Skocz do zawartości

Ranking

  1. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      21

    • Liczba zawartości

      1 237


  2. siemalysy

    siemalysy

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      2 480


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      4 780


  4. Greg1

    Greg1

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      2 914


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 17.06.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. 8 punktów
  2. Bo zielone wspomnienia na poniedziałek
    7 punktów
  3. Gwizdki do nowych obręczy pod kolor siodełka i gripów, stare imbusy już w zasadzie są okrągłe a więc w ramach walki z nudą zapodałem barwny zestaw no i mam kolejną czapę na siwiznę.
    6 punktów
  4. @WaGiant, j/w - postimages Bo chmurka.
    6 punktów
  5. Wersja D D. 29x2,3 Czyli ta wytrzymała, na tył.
    4 punkty
  6. No nowy słupek i ławeczka w Węgierskiej Górce.
    4 punkty
  7. Na siwiznę lepsza jest farba. A czapka, to przydaje się, jak już czoło lekko zaczyna zachodzić na plecy.
    3 punkty
  8. Mam tak samo, u mnie grawel to też raczej szosa Road+, nawet chciałem kupić pierwotnie szosę Road+ ale stwierdziłem, że chcę napęd GRX z korbą 46/30T bo w innym rowerze mam Tiagrę z korbą 50/34T i chciałem coś lżejszego i ze sprzęgłem do nieśpiesznego szwędania się. Do jeżdżenia w terenie mam mtb a po mieście fitnessa na Tiagrze 2x10. Ten fitness był moim "grawelem z prostą kierownicą" zanim kupiłem normalnego grawela (mieści opony 40-42c) ale jednak na normalnym grawelu, jak pisał @Eathan, jeździ się dużo przyjemniej, jest radocha z długiego rowerowania, boczne, wcześniej omijane drogi otwierają się same, masz ochotę jechać dalej i dalej, nie zastanawiasz się czy asfalt będzie dobry albo droga przejezdna, tym rowerem po prostu przejedziesz wszystko, nawet gorszą drogę polną czy leśną jak się przypadkowo w taką władujesz
    3 punkty
  9. bo taka zwykła wycieczka Hmmm , widzę że forum ,,radzi" już sobie z plikami PNG . Nie jest to z pożytkiem dla jakości zdjęć . @kipcior, @siemalysy, @elkaziorro, @CoolBreezeOne wy umieszczacie zdjęcia bezpośrednio na forum czy na jakichś zewnętrznych serwerach ?
    3 punkty
  10. Jak miałem parę ładnych lat spokój z łataniem dętek, tak teraz trafiły się dwie dziury po jednej jeździe. Najpierw w założonej dętce, a potem w tej już wymienionej 🫣😄
    2 punkty
  11. To jest takie gdybanie bo gdyby jechał wolniej to znalazłby się w tym miejscu już po przejściu tych osób ale jakby jechał szybciej to by przejechał to miejsce przed wejściem tych osób na jezdnię. Kiedyś potrąciłem sarnę - śmiertelnie, było to w Niemczech gdzie dozwolona prędkość poza terenem zabudowanym to 100 km/h, ja jechałem na tempomacie "licznikowe" 100 km/h czyli rzeczywiste 95-96 km/h. Jakbym jechał rzeczywiste 100 km/h to ta sarna przebiegałaby przez jednię po tym jak tamtędy przejeżdżałem - wniosek, jakbym jechał szybciej to bym auta nie skasował 😁
    2 punkty
  12. Rower kupiony, model 3. Dzięki za pomoc w wyborze. Dzisiaj idzie do serwisu od razu na przegląd zerowy zawieszenia.
    2 punkty
  13. Bo zaledwie 3 km na liczniku i czarne chmurzyska przede mną - trzeba wracać do domu 🙁
    2 punkty
  14. Ostatnio niemal codziennie takie widoczki.
    2 punkty
  15. 2 punkty
