Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      23

    • Liczba zawartości

      11 203


  2. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      1 236


  3. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      6 177


  4. TheJW

    TheJW

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      6 977


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.02.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. 13 punktów
  2. Bo jakoś zawsze było nie po drodze, żeby zobaczyć dokąd ta prosta
    9 punktów
  3. 9 punktów
  4. W końcu po 3 sezonach na HT powracam do Full suspension. Rogal jest niesamowity na sam widok co dopiero jak ukończe składanie. Czas w koncu odpalić stojaczek w garażu.
    9 punktów
  5. Na razie jedna bo udało się wyrwać taniej, teraz jeszcze jej towarzyszkę muszę znaleźć.
    6 punktów
  6. @Strek no niestety, to straszny szajs jest. Już lepiej kupić Trezado. Żeby nie było samego OT, kupiłem kolejną część do budowanej (póki co w głowie ) szosy. Kolejny po siodle punkt podparcia - kierownica Giant Contact SL dedykowana do 10. generacji TCRa. Nie kupiłem jej ze względu na markę, a dlatego, że jako jedna z niewielu pasowała do wymagań postawionych po bikefittingu - odpowiednia flara, drop i reach. A że przy okazji załatwiłem temat wewnętrznego prowadzenia kabli, to tylko na plus. Okazyjnie na OLX za połowę ceny, z demontażu. Zdjęcie ze strony producenta, bo nie chce mi się lecieć na warsztat. 😜 Teraz czekam na ile Pan Knedlicek wyceni wysyłkę mostka, również z demontażu i również za połowę ceny katalogowej. Swoją drogą, to będzie bardzo światowy rower: - frameset z Wielkiej Brytanii - koła i opony z Niemiec - mostek z Czech - grupa osprzętu z Holandii lub Włoch - kierownica z Opola 😜
    6 punktów
  7. Sezon się zbliża 👌 8,2kg tak jak stoi , jakby to kogoś interesowało 😏
    5 punktów
  8. @TheJW gdyby nie to, że się jeździ bez majtek, ale w kasku to bym zasugerował, że do zestawu światowej szosy powinieneś dokupić majtki z sosnowca => https://majtkizsosnowca.pl/
    5 punktów
  9. Produkty Muc Off i bycie stratą czasu i pieniędzy, znajdź bardziej ikoniczne duo. Ja uzupełniłem zapasy Chińskich części. W sam raz na pełny serwis rowerów w zimę. I zapłaciłem pełną cenę za Europejskie narzędzia...
    5 punktów
  10. Bo torby wytarły na ultramaratonach logo. Bo renowacja główki mojej wyścigówki na Wisłę 1200
    5 punktów
  11. @TheJW przecież tam masz instant mleko, trzeba je wsypać do kubka i zalać wrzątkiem 🫠😉
    4 punkty
  12. Zamontuj żeby patrzyła w kierunku jazdy. Tak jak masz teraz nabawi się choroby lokomocyjnej
    3 punkty
  13. https://www.facebook.com/reel/351431214732200
    3 punkty
  14. W końcu się zebrałem i wygrzebałem z czeluści mieszkania tego Tranz-X'a. Niestety mam tylko 30,9x125mm a Limotec jest 31,6x150mm. Jak widać pomimo tego, że Limotec jest dłuższy i ma większą średnicę to ważą porównywalnie (czyli przy tych samych rozmiarach Limotec serii Alpha L będzie lżejszy). Z innych różnic: powłoka w T-X jest gładka, anodowama, w Limotec jest szorstka w T-X wymagana jest mniejsza siła żeby ruszyć "spust" T-X ma odkręcaną nakrętkę z uszczelką kurzową, w Limo jest to integralna część korpusu (nie odkręca się)* T-X ma zgrabniejsze jarzmo siodła, funkcjonalnie to samo obydwa mają identycznie montowany cartridge (może nawet pasować z jednego do drugiego o tym samym skoku) * ma to IMHO istotne znaczenie gdyż w T-X, nie wyciągając sztycy z roweru, można odkręcić tą nakrętkę, wysunąć kawałek siodło i wyłażą ślizgi oraz widać mosiężne oliwki zapobiegające obrotowi w osi, można to wyczyścić i nasmarować świeżym smarem. W Limo żeby zrobić to samo trzeba: zdemontować sztycę z roweru; zdjąć segera zabezpieczającego dół zdemontować z trzpienia cartridge'a mechanizm spustowy użyć osobilwego ściągacza, który wypchnie od wewnątrz shaft z jarzmem z korpusu (wypycha to uszczelkę kurzową i ślizg górny po czym wyłazi cała reszta) montaż jest jeszcze śmieszniejszy gdyż trzeba trzymając pionowo korpus tłuc jarzmem o stół żeby nabiło uszczelkę kurzową i ślizg górny (analogiczna konstrukcja jest w K-S Rage-I i swego czasu nieźle się spociłem żeby to ogarnąć).
    3 punkty
  15. Bo nie było nas...były drzewa.
    3 punkty
  16. @keltu - wreszcie jakiś fajny zakup. A nie ciągle te opony, łańcuchy, sztyce, zaciski i inne niepotrzebne bzdety
    2 punkty
  17. Producenci różnie mierzą szerokość, ale przy poich oponach 2.25" miejsca jest aż nadto. Swoją drogą mój amortyzator mocno schudł i dostał nowe, customowe golenie. Trochę się przy nich namęczyłem, ale było warto.
    2 punkty
