Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 31.08.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
11 punktów
-
7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
Dzisiaj pętla Trojak (polecam) oraz Zdrojowa (meh) plus trochę jazdy na oślep na przełaj po nieistniejących szlakach. Zdjęcie niepowiązane z wczorajszej Czernicy:)6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
Obawiam się, że dla dzieci smatfona lusterko jest nie trendy. Musi być nowocześnie czyli najlepiej z ryjem wpatrzonym w elektronikę. Wtedy będzie bezpiecznie4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Dzisiaj była grana Czernica. Czerwony do Gierałtowa w większości taki se, ale odcinek od szczytu stokówki przepiękny. Najpierw taniec po korzeniach, a potem cudna ścianka najeżona kamieniami i korzeniami. Poziomice nie kłamały. Polecam:)4 punkty
-
4 punkty
-
@spidelli nie za twarda ta lala. Mogłeś sobie dmuchaną........🤣🤣 @kazafaza widzę ,że się pofatygowaliście na mostek w Chochołowie za remizą . I nie rozpaczaj 😉 na pewno się spotkamy już nie na wariata tylko w bardziej planowanych okolicznościach. Podhalański baran........pecio 😁 zawsze miło zaprasza.4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
A słyszałeś o czymś takim jak... LUSTERKO? 😉 P.S. Jak skręcasz to ty masz się upewnić, że nikt cię nie omija/wyprzedza, czy to "obcisły", czy auto. Wyciągnięcie ręki, o ile to robisz, nie daje ci pierwszeństwa i nie uprawnia do wykonania manewru.3 punkty
-
Nie ma takich . Silniki do ROWERÓW mają 250W. Motorkami na tym forum się nie zajmujemy .3 punkty
-
3 punkty
-
Shimano TL-FC32 do odkręcania tarczy centrerlock Pedały szosowe PD-R550 Park Tool CC-3.2 Chain Checker do sprawdzania łańcucha Adapterek Schrader -> Presta Lemondka AeroComfort ABUS Facilo 32 do zostawiania starego roweru przy bloku Dwie tarcze Ultegry RT-CL800 które kazał kupić @Krypto.Szosowiec, przetestujemy.3 punkty
-
Adapterek pod uchwyt Garmina i jakiś fikuśny telewizorek do adapterka.3 punkty
-
3 punkty
-
Bo szukałem najstarszego zdjęcia z B17, a znalazłem coś innego. Burza poszła na przetop, teraz krąży w stalowym ekosystemie, część w Orange, cześć w Enigmie, a część w Rometach.2 punkty
-
@marcin_ostrów, sztyca od Elita One z Alli. Dzisiaj Sensa miała jechać na serwis na podmiankę dźwigni hamulca, ale... serwis przyjechał do mnie 👍2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
No co ty... Lusterko jest dla 🌈. Musi być Bluetooth, Ant+ i dooopny powerbank do ładowania smartfon'a 😆.1 punkt
-
No widzisz. Taka lekcja też wiele uczy i to na pewno będzie się opłacać na przyszłość. Pomyśl ile zaoszczędziłeś, bo nie zajechałeś sobie kolana do zera i będziesz mógł dalej jezdzić na rowerze Z czasem powinno być lepiej. Jak faktycznie masz spore górki, to może pomyśl o zmianie tylnej kasety na coś bardziej pod podjazdy dla amatorów? Może potrzebujesz lżejszych przełożeń, aby dać radę pedałować i trzymać kadencję? Wymiana kasety to 150-400zł, zależy jaka i do jakiej grupy szosowej. Zapytaj w dowolnym sklepie online, stacjonarnym.1 punkt
-
Widzę że temat nadal jest „żywy”, więc wypada coś dodać od siebie. Bylem na fittingu na początku lipca, z moich spostrzeżeń wynika, że fitting to proces, opinie, że po wizycie u fittera wszystkie dolegliwości magicznie ustąpiły, jest chyba zbyt optymistyczne. W moim przypadku, z bólem kolana niewiele się poprawiło, jedna z różnic jaką zauważyłem, po wizycie, to brak uciekającego kolana, czyli przestało być luźne i po jeździe ten problem ustąpił. Oczywiście po spotkaniu, kontakt z fitterem nadal przebiegał i po rozmowach zdecydowałem się na fizjoterapię, po dwóch wizytach i zaplanowaniu ćwiczeń w domu, poczułem różnicę. Moja kadencja jest na poziomie 80-83 , chyba nie jestem w stanie nic więcej z siebie wycisnąć, dodatkowo mieszkam w górach, więc wszędzie wokół jest sporo wzniesień, bez problemu znajdę górki o średnim nachyleniu 7-8% a miejscami jest i ponad 20% , co znacznie odbija się na kadencji. Ze swojej strony, totalnego amatora, fitting to fajna sprawa (mi pomogło w doborze siodełka, niby szerokość była dobra, ale uciekałem na swoim starym siodle w lewą stronę, teraz jest ok), ale już bym się nie nastawiał na magiczne zniknięcie problemów po jednej wizycie.1 punkt
