Skocz do zawartości

Ranking

  1. sky87

    sky87

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      492


  2. vincek

    vincek

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      682


  3. nctrns

    nctrns

    Użytkownik


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      622


  4. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      7

    • Liczba zawartości

      11 201


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 23.05.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. 7 punktów
  2. Siemanko, Najbardziej uniwersalny XC, jakim jeździłem. Mam od 2019. Trek Stache 7, rama 21" 29x3.0, obręcze 50mm przód, 52mm tył. Nowe XR4 Team Issue Sram GX 1x12 Hample XT Sztyca Thomson przegięta do tyłu. Dużo po Beskidach, Gruzja, Armenia, Kreta. Wszędzie super, byle nie po asfalcie 😁
    7 punktów
  3. Wyłapane w promo. Zobaczymy co są warte...
    7 punktów
  4. bo na fajną DDR w lesie na Pn Jurze się natknąłęm - normalna publiczna droga przez las, asfalcik dla rowerów, szuterek dla aut 😉
    6 punktów
  5. Cokół wystawowy i drugie buty do jazdy
    5 punktów
  6. 5 punktów
  7. @szajbna jak ludzie w Garmina się nie znają to i kasę w Rouvy wtapiają 🤣 W Rouvy trzeba grać w Bundeslidze tak jak np. kolega @dfq żeby kasy nie wtapiać 🤣 Zaznajomieni w temacie wiedzą co w krzakach piszczy ...😉
    2 punkty
  8. Ja też wczoraj wieczorem ale dam im szanse , tym bardziej że u mnie wersja HD nie ma problemu zdziałaniem. Przez lato coś ulepszą i zobaczy się na jesień edit Rouvy za to że przy anulowaniu subskrypcji należy 5 razy dać anuluj to też do zaorania się nadaje, ile ludzi na tym wtapia kasę !?
    2 punkty
  9. @dfqgrunt to dobra prognoza resztę się dopasuje i naciągnie 😎
    2 punkty
  10. Długoterminowe prognozy pogody są o kant pupy rozbić. Najpewniej opierać strategię o 24h .
    2 punkty
  11. Nie jest takie bez sensu - dzięki temu szosowcy też mogą pojeździć po lesie
    2 punkty
  12. Weź pod uwagę, że zimą średni czas jazdy jest dużo krótszy, a i trudno porównać rękawice motocyklowe do rowerowych. Nie jest moim celem nikogo przekonywać do tego co ja myślę ale jeśli faktycznie ktoś ma problem z drętwieniem dłoni to wszelkie poradniki i specjaliści zalecają w pierwszej kolejności zwrócenie uwagę na geometrię ramy i zajmowaną pozycję na rowerze. Zmiana pozycji może zdziałać cuda, a zmiana rękawiczek..no może coś da ale nie takie same cuda bym nie liczył
    2 punkty
  13. 2 punkty
  14. Wersje prawie że Monster Grejwel i niechybnie Barbi Lanselot - nawet kobita nie chciała jeździć, a Sobek lubi w różowe
    2 punkty
  15. Imo druga pozycja jest poprawna, bo dłonie będą lekom do przodu względem barków więc dolny chwyt nie musi być poziomo , ale zdjęcie nie koniecznie wszystko ładnie oddaje. W obu klamki względem kierownicy są poprawnie - praktycznie jeden poziom.
    1 punkt
  16. Najlepiej zdjąć owijkę w ogóle, założyć rękawiczki i pojeździć zmieniając ustawienia. Ja zaczynam od ustawienia chwytu na dropach i bynajmniej nie jest to równolegle do ziemi. No oko ciężko mi to ocenić ale stawiałbym na to że opadają one pod kątem 10-15 stopni. Po prostu czuję kiedy jest mi wygodnie i tak zostawiam. Potem ustawiam klamkomanetki, lekko do góry. I znów nie wiem jaki to jest kąt ale z grubsza oceniam na kilka stopni, może 10. Ale to także robię na wyczucie. Podnoszę, opuszczam aż dojdę do momentu że jest mi wygodnie. Potem zwykle robię jeszcze 30-40 km i jak czuję że nic już nie chcę przestawiać zakładam owijkę.
    1 punkt
  17. Zgadzam się, że R wyjątkowo mało elegancko to robi. A co do innych aplikacji - dokładnie jak piszesz @szajbna, zobaczymy jesienią. Chyba jestem już zmęczony trenażerem....
    1 punkt
