Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      11 257


  2. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      6 224


  3. Sobek82

    Sobek82

    Użytkownik


    • Punkty

      13

    • Liczba zawartości

      7 690


  4. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      4 791


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.08.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo w lesie nad morzem. Pozdrow'er😘
    9 punktów
  2. 8 punktów
  3. 6 punktów
  4. 4 punkty
  5. Bo MOR (Miejsce Obsługi Rowerzystów) na Green Velo w Okunince (koło Włodawy) nad Jeziorem Białym
    3 punkty
  6. Grzebię przy Colnago, przednie koło na szytke zamieniłem pod dętkę i założyłem opony 33c challenge grifo. Zgięta kierownica wypada, nowe klocki i będzie pikabello. Pozdrow'er 😘
    2 punkty
  7. @spidelli remonty czy drewniane koscioly?
    2 punkty
  8. Dla kasety CS-M5100 (lub CS-M7000, CS-M8000) pojawiły się koronki na bike24. Mam napęd 2x11 i najszybciej zajeżdżam tą, która ma 24 zęby (dla 1 i 2 z przodu często wypada mi środkowa z tyłu). Kiedyś nie były dostępne, ale zaznaczyłem powiadom mnie i widocznie biorą to pod uwagę. Myślę, że to dobra okazja jeśli ktoś ma zjechaną jakąś konkretną koronkę, a nie chce kupować całej kasety. Za kilka euro warto. Koronki na stronie oznaczone są jako dla CS-M7000, ale wiele pasuje do CS-M5100, co można sobie sprawdzić po numerze Shimano. Przykładowo koronka, która ma 24 zęby ma oznaczenie Y1VN24000 i jest taka sama dla obu kaset, a konkretnie dla CS-M5100 11-42T i CS-M7000. Oferta: https://www.bike24.pl/produkty/793175 Specyfikacja CS-M5100: https://dassets.shimano.com/content/dam/global/cg1SHICCycling/final/ev/ev/EV-CS-M5100-4665.pdf Specyfikacja CS-M7000: https://si.shimano.com/de/pdfs/ev/CS-M7000-3984/EV-CS-M7000-3984A.pdf
    2 punkty
  9. 2 punkty
  10. Bo w nocy się śpi... albo kręci kilometry.
    2 punkty
  11. 2 punkty
  12. bo rowerowi ochłoda też sie należy
    1 punkt
  13. A to w jedną stronę czy w obie A tak serio skoro gość ma plany na jakieś single to raczej płasko w okolicy nie jest. Już widzę jak dymacie analogiem 20-parę kilosów z takiego Żywca do Bielska "bo się da" zwłaszcza ujechani na powrocie i na terenowych kapciach. Prawie setka km dojazdu i powrotu to jest tak chory temat, że nawet nie wymaga komentarza. To tak jak bym od siebie z pod Wieliczki dymał tam i z powrotem do Kasiny
    1 punkt
  14. To może spójrz na temat z innej strony: - pierwsza szosa więc nie wiesz czy ci to w ogóle podejdzie, nie wiesz jak twoje ciało dopasuje się do nowej pozycji podczas jazdy - pierwsza szosa więc nie wiesz jaka geometria jest dla ciebie odpowiednia - 12k to wcale nie tak mało - polygon to marka krzak Podsumowując - pojęcia nie masz o jeżdżeniu szosą a chciałbyś wydać kupę kasy na rower z napisem na ramie, który całe środowisko szosowe ma głęboko w d. Załóżmy, że ci się szosa nie spodoba, geometria nie podejdzie...kto to od ciebie odkupi i za ile? Osobiście bym się w to nie pchał, jedyna sytuacja w której rozważałbym zakup polygona (czy ogólnie czegoś z tak marginalną pozycją na rynku) miałaby miejsce wtedy kiedy na rynku nie byłoby innego odpowiednika a byłbym pewien, że to jest dokładnie to czego szukam i zostanie ze mną na długie lata. Za te 12k kup sobie orbea orca na 105 di2. Popularny model, pośrednia geometria, pojeździsz trochę i będziesz wiedział w którą stronę chcesz pójść.
    1 punkt
  15. No I może się okazać, że to ten sam damper - bo w niektórych wersje 50, 52,5 oraz 55 różnią się tylko dystansem w środku. Oczywiście ten o większym skoku może spowodować jakiś konflikt elementów.
