Skocz do zawartości

Ranking

  1. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      22

    • Liczba zawartości

      6 225


  2. pecio

    pecio

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      2 995


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      4 791


  4. Maciorra

    Maciorra

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      950


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 31.08.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo pasażer na gapę, być może ósmy....
    12 punktów
  2. Bo .....w samym jądrze jąder Tatr.
    11 punktów
  3. 7 punktów
  4. Bo z dzisiejszej wyprawy w góry Harz.
    7 punktów
  5. Dzisiaj pętla Trojak (polecam) oraz Zdrojowa (meh) plus trochę jazdy na oślep na przełaj po nieistniejących szlakach. Zdjęcie niepowiązane z wczorajszej Czernicy:)
    6 punktów
  6. 6 punktów
  7. Bo spóźniłem się na spotkanie z @pecio:
    5 punktów
  8. Obawiam się, że dla dzieci smatfona lusterko jest nie trendy. Musi być nowocześnie czyli najlepiej z ryjem wpatrzonym w elektronikę. Wtedy będzie bezpiecznie
    4 punkty
  9. Kasina bo Wielka! 😁 Dzika. Bo fotograf nie zdążył
    4 punkty
  10. Dzisiaj była grana Czernica. Czerwony do Gierałtowa w większości taki se, ale odcinek od szczytu stokówki przepiękny. Najpierw taniec po korzeniach, a potem cudna ścianka najeżona kamieniami i korzeniami. Poziomice nie kłamały. Polecam:)
    4 punkty
  11. @spidelli -byłem kiedyś w tej knajpie na dancingu za młodych czasów, dziewczyny były 💪 ... Bo na wydmach strasznie wiało 😏
    4 punkty
  12. @spidelli nie za twarda ta lala. Mogłeś sobie dmuchaną........🤣🤣 @kazafaza widzę ,że się pofatygowaliście na mostek w Chochołowie za remizą . I nie rozpaczaj 😉 na pewno się spotkamy już nie na wariata tylko w bardziej planowanych okolicznościach. Podhalański baran........pecio 😁 zawsze miło zaprasza.
    4 punkty
  13. Bo na imię miałaś właśnie Beata....
    4 punkty
  14. A słyszałeś o czymś takim jak... LUSTERKO? 😉 P.S. Jak skręcasz to ty masz się upewnić, że nikt cię nie omija/wyprzedza, czy to "obcisły", czy auto. Wyciągnięcie ręki, o ile to robisz, nie daje ci pierwszeństwa i nie uprawnia do wykonania manewru.
    3 punkty
  15. Nie ma takich . Silniki do ROWERÓW mają 250W. Motorkami na tym forum się nie zajmujemy .
    3 punkty
  16. Z cyklu : jak włożyć koło 12 mm do widelca z osią 15mm
    3 punkty
  17. Shimano TL-FC32 do odkręcania tarczy centrerlock Pedały szosowe PD-R550 Park Tool CC-3.2 Chain Checker do sprawdzania łańcucha Adapterek Schrader -> Presta Lemondka AeroComfort ABUS Facilo 32 do zostawiania starego roweru przy bloku Dwie tarcze Ultegry RT-CL800 które kazał kupić @Krypto.Szosowiec, przetestujemy.
    3 punkty
  18. Adapterek pod uchwyt Garmina i jakiś fikuśny telewizorek do adapterka.
    3 punkty
  19. Bo szukałem najstarszego zdjęcia z B17, a znalazłem coś innego. Burza poszła na przetop, teraz krąży w stalowym ekosystemie, część w Orange, cześć w Enigmie, a część w Rometach.
    2 punkty
  20. @marcin_ostrów, sztyca od Elita One z Alli. Dzisiaj Sensa miała jechać na serwis na podmiankę dźwigni hamulca, ale... serwis przyjechał do mnie 👍
    2 punkty
  21. 2 punkty
  22. Bo na gravelu "ęduro" po Bałkanach "tyż się da". Ależ się zapuściłem w krzoki bo musiała być ze szczytów pętelka. 😁
    2 punkty
  23. 2 punkty
  24. Bo Dune ( Vecekrugo - Mierzeja Kurońska )
    2 punkty
  25. Bo trafiłem wczoraj na sielski zachód...
    2 punkty
  26. Bo autostradą w stronę zachodzącego słońca... kiedyś się pojedzie
    2 punkty