  16. 2 punkty
  17. Lampka przód Specialized Stix Elite. Wczoraj dotarła.
    2 punkty
  18. Jako że w Polsce nigdzie nie mogłem znaleźć bardzo miękkiej (x-soft) sprężyny do RockShoxa 30, to ściągnąłem z... Hiszpanii. A że była jedna cena przesyłki, od razu dobrałem parę drobiazgów, włącznie z podręcznym stojaczkiem serwisowym. Lepiej po ponad 25 latach grzebania w rowerze, niż wcale 😁 Swoją drogą mam ochotę napisać coś o cenach, ale zaraz się jakiś obrońca lokalnych januszexów odezwie, więc może lepiej nie. Grunt, że mój portfel lubi to 🤑
    2 punkty
  19. Ale to wciąż prosta kierownica A DSX jest w orbicie moich zainteresowań, może nie FS ale na sztywnym widelcu - coś na szutry i do turystyki na gorszych drogach bo moja Cortina nie wiem czy pomieści te opony 45 a to i tak maławo na piaszczyste drogi Tak więc gravel - niby rower uniwersalny a sam ma dwa pod różne zastosowania i ślinię się do trzeciego A mam jeszcze - oprócz fulla, o którym wspominałem - stalowe retro MTB na sztywnym widelcu i oponie dwucalowej - i to byłoby to, ale koła tylko 26". Miałem go na urlopie w Łebie i objechałem nim jeziora Łebsko i Sarbsko - oczywiście grzązł w piachu, jeśli się gdzieś trafiał taki luźny ale ubite ścieżki, korzenie czy nawet asfalt pokonywał całkiem sprawnie.. Pozostał jednak lekki niedosyt... Gdyby to było 27,5... Dlatego DSX mi się wciąż śni, bo to byłoby takie retro MTB we współczesnym opakowaniu. Swoje zdanie wyraziłem ale purystą też nie jestem
    1 punkt
  20. Huuuuuuraaaaa !!!! Udało się !!!!! W końcu doszedłem do istoty problemu. Głównym winowajcą jestem ja 😇a nie biedny Garmin. Zrobiłem "szkolny błąd" przy kompilacji - zdublowałem 'kafelek " i "bidok" 😉 głupiał . Tak to jest jak się siedzi po nocach do upadłego. Przy okazji dopieściłem "szatę graficzną " i treści komunikatów w samym urządzeniu (żeby nie były takie sztywne 😁). Teraz jest znowu ideał.
    1 punkt
  21. Vittoria nie istnieje w oponach gravelowych. Przynajmniej tych z górnej półki. https://www.bicyclerollingresistance.com/cx-gravel-reviews Co do zajeżdżania opon to na trekingowych robię zwykle około 30.000 km. Na szosowych GP5000 przejechałem 10.000 i jeszcze znaczniki nie pokazują konieczności wymiany. Myślę że spokojnie 2000-3000 jeszcze bym zrobił. Nie mam doświadczenia z typowo gravelowymi ale myślę że przebiegi w granicach kilkunastu tysięcy są do osiągnięcia. Więc kupowanie byle jakich gum i zmienianie ich co sezon-dwa to wyrzucanie pieniędzy. Lepiej kupić od razu najlepsze jakie się da dostosowane do naszych potrzeb i dojeździć je naprawdę do końca. Będzie taniej i przyjemniej (szybciej). A 18W to byłoby przyzwoicie gdyby te opony miały dużą odporność na przebicie. A jak na papierowe to słabo. Dokładasz do 2W i masz pancerne opony trekingowe: https://www.bicyclerollingresistance.com/tour-reviews/schwalbe-marathon-almotion-addix
    1 punkt
  22. Ja do takich celów mam "gravela z prostą kierownicą" czyli Marina DSX 1. Ciebie stać na wypasionego DSX 3 albo DSX FS. Dojazd do pracy too dwa scenariusze - sportowy (w pracy się przebieramy, myjemy itd.) albo łagodny - mamy dojechać w dobrym stanie. W tym drugim przypadku zalecane są błotniki i bagażnik, a i oświetlenie na dynamo nie zaszkodzi.
    1 punkt
  23. Jeśli łańcuch shimano to ma znaczenie strona. Oznaczeniami na zewnątrz. Jeśli ma oznaczenia po dwóch stronach to fake.
