Skocz do zawartości

Ranking

  1. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      6 059


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      11 152


  3. mschossov

    mschossov

    Nowy użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      5


  4. Talrand

    Talrand

    Użytkownik


    • Punkty

      6

    • Liczba zawartości

      112


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 13.08.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. 8 punktów
  2. 5 punktów
  3. Przyszły sztyce do mtb i szosy i zapas podkładek pod (lub nad) mostek więc zacząłem składać. Kierownica i mostek są tymczasowe, jak ustalę pozycję ostateczną i wszystko poprzycinam to będę szukał czegoś w polerowanym alu. Przednia opona jest odesłana na gwarancji, powinna dotrzeć w tym tygodniu.
    4 punkty
  4. Co prawda wierciłem i malowałem wczoraj, ale wieszałem dzisiaj, więc chyba się liczy 😄
    3 punkty
  5. Vittoria Mezcal XC Race 2,25" na tył - do tej pory miałem 2,40" więc jestem bardzo ciekawy jakie będą odczucia (oby na plus 🙃) Vittoria Barzo XC Race 2,40" na przód Wysokość kostek wbrew pozorom jest bardzo zbliżona, 3-4 mm (3 bliżej środka, 4 bliżej zew.). Jedynie bieżnik na samym środku w Mezcal ma 2,6 mm wysokości. No i nowa koronka do kasety, trochę więcej tutaj o tym napisałem.
    2 punkty
  6. 2 punkty
  7. Wspónie z miłym kurierem wnieśliśmy 100kg rowerów na trzecie piętro
    2 punkty
  8. Chce dobre, niekoniecznie tanie. Do 40 euro to dobra cena . Tylko wybór za duży 😜 To kwestia logistyki. Rowery są w innych domach i innych krajach Ale tak, od kwietnia powrót do domu przebiega przez czerwonego singla
    2 punkty
  9. 2 punkty
  10. Dla kasety CS-M5100 (lub CS-M7000, CS-M8000) pojawiły się koronki na bike24. Mam napęd 2x11 i najszybciej zajeżdżam tą, która ma 24 zęby (dla 1 i 2 z przodu często wypada mi środkowa z tyłu). Kiedyś nie były dostępne, ale zaznaczyłem powiadom mnie i widocznie biorą to pod uwagę. Myślę, że to dobra okazja jeśli ktoś ma zjechaną jakąś konkretną koronkę, a nie chce kupować całej kasety. Za kilka euro warto. Koronki na stronie oznaczone są jako dla CS-M7000, ale wiele pasuje do CS-M5100, co można sobie sprawdzić po numerze Shimano. Przykładowo koronka, która ma 24 zęby ma oznaczenie Y1VN24000 i jest taka sama dla obu kaset, a konkretnie dla CS-M5100 11-42T i CS-M7000. Oferta: https://www.bike24.pl/produkty/793175 Specyfikacja CS-M5100: https://dassets.shimano.com/content/dam/global/cg1SHICCycling/final/ev/ev/EV-CS-M5100-4665.pdf Specyfikacja CS-M7000: https://si.shimano.com/de/pdfs/ev/CS-M7000-3984/EV-CS-M7000-3984A.pdf
    1 punkt
  11. Udało mi się dzisiaj (chyba) znaleźć i usunąć przyczynę cykania w MTB. Rower znów jest bezgłośny, a świat piękny. Mam nadzieję, że w sobotę upały się skończą, bo skoczyłbym w jakieś góry, a przy 30+ stopniach dla mnie nie ma jazdy.
    1 punkt
  12. Ja mam w tyłku płacenie im za mapy 😂 Tym bardziej że mieszkam pomiędzy regionami a jeżdżę różnie. Wybrałem byle który jak dawali za darmo i tyle. Trasa w komoot narysowana na lapku. Zapisane. Biorę telefon w rękę. Odpalam komoota i trasę otwieram jako gpx. Wpada do GC. Wychodzę na rower,synchronizacja z licznikiem i można jechać.
