Skocz do zawartości

Ranking

  1. zekker

    zekker

    Użytkownik


    • Punkty

      23

    • Liczba zawartości

      8 018


  2. dfq

    dfq

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      1 037


  3. marvelo

    marvelo

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      3 397


  4. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      17

    • Liczba zawartości

      900


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 12.09.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Bo idzie przejechać: Srebrna Góra, trasa D.
    16 punktów
  2. Bo rower, wehikuł idealny przy zwiedzaniu.
    13 punktów
  3. 12 punktów
  4. Miło popatrzeć na Wasze wyczyny ja to bardziej wokół komina max 30-40 km od domu ale co nieco też można zobaczyć.
    7 punktów
  5. widelec sztywny, całkiem ładniutki i lśniący aż żal montować😄
    4 punkty
  6. Bo żegnaj lato na rok, stoi jesień za mgłą...więc trzeba korzystać z każdego, słonecznego dnia.
    4 punkty
  7. Bo Park Botaniczny (Palanga - Litwa)
    4 punkty
  8. Z sąsiadem (prezesem wspólnoty), w półtorej godziny przykręciliśmy wieszaki na 13 rowerów w blokowej rowerowni. Nagle w zagraconym pomieszczeniu zrobiło się jakby pusto - da się wejść. Siła SDS+.
    3 punkty
  9. Szatan złamał hak, winne były kółeczka które po około 4k km zblokowały łańcuch🫠 Poszedłem po rozum i kupiłem prawilne od producenta na literę S 😉🙃 Pozdrow'er😘
    3 punkty
  10. Czemu wy jeszcze temu matołowi odpisujecie w ogóle? Zgłaszać takich od razu i siema. Zarejestrował się jak miał jedenaście lat, teraz wrócił w wieku szesnastu i kozaczy...🫠 Idź sobie @nolimts na forum szajsbajka, to odpowiednia grupa docelowa dla podobnych tobie. Albo zadaj pytanie na tiktoku.
    3 punkty
  11. Bo więcej łat niż asfaltu: Zjazd od DW389 Poniatów -> Poręba
    3 punkty
  12. Bo sklep/bar w górach: Jedno z zaskoczeń Gór Orlickich, nie dość że asfaltowe drogi po w zasadzie szczytach, to jeszcze takie sklepo-bary na przełęczach. Tego dnia akurat pozamykane.
    3 punkty
  13. Tak Giant sam buduje ramy karbonowe i inne elementy plus znaczną większość trzepie dla innych...jakość ram na bardzo dobrym poziomie. Do każdego roweru sztyce są "szyte" na miarę od Defiego, przez Tcr'a, po Propela. Pressfita nie ma co się bać, szczególnie w ramach Gianta. U mnie drugi tcr na pressficie i zero problemów. Co do sztycy to nie wiem, czy ta w tcr działa, czy nie. Działanie innej sztycy giant czyli dfuse w szutrówce czuję. W tcr'ach bywa problem ze strzelającą sztycą. Wynika to z faktu, że w stosunku do starszego modelu jarzmo sztycy/zacisk zostało nieco odchudzone i przy jej określonym wysunięciu potrafi pracować, to oczywiście minimalne ruchy, których się nie czuje, ale w połączeniu z deszczem, piachem, brudem potrafi po czasie wydobywać dźwięki...więc co jakiś czas trzeba wyciągnąć i przesmarować -przynajmniej u mnie. Warto mieć to na uwadze. Co do dostępności sztyc się nie wypowiem. Dfusa idzie kupić...do Propela i Tcr to nie wiem.
    2 punkty
  14. Takiego używam w busie. Jest lekki a poza busem służy w garażu.
    2 punkty
  15. Bzdura. Producenci UE na to nie pozwolą skoro to środki od ich podatników płyną do Polski w ramach KPO. To mnie uświadom skoro się mylę. Łatwo postawić zarzut. DOWÓD poproszę. Teraz.
    2 punkty
