Skocz do zawartości

Ranking

  1. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      22

    • Liczba zawartości

      1 209


  2. sky87

    sky87

    Użytkownik


    • Punkty

      16

    • Liczba zawartości

      474


  3. Sansei6

    Sansei6

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      4 731


  4. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      15

    • Liczba zawartości

      5 940


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 15.01.2025 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo tak fajnie było jeszcze kilka dni temu...
    12 punktów
  2. Bo warto było brnąć przez zaspy 🙂
    11 punktów
  3. Bo zimno ale na zdjęcie zatrzymać się trzeba:
    9 punktów
  4. Zimą bywa tak: ... i tak: Tak czy siak, najważniejszy jest fun z jazdy na rowerze
    5 punktów
  5. 3 punkty
  6. Przynajmniej nie musisz się martwić przegrzewaniem hamulców. 😜
    3 punkty
  7. Bo dzisiaj naprawdę pokonała mnie pogoda wyjątkowo skutecznie 😁
    3 punkty
  8. 3 punkty
  9. Bo w grupie raźniej pchać przez zaspy 🙃
    3 punkty
  10. Jak ktoś łapie kapcie raz w miesiącu to pompka elektroniczna zda egzamin. Jak raz na rok, albo raz na kilka lat to nie ma szans żeby ciągle pamiętać o jej naładowaniu. W sytuacji kryzysowej bateria na pewno będzie rozładowana.
    2 punkty
  11. Kenda faktycznie wydaje się ciekawa. Kiedyś przetestuję. Póki co upolowałem Ground Control T7 29x2,35, zdjęte z nowego roweru. Prawdziwa okazja, za dwie sztuki z przesyłką dałem 150zł. Tak to można testować 😀
    2 punkty
  12. O! Widzę, że kolega zgodnie z "Zasadami Velominati" białe butki do szosy
    2 punkty
  13. Marin ma fajne geo moim zdaniem w terenie jak będziesz potrzebował skręcić kierownicę mocniej to przynajmniej o buty nie będziesz haczył. Jestem na tak. Ja popełniłem coś takiego. Baranek, główka 68 stopni, mostek 50mm, szerokie opony [29x3]. do tego wideł sztywny mogę zamienić na amor 120mm skoku. A i jeszcze kierownica 750mm szerokości, dzięki temu jest pewny chwyt w terenie.
    2 punkty
  14. Od siebie dodam, że wszystkie ramy jakie mam [ i miałem] początku pryskałem jakimś preparatem do profili zamkniętych. Karamba przyszła do mnie już zabezpieczona więc jej nie pryskałem. W żadnej ramie operacji nie powtarzałem po co dodawać kilogramów A jeżdżę cały rok na rowerze. Ja osobiście uważam, że warto zabezpieczyć ramę przynajmniej raz na początku.
    2 punkty
  15. Baj di łej. Dla lubiących głośne piasty: https://pl.aliexpress.com/item/1005006385499039.html?spm=a2g0o.productlist.main.1.6abe76f1w1pI1L&algo_pvid=fce129b5-666a-4b7d-b0b5-e88ca6d7f343&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A 450 kliknięć, 9 zapadek. Domniemam ( w porównaniu do dwóch innych chińskich piast które mam ), że podczas jazdy budzi to nieumarłych i doprowadza duchy przodków do obłedu.
    2 punkty
  16. Bo w lesie i zimą jest ładnie.
    2 punkty
  17. Bo wczoraj leżało tutaj to białe g... 😁
    2 punkty
  18. Bo ciemno już, noc nadchodzi głucha
    2 punkty
  19. 2 punkty
  20. Bo zima "latoś" u nas tylko taka dla ozdoby😂, ...możecie zazdrościć łatwizny, ale ja lubię śnieg i trochę żal..😉
    2 punkty
  21. Bo żarty się skończyły ( wspomnienie lata ) .
    2 punkty
  22. @spidelli coś małe te zaspy u ciebie Bo momenty były, że... lekki wypych musiał być
    2 punkty
  23. Bo zachciało mi się na skróty:
    2 punkty
  24. 2 punkty
  25. Co prawda używam kickr core ale taki problem miałem jak odklejały mi się naklejki na kole zamachowym. Ciężko było wyłapać bo odklejały się dopiero jak koło się zagrzało i przy dużych prędkościach. Po usunięciu tych kilku odklejających się nawet przy dużych prędkościach jest idealnie gładko
    1 punkt
