Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      23

    • Liczba zawartości

      11 143


  2. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      1 216


  3. TheJW

    TheJW

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      6 974


  4. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      6 030


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.02.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. 13 punktów
  2. Bo jakoś zawsze było nie po drodze, żeby zobaczyć dokąd ta prosta
    9 punktów
  3. 9 punktów
  4. W końcu po 3 sezonach na HT powracam do Full suspension. Rogal jest niesamowity na sam widok co dopiero jak ukończe składanie. Czas w koncu odpalić stojaczek w garażu.
    9 punktów
  5. Na razie jedna bo udało się wyrwać taniej, teraz jeszcze jej towarzyszkę muszę znaleźć.
    6 punktów
  6. @Strek no niestety, to straszny szajs jest. Już lepiej kupić Trezado. Żeby nie było samego OT, kupiłem kolejną część do budowanej (póki co w głowie ) szosy. Kolejny po siodle punkt podparcia - kierownica Giant Contact SL dedykowana do 10. generacji TCRa. Nie kupiłem jej ze względu na markę, a dlatego, że jako jedna z niewielu pasowała do wymagań postawionych po bikefittingu - odpowiednia flara, drop i reach. A że przy okazji załatwiłem temat wewnętrznego prowadzenia kabli, to tylko na plus. Okazyjnie na OLX za połowę ceny, z demontażu. Zdjęcie ze strony producenta, bo nie chce mi się lecieć na warsztat. 😜 Teraz czekam na ile Pan Knedlicek wyceni wysyłkę mostka, również z demontażu i również za połowę ceny katalogowej. Swoją drogą, to będzie bardzo światowy rower: - frameset z Wielkiej Brytanii - koła i opony z Niemiec - mostek z Czech - grupa osprzętu z Holandii lub Włoch - kierownica z Opola 😜
    6 punktów
  7. Sezon się zbliża 👌 8,2kg tak jak stoi , jakby to kogoś interesowało 😏
    5 punktów
  8. @TheJW gdyby nie to, że się jeździ bez majtek, ale w kasku to bym zasugerował, że do zestawu światowej szosy powinieneś dokupić majtki z sosnowca => https://majtkizsosnowca.pl/
    5 punktów
  9. Produkty Muc Off i bycie stratą czasu i pieniędzy, znajdź bardziej ikoniczne duo. Ja uzupełniłem zapasy Chińskich części. W sam raz na pełny serwis rowerów w zimę. I zapłaciłem pełną cenę za Europejskie narzędzia...
    5 punktów
  10. Bo torby wytarły na ultramaratonach logo. Bo renowacja główki mojej wyścigówki na Wisłę 1200
    5 punktów
  11. @TheJW przecież tam masz instant mleko, trzeba je wsypać do kubka i zalać wrzątkiem 🫠😉
    4 punkty
  12. Zamontuj żeby patrzyła w kierunku jazdy. Tak jak masz teraz nabawi się choroby lokomocyjnej
    3 punkty
  13. https://www.facebook.com/reel/351431214732200
    3 punkty
  14. W końcu się zebrałem i wygrzebałem z czeluści mieszkania tego Tranz-X'a. Niestety mam tylko 30,9x125mm a Limotec jest 31,6x150mm. Jak widać pomimo tego, że Limotec jest dłuższy i ma większą średnicę to ważą porównywalnie (czyli przy tych samych rozmiarach Limotec serii Alpha L będzie lżejszy). Z innych różnic: powłoka w T-X jest gładka, anodowama, w Limotec jest szorstka w T-X wymagana jest mniejsza siła żeby ruszyć "spust" T-X ma odkręcaną nakrętkę z uszczelką kurzową, w Limo jest to