  18. Pokazuje sam z siebie. Ale jak jeździsz w "trudnym" dla GPS terenie to potrafi przekłamywać. Np lasy,dużo wysokich budynków itd. Normalne przy GPS. Każde urządzenie z GPS tak ma. Sprawdzałem na Garminie,dwóch Magene itd. W sumie nie potrzebuje aż tak dokładnych pomiarów,ale jak brałem Cycplusa kadencji to były 2 w zestawie. To jeden poszedł na prędkość a drugi kadencja.
    1 punkt
  19. @dfq Rouvy daje radę, tyle mi wystarczy 🙂 Pieniążki to mam pomysł inaczej wydać 😎
    1 punkt
  20. Masz zwykłe funkcje licznikowe - każdy ekran możesz sobie spersonalizować jeśli chodzi o wyświetlanie danych. Jeśli będziesz miał okienko z nawigacją to na niej będziesz widział kursor na białym tle. Jeśli ustawisz trasę będzie pokazywało trasę po której masz jechać - nie pokazuje bocznych dróg
    1 punkt
  21. Ukryłem posty ze względu na OT, nie ze względu na ich zawartość. A jak mi ktoś jeszcze raz w zgłoszeniu wyskoczy z tekstem "To jakieś forum klubowe dla ruskich stulejarzy od Brauna czy forum rowerowe?" od razu wyłapie bana. Na tym forum nie dyskryminujemy nikogo ze względu na przekonania polityczne czy religijne.
    1 punkt
  22. Aplikacja się zamknęła i wyskoczył formularz wysyłki błędu do 🐪 Szybko uruchomiłem raz jeszcze ale co z tego jak nie przewidzieli takiej sytuacji edit Tak w ogóle to zerknijcie na wymagania 🤣
    1 punkt
  23. Zwróć uwagę na "Standover" oprócz podstawowych wymiarów, na XL też pojeździsz, ale przy twoim wzroście to raczej bardziej przypominałoby trekinga jak mtb. Za dużej ramy nie skrócisz, a lekko za małą zrekompensujesz mostkiem lub sztycą.
    1 punkt
  24. . A może rozwiązanie z drugiej strony? Zamiast rękawiczek, miękkie i elastyczne uchwyty? Ja osobiście mam awersję do rękawiczek latem, a fabryczne "sportowe gripy" wręcz cięły skórę dłoni, musiałem je wymienić, spróbowałem te, i to był strzał w 10-tkę😉: Nawet w chłodne dni mogę jeździć bez rękawiczek, bo ta pianka ma świetne właściwości izolacyjne, sprawia odczucie, że grzeje. Jednak na poważny dyskomfort podczas jazdy, bóle nadgarstków, karku..., itd. pomaga jedynie dobre ustawienie roweru, np. gięta kierownica, regulowany mostek..., i dobry amortyzator oczywiście👍😃.
    1 punkt
  25. @DyktaTusek, masz te RIDERACEowe klucze na warsztacie? Jeśli tak, to sprawdź proszę spasowanie 2ki, 2,5ki,3ki i 4ki. Jeśli są z tej samej kuźni co wspomniane przez @Rafał87 klucze NEO (mamposiadam), to zalecam rozwagę/uwagę, zwłaszcza przy majstrowaniu przy przerzutkach. Pięknie można sobie śrubunek obrobić. Tutaj kolorowe kredki od Wery działają idealnie - mogły by być dłuższe. Od 5ki wzwyż jest ok. Jeśli niebieskie z Ali są lepsze od NEO to git.
    1 punkt
  26. Klocki oryginalne Shimano opisane jako "resin" w istocie są klockami półmetalicznymi.
    1 punkt
  27. Ja mam Chiba Bioxcell Air, są ok, ale przez pierwsze jazdy mocno wzynały mi się między palce. Czytałe gdzieś podobne opinie. Teraz, po x jazdach, są już wygodniejsze.
    1 punkt
  28. Ja zadowolony jestem z C606. Początki mnie denerwowały ale już się z nim "obyłem". Mam połączony z czujnikami cycplusa do kadencji i prędkości. Plusem C606 są mapy,które są na urządzeniu i aktualizowane są co bodajże kwartał. Bateria spoko. Jasność mam na auto i z widocznością problemu nie ma. Od włączenia do jazdy mija kilka sekund. Szybki skubany jest. Dotyk też robi robotę. Czy mokry ekran,czy rękawiczki,działa bez problemu. Minusem jest to przeliczanie trasy. Czasem przeliczy od strzała a czasami pipczy co chwila żebym wrócił na trasę,łączenie z aplikacją,wróć na trasę itd. I po dłuższym czasie przeliczy. Zauważyłem że najczęściej jest tak na długich prostych. Jak dużo skrzyżowań,zjazdów itd to robi to dużo szybciej. No i do dziś powiadomienia z telefonu na licznik nie przychodzą. Mimo że wszystko włączone. Ale to mi nie przeszkadza akurat,dostaje niezbędne na zegarek. Zrobiłem na nim jakieś 300km,więc testy nadal trwają Trochę się zdenerwowałem po kupnie,bo dałem jakoś trochę ponad 500,a tydzień później można było za niecałe 800 wyrwać nowego Garmina Explore 2 😐
