-rowerowa-specialized-stumpjumper-m2-pod-26-retro-mtb-alu-CID767-ID12iyZZ.html
    1 punkt
  23. Czasami widuję takich rowerzystów pedałujących z maksymalnie wysuniętymi kolanami na zewnątrz jakby im jaja muszlami obrosły Gdzieś ostatnio czytałem, że stawianie stóp na zewnątrz to wynik siedzącego trybu życia i że przez ciągłe siedzenie w pracy, w samochodzie, w domu na kanapie przed telewizorem nasze mięśnie (i ścięgna chyba też) nóg słabną i przez to zaczynamy stawiać stopy na zewnątrz. Oczywiście też są dysfunkcje stawu biodrowego czy inne takie ale te siedzenie to niby główna przyczyna. Powoduje to, że stawy skokowe i kolanowe niepoprawnie pracują i prowadzi to do bólów i kontuzji
    1 punkt
  24. @spidelli odnośnie bzdetów produkowanych przez zegarek Garmina ...........kiedyś się dowiedziałem , że "szłem , szłem i zaszłem" 😉 czyli jestem w ciąży bo mi się cykl spóźnia . Pomijam z pupki urwane ..... raport poranny , raport wieczorny................ mnie to już do białej gorączki doprowadzało . W końcu wszystko "wykastrowałem ". Funkcjonalność została zredukowana do chronometru , płatności i rejestracji aktywności. A patrząc w którą stronę Garmin zmierza ..... model subskrypcji w którym dostajemy ................. WYCZESANE W KOSMOS ODZNAKI ZA PRZYSŁOWIOWE ZDROWE PIERDNIĘCIE i całą masę innych bzdetów dla fanboyów oraz dopasowany do tego kierunku nowy szpej ......................na tym poprzestanę pisać bo cisną się same zacne słowa 😁. A człowiek TYLKO potrzebuje "drogowskazu " na kierownicy który poprowadzi przez nieodkryte dotąd odmęty leśne ........... nawet to już nie jest takie oczywiste w czasach wzmożonej aktywności królewieckiej infrastruktury . A Garminy 1050/850/550 nie maja OLED'a tylko TFT. Jeszcze tam brakowało by tego Oleda . W zegarkach Garmina już są doniesienia o wypalonych ekranach a co by to było w Edkach ......
    1 punkt
  25. Pod kątem nie ustawi bo nie pozwoli na to blaszka wewnątrz buta do której się wkręca śruby, ona też by musiała się skręcić razem z blokiem a zazwyczaj jest kwadratowa i umożliwia przesuwanie tylko góra dół przynajmniej w butach shimano. Oczywiście blok nie powinien być przekręcony, nie jest to prawidłowe ustawienie. Jakieś minimalne skręcenie kilka stopni jest możliwe ale bez przesady. but wpięty w pedały ma kilka stopni luzu na boki, aż nie chce mi się wierzyć że but jest krzywo chyba że to jakaś wadliwa sztuka i ma źle zrobione gniazdo w podeszwie. Według mnie to jeżdżąc na zwykłych pedałach źle ustawiałeś stopę i teraz masz taki wyrobiony nawyk że ciągnie Ci stopę do tej pozycji. Wepnij samego buta w pedał i zobacz jak on się ustawia bez stopy, zobacz jak pracuje na boki.
    1 punkt
  26. Chiński smartfon n-krotnie "potężniejszy" wyrwiesz za kilkaset złotych. Garmin i jego psychofani są odklejeni.
    1 punkt
  27. W 2023 kupilem Sense, wzrost 178cm, polecono 19cali…. poltora roku pojezdzilem… za duzy. Kark, biodra, ramiona… syn mnie przerosl 181 cm- przeszczesliwy:) dzis jade po 17 cali. Bez dyskusji. uwaga. Kombinowalem na krotszym mostku. Bład. Widelec nie wybiera drgan. Zesztywnial. Nie pracuje jak powinien. Inne przylozenie sily. pozdrawiam!
    1 punkt
  28. Bo mi się Marin w liście schował
    1 punkt
  29. 1 punkt
  30. Bo na tym punkcie widokowym jeszcze nie byłem: Luksusowe domki z całymi szklanymi ścianami tam postawili - ciekawe ile za dobę za wynajem?
    1 punkt
  31. 1 punkt
  32. 1 punkt
  33. W krainie bobrów. Fajnie tu mają.
    1 punkt
  34. 1 punkt
  35. 1 punkt
  36. Te napędy jedno-rzędowe rzeczywiście są tańsze, ale bynajmniej nie dla klienta końcowego a dla producenta: jedna przerzutka, jedna manetka, jedna linka, szybszy i tańszy montaż, a suma summarum za rower z napędem 1x płacisz 50% więcej niż za podobnej klasy z napędem 2x
    1 punkt
  37. Grupy XT i XTR z serii M780 i M980 normalnie były produkowane z opcją 40-28 Nie ma nic w złego w napędzie 1x i jest to bardzo dobry napęd dla zawodników, zwłaszcza jak ma się kilka kaset i kilka zębatek do korby, za każdym razem można sobie dopasować rower do terenu i mieć tylko te przełożenia, które są potrzebne. Problem pojawił się, gdy wmówiono "zwykłym" klientom sklepów, że trzeba kupować takie rowery bo tak jest dobrze. Ze zwykłego, wszechstronnego MTB zrobiono wyspecjalizowany sprzęt tylko do jazdy w terenie, najlepiej zawieźć go samochodem na miejsce i tylko tam jeździć bo tylko do tego on jest. A dalej to już poszło z górki - ramy nie mieszczące większych zębatek, brak możliwości przykręcenia przerzutki, brak miejsca na mocowanie przewodów itp. Oczywiście zaraz w brakującą lukę wynaleziono gravela czyli szosę z grubszymi oponami i napędem rodem z MTB. I tak, zamiast zwykłego MTB hardtail, mamy MTB tylko w teren i gravela do jazdy 50/50 "na twarde drogi z nutką terenowej zabawy" czy jak to tam jutubery reklamowały Sam zostałem przy starej szkole, mam korbę 38/26 i kasetę 11/36. Nie startuję w zawodach, nie liczę kadencji, tętna, nie ścigam się z innymi na ułamki sekund. Jestem zwyczajnym rowerzystą, który chciał mieć rower do pojeżdżenia w terenie w weekend i do pojeżdżenia szybciej asfaltami godzinkę przed pracą albo wieczorem po pracy. I takich ludzi z takimi potrzebami jest sporo tylko teraz nie daje im się wyboru jeśli chcą coś lepszej klasy, powiedzmy od Deore 😕 Bo nawet jak grupa jeszcze oferuje takie napędy, to ram już zbytnio nie ma...
    1 punkt
  38. Jeszcze nie tak dawno to było normalne przy korbach 2x, które dawały mega rozpiętość przełożeń. Ale to było zanim marketingowcy wmówili amatorom, że trzeba jeździć z jedną zębatką jak ci zawodowcy na maratonach Już powoli widać na YT jak hipstery kombinują ze wstawieniem do gravela prostej kierownicy i amortyzatora o skoku 70 mm czyli na nowo odkrywają crossa. Teraz trzeba poczekać aż ludzkość znajdzie odpowiedź na nurtujące pytanie "jak to zrobić żeby z przodu móc używać zębatek o różnym rozmiarze bez rozkręcania korby i podmieniania co chwilę"
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...