Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 12.09.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
16 punktów
-
16 punktów
-
13 punktów
-
12 punktów
-
10 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Z sąsiadem (prezesem wspólnoty), w półtorej godziny przykręciliśmy wieszaki na 13 rowerów w blokowej rowerowni. Nagle w zagraconym pomieszczeniu zrobiło się jakby pusto - da się wejść. Siła SDS+.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
Tak Giant sam buduje ramy karbonowe i inne elementy plus znaczną większość trzepie dla innych...jakość ram na bardzo dobrym poziomie. Do każdego roweru sztyce są "szyte" na miarę od Defiego, przez Tcr'a, po Propela. Pressfita nie ma co się bać, szczególnie w ramach Gianta. U mnie drugi tcr na pressficie i zero problemów. Co do sztycy to nie wiem, czy ta w tcr działa, czy nie. Działanie innej sztycy giant czyli dfuse w szutrówce czuję. W tcr'ach bywa problem ze strzelającą sztycą. Wynika to z faktu, że w stosunku do starszego modelu jarzmo sztycy/zacisk zostało nieco odchudzone i przy jej określonym wysunięciu potrafi pracować, to oczywiście minimalne ruchy, których się nie czuje, ale w połączeniu z deszczem, piachem, brudem potrafi po czasie wydobywać dźwięki...więc co jakiś czas trzeba wyciągnąć i przesmarować -przynajmniej u mnie. Warto mieć to na uwadze. Co do dostępności sztyc się nie wypowiem. Dfusa idzie kupić...do Propela i Tcr to nie wiem.2 punkty
-
2 punkty
-
Bzdura. Producenci UE na to nie pozwolą skoro to środki od ich podatników płyną do Polski w ramach KPO. To mnie uświadom skoro się mylę. Łatwo postawić zarzut. DOWÓD poproszę. Teraz.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Ponieważ jestem na foto odwyku, na wypady rowerowe zamiast aparatu zabieram ze sobą kolegę fotografa. I powiem Wam, że to jest zdecydowanie wygodniejsza opcja.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
W związku z tym, że cały dzień pada, byłem w garażu i popatrzyłem na rowery. No i skręciłem mały stojak serwisowy, który kupiłem aby mieć w mieście gdzie pracuję1 punkt
-
Kierownica 730 mm, opony trochę węższe, bo 2,1 (ta z przodu to mój lekkie "upgrade", bo akurat miałem w zapasach), waga 15 kg (trochę odchudzony dętkami i oponą przednią, ale dociążony sakiewką) i bez problemu mogę tym wyskoczyć na szosę na kilkadziesiąt kilometrów, osiągając średnią 24-27 km/h (kilka pierwszych jazd tak mi wyszło). Dziś 39 km asfaltem, średnia 25,9 km/h, a tą samą trasę na fitnessie (stalowy, 11 kg, typowo szosowe przełożenia) z oponami 700x25 ostatnio zrobiłem ze średnią 29,2 km/h. Szosą z baranem może bym nieco przekroczył 30 km/h. Oczywiście są różnice, ale nie aż takie, bym nie mógł takim góralem wybrać się nawet na turystyczny wypad z sakwami, a co dopiero jakaś jazda po mieście. Tylko że mój góral ma napęd 3x8, z korbą 42/34/24 i kasetą 12-32 (tu wolałbym 11-32), gdzie najszybsze przełożenie jest nieco szybsze niż w napędach 1x z blatem 38 i 11-ką na kasecie. Tylko że obecne górale mają dużo mniejsze blaty na korbie, co zniechęca do jazdy po asfalcie i czyni je mniej uniwersalnymi. Jak widzę rower z blatem 30 z i kasetą na stary typ bębenka (czyli najmniejsza 11 z) to też mi się odechciewa jazdy takim po szosie. Oto rower za 1500 zł, na "SIS-ie" i korbie na kwadrat, z szerokim "wiosłem" sporo powyżej siodełka (to się pewnie niedługo zmieni, bo węższą kierownicę i dłuższy mostek już mam):1 punkt
-
Rockrider to MTB, a kolega szuka crossa - ale link dałeś dobry Posiadacze tego roweru bardzo chwalą go za wygodę użytkowania. Musisz się sam przymierzyć - Marin ma sporo dealerów. Porównanie przedniego amortyzatora do wspomagania kierownicy jest mocno nietrafione. Wspomaganie kierownicy jest ZAWSZE przydatne. Amortyzator dla kogoś, kto np. jeździ do pracy po DDR-ach jest zbędnym balastem.1 punkt
-
1 punkt
-