integralna część korpusu (nie odkręca się)* T-X ma zgrabniejsze jarzmo siodła, funkcjonalnie to samo obydwa mają identycznie montowany cartridge (może nawet pasować z jednego do drugiego o tym samym skoku) * ma to IMHO istotne znaczenie gdyż w T-X, nie wyciągając sztycy z roweru, można odkręcić tą nakrętkę, wysunąć kawałek siodło i wyłażą ślizgi oraz widać mosiężne oliwki zapobiegające obrotowi w osi, można to wyczyścić i nasmarować świeżym smarem. W Limo żeby zrobić to samo trzeba: zdemontować sztycę z roweru; zdjąć segera zabezpieczającego dół zdemontować z trzpienia cartridge'a mechanizm spustowy użyć osobilwego ściągacza, który wypchnie od wewnątrz shaft z jarzmem z korpusu (wypycha to uszczelkę kurzową i ślizg górny po czym wyłazi cała reszta) montaż jest jeszcze śmieszniejszy gdyż trzeba trzymając pionowo korpus tłuc jarzmem o stół żeby nabiło uszczelkę kurzową i ślizg górny (analogiczna konstrukcja jest w K-S Rage-I i swego czasu nieźle się spociłem żeby to ogarnąć).
    3 punkty
  15. Bo nie było nas...były drzewa.
    3 punkty
  16. @keltu - wreszcie jakiś fajny zakup. A nie ciągle te opony, łańcuchy, sztyce, zaciski i inne niepotrzebne bzdety
    2 punkty
  17. Producenci różnie mierzą szerokość, ale przy poich oponach 2.25" miejsca jest aż nadto. Swoją drogą mój amortyzator mocno schudł i dostał nowe, customowe golenie. Trochę się przy nich namęczyłem, ale było warto.
    2 punkty
  18. Czasami ktoś szuka tańszej alternatywy od Garmina. Polecam obejrzeć - festiwal bubli.
    2 punkty
  19. A to ja dziękuję w takim razie za nowy szpej rowerowy od Mikołaja przeciorany przez te wszystkie "rurki" . Zmieniam orientację na Dziadka Mroza , on używa tradycyjnych kominów od kopcichów.
    2 punkty
  20. Z cyklu wycieków i budowania napięcia:
    2 punkty
  21. Zobacz co poleciłem stronę wcześniej. W nowym rowerze używam wyłącznie tego oleju, nie robiłem najmniejszego nawet szejka a jedynie co 200km kręcąc korbą w tył przykładam szczotkę do kasety, kółek i łańcucha - wszystko odpada, łańcuch i napęd jest praktycznie czysty. Zachowanie i trwałość jak na oleju, czystość jak przy wosku. Po 1500km mocnego pedałkowania na łańcuchu M8100 nie wydłużył się on nawet o włos, miernik Pana Bronisława pokazuje 0,1%.
    2 punkty
  22. Z tego co wiem, to nie karbon, a pianka. Takie stożki to nie element nośny koła, a tylko aero.
    2 punkty
  23. Zawsze lepiej niż papuga zjadająca karbonową obręcz
    2 punkty
  24. Miało byc o rowerwch - ta psni na pewno nie pójdzie na rower ..
    2 punkty
  25. Możesz masłem posmarować, będzie nawet drożej niż markowym smarem. Smarowanie osi ma dwie funkcje - zapobiega zapiekaniu gwintów i zabezpiecza przed dostawaniem się wody do wnętrza piasty. Ogólnie nieco łatwiej i przyjemniej wkręca się posmarowaną oś. Każdy dorosły facet wie, że wszystko co długie, proste i sztywne łatwiej wchodzi nasmarowane... 😉
    2 punkty
  26. Niewątpliwą zaletą tego gadżetu jest to, że można łatwo wyjąć z niego oświetlenie i zabrać kaczuchę do wanny.
    1 punkt
  27. To nie karbonowy stożek. Inna struktura materiału.
    1 punkt
  28. Trochę ciuchów, trochę galanterii i litr mleka, bo czeka mnie zabawa z oponami od mtb.
    1 punkt
