Skocz do zawartości

Ranking

  1. Eathan

    Eathan

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      1 536


  2. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      6 006


  3. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      1 216


  4. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      8 004


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.05.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo znowu się wp... akowałem...
    8 punktów
  2. Bo z wywalonym jęzorem (22-23% nachylenia) ale warto się wdrapać: Ręboszewo, wiatrak.
    8 punktów
  3. Bo trzeba przetestować zdolności fotograficzne nowego telefonu...
    7 punktów
  4. 7 punktów
  5. A u mnie nudy, nudne widoczki. Do tego pusto, brak ludzi i zimnawo z rana było.
    7 punktów
  6. Koszyk na bidon w kolorze napisu na ramie do nowej zabawki 😁
    5 punktów
  7. Bo piękny dzień się zapowiadał - i taki był
    5 punktów
  8. Bo ta żółta kulka mnie goniła
    5 punktów
  9. Bo wcale tak ciepło nie było 😁
    5 punktów
  10. @spidelli => 50.19594411532416, 19.829189323219254 Małopolska, Ojcowski Park Narodowy, brama krakowska. Wczoraj sobie strzeliłem wycieczkę z dworca w Krakowie przez Ojców, Skałę, Sułoszową (mega trasa przez piękne tereny), Pustynie Błędowską, Pogorie do Katowic. Na fotce fragment drogi przez Sołuszową. Pola, pagórki, piękny asfalt. Unia zbudowała drogi dojazdowe do pól i poza maszynami rolniczymi w sezonie to nic tam nie jeździ
    4 punkty
  11. A ja z żoną odbyłem weekendową „wyprawę”. W sobotę z Warszawy lasami do Wilgi przez Otwock, w Wildze nocleg, a w niedzielę powrót przez Górę Kalwarię i Gassy. W sobotę piach, w niedzielę sady i szum szosowców na szosie. Razem 132km. Bywało ciężko i bywało szybko.
    4 punkty
  12. Bo na wałbrzyskiej rozgrzewce.
    3 punkty
  13. Wczoraj bawiłem się na podwórku u @Dokumosa. No kurcze powiem, że fajnie było. Już dawno się tak świetnie nie bawiłem na rowerze. No i mud-skill poszedł level up
    3 punkty
  14. Bo lubię takie widoczki 😉
    3 punkty
  15. 3 punkty
  16. Zagłębie rowerowe na okeciu to jedyna droga, Centrum+Decathlon, w innych sklepach jest po 5 modeli na krzyż (i to jest już duży wybór). Zostaje kupowanie i zwracanie, dobrze wybrać lepszy sklep żeby nie marudzili przy zwrotach. Żona przyjęła inna taktykę, rozmiarówka jest właściwie identyczna w obrębie jednej marki, krój dość podobny albo wręcz identyczny. Przymierzała buty, przypasowało Northvawe, ustaliła rozmiar, kupiła inny model na tej podstawie i weszło.
    2 punkty
  17. Się popsuło to się udało dokupić => Y5PV24000
    2 punkty
  18. Tak, te tarcze Clarks może i są te same, ale te z filmu powyżej używane są z właściwymi klockami, czyli wąskimi a nie tak jak u Ciebie z szerokimi. (Zdjęcie porównawcze poniżej, ślad po klockach) Cytowany przez Ciebie kolega Tobo jeździł na tarczach Shimano a nie Clarks, Shimano w połowie nie są tak ażurowe jak te Clarks-y, także chłopie ogarnij się i zrób to jak należy, tak jak radzą ludzie z dużo większym doświadczeniem niż twoje.
    2 punkty
  19. Czas zmienic hobby Ja w sobote pojezdzilem w sobote rano po mazowieckich wsiach (80km). 30 lat temu w maju o 7 godzinie wies tetnila zyciem, wokol slychac bylo specyficzyny gwar gospodarstw zaczynajacych prace. Jachalem od 6 do 10:30, dokola cisza i spokoj. Okolo 8:30 pojawily sie samochody i zrobilo sie mniej przyjemnie.
    2 punkty
  20. Niech wreszcie otworzą te galerie handlowe w niedziele...
    2 punkty
  21. Hej, trochę zeszło zanim się finalnie zdecydowałem i potestowałem. Kończąc temat, finalnie wybrałem Schwalbe Thunder Burt 29x2.1 Addix Speed. Był to strzał w dziesiątkę, mega szybkie, Merida powinna dostać w nos za wpakowanie Ikonów do tego roweru. Nie wiedziałem że będzie taka różnica w prędkości, a jest naprawdę spora. Przyczepność bez zastrzeżeń, jestem bardzo zadowolony Dzięki za pomoc w wyborze i przekonanie do zwiększenia budżetu, opłaciło się