-
Rzekomo jeszcze lepiej odprowadza ciepło. A a praktyce - jest dedykowana do szosy, a wszystko co dedykowane do szosy i gravela jest droższe już na starcie. W przypadku graveli to jest podatek od "mody i naiwności". 😛1 punkt
-
Przydatny do otwierania piwa. ;)) I niczego poza tym... Trzeba było wziąć RT-MT800 - tańsze i lżejsze.1 punkt
-
Benzyna, suszarka/opalarka albo po prostu od rogów próbować podważyć i delikatnie jednostajnie odrywać pod kątem, bez szarpania. Nowe naklejki możesz zamówić np. w szwedzkim Slik Graphics: https://www.slikgraphics.com/ Robili mi customowe do Foxa 34 i jestem bardzo zadowolony z jakości materiałów i wykonania. Cenowo wyszło podobnie do tych lepszych z Aliexpress. Możesz wybrać z ich standardowych palet albo zlecić dobranie koloru np. pod ramę czy kolor oczu. 😜1 punkt
-
@leon7877 nie wiem czy wiesz ale najprostsze rozwiązania są najlepsze. Przekombinowane systemy nie dość , że kolejna komplikacja serwisowa to w dodatku wysokie ryzyko awarii. Rower to nie F-35 do picowania co jeden przelot.1 punkt
-
Jakbyś to krzywe miejsce dał w okolicy goleni amortyzatora i zasłonił jakimś małym błotniczkiem, to prawie by nie było widać1 punkt
-
Tip warsztatowy. Do wieszania małych pojemników doskonale nadają się szyny montażowe do szafek wiszących. Są zdecydowanie sztywniejsze od tych defaultowych. Próbowałem jeszcze z szyną montażową DIN, ale była trochę za płytka i pojemnik nie wsuwał się na odpowiednią głębokość. Muszę jeszcze przemyśleć, jak podeprzeć te pudełka od dołu, bo w tej chwili brakuje 1-2 mm do oparcia się o płytę OSB. Może wystarczy plastikowa listwa.1 punkt
-
Dla żony do nowego roweru (od soboty) opony Continental Terra Hardpack 50c. Zastąpiły Pirelli Cinturato Allroad, które były za wąskie (nominalnie 40, w realu 36). Ten nowy rower to używany, ale tegoroczny DSX 2. W dobrej cenie, ale okazało się, nie bez wad - właściciel dokręcał korbę i zniszczył zarówno śruby jak i łożyska suportu (bo zaciągał dekielek na maksa), pokrył jednak koszt naprawy. Przy okazji wyszło, że ten DSX 2 w porównaniu do mojego DSX 1 ma nie tylko napęd 12s i suport hollowtech 2, ale też znacznie lżejsze koła (oceniam, że ponad 500 g na parze a tej różnicy nie widać w specyfikacji). Ostatecznie rower waży 10.6 z koszyczkiem na bidon i na razie słabymi pedałami.1 punkt
-
O, to właśnie! Ciągnij nogami a nie „inwestuj” w następny śmieć litowo-jonowy. Według mnie nie ma wstydu w pchaniu roweru z buta pod górkę, jeśli potem jest frajda w dół. Moja przewrotna teoria jest taka, że elektryki wymyślił ktoś bez dostępu do wyciągu 🤡 Żeby nie było - sam ostatnio kupiłem dwa elektryki celem częściowej kastracji / modyfikacji czego efektem będzie, mam nadzieję, jakiś zysk finansowy. Jeden trafi do sąsiada, który chciał taki model kupić i pod siebie przerobić ale okazało się, że nawet na taką operację jest zbyt leniwy…1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Udało się częściowo poskładać rower. Niestety ale czekam jeszcze na adapter do hamulca, którego w 4 stacjonarnych sklepach nie dostałem. Jeszcze będę musiał mostek wymienić na srebrny, niestety ale nie mam na stanie. Nie wiem co mnie podkusiło na wewnętrzne linki. Kilka godzin się męczyłem z jednym pancerzem ale finalnie się udało. Zanim pancerze trafiły na swoje miejsce kombinacji było sporo. Pomocnicy w tle segregują moje narzędzi i części Pierwsza jazda testowa Owijki jeszcze nie ma. Czekam cały czas na adapter do hamulca. Dzisiejsza wycieczka singlem1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00