  26. @HSM Dokładnie o "producenta" z Raszyna mi chodziło (celowo nie wspominałem żeby nie być posądzony o reklamę etc) akurat mam do nich całkiem blisko z Okęcia więc siłą rzeczy się od nich odbiłem, tak jak wspominałem zależy mi na tym żeby potem nie szukać części/ serwisu nie wiadomo gdzie i za ile, a z tego co czytam/słyszę to warszawskie serwisy zajmujące się ebajkami to za podstawowy przegląd krzyczą więcej niż aso bmw. Co do winory - za te pieniądze (4000 pln) wydaje się być calkiem niezłym pomysłem aaaale chyba już nie dla użytkowników zbliżających się do 50 @chrismel Dla ludzi którzy mają do dyspozycji tylko ciasną piwnicę i niewiele czasu na "zabawy" dostępność serwisu jest bardzo ważna, szczególnie w przypadku elektryków gdzie dokręcenie śrubki nie zawsze wystarczy a ze sprzętem z niższej półki cenowej to różnie potrafi być. Piszesz: "...1000-2000 km rocznie. Tylko wtedy po co mu elektryk.." choćby po to żeby te kilka km komfortowo i bez nadmiernego spocenia się dojechać do pracy i wrócić, nie każdy musi od razu robić maraton co drugi dzień żeby korzystać z elektryka @Robi68 ja wiem że jak się samemu złoży to taniej lepiej itp itd.. ale tak jak wspomniałem - za stary już na to jestem a i nie mam garażu żeby się bawić, gdyby to był rower dla mnie (co raczej się nie wydarzy bo elektryki mnie jakoś nie pociągają) to pewnie bym się pokusił bo w razie czego na trasie jakby coś się rozpięło czy cuś to bym sobie sam poradził, ale że rowerem ma jeździć białogłowa bez jakichkolwiek zdolności technicznych to ten numer nie przejdzie, także dziękuję za poradę ale składanie odpada P.S. nooo, tani ten czujnik, już lecę kupować nooooo, łatwizna, spokojnie przed poranną kawą można ogarnąć <facepalm>
    1 punkt
  27. @Klara10 postaraj się trochę bardziej, bo za tak paździerzowy marketing Ci nie zapłacą... Zobacz, ile tego Bewo na alibabie leży... @rolo1980 zapewne masz na oku produkt Overfly z Raszyna, bo innych rowerów z silnikami Bewo goole mi nie wypluwa, Koledzy wiele napisali powyżej, ale weź pod uwagę, że idąc w jakieś niszowe rozwiązania (w dodatku mid-drive) jesteś kompletnie uzależniony od producenta tych silników/sterowników i całej okolicznej elektroniki. Jak po okresie gwarancji silnik padnie, to podejrzewam, że nawet samodzielnie będziesz miał problem, żeby cokolwiek znaleźć na tym Dalekim Wschodzie. A ile to adrenaliny w czytaniu różnych for, wpisów na całym świecie, żeby choć próbować sprawdzić, czy części będą ze sobą działały... Tu https://portal.bikeworld.pl/artykul/testy_i_nowosci/testy_rowerow/18509/test_overfly_legend_plus_e_bike_do_miasta masz recenzję ich roweru na jakimś Bewo sprzed 4 lat. Co ciekawe, tego modelu nie ma już w ogóle na ich stronie, więc nie wiadomo, czy tamto bewo dałoby się zastąpić aktualnym bewo, jakby Ci się po tych 4 latach zepsyło. Niestety elektryk (mid) mocno łączy właściciela roweru z konkretną ramą, a i wielcy tego świata (Bosch, Shimano) też miewają problemy z zapewnieniem 100% kompatybilności podzespołów w dłuższym okresie. Ta WINORA E-Flitzer z CR w tej cenie wydaje rewelacyjnym wyborem - jeśli jesteś świadom pewnych jej ograniczeń. Jak dla mnie to ładny rower i taki "dopieszczony" już na poziomie producenta (schowana bateria, eleganckie błotniki, fikuśny bagażnik- choć raczej z tych do patrzenia, a nie wożenia ciężarów). Z wad to przede wszystkim wspomaganie (jako system) skrojone bardzo pod miejskie warunki i tylko takie (niewielki silnik i bardzo! mała bateria, tak by w sumie ładować ją co i rusz - pewnie codziennie), no może jeszcze sam Mahle jako producent wspomagania nie tyle egzotyczny, ale w Polsce raczej pomijany i mniej rozpoznawalny (gdybyśmy byli w Niemczech, to w ogóle nie byłoby zagadnienie i nie jest to ten sam przypadek co jakiś chiński wynalazek pokroju Bewo). To wszystko za mniej niż 4 tys. - czyli cenę wielu aliexpresowych wynalazków... EDYTOWANE OK, widzę, że Winora się podoba, ale są problemy nie do przeskoczenia 🙂 Dla jasności - jestem pewien, że bateria się wyciąga (zobacz konstrukcję ramy - zaślepkę w okolicach suportu, ale to raczej do celów serwisowych, a nie codziennego ładowania.
    1 punkt
  28. O kurde jak ten mój ulep pieknie wyglada, a obecnie jeszcze lepiej ponieważ ma zmyslne tylne światło z alarmem i klaksonem (przepisowy dzwonek jest także) pilota bezprzedowego mocowanego w uchwycie na kierownicy i przednie światło działające na kilka sposobów 😁Mam go juz trzy lata i w tym czasie przejechałem około 10.000 km i nic się nie dzieje. Do normalnej jazdy w zupełności wystarczający. Miałem okres, że chciałem kupić nówke za kwotę nawet do 15.000zł, ale po kilku jazdach próbnych na kilku markowych, stwierdziłem, że nie ma jakiś spektakularnych różnic po trasach, którymi jeżdżę. Są to miasto, ścieżki rowerowe, lasy, szutry itp. W górach i po skałach nie jeżdzę. Nie należy wykluczać kradzieży, bo gdyby zmienił właściciela strata bedzie mniej bolesna, niż gdyby był to za wymienioną wyżej kwotę. Żadnej awarii nie boję się, gdyby nawet popłynął silnik, bym nawet nie naprawiał - koszt nowego około 700 zł.