    2 punkty
  22. Napisze parę słów bo zelektryfikowałem damkę Krossa. Graty: silnik tongsheng tsdz2b 250W 1068zł akumulatory 10x 5000mAh Samsung ok 180Wh- 105zł balanser 10s 54zł ładowarka 42V 69zł Całość wyszła poniżej 1400zł Ogniwa zgrzewałem samodzielnie. Zasięg na pagórkowatym pomorskim terenie to 20km na 100% wspomaganiu (totalna głupota, bo to nie rower tylko motrower jest) Zasieg na wspomaganiu w zakresie 1-3 to ok 30-40km Regulacja jest 1-5, ale sens mają 1-3 bo 4-5 robią z roweru "motorower" 250W motor nawet chłopa 100kg ciągnie jak rakieta do 25km/h Manetki nie montowałem bo potrzebna jak dziura w gaciach. Czujnik hamulca (hallotron i magnes) dodatkowo zabezpieczony koszulką termokruczliwą Ogarnięcia wymagają jeszcze kable, więc będzie wyglądał trochę lepiej, ale uważam, że wyszło całkiem zgrabnie. Aku w torbie podsiodłowej. Jeżeli ktoś uważa, że potrzebuje więcej niż 500W mocy to mu serdecznie współczuję. Manetki tez mu współczuję. To są rzeczy absolutnie zbędne. PS Z ciekawostek jak pedałujemy do tyłu, to łańcuch się nie rusza. Ma walk assist i działa to dobrze, trzeba trzymać przycisk, żeby jechał. Pracuje bardzo cicho, nie gorzej niż markowa yamaha z którą miałem styczność.
    2 punkty
  23. Cały rower XD Pierwsza szosa po 8 latach przerwy.
    2 punkty
  24. Jeśli ktoś nie podjedzie górki na 42-45 to może być, że więcej jak 38 z przodu mu nie jest potrzebne na płaskim (jakieś 38km/h 38-11 przy 80rpm) ...autora już tu nie ma
    2 punkty
  25. Wave to jest to samo co Proeco, o którym pisałem wcześniej. Z tych dwóch wolałbym Rometa.
    1 punkt
  26. @konradwat Northwave mam 43, Shimano 44. NW ma lekki luz w palcach, Shimano podobnie, ale luz jest ciut mniejszy.
    1 punkt
  27. Przeważnie w Shimano trzeba brać 2 rozmiary większe, ja np. Speca czy inne letnie buty mam 43 to w Shimano jak mierzyłem to musiałem brać 45
    1 punkt
  28. @konradwat Northwave w mnie też ma problem z trzymaniem pięty. Jeździłem w Rebelach i były super, ale ta pięta. Jak wsiadłem w Shimano to pięta się trzyma jak złoto. Teraz awaryjnie wróciłem do Rebeli (pękły mi Shimano) i po 1 jeździe doszedłem do wniosku, że zamawiam nowe Shimano. Nie mam cierpliwości. Co ciekawe nawet nie pomaga ten materiał, który dają do zapiętka (w jedną stronę ma blokować podnoszenia pięty). Mierząc sporo innych butów natykałem się na inny problem. Rozmiar dobrany OK i buty albo były wąskie w miejscu, gdzie zaczynają się palce albo gniotły mnie w duży palec.
    1 punkt
  29. @KSikorski Powiedziałbym, że zależy. U mnie jeden gremlin na 16" całe dwa sezony spędził. Zupełnie nie ma reguły.
    1 punkt
  30. Kolega tobo w linkowanym przeze mnie wątku szeroko opisał swoje doświadczenia i stanowisko w kwestii używania wąskich tarcz z szerokimi klockami (i generalnie komponentów niededykowanych): Zakładając że trzymamy się "zaleceń producenta" do hamulców shimano powinieneś wkładać wyłącznie klocki shimano. Czyli dwa rodzaje do wyższych modeli, metal i żywica, jeden rodzaj do niższych. Używasz wyłącznie klocków dedykowanych? Ja nie, zamieniam je w nowych hamulcach od razu na coś co wg mnie działa lepiej. Jeśli klocek wystaje i nic z tego powodu się nie dzieje (tu nie ma że się da lub nie da), wg mnie przy moim użytkowaniu niczego nie zauważyłem, to nie widzę powodu żeby tego nie powiedzieć tutaj. I jeszcze coś: tarcza centerline plus hamulce i klocki srama (level, guide, code, więc każde) - w dedykowanych zestawach klocki łapią żebra tarczy. Da się czy się nie da? Skoro sram nie widzi problemu, shimano widzi, ja nie widzę to dwie vs jedna opinia = mój wybór i przekonanie że nie jest to żaden problem. Jeśli zapytasz jaki klucz dynamometryczny kupić i czy go używać to ci powiem że we własnym przypadku nigdy go nie