  16. Rama 29er, rozmiar 19'', oczywiście z Aliexpress. Czas oczekiwania 27 dni. Na żywo wykonanie całkiem w porządku.
    2 punkty
  17. To ja też wrzucę coś, czego sam nie robiłem
    2 punkty
  18. Ponieważ jestem na foto odwyku, na wypady rowerowe zamiast aparatu zabieram ze sobą kolegę fotografa. I powiem Wam, że to jest zdecydowanie wygodniejsza opcja.
    2 punkty
  19. 2 punkty
  20. Bo szuter klasy premium, można jechać i jechać.
    2 punkty
  21. W związku z tym, że cały dzień pada, byłem w garażu i popatrzyłem na rowery. No i skręciłem mały stojak serwisowy, który kupiłem aby mieć w mieście gdzie pracuję
    1 punkt
  22. Kierownica 730 mm, opony trochę węższe, bo 2,1 (ta z przodu to mój lekkie "upgrade", bo akurat miałem w zapasach), waga 15 kg (trochę odchudzony dętkami i oponą przednią, ale dociążony sakiewką) i bez problemu mogę tym wyskoczyć na szosę na kilkadziesiąt kilometrów, osiągając średnią 24-27 km/h (kilka pierwszych jazd tak mi wyszło). Dziś 39 km asfaltem, średnia 25,9 km/h, a tą samą trasę na fitnessie (stalowy, 11 kg, typowo szosowe przełożenia) z oponami 700x25 ostatnio zrobiłem ze średnią 29,2 km/h. Szosą z baranem może bym nieco przekroczył 30 km/h. Oczywiście są różnice, ale nie aż takie, bym nie mógł takim góralem wybrać się nawet na turystyczny wypad z sakwami, a co dopiero jakaś jazda po mieście. Tylko że mój góral ma napęd 3x8, z korbą 42/34/24 i kasetą 12-32 (tu wolałbym 11-32), gdzie najszybsze przełożenie jest nieco szybsze niż w napędach 1x z blatem 38 i 11-ką na kasecie. Tylko że obecne górale mają dużo mniejsze blaty na korbie, co zniechęca do jazdy po asfalcie i czyni je mniej uniwersalnymi. Jak widzę rower z blatem 30 z i kasetą na stary typ bębenka (czyli najmniejsza 11 z) to też mi się odechciewa jazdy takim po szosie. Oto rower za 1500 zł, na "SIS-ie" i korbie na kwadrat, z szerokim "wiosłem" sporo powyżej siodełka (to się pewnie niedługo zmieni, bo węższą kierownicę i dłuższy mostek już mam):
    1 punkt
  23. Rockrider to MTB, a kolega szuka crossa - ale link dałeś dobry Posiadacze tego roweru bardzo chwalą go za wygodę użytkowania. Musisz się sam przymierzyć - Marin ma sporo dealerów. Porównanie przedniego amortyzatora do wspomagania kierownicy jest mocno nietrafione. Wspomaganie kierownicy jest ZAWSZE przydatne. Amortyzator dla kogoś, kto np. jeździ do pracy po DDR-ach jest zbędnym balastem.
    1 punkt
  24. W rowerach z zewnętrznym prowadzeniem pancerzy zakładałem zawsze końcówki z wąsem a na odsłonięte odcinki zakładałem cienkie rurki termokurczliwe. Znakomicie mi się to sprawdzało. O takie, z uszczelenieniem:
    1 punkt
  25. Lecieć pancerzem jednym odcinkiem. Tylko kup dobry, "nieściśliwy" pancerz
    1 punkt
  26. Panowie wyluzujcie bo to się śmieszne robi . Osoba zakładająca temat straciła zainteresowanie , a nawet gdyby nie to nie zrozumie o czym piszecie . Przypomina mi to sytuację na jednym z portali foto gdzie ludzie potrafią do upadłego toczyć boje czy lepszy( najlepszy ) jest aparat firmy C czy N , a może S .
    1 punkt
  27. Szerokość kaset mtb 8-12 pod hg jest taka sama i pasują na ten sam bębenek .
    1 punkt
  28. Nie jestem, i nigdy nie będę hardkorem, ale jak mam trochę za wysokie ciśnienie w oponach, to czasami i na MTB mnie wytelepie, więc gravela sobie kompletnie nie wyobrażam - jak dla mnie, to nadaje się on na DDR i równiejsze szutry, a jak ktoś lubi nim po dziurach, to jego problem, i nie zamierzam się łączyć w bólu