  27. Ta dyskusja ciągle powraca, i dobrze bo temat na czasie. Niestety tak samo jak piraci drogowi w samochodach, są też piraci na elektrykach na ścieżkach rowerowych. To właśnie ich usiłuje dyscyplinować społeczeństwo przepisami o ruchu drogowym, bo zwyczajnie odwoływanie się do rozsądku jest bezskuteczne. https://www.forumrowerowe.org/topic/271037-elektryfikacja-epidemia-rowerów-elektrycznych/?do=findComment&comment=2498507 To broń obusieczna i cierpimy wszyscy w przypadku zbyt rygorystycznego egzekwowania. Widziałem na Youtube, że Niemcy jak to Niemcy, ostro zabrali się za nielegalne elektryki. Należy się spodziewać tego samego u Nas, jesteśmy UE.
    1 punkt
  28. 1 punkt
  29. Takiego @tobo pewnie by nie umiał naprawić: https://www.chip.pl/2024/08/lankeleisi-mg740-plus-test-opinia-recenzja Tutaj nie tyko silnik w piaście, a nawet 2 silniki w 2 piastach. I trzeba odłączać przewód.
    1 punkt
  30. To jest niesprzedawalne. Za te same pieniądze możesz mieć rower normalnej marki z osprzętem shimano a nie ramę uj wie skąd z osprzętem bez dystrybucji w europie To jest niesprzedawalne. Za te same pieniądze możesz mieć rower normalnej marki z osprzętem shimano a nie ramę uj wie skąd z osprzętem bez dystrybucji w europie
    1 punkt
  31. Mi chodzi o sumaryczna długość przejechanej trasy - bez i na eko wyłącznie i tylko tam gdzie mieszkam czyli w okolicach Szczecina. I to może dużo być ponad 100 km spokojnie w takich warunkach. Zauważam taka tendencje mtb elektryczne full i góry, skok amortyzacji m większy tym lepiej - pakowanie roweru do auta i jechanie do miejsca gdzie można zrobić te 30 km ale solidnie pod górę. Lub wyjazd do Szwajcarii i rozpisywanie się o tamtejszych trasach i przewyższeniach. A ja lubię mtb ale nigdy nie pojadę w żadne - nawet polskie góry a do Szwajcarii to kompletna abstrakcja. Wsiadam sobie o 10 rano lub 16 popołudniu i po 1 km jadę sobie lasem lub ścieżką nad jezioro itp. Nie potrzebuje tylnej amortyzacji w elektryku mtb i ma być on jak najlżejszy.
    1 punkt
  32. Używam tej lampki od ok miesiąca i w lesie na pełnej mocy jeździ się jak w dzień ale drenuje baterię jak głupie - nie wiem czy wystarczy na 1,5h z deklarowanych 2. Nie mniej jak się inteligentnie obsługuje i dobrze poustawia tryby w aplikacji to na wieczorne jazdy sprawdza się idealnie.
    1 punkt
  33. Jak masz za mocno nosek do dołu to zjeżdżasz z siodełka do przodu, jak zjeżdżasz to bardziej się zapierasz rękoma o kierownicę, jak się zapierasz to zaraz Cię bolą i drętwieją ręce i czasami też kark. Ustawienie idealnie poziome jest ustawieniem początkowym i następnie dokonuje się niewielkich korekt noskiem góra/dół aby znaleźć swoje idealne
    1 punkt
  34. U mnie jako aktywnego biegacza górskiego, około 8-9h tygodniowo treningu, 4h roweru, nie licząc okołorozwojowych jednostek, już się nauczyłem i dowiedziałem po 3 fittingach, że w moim przypadku - czasami okropny ból kolana lewego w dół - spowodowany był: a. albo za niską kadencją, co przy dłuższej dla mnie jezdzie do 2h może się pojawić po 1h czasu, czasami później - to zależy od ilości przewyższeń, ale w Beskidzie Niskim górki potrafią być po 15-25% nachylenia, krótkie i mega strome i nie ma szans, aby to przejechać z kadencją min. 180, oczywiście pomaga od czasu do czasu przewietrzyć portki i stanąć w korbie. b. za ból kolan może odpowiadać, pomimo dobrej kadencji - 180-200, brak odpowiedniego dogrzania, co jest ważne, aby nie cisnąć od początku. Im wyższe temperatury tym łatwiej, ale teraz idzie do jesieni i zimy - im chłodniej tym rozgrzanie będzie dłuższe. W moim wypadku pomaga: dogrzanie na początku, kilka przyśpieszeń na stojąco z 5x mocno przez 10-15s + jazda na kadencję - 180-200 obrotów - najlepiej pedałuje mi się przy 188-192 (pomiar mocy mam na 1 nogę, więc wypada 94-96). Wyższą kadencję preferuję przy dolnym chwycie. I to jest optymalne, ale nie zawsze da się to zrobić w praktyce na drodze. Borykałem