    1 punkt
  16. Panowie, mam pytanie - pod wpływem niezrozumiałego impulsu (tzn. zrozumiałego tylko i wyłącznie dla rowerowych maniaków) kupiłem lampkę Offbondage N5Pro Zakupiłem wersję bez pilota ponieważ (jak teraz widzę błędnie) stwierdziłem, że jest on nieprzydatnym gadżetem. Jednak teraz nie wiem jak bez pilota przełącza się na tryb migający i czy w ogóle jest to możliwe bez pilota. Mam już inną lampkę Offbondage i tam wystarczy kliknąć podwójnie, żeby przełączyć na tryb migający - tutaj to nie działa. Może ktoś wie czy jest to jakoś możliwe czy tylko działa przez pilota?
    1 punkt
  17. Jeśli długość montażowa jest ta sama to zamontujesz bez problemu. Trzeba też by sprawdzić czy przy max. ugięciu nie będzie kolizji jakichś elementów zawieszenia.
    1 punkt
  18. @spidelli dzisiejsze słońce chyba przegrzało Twoją matrycę pozytronową 🤣 Zrób mała przerwę od roweru w cieniu wiekowych lip i nawodnij się złocistym pszenicznym eliksirem.
    1 punkt
  19. @wolf24to załóż sobie sklep i sprzedawaj taniej....proste. Żeby nie było....nie pracuje w branży rowerowej, ale zdarza mi się do niej czasami coś dostarczać (producenci) i jest ogromne ciśnienie na cenę ze względu na wysokie koszty produkcji i bardzo niskie marże. W 2022 wszystko szło do góry i nie było wiadomo gdzie jest sufit tego szaleństwa. Dotknęliśmy go w 2023/2024 , rynek wszystkiego stanął od branży rowerowej przez meblową, na ogrodzeniach kończąc. Kto silny to ratuje się jeszcze efektem skali, kto mały to tnie koszty jak może byle się jeszcze utrzymać. I tak sobie myślę...masz sklep, chcesz mieć z niego na czysto załóżmy 10-15 tysi miesięcznie, dwóch ludzi na pokładzie, koszty najmu, energii, podatki, marża 25-30%....przy takiej marży te 100-150k msc obrotu wypadałoby mieć co daje 1,2-1,8mln obrotu rocznie...no to chyba trzeba się nastarać żeby to sprzedać bo każdy od mechanika , przez sprzedawcę po właściciela chce żyć (US i ZUS też). Plus utopiona kasa w towarze. Finał tego będzie taki, że zostaną duże sieci lub bezpośrednia sprzedaż...taki sam problem jest w innych branżach. A dlaczego było drogo....bardzo proszę: koszty energii dla firm od 2022 plus średnio 100-150%, od 2020 do 2022 stal +300%, żywica epoksydowa +300%, alu +150%, farby i lakiery +50% plus zerwane łańcuchy dostaw. To ile te rowery miały kosztować? Ceny surowców/komponentów wracają do normy to i rowery będą tanieć, ale obawiam się, że nie każdy mniejszy sprzedawca uniesie koszty funkcjonowania i zastój na rynku. Podobnie jak w innych branżach na stanach zalegają rzeczy które zostały wyprodukowane na drogim komponencie.
    1 punkt
  20. Na pewno. Ja w tamtym roku wziąłem z Decathlonu trzy sztuki i wszystkie oddałem po przymierzeniu. Teraz wziąłem, bo brakowało mi do darmowej wysyłki i zostają ze mną 🙂.
    1 punkt
  21. Na MPP wielokrotnie obok Lanckorony, Ochotnicy, Zachełmnej, Makowskiej , Rdzawki, Łapszanki,, Czarnej Góry, Murzasichle, mamy te podjazdy w zależności od trasy, od 950, do 990 km w nogach i mało kto to idzie z buta, zatem o czym to świadczy? Pożycz i jeszcze raz podjedź te podjazdy Wyszkolenie to podstawa, ale dobry ultralekki karbon v. kiepskie kowadła to jest przepaść. Nie żadne diajtu, a właśnie odpowiedni FS i set kół na starcie.
    1 punkt
