Skocz do zawartości

Iron

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    404
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Szczecin

Ostatnie wizyty

4 641 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Iron

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Witam, poszukuje uniwersalnego roweru ze wspomaganiem. Chce rowerem jeździc do pracy i zabierać go na weekendy w góry. Wage 105 kg, wzrost 184 cm faktura, bo chce wrzucić rower w firmę elektryk, bo chce mieć frajdę z jazdy a sam rower nieco rozmija się z moim treningami siłowymi zalezy mi na dobrym , bezawaryjnym napędzie , fajnie jakby dało się do odblokować Rynek teraz tak sie zmienił ze po dluzszej przerwie nie jestem wstanie dokopac sie do konkretnych info co wybrac
  2. czy ktos doswiadczony i na biezaco z nowym osprzetem moze powiedziec czy w przypadku tego roweru mozliwa jest zmiana osprzetu na 1x12 ?
  3. waga jest miłym dodatkiem przy zakupie, ale wazniejsza jest trwalosc i wytrzymalosc.
  4. Dawno mnie nie było, na kolejny sezon planuje zmienić koła. Chciałbym koła lżejsze niż 1700 g, ale ktore poradza sobie z waga kompletu ~ 110 kg z systemowych mavic sl/st , może dt 1501 , jakie macie propozycje ? jazda po szczecinie i okolicach bez scigania, skokow i wyczynu.
  5. Seat: (Siodło) - Giant Contact - 323 g >> IXS X-SA31-C RACE TITANIUM - 205 g - 118g Top Cap: (Top cap) - giant oem alu plus śruba - 11 g + 8g = 19 g >> giant oem carbon plus śruba - 8 g + 8g = 16 g -3g siodło do po testowania, za ta cenę można zaryzykować. top cap wygrzebany w starych szpargałach pochodzi z gianta xtc 2005 Łącznie -121 g czyli aktualnie orientacyjna waga ~ 12879 g Jakie chwyty piankowe , przyzwoitej jakości i wagi możecie na ten moment polecić. Oraz jaki zestaw do przeróbki kół na bezdętkowe z mleczkiem.
  6. Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - giant oem - 6g Brake (Front): (Hamulec przedni)Shimano SLX 180 mm 440g Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano SLX 160 mm 420g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Shimano SLX Cables: (Pancerze i linki) - oem - 120 g Cassette: (Kaseta) - Shimano HG81 11x36, 10-speed - 370 g Chain: (łanńuch) - KMC X10 - 255 g Crankset: (Korby) - Shimano SLX 24/38 - 850 g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano SLX 155g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XT, Shadow+ 246 g Fork: (Widelec) - Fox Float CTD Evolution w/ 15mm thru-axle, OverDrive steerer, 100mm travel + oś- 1800 g Rear Shock: (Damper) - Fox Float CTD Evolution - 270 g Frame: (Rama) - giant anthem X 29er 2015 - 2400g Grips: (Gripy) - giant gumowe, przykręcane - 100 g Handlebar: (Kierownica) - Giant Contact, Low rise, 31.8mm – 250g Headset: (Stery) - oem FSA- 100g Pedals: (Pedały) - crank brothers egg beater 3 - 285 g Seat: (Siodło) - Giant Contact - 323 g Seatpost: (Sztyca) - Giant Contact 30.9x400 mm - 288 g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - giant - 23 g Shifters: (Manetki) - Shimano SLX - 265 g Spacers: (Podkładki pod mostek) - giant oem 20g Stem: (Mostek) - Giant Contact 170g Tire (Front): (Opona przednia) Maxxis Cross Mark 29x2,1 - 700 g Tire (Rear): (Opona tylna) Maxxis Cross Mark 29x2,1 - 700g Top Cap: (Top cap) - giant oem alu plus śruba - 11 g + 8g = 19 g Tubes: (Dętki) - oem Wheel Front: (Koło przednie) - GIANT P-XC 2 29er - 1003 g -Hub: (Piasta) -Rim: (Obręcz) -Spokes: (Szprychy) -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska) Wheel Rear: (Koło tylne) - GIANT P-XC 2 29er + zacisk - 1295 g + 80g -Hub: (Piasta) -Rim: (Obręcz) -Spokes: (Szprychy) -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska) Razem : ~ 13 000 g Rower nie jest i nie będzie projektem. Nie bedzie tez nadzwyczajnie odchudzany. Ma służyć do odchudzania mnie W chwili obecnej dla mnie bez roznicy jest czy rower wazy 2 kg wiecej czy mniej, bardziej skupie się na powrocie do formy. Sama rozpiska części raczej z ciekawości. Planuje kilka zmian, ale raczej wynikających z wygody niż samego gonienia za wagą. Wagi podkreślone to zważone osobiście przeze mnie. reszta znalezione w internecie i katalogowe
  7. po kilku latach przerwy, czasu bez żadnego roweru, prezentuje nowy zakup czas wrócić do formy zdjęcie robione ekierką, rower jeszcze nie kompletny (pedały idą kurierem)
  8. Iron

    [rower] do 7000zł

    superior 929 , scott 29 elite , czy cos jeszcze ciekawego w tej granicy cenowej ? mam 184 cm wzrostu i scale wydaje mi sie troche zbyt dlugi. Chcialbym 29 a nie 26 , ale malo zwrotne wydaja sie byc przy przymiarce i przejazdzce po sklepie.
  9. siemasz Iron, jeszcze jeździsz? :P

  10. Iron

    [8828g] Giant XtC by Wax'

    wrzuć pełną aktualna rozpiskę, bo ciężko sie połapać co aktualnie w rowerze siedzi
  11. Iron

    [8828g] Giant XtC by Wax'

    kiedy wpadną nowe koła? Dawno nie zaglądałem do Twojego tematu i widzę dużo zmian. Ostro atakujesz z wagą wiec niedługo wyjdzie że xtc i reba mocno ciążą osobiście wolałbym tutaj szukać wagi, zostawiajac sobie wiecej wygody (patrz siodło np) co do kokpitu polecam połączenie syntace f99 z easton ec90 waga <200g i wytrzymuje spokojnie 80kg
  12. Iron

    [śruby] alu do korby

    no i stało się pomimo że miałem śruby z długim gwintem, dobrze dokręcone itd to dzisiaj na podjeździe jedna strzeliła. Niestety nie znalazłem jej więc nie wiem co pękło. Następne śruby kupie jednak już tytanowe.
  13. wg cennika jaki mam z gregorio 160mm (ponoć 89g) 105 zł, 180mm 150 zł
  14. alu w rogach dają rade, ale są niewygodne w przypadku rogów smico podobnych. Co do śrub tarcz, to jedna kosztuje około 10 zl, nawet liczac 100 zł za 12 sztuk . 12 sztuk stalowych waży około 22g 12 sztuk tytanowych jakies 14g wiec zysk minimalny a sporo gotówki pochłonie. Imho lepiej pomyśleć o lżejszych tarczach, nie wiem jak z kompatybilnością (grogorio też nie wie ) tarcz R1 do ORO, ale jeśli będą pasować to można sporo zyskać.
  15. patrząc na te śruby tokena mam wrażenie że albo źle obchodzisz się z imbusem, albo masz słabe narzędzia że tak śruby kaleczysz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...