  18. Czasami ktoś szuka tańszej alternatywy od Garmina. Polecam obejrzeć - festiwal bubli.
    2 punkty
  19. A to ja dziękuję w takim razie za nowy szpej rowerowy od Mikołaja przeciorany przez te wszystkie "rurki" . Zmieniam orientację na Dziadka Mroza , on używa tradycyjnych kominów od kopcichów.
    2 punkty
  20. Z cyklu wycieków i budowania napięcia:
    2 punkty
  21. Zobacz co poleciłem stronę wcześniej. W nowym rowerze używam wyłącznie tego oleju, nie robiłem najmniejszego nawet szejka a jedynie co 200km kręcąc korbą w tył przykładam szczotkę do kasety, kółek i łańcucha - wszystko odpada, łańcuch i napęd jest praktycznie czysty. Zachowanie i trwałość jak na oleju, czystość jak przy wosku. Po 1500km mocnego pedałkowania na łańcuchu M8100 nie wydłużył się on nawet o włos, miernik Pana Bronisława pokazuje 0,1%.
    2 punkty
  22. Z tego co wiem, to nie karbon, a pianka. Takie stożki to nie element nośny koła, a tylko aero.
    2 punkty
  23. Zawsze lepiej niż papuga zjadająca karbonową obręcz
    2 punkty
  24. Miało byc o rowerwch - ta psni na pewno nie pójdzie na rower ..
    2 punkty
  25. Możesz masłem posmarować, będzie nawet drożej niż markowym smarem. Smarowanie osi ma dwie funkcje - zapobiega zapiekaniu gwintów i zabezpiecza przed dostawaniem się wody do wnętrza piasty. Ogólnie nieco łatwiej i przyjemniej wkręca się posmarowaną oś. Każdy dorosły facet wie, że wszystko co długie, proste i sztywne łatwiej wchodzi nasmarowane... 😉
    2 punkty
  26. Cokolwiek MTB, co można nazwać bazą do modyfikacji, ma mieć piasty w standardzie 12x148 / 15x110 i stożkową rurę sterową. Dobrze by masa ramy nie przekraczała 1,8kg. Cała reszta ma sens być używana tak jak jest, ewentualnie z wymianą komponentów na lepsze w miarę zużycia. To oczywiście jest podejście zdroworozsądkowe, a jak wiadomo na tym forum niewiele osób kieruje się rozsądkiem bo chorują na rowerozę... 😄
    1 punkt
  27. Modyfikacje będą możliwe ale będą kosztowały pewnie koło 3000 PLN. Traktowanie tego roweru jako bazy jest pozbawione sensu. Szukaj używki albo dozbieraj.
    1 punkt
  28. Standardów tylnej osi przelotowej jest naście. Długość osi, długość gwintu, skok gwintu, łeb płaski, łeb stożkowy... Musisz dobrać taką samą jak masz.
    1 punkt
  29. Już chyba kiedyś wklejałem tu tego typu zdjęcie - bęben to aerodynamiczny kształt redukujący opory * przykładowe zdjęcie z neta
    1 punkt
  30. Nowy...na zdjęciach nie wygląda to na nowy lakier ale może tak wyszły. Niemniej jednak cuchnie to spękanym lakierem bezbarwnym- warstwa nawierzchniowa. Jeśli to lakier proszkowy ( choć po zdjęciach powiedziałbym , że ciekły...) to ewidentnie niedogrzany lub mocno przegrzany, brak prawidłowej polimeryzacji i zarazem adhezji to zaczął pękać. Problem taki, że lakier proszkowy zaczyna w takiej sytuacji pękać dopiero wskutek naprężeń albo zmian temperatur. Reklamacja raczej z automatu powinna być uznana.
    1 punkt
  31. Ludzie zaczynają wyprzedawać zapasy poczynione rok temu w czerwcu na wielkiej wyprzedaży na Amazonie gdzie wszystkie opony Maxxisa chodziły po 60-70 zł
    1 punkt
  32. 1 punkt
  33. www.olx.pl/d/oferta/nowa-rama-cr-mo-marin-brezer-radar-x-frameset-widelec-stpromocja-CID767-ID14Dbas.html Myslę, że całkiem dobra cena, jak za ramę z widelcem i jeszcze na sztywnych osiach. Trzeba tylko dopytać o cyferki
    1 punkt
  34. Reklama wyświetliła mi się na allegro. Stawiają na jakość, tak jak potrafią:
    1 punkt
  35. Bo ścieżka po drugiej stronie góry ciągle zamknięta - do odwołania wręcz
    1 punkt
  36. Bo pierwszy w tym roku wypad do lasu, a tu takie spotkanie dzień dobry 😀.
    1 punkt
  37. Ani nie Ray 2600 ani Evo 1700, wybór padł na Allty 1200u: https://magicshine.com/collections/road-front-bike-lights/products/allty-1200u-underneath-mounted-bike-light Typowa konstrukcja pod kierownicę ( co było priorytetem ) i od razu z kompletem uchwytów, co też trochę przeważyło ( nie licząc ceny ). Na moje jeżdżenie spokojnie powinna wystarczyć, a reszta wyjdzie w praniu. Jak przyjdzie i jak coś w końcu pojeżdżę to na pewno się podzielę 😉.
    1 punkt
  38. Bo wspominam październik zeszłego roku🫠 Pozdrow'er😘
    1 punkt
  39. Mam milion rowerów, w tym malowane, zatem przyjmij radę Smerfa z Papy: porzuć swe ogrowe plany, a pojedź w tym czasie zobaczyć jeden most, jeden zamek, i jedno jezioro. Kiedy wrócisz zmarźnięty, na tydzień dostaniesz kataru, ale chęć na malowanie albo nową ramę zniknie Poważnie lepiej jeździć i żyć patrząc na świat z roweru, niż ciągle rozglądać za rowerami... moje błędy za tym stoją
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...