Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 15.06.2024 w Odpowiedzi
-
11 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Miała być zwyczajna weekendowa przejażdżka a tymczasem się wzięła się dętka się przedziurawiła. Drutem wielkości niezłego gwoździa na wylot. Jak? Nie mam pojęcia 😬 (Przynajmniej wreszcie do czegoś się przydał ten zestaw naprawczy razem z drugą dętką, który uparcie ze sobą targam w tym cokolwiek pokracznym etui, wyglądającym jak bateria do elektryka. To teraz następna wymiana po 2030 roku, jeśli częstotliwość awarii się nie zmieni 😜 )2 punkty
-
Jeśli w starym kole były za mocno naciągnięte, to już im nic nie pomoże.2 punkty
-
"Te badanie nie potwierdza ani nie zaprzecza rzeczom których nie dotyczy". Szok, niedowierzanie. Kiedy nie masz argumentu, atakuj metodologię. W sumie - to kiedy homo-sapiensy odczuwają, że ich dogmatyzm jest kontestowany uciekają w scholastykę. To w sumie urocze.2 punkty
-
@Greg1 A to dlaczego? Jak zużycie jest minimalne i nowy łańcuch będzie działał jak należy, to jego regularne rotowanie z drugim, znacząco wydłuży życie napędu. Należy tylko pamiętać żeby robić to dosyć często, np. co 300-400km. Można też dokupić trzeci i mieć ten pośredni na wypadek zbyt długiej zwłoki z wymianą. Jeździć na jednym do końca, to tylko gdyby nowy już nie przypasował... I to też bardziej z konieczności niż z wyboru. @xplosion Poczytaj o trwałości poszczególnych modeli różnych producentów. Jakość ma tutaj duże znaczenie. Są łańcuchy lepsze i gorsze. Te najtańsze są znane z tego, że moment się wyciągają, znacznie przyspieszając zużycie całego napędu. Ocena zdjęcia zębatek przez kogoś kto się zna, to tylko orientacyjna diagnoza, która może być trafna lub nie... Dopiero jak się założy taki łańcuch i zacznie jeździć, to się okazuje jak jest faktycznie. Cały trick polega na tym, żeby nie przegapić momentu, po którym już jest na takie wymiany za późno. Kup po prostu nowy, bo i tak inaczej się nie dowiesz na 100% jak jest... A gdyby się okazało, że jest już za późno, to załóż ponownie stary, a nowy odłóż na przyszłość, kiedy do wymiany będzie też cała reszta napędu.2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
1 punkt
-
Gdyby ktoś był zainteresowany, to mam do sprzedania. Zmieniłem na ramę zrobioną przez Karambę. Przy okazji zdejmowania ze starej ramy osprzętu odkryłem małe pęknięcie, ale już naprawione: https://www.olx.pl/d/oferta/rama-stalowa-cr-mo-on-one-29-rozmiar-21-cali-CID767-ID10C8Pd.html?bs=olx_pro_listing1 punkt
-
Tarcza Tektro, którą masz, jest dwustronnie szlifowana, podczas gdy wspomniana rt66 jest szlifowana jednostronnie. Zmieniłbym tylko klocki, np. Na EBC gold.1 punkt
-
Nie widzę sensu na wymianę tarczy. Kombinował bym z klockami. Osobiście od wielu już lat korzystam tylko z EBC lub Baradine.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
@spidelli Tak, 4 osobno przyszyte paski tak że można go sobie wycentrować nawet na węższym bagażniku. System zamykania na jeden pasek nie rzucił mnie na kolana, materiał lubi się rozwijać pod nim nawet jak jest mocno ściągnięty, no ale dzięki temu calość jest niższa. Rozważałem doszycie do jednej krawędzi troka z klamrą i zrobienie z tego zamknięcia w stylu Crosso, ale mam wrażenie że problem zanika z czasem, gdry materiał się wyrabia i traci sztywność.1 punkt
-
@spidelli wygląda lepiej niż te co wymieniłem, ale mam wrażenie żę byłaby za wysoka i zahaczałbym nogą przy wsiadaniu/zsiadaniu. No i nie jestem fanem tych wszystkich systemów click-in. Ostatecznie kupiłem Old Man Mountain Juniper Trunk, za którego zapłaciłem oczy z głowy w jakimś niemieckim sklepie.1 punkt
-
XT 3x10 można przełączać 2/3. W niższych modelach nie pamiętam. W każdym razie większego znaczenia to nie ma. Dobrze wyregulowana przerzutka ograniczy manetkę. Jeśli praktycznie zrobisz z tego napęd mtb to będzie działać - tak dobrze jak XT. BTW: przerzutka XT 10rz bez sprzęgła to M781. IMHO mniej ingerencji i taniej gdybyś tymczasowo zmienił przód np. na GRX 46/30. Po odbudowaniu kondycji wróciłbyś do obecnego a korbę GRX opchnął.1 punkt
-
"co Marvelo wykłada, że ciągnięcie czy obrót , albo sama jazda w zaczepach to "samo zło"..." A gdzież to Marvelo coś takiego napisał?1 punkt
-
Szprychy w chińczykach są badziewne. Nawet jest "do elektryka". Zaplotłem obręcz i silnik na niededykowanych do tego zestawu szprychach. Silnik 1000w. Obręcz i silnik pod szprychy 2.6 mm. Zaplotłem na sapimach leader 2 mm. Zrobiłem na tym 12 tysięcy km bez pęknięcia szprych i bez utraty centryczności. Zmień szprychy.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo zjazd do wnętrza wulkanu - Wilcza Góra (Pogórze Kaczawskie). Szczegóły i wizualizacja miejscówki (360st) w linku poniżej: https://www.facebook.com/photo/?fbid=6555150632799621 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00