używałem, nie używam i nie będę, mimo że mam 3. Bo mi się nie chce i nie uważam tego za potrzebne. Wszystkie newralgiczne śruby w rowerach klientów dokręcam kluczami. Takie mam podejście. (...) Jeśli shimano jest za wąska do szerokich klocków shimano, i tarcza centerline jest za wąska do szerokich klocków shimano to równocześnie tarcza sram centerline jest za wąska do klocków sram. Więc jeśli tarcza sram jest za wąska do klocków sram a mimo tego nadal wg producenta nie wynika z tego nic niebezpiecznego to mogę przyjąć, po kilkukunastu latach używania za wąskich tarcz z za szerokimi klockami że realnie nic z tego nie wynika co byłoby możliwe do uznania za niebezpieczne. Więc: w moich hamulcach używam takich kombinacji jakie uznaję za pasujące a w rowerach klientów stosuję wyłącznie kombinacje prawilne. Więc jeśli ktoś czytać nie chce co napisałem to nie jest mój problem. Przeczytaj jeszcze raz cały wątek:
    1 punkt
  31. 10-14 A co do pustyni, to tak, w weekendy zdecydowanie należy unikać, chyba, że wcześnie rano, albo późno wieczorem:)
    1 punkt
  32. W dedykowanym wątku o rowerach w PKP zadeklarowałem się jako zwolennik samochodu ale ostatnio rozmawiałem z żoną, że chyba zaczniemy uskuteczniać takie one-way-ticket tripy z powrotem rowerami do domu.... Generalnie jazdy asfaltem po najbliżej okolicy to już odruch wymiotny, jeszcze gravelowanie pozwala odkryć zupełnie nowe szlaki w okolicy ale ostatnio mam spore problemy z mobilizacją na rower
    1 punkt
  33. @Eathan tu można polemizować, bo w weekendy samochodów i maszyn rolniczych b. mało, ale rowerzystów zawsze tam spotykam na pęczki. Miejscówka bardzo fajna. No i w ogóle fajną miałeś trasę:)
    1 punkt
  34. Po co Ci taka moc?! 250W tongsheng idzie już jak "rakieta" Będziesz rejestrował jako motorower bo moc nieprzepisowa na rower?
    1 punkt
  35. 1 punkt
  36. Bo chwila odpoczynku i dalej pod górę
    1 punkt
  37. Bo tak sobie siedział, nawet nie uciekał, tylko jęzor pokazywał.
    1 punkt
  38. Bo czymaj Heniu kierownice porenczy, a ja bede szczelał z agregata spawarkiem bajkfiting przy samej autostradzie fotoradarze
    1 punkt
  39. @clavdivs, nie rozpoznam... Bez wagi ani rusz! Nawet przy kurierze ważę sam rower i z opakowaniem. Kiedyś też nie zwracałem takiej uwagi na kg, ale wyrosłem z tego 🙂. A serio - co jest takiego niezwykłego w Unibike, że jest synonimem jakości i niezawodności? Sam kiedyś miałem Vipera i chciałem się dowiedzieć. Teraz mam Thoughroada z oryginalnymi kołami, przerobionym na 1x10 i jakoś nie widzę tych problemów z piastami, szprychami ani sztycą. Hamulce oryginalne MT 200, które są całkowicie wystarczające do mojej, na pewno nie wolnej, jazdy. Póki co jeden tu pisał żeby dla komfortu w Unibike wybrać mniejszy rozmiar, bo ramy jakieś takie dziwne ☺️. Odnośnie Fulcrum jeżeli ktoś się tak bardzo martwi to o ile będzie w ogóle konieczność to wszystkie części ma Fitwheels. A to się okaże po jakimś czasie.
    1 punkt
  40. Jak już to ze względu na kolor roweru!!! Bo wiadomo, że czerwone są szybsze!!! Sorry Admin, nie mogłem się powstrzymać nawet oficjalnie ostrzeżony o zagrożeniu banem
    1 punkt
  41. 1 punkt
  42. 1 punkt
  43. Czy w EE2 można ustawić częstotliwość rejestrowania śladu? W eTreksie coś podobnego było. Bo po pierwsze, jadę na Pomorską 500 i nie wiem czy zapisywać dziennie ślad, pewnie tak. A druga sprawa, dziś dostałem komunikat na connect.garmin.com że nie można wyeksportować pliku gpx bo jest za duży. Powtórzyłem operację i wypluł plik 2,3 MB. Za duży to byłby 20, 50 MB a nie 2 MB.
    1 punkt
  44. Takie pompki mają na tyle małe objętości, że da się wystarczająco precyzyjnie napompować. W razie co masz zawór, którym możesz popuścić. No i rower, to nie apteka, jeżeli zamiast 95 nabijesz 93, to zasadniczej różnicy nie będzie.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...