Ranking
- uwzględniając wszystkie działy
-
Wprowadź datę
-
Cały czas
6 Sierpnia 2009 - 22 Października 2025
-
Rok
23 Października 2024 - 22 Października 2025
-
Miesiąc
23 Września 2025 - 22 Października 2025
-
Tydzień
16 Października 2025 - 22 Października 2025
-
Dzisiaj
23 Października 2025 - 22 Października 2025
-
Wprowadź datę
26.02.2025 - 26.02.2025
-
Cały czas
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 26.02.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
13 punktów
-
Bo jakoś zawsze było nie po drodze, żeby zobaczyć dokąd ta prosta9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
@Strek no niestety, to straszny szajs jest. Już lepiej kupić Trezado. Żeby nie było samego OT, kupiłem kolejną część do budowanej (póki co w głowie ) szosy. Kolejny po siodle punkt podparcia - kierownica Giant Contact SL dedykowana do 10. generacji TCRa. Nie kupiłem jej ze względu na markę, a dlatego, że jako jedna z niewielu pasowała do wymagań postawionych po bikefittingu - odpowiednia flara, drop i reach. A że przy okazji załatwiłem temat wewnętrznego prowadzenia kabli, to tylko na plus. Okazyjnie na OLX za połowę ceny, z demontażu. Zdjęcie ze strony producenta, bo nie chce mi się lecieć na warsztat. 😜 Teraz czekam na ile Pan Knedlicek wyceni wysyłkę mostka, również z demontażu i również za połowę ceny katalogowej. Swoją drogą, to będzie bardzo światowy rower: - frameset z Wielkiej Brytanii - koła i opony z Niemiec - mostek z Czech - grupa osprzętu z Holandii lub Włoch - kierownica z Opola 😜6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
@TheJW gdyby nie to, że się jeździ bez majtek, ale w kasku to bym zasugerował, że do zestawu światowej szosy powinieneś dokupić majtki z sosnowca => https://majtkizsosnowca.pl/5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
@TheJW przecież tam masz instant mleko, trzeba je wsypać do kubka i zalać wrzątkiem 🫠😉4 punkty
-
Zamontuj żeby patrzyła w kierunku jazdy. Tak jak masz teraz nabawi się choroby lokomocyjnej3 punkty
-
3 punkty
-
W końcu się zebrałem i wygrzebałem z czeluści mieszkania tego Tranz-X'a. Niestety mam tylko 30,9x125mm a Limotec jest 31,6x150mm. Jak widać pomimo tego, że Limotec jest dłuższy i ma większą średnicę to ważą porównywalnie (czyli przy tych samych rozmiarach Limotec serii Alpha L będzie lżejszy). Z innych różnic: powłoka w T-X jest gładka, anodowama, w Limotec jest szorstka w T-X wymagana jest mniejsza siła żeby ruszyć "spust" T-X ma odkręcaną nakrętkę z uszczelką kurzową, w Limo jest to integralna część korpusu (nie odkręca się)* T-X ma zgrabniejsze jarzmo siodła, funkcjonalnie to samo obydwa mają identycznie montowany cartridge (może nawet pasować z jednego do drugiego o tym samym skoku) * ma to IMHO istotne znaczenie gdyż w T-X, nie wyciągając sztycy z roweru, można odkręcić tą nakrętkę, wysunąć kawałek siodło i wyłażą ślizgi oraz widać mosiężne oliwki zapobiegające obrotowi w osi, można to wyczyścić i nasmarować świeżym smarem. W Limo żeby zrobić to samo trzeba: zdemontować sztycę z roweru; zdjąć segera zabezpieczającego dół zdemontować z trzpienia cartridge'a mechanizm spustowy użyć osobilwego ściągacza, który wypchnie od wewnątrz shaft z jarzmem z korpusu (wypycha to uszczelkę kurzową i ślizg górny po czym wyłazi cała reszta) montaż jest jeszcze śmieszniejszy gdyż trzeba trzymając pionowo korpus tłuc jarzmem o stół żeby nabiło uszczelkę kurzową i ślizg górny (analogiczna konstrukcja jest w K-S Rage-I i swego czasu nieźle się spociłem żeby to ogarnąć).3 punkty
-
3 punkty
-
@keltu - wreszcie jakiś fajny zakup. A nie ciągle te opony, łańcuchy, sztyce, zaciski i inne niepotrzebne bzdety2 punkty
-
2 punkty
-