Lecieć pancerzem jednym odcinkiem. Tylko kup dobry, "nieściśliwy" pancerz1 punkt
-
Panowie wyluzujcie bo to się śmieszne robi . Osoba zakładająca temat straciła zainteresowanie , a nawet gdyby nie to nie zrozumie o czym piszecie . Przypomina mi to sytuację na jednym z portali foto gdzie ludzie potrafią do upadłego toczyć boje czy lepszy( najlepszy ) jest aparat firmy C czy N , a może S .1 punkt
-
Szerokość kaset mtb 8-12 pod hg jest taka sama i pasują na ten sam bębenek .1 punkt
-
Nie jestem, i nigdy nie będę hardkorem, ale jak mam trochę za wysokie ciśnienie w oponach, to czasami i na MTB mnie wytelepie, więc gravela sobie kompletnie nie wyobrażam - jak dla mnie, to nadaje się on na DDR i równiejsze szutry, a jak ktoś lubi nim po dziurach, to jego problem, i nie zamierzam się łączyć w bólu1 punkt
-
To jest ta wersja z a-c 475 mm? Możesz zdradzić gdzie kupowałeś i ile kosztował? Ile waży z niedociętą rurą? Jak dotniesz to też możesz zważyć? Pytałeś mnie, co zamierzam założyć do Madani Cabrero i wciąż się waham między widelcem sztywnym (alu lub nawet stal) a sprawnym amortyzatorem. Z dostępnych na polskim rynku sztywnych widelców jest właśnie Force (rura prosta, najdłuższe a-c), Accent alu (a-c 450 mm, taper) i może jeszcze gdzieś zalega Accent stal hi-ten (a-c też 450 mm, kiedyś kosztował około 100 zł, ale ostatnio nigdzie już nie widzę). A ja ostatnio kupiłem do nowego nabytku licznik bezprzewodowy w Mrówce (taki pod marką Bike Ok, za 39,99 zł), no i niestety nie działał poprawnie. Prędkość chwilowa skakała w dość przypadkowy sposób, czasem nawet pokazywał 0 km/h. Po przejściu w tryb uśpienia nie wybudzał się po rozpoczęciu jazdy (co zdawała się obiecywać instrukcja), tylko dopiero po naciśnięciu przycisku. Sprawdzałem na nowych bateriach i też to samo. Na szczęście Mrówka przyjęła zwrot i oddali pieniądze, bo nie chciałem się bawić w sprawdzanie kolejnych sztuk. Kupiłem przewodowy Atech F13 za podobną cenę w lokalnym rowerowym i ten działa bez problemów. No i z 15 g lżejszy (ach, te gramy). Sama jakość plastiku w tym z Mrówki nienajgorsza, nawet magnes dobrze się trzymał na szprysze, ale co z tego, jak nie działał poprawnie. Ktoś miał z nim do czynienia? Czy te tanie bezprzewodowe wszystkie tak mają?1 punkt
-
Mam takiego podobnego w Peak'u i dzielnie służy ósmy rok.1 punkt
-
Ja mam w gravelach teflonowe, a w mtb szlifowane. Nie widze jakiejs wiekiej roznicy w pracy. Jedna teflonowa mi sie urwala (tuz przy klamce)1 punkt
-
miałem kiedyś linki fabrycznie dostarczane z manetkami srama x9, były całe czarne te linki, wyglądało to na jakąś powłokę położoną na linkach, pancerze kupowałem jakieś zwykłem w rowerowym chyba to były accenta i taki zestaw bez ruszania bezproblemowo działał 6-7lat a może i dłużej bo rower sprzedałem ale byłem zdziwiony że to tyle lat chodziło bezproblemowo.1 punkt
-
Nie, nie ma takiej konieczności. Wskazana jest linka nierdzewna szlifowana żeby przedłużyć żywotność powłoki teflonowej pancerzu (jeśli komuś na tym bardzo zależy).1 punkt
-
Tu masz recenzję nowego Sighta: https://www.pinkbike.com/news/review-2024-norco-sight-for-all-the-mountains.html Jaki masz budżet?1 punkt
-
Zrobiłem na stalowym gravelu prawie 3 tys km - magicznych właściwości stali nie zauważyłem. Zapomnij, że jakikolwiek stalowy rower w tej cenie będzie zapewniał komfort.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
W sumie można by skonstatować po wielu podobnych zagadnieniach, że bez elektryka to mało się jeździ, nie tam gdzie trzeba i tym podobne a w ogóle to się nie chce. Kupuj i nie zadawaj zbędnych pytań.1 punkt
-
Wiedziałem że mocowany na gumke recepturkę, modzony Convoy z Ali, musi się pojawić 🤣 Convoy jest jak Lenin. Wiecznie żywy. A ja myślałem że troczenie "cywilnej" latarki do kierownicy to pieśń przeszłości 😁 Wybierz cos z Knog'a. Więcej niż przyzwoite / wystarczające.1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00