    1 punkt
  13. @szajbna i dla tego to jest piękne .......... 5 rowerów w całości , 5 "gości" plus dwie lodówki na stojąco 👍a pod dach dwie plazmy 100 cali W domu nawet takiego dywana nie mam 🤣
    1 punkt
  14. Napędy 3x nie były projektowane do takich kaset. Pojemność przerzutki to jedno, jest jeszcze kwestia długości łańcucha, a w takiej konfiguracji nie da się jej dobrać prawidłowo. Jak dobierzesz tak, żeby na największych zębatkach było ok to przy najmniejszej na korbie i kilku najmniejszych kasety łańcuch będzie nie napięty i będzie luźno wisiał. Jak dobierzesz żeby na najmniejszych było ok to przy największej na korbie nie wrzucisz kilku największych na kasecie.
    1 punkt
  15. No RCZ pisze o private transport , brak nr śledzenia w zamówieniu. Następnego dnia dostajesz linka bezpośrednio z Fedexu z dokładnym trackingiem , i wszystko bezproblemowo .
    1 punkt
  16. Niby 240exp mają ciut szerzej rozstawione łożyska w korpusie ale są one mniejsze niż w 350 i nie są "przemysłowe" tylko "rowerowe" (tzn. żaden producent łożysk przemysłowych nie oferuje tych wymiarów). IMHO 350 są bardziej odporne na rypankę.
    1 punkt
  17. Dokładnie . Rodzinka już sie zastanawiała czy będa jeszcze na ten sezon czy już nie .
    1 punkt
  18. Powitoł Zostawiłbym kasetę i przerzutkę, a odesłałbym korbę i poskładał napęd 1x8 1x z twoją kasetą powinna ogarnąć nawet RD-U2000 ESSA. Ale to ja p.s. Co za rower odnawiasz?
    1 punkt
  19. Nie tyle, że odległy. Wariatów do psychiatryka, nie mogą nami dyrygować z bunkra w Brukseli 😉
    1 punkt
  20. Niecałe 2 tygodnie temu był Aspre 2 na GRX za 3000 zł. (sklep się wywiązał i powysyłali) no ale to trzeba trafić na taką okazję. https://www.pepper.pl/promocje/gravel-romet-aspre-2-na-grx-1090954
    1 punkt
  21. Ogólnie dzisiejsze problemy z zakładaniem opon biorą się z tego, że obręcze i opony robi się tubless ready - a to powoduje mniejszą tolerancję. Inna kwestia to wyrobienie u siebie dobrej techniki zakładania opony (to bardzo pomaga).
    1 punkt
  22. Jak rozumiem gościa to chodzi mu, że te 98% to szutry i asfalty. Więc pewnie tego szutru wyjdzie 8%
    1 punkt
  23. WTB Cross Boss 700x35c, realnie balon wychodzi 37 do 38mm przy ciśnieniu 2,8 bar, zakłada i ściąga się to rękami, waga 410 gramów.
    1 punkt
  24. Ja takie "osobówki" z wymontowanymi tylnymi fotelami , "dyktą" na podłodze w benzynie ( bo nie toleruje "traktorów ... chwała Fordowi. ,że ma w opcji jeszcze takie silniki.)..... noooo...... tylko do sklepu po bułki , tak delikatnie . Czasami tylko ładowność x3 przekroczona , robi za auto terenowe , wywrotkę , lokomotywę pociągową do przeładowanej przyczepy ....... długo by wymieniać . Ale jak przyjdzie co do czego to tylko w niedzielę do kościółka jeździło .......... bardzo grzecznie 😷
    1 punkt
  25. Możesz sobie to wyklikać w konfiguratorze lemonbike, z tym że będzie to cena kompletu kół: https://lemonbike.eu/produkt/dt-swiss-fr541-straightpull/#configuration Znając cenę kompletu i różnicy w cenie między piastą przednią i tylną łatwo wyznaczysz sobie cenę pojedynczych kół. Niemniej, lemonbike sprzedaje tylko komplety. Gdybyś chciał zamówić pojedyncze koło to możesz pytać w koło-koła. Tam też mogą Ci zapleść na Twojej piaście.