  22. Bo ludzie mają zerowe pojęcie, ale pytanie które piasty, bo oni robili je na 3-ch Powerrayach,a a obecnie na dwóch, R13 i D272. Piasta na której już nie widzę tych kół miała rozwiązanie z konusami w bębenku i to się potrafiło odkręcać, ale dało się temu zaradzić , bo znajomy sobie poradził, natomiast domyślam się, ze te szybko padają dotyczy D272, gdzie piasta po prostu strzela po 100 km, bo fabrycznie producent smaruje pierścienie ratcheta olejkiem i to się szybko kończy. Wszystkim znajomym którzy zakupili te koła oraz swoje egzemplarze dogłębnie przesmarowałem i nikt się na nic nie skarży. Zabieg trwa minute, bo konstrukcja jest prosta jak budowa cepa, 2 end capy, 4 standardowe łożyska i 2 pierścienie DT-kowego ratcheta Szczerze D272 eksploatacyjnie wychodzi najlepiej, bo szybki prosty serwis, a i łożyska, pierścienie, sprężynki do tego kupisz jakie chcesz i to jeszcze po kosztach Nie ma zapadek jakiś indywidualnych konstrukcji , czy rozwiązań więc odpada rzeźbienie
    1 punkt
  23. kupiłem tę endurę https://www.centrumrowerowe.pl/spodenki-wewnetrzne-do-szortow-endura-singletrack-liner-ii-pd29784/?srsltid=AfmBOopS9LMJe8Q6mUGTVLdRPn5_bFqu7-lq1gAkDMU9kXQXOO3jow6-, jeszcze nie miałem okazji przetestować ale na sam dotyk, wkładką lepszej jakości niż kiedyś mocno promowany berkner, który swoją droga mocno mnie rozczarował, plus na pewno za bezszwowy krój ale zobaczy się w praktyce jak się to spisuje.
    1 punkt
  24. Udało mi się dzisiaj (chyba) znaleźć i usunąć przyczynę cykania w MTB. Rower znów jest bezgłośny, a świat piękny. Mam nadzieję, że w sobotę upały się skończą, bo skoczyłbym w jakieś góry, a przy 30+ stopniach dla mnie nie ma jazdy.
    1 punkt
  25. Taka historia: Dziś wyjazd w góry - pakuję rowery - Canyonie córki korba kręci się za strasznym oporem (mtb miał 3 tygodnie przerwy, a było wszystko cacy - pewnie weszła woda i zardzewiało) - stanęły łożyska suportu - córka pojechała do warsztatu - zrobią w godzinę, ale nie mają suportu - lecę autem do CR - była jedna sztuka - kupione, założone - i jesteśmy w górach - cała akcja naprawy i zakupu 2h.
    1 punkt
  26. Niby 240exp mają ciut szerzej rozstawione łożyska w korpusie ale są one mniejsze niż w 350 i nie są "przemysłowe" tylko "rowerowe" (tzn. żaden producent łożysk przemysłowych nie oferuje tych wymiarów). IMHO 350 są bardziej odporne na rypankę.
    1 punkt
  27. Jeżeli dobrze rozumiem sposób w jakim chcesz wieszać te 2 rowery to raczej trzebaby zbudować solidne ramię (szubienicę) prostopadłą do ściany a do niej dopiero jakieś uchywty. Jeżeli "bokiem do ściany" oznacza "trochę pod kątem do ściany, zachodząc jeden na drugi" to wspomniane obrotowe uchwyty mogłyby się również sprawdzić. Np. https://rtrbikes.com/pl/produkt/kranked-twist/ Rysunek mógłby wyjaśnić sprawę. Z innych rozwiązań są też stojaki podlogowe do przechowywania rowerów w pionie , np. https://rtrbikes.com/pl/produkt/brutus-up/
    1 punkt
  28. Te Schwalbe Lugano które dają do 'tańszych' Sens to straszne kloce, prawie 400g na jedną oponę szosową... Niestety jak się zacznie wymieniać te wszystkie OEMowe kowadła to zostanie z roweru nikompletna 105-ka i rama klasy AliX z przeciętnym malowaniem a cena będzie się zbliżała do Gianta TCR.
    1 punkt
  29. Bo Chałupy welcome to.🫠😉 Pozdrow'er 😘
    1 punkt
  30. Bo trójstyk granic PL - BY - UA
    1 punkt
  31. Bo pogranicze polsko-słowackie, nie wiem dlaczego ale lubię te klimaty.
    1 punkt
  32. Bo to ostania taka przeprawa na trasie Przemyśl - Rzeszów. Ale ta była najbardziej ruchająca się i skrzypiąca.
    1 punkt
  33. Bo znowu na punkcie widokowym.
    1 punkt
  34. Bo był zamysł, ale patyk pękł
    1 punkt
  35. 1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...