    1 punkt
  29. To jest ta wersja z a-c 475 mm? Możesz zdradzić gdzie kupowałeś i ile kosztował? Ile waży z niedociętą rurą? Jak dotniesz to też możesz zważyć? Pytałeś mnie, co zamierzam założyć do Madani Cabrero i wciąż się waham między widelcem sztywnym (alu lub nawet stal) a sprawnym amortyzatorem. Z dostępnych na polskim rynku sztywnych widelców jest właśnie Force (rura prosta, najdłuższe a-c), Accent alu (a-c 450 mm, taper) i może jeszcze gdzieś zalega Accent stal hi-ten (a-c też 450 mm, kiedyś kosztował około 100 zł, ale ostatnio nigdzie już nie widzę). A ja ostatnio kupiłem do nowego nabytku licznik bezprzewodowy w Mrówce (taki pod marką Bike Ok, za 39,99 zł), no i niestety nie działał poprawnie. Prędkość chwilowa skakała w dość przypadkowy sposób, czasem nawet pokazywał 0 km/h. Po przejściu w tryb uśpienia nie wybudzał się po rozpoczęciu jazdy (co zdawała się obiecywać instrukcja), tylko dopiero po naciśnięciu przycisku. Sprawdzałem na nowych bateriach i też to samo. Na szczęście Mrówka przyjęła zwrot i oddali pieniądze, bo nie chciałem się bawić w sprawdzanie kolejnych sztuk. Kupiłem przewodowy Atech F13 za podobną cenę w lokalnym rowerowym i ten działa bez problemów. No i z 15 g lżejszy (ach, te gramy). Sama jakość plastiku w tym z Mrówki nienajgorsza, nawet magnes dobrze się trzymał na szprysze, ale co z tego, jak nie działał poprawnie. Ktoś miał z nim do czynienia? Czy te tanie bezprzewodowe wszystkie tak mają?
    1 punkt
  30. Mam takiego podobnego w Peak'u i dzielnie służy ósmy rok.
    1 punkt
  31. Ja mam w gravelach teflonowe, a w mtb szlifowane. Nie widze jakiejs wiekiej roznicy w pracy. Jedna teflonowa mi sie urwala (tuz przy klamce)
    1 punkt
  32. miałem kiedyś linki fabrycznie dostarczane z manetkami srama x9, były całe czarne te linki, wyglądało to na jakąś powłokę położoną na linkach, pancerze kupowałem jakieś zwykłem w rowerowym chyba to były accenta i taki zestaw bez ruszania bezproblemowo działał 6-7lat a może i dłużej bo rower sprzedałem ale byłem zdziwiony że to tyle lat chodziło bezproblemowo.
    1 punkt
  33. Nie, nie ma takiej konieczności. Wskazana jest linka nierdzewna szlifowana żeby przedłużyć żywotność powłoki teflonowej pancerzu (jeśli komuś na tym bardzo zależy).
    1 punkt
  34. Tu masz recenzję nowego Sighta: https://www.pinkbike.com/news/review-2024-norco-sight-for-all-the-mountains.html Jaki masz budżet?
    1 punkt
  35. Zrobiłem na stalowym gravelu prawie 3 tys km - magicznych właściwości stali nie zauważyłem. Zapomnij, że jakikolwiek stalowy rower w tej cenie będzie zapewniał komfort.
    1 punkt
  36. 1 punkt
  37. Bo zanim wyjąłem telefon, to zdążyły się poderwać...
    1 punkt
  38. Mostek tak długi że końca nie widać.
    1 punkt
  39. W sumie można by skonstatować po wielu podobnych zagadnieniach, że bez elektryka to mało się jeździ, nie tam gdzie trzeba i tym podobne a w ogóle to się nie chce. Kupuj i nie zadawaj zbędnych pytań.
    1 punkt
  40. Wiedziałem że mocowany na gumke recepturkę, modzony Convoy z Ali, musi się pojawić 🤣 Convoy jest jak Lenin. Wiecznie żywy. A ja myślałem że troczenie "cywilnej" latarki do kierownicy to pieśń przeszłości 😁 Wybierz cos z Knog'a. Więcej niż przyzwoite / wystarczające.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...