    1 punkt
  24. 1 punkt
  25. Ja kiedyś też szukałem przyczyn w okolicach suportu, nawet łożyska zawieszenia ramy wymieniałem bo dałem sobie rękę uciąć że dźwięki dochodziły z okolic suportu, winny okazał się hak przerzutki więc polecam sprawdzić i tam.
    1 punkt
  26. Mechanika już padła w tym wątku. Dwukrotnie. Ale podał @marvelo więc heretyk i nieprawomyślny odszczepieniec
    1 punkt
  27. Jeśli łańcuch prowadzony prawdiłowo to pijeździj trochę (ze 200km) i sprawdź - piwinno się dotrzeć.
    1 punkt
  28. Ostatnio kupiłem Schwalbe Billy Bonkers - trochę drożej ( 90zł/sztuka za wersję 2.25" ) - idealnie weszło w gravela na śląskie dziury. Ogólnie to jestem fanem opon dirtowych bo zwykle dobrze się toczą i nieźle trzymają. Schwalbe CX-Comp mam w drugim rowerze i są porównywalne, ale ciut cieńsze.
    1 punkt
  29. Z tenzi używam kincentratu CarFoam (żólty/beżowy) rozrobionego mocno na oko z wodą w 2x wyższym stężeniu niż zaleca producent. Ale uwaga bo np. w stężeniu ponad 50% potrafi zostawić trudnousuwalne smugi na anodowanym alu.
    1 punkt
  30. Marin Bolinas 27,5er na kołach 700 i oponach scheißen Schwalbe road cru i Ser 45c w sosie zmieszanym z grx40t i cues 10/48t 10essa i heblach di ore 6k 12 kilo to moje paliwo masy własnej. Pozdrow'er Romet jest tylko tłem. 😘
    1 punkt
  31. Butyl pochłania energię. TPU mniej. Latex minimalnie a mleko wcale. W praktyce Latex i mleko są na podobnym poziomie czyli nie zwiększają oporów toczenia.
    1 punkt
  32. Ultralekkie wersje dętek butylowych też pozwalają zrzucić sporo wagi niewielkim kosztem. Też trzeba je nieco częściej pompować, ale jednak dużo rzadziej niż latex. TPU nigdy nie miałem, więc nie wiem. MAXXIS DĘTKA ROWEROWA ULTRALIGHT 700 x23/25/28/32C PRESTA FV 48mm 23/32-622 - EIB00100000 - 14449674762 - Allegro.pl
    1 punkt
  33. Kumulacja dostaw z wczoraj i dziś... zostały jeszcze do dostarczenia Reavery tanwall. Co ciekawe źródełko Amazonowe nie wysycha w 100% i jakieś małe strumyczki się odradzają co jakiś czas.. IKON 2.9x2.20 EXO TR 50PLN ASSEGAI 29x2.5WT 3C/TR/DH Casing za 95PLN
    1 punkt
  34. Protip: Podczas jazdy sugerujemy kręcić korbami w drugą stronę. Jedzie się zdecydowanie szybciej. Na poważnie - to normalne.
    1 punkt
  35. Bo czarne chmury I już dobre 15 czy 20 minut stoję pod wiaduktem bo pada 🙁
    1 punkt
  36. Trudny temat, zwłaszcza na szosie, gdzie przede wszystkim walczy się z wiatrem. Sam stosowałem kamizelkę, a jak temperatura spadała to dokładałem bluzę. Niestety zawsze był problem i chyba ciężko mieć pełny komfort nie stosując materiału wysokiej klasy. Miałem kupić bluzę Endura FS260 Jetstream, ale kilka osób narzekało na nią, że już nie oddycha tak dobrze jak jej pierwsze wersje. Dostałem w prezencie produkt na Active Shellu z Gore, ale to też nie było to. Postanowiłem odłożyć kasę i kupić porządną kurtkę. Padło na Castelli Perfetto, która superowo sprawdza się na szosie w bardzo szerokim zakresie temperaturowym.
    1 punkt
  37. Zawszę wolę rower w realu, nawet jesienią czy zimą, ale jak jest syf albo pada i nie jest to dojazd do roboty to wolę stacjonarkę przed TV. I specjalnie by usatysfakcjonować naszego trola wysiliłem się i założyłem błotnik 😉
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...