się też długo z bólem krocza, chyba z kilka miesięcy i okazało się, że winne były spodenki tj. wkładka była niedopasowana do mnie, chociaż spodenki miałem topowe Assosa za 500zł. Zmieniłem na Raso, cena podobna, ale jest super-git od ponad roku i mogę już teraz długo siedzieć i nie muszę co 20 minut wstawać, zatrzymywać się, bo nie mogłem wytrzymać na siedząco. Co mnie jeszcze nurtowało: - piekąca lewa krawędź lewej stopy: tutaj miałem źle ułożony blok i objawiało się to drętwieniem lub odczuciem pieczenia zew. krawędzi stopy na wysokości bloku - nacisk na pedał SPD był źle ustawiony, źle wyśrodkowany - i to też wyjdzie u fittera, jak ustawić blok pod konkretną stopę. Tzn. to będą ustawienia referencyjne, według pomiarów, ale fitting to też proces i jak coś będzie nie teges, to się zmienia, aby ciało miało komfort. Nie trzeba po fittingu za wszelką cenę jezdzić na siłę na danych ustawieniach. - często zsuwałem się z siodełka: przyczyna to zbyt ustawione pochylenie w dół, pomogło wyprostowanie siodełka metodą prób i błędów Czego bym unikał bez wiedzy i doświadczenia, czyli na Twoim przykładzie: - przesuwania siodełka przód i tył, bo od tego zależy twoje wychylenie kolan w stosunku do bloków i dodatkowo oddalasz się albo przybliżasz do kierownicy, tutaj powinno się raczej siodełko ustawić na środek miarki, a ewentualne zmiany to u fittera - zbyt wysokiego wysunięcia sztycy siodełka do góry, co może powodować poważne obtarcia krocza i nacisk na męskie sprawy - zbyt nisko siodło - kolana będą uciekać zbyt do przodu w stosunku do bloków i to będzie kolejny problem bólowy, przeciążeniowy Co zalecam jako amator po przejściach z fitterami i problemami na szosie? - iść na ten fitting, bo zdrowie jest najważniejsze i chcesz jezdzić długoterminowo, fitting to inwestycja w zdrowie, tak jak fizjoterapeuci! - dobrze ustawiony rower to frajda z jazdy, moc, przyśpieszenia, zjazdy, budowanie formy, radzenie sobie ze stresem, sposób na życie - z tymi lekarzami i poradami w internetach to nie słuchaj ludzi, jak jesteś zdrowy i problem wystąpił niedawno, to nie ma co od razu latać po lekarzach, tylko fitter + fizjo, oni lepiej leczą ludzi, którzy uprawiają sport niż lekarze ogólne kontaktu którzy odradzą uprawniania sportu, albo zmniejszenia aktywności. Nie będę się rozpisywał, wchodził w szczegóły, ale normalny lekarz nie rozumie, jeżeli sport jest dla kogoś sposobem na życie, jest bardzo ważny. Pacjent to pacjent, przepisać piguły albo odesłać gdzieś. Jeżeli będziesz wymagał opieki lekarskiej, prześwietleń, konsultacji itp. to wyjdzie to na fittingu, dlatego na razie nie panikuj, tylko ustaw dobrze rower i ciesz się latem
    1 punkt
  35. Przy twardych butach klatka może wręcz być problemem. Ja mam Crankbrothers mallet (klatka z pinami) i zdecydowanie to jest do "miękkich" butów enduro z gładką podeszwą. Córka w gravelu ma Egg-beatery i one z kolei wymagają twardych butów, bo oparcie jest tylko na osi. Zaletą klatki, poza podparciem miękkiego buta, jest możliwość jazdy bez wpięcia - część butów SPD ma na tyle długi kanał w podeszwie, że zacisk mieści się poza blokiem i można pewnie stać. Na twardych butach i pedałach bez platformy stanięcie bywa bardzo trudne. Trzeba jednak pamiętać, że taka platforma nie jest alternatywą dla płaskich pedałów i w zwykłych butach jest słabo albo bardzo słabo.
    1 punkt
  36. Po ostatnim fikołku, chcąc nie chcąc, do kanciapy wpadła nowa klameczka prosto z pudełeczka. Jeszcze tylko muszę umówić się na dłubanie w pobliskim serwisie i będzie można znowu szukać guza
    1 punkt
  37. Bo się dźwigienka wzięła ułamała. Trytytki i taśma izo to MUST HAVE
    1 punkt
  38. Bo trochę wysoko: Zapora w Międzygórzu
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...