Skocz do zawartości

gkc

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    261
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika gkc

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. No właśnie, ale porównałem do 3,5 letniego niedrogiego roweru z popularnego sklepu na "D" i tam po wielu tysiącach zero luzu, wszystko trzyma się sztywno jak nowe.
  2. Piasta to "formula dc-22lw" z bębenkiem innym niż wszystkie, niestety bez szału.
  3. Ech, mała aktualizacja, bo okazuje się że już jest wyraźny luz na bębenku wiec reanimowanie koła jest coraz mniej sensowne. Raczej aktualne zwyczajnie zajadę i w miedzy czasie poszukam czegoś nowego. Jakieś miejsca poza allegro polecacie? Bo chcę żeby było identyczne jak aktualne czyli, bębenek i zacisk zwykły, tarcza na 6 śrub, wentyl presta i szerokość wewnętrzna obręczy 23mm tak z grubsza.
  4. Pękają w środku nypla ale są dokręcone do końca nypla i ta część zostaje w nyplu. A gdybym chciał wymieniać koło na nowe to co byście polecili w rozsądnych pieniedzach?
  5. No dobra, widzę że zalecacie wymienić albo wszystkie szprychy albo i z obręczą albo już całe koło. W sumie to jedną jak pęknie potrafię sam ogarnąć ale jakbym miał wymieniać wszystkie to już bym musiał oddać do serwisu i pewnie by wyszło podobnie jak nowe koło, albo niewiele mniej. A tak doraźnie, po jak najmniejszym koszcie co byście polecili? Może którąś stronę poluźnić albo naciągnąć albo coś posprawdzać a może coś z ciśnieniem opony itp? Jest coś co może dać jakikolwiek efekt?
  6. W sumie to chodzi o Trek Marlin 8, a samo koło to Bontrager Kovee, dwuścienne, 32 otwory, 23 mm szerokości, zawór Presta - nie jest jakiś sprzęt marketowy ale jednak coś bym chciał tu zaradzić. A dlaczego po stronie kasety jak pękają tylko od strony tarczy?
  7. Hej. Piszę ponieważ mam ostatnio problem z tylnym kołem. Rower już ma 2 sezony, już po gwarancji a już wymieniam 3cią szprychę w tylnym kole i zawsze od strony tarczy. Pękają tak w odstępie kilku tygodni. Za każdym razem pęka wewnątrz nypla, tak że jej mała część zostaję w środku, jakby się właśnie w nyplu urwała. Koła są w rozmiarze 29" z oponą 2,25" gdzie pompuję raczej miękko około 2 barów. Po każdej wymianie szprychy, koło jest centrowane i sprawdzany jest naciąg wszystkich szprych. Ktoś może coś zaradzić? Jakieś pomysł skąd taka przypadłość dopiero teraz?
  8. Niby tak to wygląda ale każda jest opisana dwoma numerami po przeciwnych stronach: na każdej jeden to 12, co mówi o kasecie 12 rzędowej a drugi numer są takie: 5, 8, 6, 4, 8 - wygląda jak 5 innych koronek. I ta kolejność mnie interesuje. Może rożnice są minimalne np, 1.4mm czy 1.6mm. Przy 12 rzędach to może robić różnice.
  9. A zobacz co jest na nich napisane: 12 i 6 a na innej 12 i 4 itp.
  10. No właśnie nie do końca. Pierwsza jest gruba z 2-3 razy jak pozostałe. Ale reszta jest np. 4, 5 czy 6mm. I tej kolejności właśnie szukam
  11. Nie znalazłem w filmiki nic o dystansach, pominąłem coś?
  12. Pewnie tak zrobię jak nie będę miał innego wyjścia, jednak najlepiej jakbym miał gdzieś oficjalne dane od SRAMA jak wg nich powinni być dla tej kasety. Ale czy się uda to odszukać....oby....
  13. Cześć. Ostatnio demontowałem i czyściłem kasetę SRAM PG-1210 Eagle i tam większość koronek jest oddzielnie. Tylko 3 największa i 2 najmniejsze są zespolone. Reszta jest pojedynczo pooddzielane dystansami od 4 do 8 mm. Czy ktoś wie, może ma manual z takim informacji, jaka powinna być prawidłowa kolejność tych dystansów? Nigdzie w necie nie mogę tego znaleźć ;( Z góry dzięki. Pozdrawiam.
  14. Maraton zwykły, może ma jakieś kawałki XC ale tak to dystanse mini/speed to do około 30km .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...