    1 punkt
  29. Bo jak się nie obrócić, to DP2
    1 punkt
  30. Giant ideał? Czym że to? 28 szprych, no name- jaki jest sens dawania 28 szprych w rowerze crossowym, na udrękę temu co będzie centrował koła? Hamulce mt-200 toż to hydrauliczny Torney, najczęściej zapowietrzony hamulec jaki widziałem to mt-200. Podstawowe tarcze hamulcowe, shimano ogóle się nie stara z tarczami z niżej półki. d-fuse sztyca, jeden z głupich pomysłowa Gianta który utrzymuje sie najdłużej. dziwna rozmiarowka sterów. @lukyy17 Giant w napędzie 1xx ma blat 42 i kasete o zakresie 11-45, na płaskie spoko, ale nawet jak pojedziesz na wycieczkę w Gory Swietokrzyskie to na podejdzie padniesz. Technicznie najlepej prezentuje sie Zethos. P.S. Dla mnie jak ktoś poleca Riversida 920, to niczym innym jak płatny marketing.
    1 punkt
  31. Scott ma trochę bezsensowny napęd do crossa, więcej machania przodem niż efektywnych zmian. Osobiście brałbym roam 2024, dla mnie to taki "ideał crossa", ma wszystko co taki rower mieć powinien. Roam 2025 czy riverside 920 też są ok, to już kwestia preferencji co do napędu.
    1 punkt
  32. Przestań z tymi duperelami... Lepiej zaprezentuj rower z nowym amorem
    1 punkt
  33. Odchudziłem ostatnio rower o 14 gramów zakładając do przedniego hamulca pancerz Jagwire Keb SL (podłużne druty w kewlarowym oplocie). Moc hamulca nieco wzrosła, ale to jeszcze nie to i obecnie testuję kolejne klocki, bo znikają w oczach. Długość tego odcinka to 69 cm (na górze zwykły, spiralny - Shimano M system, na dole Jagwire Keb Sl): Na tylnym zejdzie ze dwa razy więcej (puszczony jako pełny w ramie), co w sumie da ponad 40 gramów za około 30 zł (cena pancerza 15 zł za metr w sklepie Biostern). Można się śmiać, ale to wcale nie jest źle w kategorii "zrzucone gramy za złotówkę".
    1 punkt
  34. Opony Schwalbe Billi Bonkers 20x2,0 zwijane, 340g za sztukę (oryginalnie były Schwalbe CX comp). Dętki Schwalbe Extralight 103g za sztukę. Pedały Voxom Pe32 Junior 250g za sztukę. Kierownica Ritchey Comp 580mm, 25,4 170g. Korba 114mm 28t z aliexpress 450g (oryginalna jest absurdalnie długa jak na początek na 20 calowym rowerze). Suport 110mm EYEN by Thun Quad+ 265g. Gripy REVERSE Youngstar Single 66g. Cały rower gotowy do jazdy 8,18kg. Kierownica prawdopodobnie będzie jeszcze do przycięcia. https://photos.app.goo.gl/GvU1ELPsg7h3oJrT9
    1 punkt
  35. Dramatyzujesz , zawsze można Ekara 1x13 zapodać
    1 punkt
  36. nie widzę kolejnych wpisów w tym temacie ale jestem po kolejnych tygodniach doświadczeń w poszukiwaniu idealnej ramy i praktyce w przebudowie Marina Muirwoodsa. jestem po przebudowie kół i przeszedłem do napędu i tu mam zidentyfikowany ogromny "zong". Rama Marina M.. 2023 wzwyż przyjmuje spokojnie opony 2,25 z błotnikiem i bagażnikiem ale .... jest zaprojektowana pod napęd 1x10. oznacza to że nikt tam nie wsadzi do niej korby 2 rzędowej :( Nie ma mocowania pod linki przedniej przerzutki. To taki piszę jakby ktoś ją rozważał. Ja na to nie zwróciłem nigdy uwagi , chciałem mieć efektywnie ok 14 biegów dostępnych w napędzie ale to jest nie do zrobienia. Nie ma na ramie prowadzenia linek pod 2 lub 3 rzedową korbę wiec do wyboru zostaje max napęd 1x12. To tak piszę dla tych co myślą tej ramie
    1 punkt
  37. Dlatego zdjęcie wyżej stoi na 2,25 🙃
    1 punkt
  38. A oto mój 29er z napędem 2x11 odpornym na marketing i modę
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...