    1 punkt
  29. @michalr75 Dowodzi jedynie tego, że ten konkrety ramiak, o którym rozmawiasz, nie miał w środku rudej, i to w tych widocznych rurkach Znaczenie ma to, jak był użytkowany przez te lata, jak przechowywany, jak zabezpieczone były rurki przez producenta (niektórzy pokrywają środek ramy jakimiś powłokami). Też miałem Kuwaharę z '88, która nie wymagała niczego poza przetarciem podsiodłówki szmatą Ale mam też NSa, który wyhodował sobie w podsiodłowej tak grubą warstwę rudej, że bez obróbki mechanicznej sztyca w odpowiednim rozmiarze nie wchodziła. Znane są przypadki Salsy, którym pękały chainstaye przez zbyt cienkie rurki, które doprawione rudą nie wytrzymywały naprężeń. Wiele ram szlachetnie orurkowanych poszło do krainy wiecznych łowów, bo okazało się że po wypiaskowaniu starego lakieru przez ścianki głównych rur przenika światło Pociąłem już też kilka stalowych ram i uwierz mi, stan głównych rurek nie odzwierciedla tego, co dzieje się w chainstayu na przykład Także może Ty, w Twojej nie potrzebujesz zabezpieczenia, ale to nie znaczy, że inni nie potrzebują. In rust we trust, peace 🕊️
    1 punkt
  30. wydaje się że 2tł xtr powinny dać radę,
    1 punkt
  31. A ratchet? Czy są ciche ratchety? Osobiście nie cierpię tego całego cykania, chętnie przeszedłbym na bębenek z ratchetem, ale ten klekot ratcheta mnie odstrasza. Jaka piasta do gravela - jak najcichsza?
    1 punkt
  32. Zależy które - nowa 410B cykała aż miło (może fabrycznie miała mało smaru), choć akurat średnio mnie to kręci (gdybym miał te głośne szosowe, to chyba nie przestawałbym kręcić korbą, bo wyją aż wstyd)
    1 punkt
  33. Raz za dużo smaru, dwa, piasty shimano ogólnie są ciche.
    1 punkt
  34. zależy ile ważysz, jak dużo to na przód 4 tł ... i tarcza 180/200, tył przetestuj, wydaje się ze wystarczy 2tł xtr,
    1 punkt
  35. To jedynie współczuć takich ustawek
    1 punkt
  36. @Joker86, tak jak kolega @KrissDeValnor wspomniał - musisz kliknąć sobie konto na squadrats.com. Kwadraty działają jako nakładka na mapy w przeglądarkach w niektórych serwisach - nie działa mobilnie . U mnie kwadraty zbieram Chrome'em w na mapach Garmin Connect, Komoot. Dół mam wielki, że nie bangla na mapy.cz . Poniżej zrzutka, jak to u mnie wygląda na Komoocie - żeby widzieć kwadraty musisz mieć zaznaczoną ich widoczność - patrz lewy, górny róg. Powiem tak - fajna sprawa. Zawsze kręcę tak, żeby z każdego wypadu przywieźć jakieś kwadraty. No i elegancko widać gdzie jeszcze się nie wbijałeś. Świetna zabawa na orientację
    1 punkt
  37. Bo nie wszyscy kochają swój rower.
    1 punkt
  38. bo nie jednemu pojazdowi rower...
    1 punkt
  39. Bo dziś pogoda nie na rower 🤡
    1 punkt
  40. Bo jak zwykle las, tylko, że biało
    1 punkt
  41. Co tu do myślenia? Sport zawodowy utrzymuje się z dotacji państwowych i reklamy. Ta druga zaś słuzy no, do sprzedawania produków. Zaś kolarstwo, nazwijmy to 'entuzjastyczne' w dużej mierze utrzymuje się z zakupów facetów którzy mają nadmiar gotówki - czyli 40+, a na szosie pewno i 50+. Retoryki specjalnie szlachetnej nie stosuję, ale intencja jest dość jasna. Skoro marketing kręci się wokół 'bycia szybszym' to widocznie grupie docelowej głównie na tym zależy.
    1 punkt
  42. Każda piasta Shimano jest cicha Miałem kiedyś Deore z serii 5xx, a potem XT 8000 i ten XT pracował jeszcze ciszej niż 2x tańsze Deore Więc dla fanów ciszy Shimano absolutnie Omijać szerokim łukiem Novatec, DT, Sunringle, Hope i inne tego typu karty telefoniczne przyklejone do tylnych widełek
    1 punkt
  43. Różnica pomiędzy dziwactwem na normalnością tkwi głównie w czestotliwości ekspozycji. Dekadę temu do głowy by Ci nie przyszło, że najmodniejszym rowerem dekady 2020-2030 będzie grubooponowy rower z barankiem.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...