    1 punkt
  26. może Merida Matts Sport 300 Disc (2006) ??? Ale "dziwne" malowanie ramy - może składak z starszej ramy. (prowadzenie linek górą ramy, obręcze pod hamulce) Zależy od tego do czego rower ma być użyty, z takimi rowerami - już wiekowymi - nie jest to oczywiste: 1.Jazda 500m po bułki - OK 2.Ustawienie rower pod siebie, aby był "pewny/sprawny/niezawodny" - Nie opłaca się. -na części wyda się znacznie więcej niż jest wart. -cena bazowa musi być niska(najlepiej im bliższa zero tym lepiej) i jak się bardzo chcę można taki rower "od restaurować"; 3.Pewnie możesz się rowerem przejechać, zabrać na kilka km przejażdżkę - z sąsiadem nie powinno być problemu I sprawdzić -jak Ci się na nim dobrze jedzie; -z rowerem nic się nie stanie; -można zapłacić 100-500zł, w zależności czy: łańcuch/napęd - OK/NOK, linki przerzutek - OK/NOK, hamulce, klocki/tarcze -OK/NOK, opony, pęknięcia - OK/NOK, rama, miejsca mocować, pęknięcia - OK/NOK Policzyć co trzeba wymienić na start i zdecydować czy ostateczny koszt jest akceptowalny. Porównują np. do większości 20-letnich samochodów, gdzie wartość jest szacowana od 0 do 10% ceny zakupu. -koła będą teraz leżały u Ciebie w piwnicy; -a jak koła są "igły" to lepiej sprzedać komuś komu przydadzą się w crossie/szosie za parę zł;
    1 punkt
  27. Te Schwalbe Lugano które dają do 'tańszych' Sens to straszne kloce, prawie 400g na jedną oponę szosową... Niestety jak się zacznie wymieniać te wszystkie OEMowe kowadła to zostanie z roweru nikompletna 105-ka i rama klasy AliX z przeciętnym malowaniem a cena będzie się zbliżała do Gianta TCR.
    1 punkt
  28. To „prawie” dobry podjazd na Szyndzielnię, ale zamiast jechać do stacji kolejki i walczyć na kamieniach za nią, można pojechać ulicą Skalną do schroniska, tak jak czerwony szlak. Oczywiście jeszcze łatwiej wjechać kolejką. Ten kamienisty podjazd za stacją jest nie na moje serce, dopiero na elektryku podjechałem.
    1 punkt
  29. Bo w nocy się śpi... albo kręci kilometry.
    1 punkt
  30. Bo MOR (Miejsce Obsługi Rowerzystów) na Green Velo w Okunince (koło Włodawy) nad Jeziorem Białym
    1 punkt
  31. 1 punkt
  32. Coraz bliżej budowa nowego 'bolida' XC. Dzisiaj przyszły hamulce, przerzutka, tylna tarcza i stery.
    1 punkt
  33. Nowe opony, tym razem 2x droższe od poprzednich 😁 Mam nadzieję, ze nie będą gorsze od schwalbe go one allround👍
    1 punkt
  34. Zmęczyło mnie przekładanie kół w gravelu 🥲 pozostałe części już w drodze 🤘
    1 punkt
  35. No i oponki po 55zł/szt dojechały, tak prosto, prosto z Chin 😁 Rozmiar faktycznie 45mm. Zakładanie wymagało trochę wygibasów, żeby to prosto ułożyć. Jak sie jeździ nie mam pojęcia bo przejechałem 100m po ogródku. Krawężniki pokonuje się miękko, tyle wiem 😉 Sam oplot od czoła opony wydaje się solidniejszy niż w schawlbe go one allround, Opona jest gładka w środku
    1 punkt
  36. Przy rozsądnej kadencji w granicach 75 żeby jechać 25 km/h powinieneś używać koronki 16T. Czyli 14, 12 i 10 powinny być używane tylko na zjazdach kiedy już nie działa wspomaganie. Przyjąłem że z przodu masz zębatkę 40T i opony 50C.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...