  29. 🥺Jestes złym człowiekiem. Takich rzeczy się nie robi, gdzie Twoja mięska solidarność? 🫢 A tak poważnie, ostatnio kupiłem drugi egzemplarz CYCLAMI X7 (ach te piękne nazwy). A drugi dlatego, że pierwszy spisuje się naprawdę dobrze. Dobre odcięcie, moc i wymienne ogniwa. Dużo lepiej odcina od Towilda BR800. Cyclami wydaje się być klonem KingKonga Max. Tylko bez pilota (nie wiem jak w KK działają długie światła). Po paru latach poszukiwań, zostaję przy tym oświetleniu (jazda szosą po drogach i czasami dobrym szutrze). Pzdr Rysiek
    1 punkt
  30. Może zacznij od tego ile chcesz wydać bo już samo połączenie sztywnej podeszwy, 2x boa/atop i szerokiej stopy brzmi drogo
    1 punkt
  31. Pytasz a wiesz 😀. Shimano robi dobre buty. Jeśli byłeś zadowolony z XC7 to bierz XC9 . Mam Scott MTB RC Evo. Bardzo sztywne 10/10, posiadają 2xBOA. Czy są wygodne? Komfort to pojęcie względne. Żadne buty z najwyższym indeksem sztywności podeszwy nie są wygodne, bo to w założeniu buty do ścigania i mają zapewniać dobre trzymanie stopy i efektywny transfer mocy. Tak więc w tym segmencie nie oczekiwałbym wygody.
    1 punkt
  32. Bo ciemno i mokro jak w bębnie pralki podczas prania 😁
    1 punkt
  33. 1 punkt
  34. Bo nie zima, bo nie wiosna. Bo nawet nie przedwiośnie.
    1 punkt
  35. Bo tydzień temu leżał śnieg i było czysto, śniegu już nie ma, szlaki rozwalone przez harwestery, jest rowerowa rzeźnia, ale widoczek w kierunku Hanoweru się otworzył
    1 punkt
  36. Bo na typowego janusza objazd 150 pod wyścig Karate po polsku, czyli gdzie jest bidon
    1 punkt
  37. Tak. W okolicach 5 kafli wymieniam zespół koronek 10-12 i walę kilosy dalej . Na kasetach XT 8100 ( one się nie rozsypują ) jestem stanie zrobić ponad 20 kmm. Też taka sama procedura - po 5kkm wymiana 10-12 , po 10 kkm wymiana wszystkich pojedynczych . Trzon zostaje. U mnie najwięcej dostaje w pupę pierwsza połowa zakresu kasety z naciskiem na najmniejsze trybiki. I to jest właśnie piękne w kasetach Shimano w porównaniu do Srama , że można je odbudowywać tanim kosztem .
    1 punkt
  38. Od kiedy pamiętam ludzie zawsze marudzili jak wygląda nowy XTR. Wygląda to tak: Premiera: fuuj, brzydkie Dostepność: schodzi jak bułeczki Wycofanie z rynku: po co zmieniać? Po 5 latach: KLASYK! Stare XTR to było, teraz to nic ni ma.
    1 punkt
  39. Już dziś nie kupisz żadnych markowych kół pod szczęki dużych, uznanych producentów. Zostaje Ci oferta dalekowschodnich producentów rodem z Ali czy innego eBaya Szybko obalę to zdanie. Większej bzdury nie słyszałem. Używam wymiennie tych poniżej: https://wertykal.com/pl/p/Kola-Campagnolo-Shamal-Ultra-Dark-28-Aluminium-2WF/8086 https://wertykal.com/pl/p/Kola-Fulcrum-Racing-3-28-Aluminium-C17/5976 natomiast na te mnie nie stać: https://wertykal.com/pl/p/Kola-Fulcrum-Racing-Zero-28-Aluminium-HG11-2WF-USB/9323 https://wertykal.com/pl/p/Kola-Campagnolo-Bora-Ultra-35-Dark-28-Carbon-Campa-C.U.L.T/10855 i chętnie porównam jakość tych kół z tymi ciężkimi klockami na tarczach wątpliwej jakości w cenie zapewne 1 k jaką markowi producenci kładą do swych szos. Już pomijam problemy jakie występują z serwisem hamulców tarczowych.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...