Czasami ktoś szuka tańszej alternatywy od Garmina. Polecam obejrzeć - festiwal bubli.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Zobacz co poleciłem stronę wcześniej. W nowym rowerze używam wyłącznie tego oleju, nie robiłem najmniejszego nawet szejka a jedynie co 200km kręcąc korbą w tył przykładam szczotkę do kasety, kółek i łańcucha - wszystko odpada, łańcuch i napęd jest praktycznie czysty. Zachowanie i trwałość jak na oleju, czystość jak przy wosku. Po 1500km mocnego pedałkowania na łańcuchu M8100 nie wydłużył się on nawet o włos, miernik Pana Bronisława pokazuje 0,1%.2 punkty
-
Z tego co wiem, to nie karbon, a pianka. Takie stożki to nie element nośny koła, a tylko aero.2 punkty
-
Zawsze lepiej niż papuga zjadająca karbonową obręcz2 punkty
-
2 punkty
-
Możesz masłem posmarować, będzie nawet drożej niż markowym smarem. Smarowanie osi ma dwie funkcje - zapobiega zapiekaniu gwintów i zabezpiecza przed dostawaniem się wody do wnętrza piasty. Ogólnie nieco łatwiej i przyjemniej wkręca się posmarowaną oś. Każdy dorosły facet wie, że wszystko co długie, proste i sztywne łatwiej wchodzi nasmarowane... 😉2 punkty
-
Cokolwiek MTB, co można nazwać bazą do modyfikacji, ma mieć piasty w standardzie 12x148 / 15x110 i stożkową rurę sterową. Dobrze by masa ramy nie przekraczała 1,8kg. Cała reszta ma sens być używana tak jak jest, ewentualnie z wymianą komponentów na lepsze w miarę zużycia. To oczywiście jest podejście zdroworozsądkowe, a jak wiadomo na tym forum niewiele osób kieruje się rozsądkiem bo chorują na rowerozę... 😄1 punkt
-
Modyfikacje będą możliwe ale będą kosztowały pewnie koło 3000 PLN. Traktowanie tego roweru jako bazy jest pozbawione sensu. Szukaj używki albo dozbieraj.1 punkt
-
Standardów tylnej osi przelotowej jest naście. Długość osi, długość gwintu, skok gwintu, łeb płaski, łeb stożkowy... Musisz dobrać taką samą jak masz.1 punkt
-
Już chyba kiedyś wklejałem tu tego typu zdjęcie - bęben to aerodynamiczny kształt redukujący opory * przykładowe zdjęcie z neta1 punkt
-
Nowy...na zdjęciach nie wygląda to na nowy lakier ale może tak wyszły. Niemniej jednak cuchnie to spękanym lakierem bezbarwnym- warstwa nawierzchniowa. Jeśli to lakier proszkowy ( choć po zdjęciach powiedziałbym , że ciekły...) to ewidentnie niedogrzany lub mocno przegrzany, brak prawidłowej polimeryzacji i zarazem adhezji to zaczął pękać. Problem taki, że lakier proszkowy zaczyna w takiej sytuacji pękać dopiero wskutek naprężeń albo zmian temperatur. Reklamacja raczej z automatu powinna być uznana.1 punkt
-
Ludzie zaczynają wyprzedawać zapasy poczynione rok temu w czerwcu na wielkiej wyprzedaży na Amazonie gdzie wszystkie opony Maxxisa chodziły po 60-70 zł1 punkt
-
1 punkt
-
www.olx.pl/d/oferta/nowa-rama-cr-mo-marin-brezer-radar-x-frameset-widelec-stpromocja-CID767-ID14Dbas.html Myslę, że całkiem dobra cena, jak za ramę z widelcem i jeszcze na sztywnych osiach. Trzeba tylko dopytać o cyferki1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo ścieżka po drugiej stronie góry ciągle zamknięta - do odwołania wręcz1 punkt
-
1 punkt
-
Ani nie Ray 2600 ani Evo 1700, wybór padł na Allty 1200u: https://magicshine.com/collections/road-front-bike-lights/products/allty-1200u-underneath-mounted-bike-light Typowa konstrukcja pod kierownicę ( co było priorytetem ) i od razu z kompletem uchwytów, co też trochę przeważyło ( nie licząc ceny ). Na moje jeżdżenie spokojnie powinna wystarczyć, a reszta wyjdzie w praniu. Jak przyjdzie i jak coś w końcu pojeżdżę to na pewno się podzielę 😉.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Mam milion rowerów, w tym malowane, zatem przyjmij radę Smerfa z Papy: porzuć swe ogrowe plany, a pojedź w tym czasie zobaczyć jeden most, jeden zamek, i jedno jezioro. Kiedy wrócisz zmarźnięty, na tydzień dostaniesz kataru, ale chęć na malowanie albo nową ramę zniknie Poważnie lepiej jeździć i żyć patrząc na świat z roweru, niż ciągle rozglądać za rowerami... moje błędy za tym stoją1 punkt