Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 05.06.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
12 punktów
-
8 punktów
-
8 punktów
-
Kupiłem kask Lazer Tonic KinetiCore. Idealnie dopasowany do mojej głowy i lekki, serio zapominam, że mam go na głowie. Po przesiadce z Uvexa Ivo CC jest kolosalna różnica na plus, zwlaszcza na szosie. Co ciekawe mierzyłem też m.in. Lazer Strada KinetiCore, który był moim pierwszym wyborem jeżeli chodzi o wygląd, ale był strasznie niewygodny. Jeden producent i dwie skrajności jeżeli chodzi o wygodę dla mojej glowy. Drugi zakup nie do końca rowerowy, ale u mnie z myślą o jeździe na rowerze to okulary korekcyjne, ale fotochromowe. Polecam wszystkim okularnikom, w słonecznie dni potężnie zwiększają komfort jazdy. Pozdrawiam rowerową brać 😉💪7 punktów
-
7 punktów
-
Tak zbiorczo gdzieś od stycznia Dętki TPU Ridenow do szosy na szerokość opon 28, całkiem przyjemne w jeździe ale za mało km zrobiłem żeby jakoś bardziej się wypowiadać Pedłaki (z) mocy/ą Chwytak do opon, praska coby wygodnie naprawiać piasty novatec żonie w rowerze do pracy, wentylki do tubelessa co mi polecili na forum, koła CSC 35 i 45 TL sobie i żonie, inne graty do tubeless Tani Stans czyli Pirelli Cinturato Gravel RC 45 i Specialized S Works Pathfinder Pro 2Bliss 42 uszczelniły się na kołach CSC bez mleka więc duże "W", oba zestawy zrobiły już po ~1500km po uach, kamieniach i lesie bez problemu, o mleku nic nie powiem bo nie ma żadnych śladów działania więc chyba jeszcze nic nie przebiliśmy7 punktów
-
7 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
6 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
OEMowa RD-M5100 z allegrosza (obecna po urazie już się ogarnęła, nowa będzie czekać na swoją kolej), i dwa jajka 32T z aliekspesu (zebrał się już zestaw 32T/34T/36T - mogę żonglować w ramach bieżących potrzeb)3 punkty
-
A ja pojechałem z żoną i córką na wycieczkę. Na rowerach białkowych. Bielsko, Szyndzielnia wyciągiem, dalej Klimczok, Beskid, Biały Krzyż, trawers Malinowa, Małe Skrzyczne, zjazd Hip-Hopą, Szczyrk i powrót opłotkami do Bielska. Straszna wyrypa, kamiory, wypychy, a moja żona i córka nadal uśmiechnięte, mimo, że kwaterę mamy pod Łysą Górą i dojazd jest mocnym akcentem na koniec. 50 km i 1300m w nogach. Na szlaku spotkaliśmy 1! rower zwykły i całe gromady elektrycznych.3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
@Enadxx Disclaimer: Dla pełnej jasnośći - Nie naganiam, nie pracuję dla Amazona ani Maxxisa. Sam z Maxxisem mam średnie doświadczenia - drutowe Ikony OEM z Meridy rozczarowywują masą i oporami toczenia na dojazdach asfaltowych. Ale w tej cenie poeksperymentować można. Po prostu jestem z Krakowa i denerwuje mnie kupowanie drożej jak można taniej2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Bo Piekielny Szlak. Była taka piosenka Dog Eat Dog - Expect the Unexpected. Ten tytuł dobrze go opisuje. Senne wioski na końcu świata, szutry premium, gravelduro, momenty WTF, piaski, błota, bagna, rzeki, jeziora, single, plaże, nadmorskie klimaty. A przejechałem tylko niecałą połowę. To jest szlak pieszy więc nikt nie obiecuje, że odcinki specjalne będą przejezdne2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Z drugiej strony aż tyle opon na raz nie jest mi potrzebne, więc może to i lepiej że przyjdą za pół roku:D1 punkt
-
@Enadxx Tak zamówiłem komplet rekon race na oba koła. Cena wygrała. Za race kingi płaciłem ok 250 zł za sztukę. Tutaj komplet 2x 66 zł. W jakim terenie jezdzisz? Dla mnie trakcja w terenie race king/race sport była wystarczająca , a opory na dojzdach do lasu bardzo niskie. Tak więc chciałem coś z mało agresywnym bieżnikiem. Kiedyś miałem w rowerze jako fabryczny set rekon (nie rekon race) 29x2.4 cala (najtańszy drutowany wariant). Opony miały ogromne opory toczenia i po jednej krótkiej wycieczce wyleciały. Przed race king miałem ikon-y, w terenie było ok, ale na dojeździe do lasu race king są zauważalnie szybsze. Mam nadzieję, że rekon race będą miały na dojazdach niższe opory niż ikony. Na opory jak race king pewnie nie ma co liczyc, bo to jedna z najszybszych opon na rynku.1 punkt
-
Nie wywalasz skąd taki pomysł?, zajeżdżasz kasetę rotując z trzema albo dwoma łańcuchami aż zęby dwóch trzech trybów zamienią się w szpilki. Od chyba 2003 do 2023 żyła w jednym kole u mnie kaseta hg50 13-24 z przebiegiem nieznanym, ale kolosalnym... najczęściej z łańcuchem pc 870 ...1 punkt
-
Zasada jest taka, że rura sterowa w mostku powinna kończyć się co najmniej 2mm powyżej górnej śruby mocującej.1 punkt
-
@Enadxx Prawdopodobnie błąd cenowy Amazonu ale to już trwa kilka dni... jest więcej takich ofert na maxxisa - tutaj dyskusja:1 punkt
-
Ja ostatnio zakupiłem uniora. Bardzo podobne w budowie do pedrosów. Moje Pedros'y ostatnio poddały się na moich kołach tak samo jak wcześniej łyżki continentala i jakieś tam jeszcze [nienawidzę tych obręczy].1 punkt
-
Ktoś to złożył więc rozłożyć też się da, jakim sposobem nie wiem. Jest to natomiast pozbawione jakiegokolwiek sensu, również w zakresie wymiany osłon z gumy.1 punkt
-
Wziąłem 2 szt. 23.30 opłacone blikiem, rano patrze już wysłane 😮1 punkt
-
Z moich odczuć bardzo trwały jest wymieniony już wcześniej Mezcal w wersji Graphene. Po 1000 km nie zauważyłem zużycia opony. Obecnie mam Wolfpack Speed i pod kątem oporów nie ma odczuwalnej różnicy, natomiast co do trwałości na ten moment jeszcze nie mam zbyt wiele do powiedzenia.1 punkt
-
Zamówiłem pedały MZYRH MZ926 RED https://pl.aliexpress.com/item/1005006000647307.html?spm=a2g0n.productlist.0.0.7a88ca4cwjdFLi&browser_id=203c876a5c3b47ddbe7daf65dc78769c&aff_trace_key=8aa2f2ba23f941c58f2c8cafbd0984e1-1717497208628-04566-UneMJZVf&aff_platform=msite&m_page_id=oylihvbkqwcavmgl18fe2d00c7c17fd9542422b5dd&gclid=&pdp_npi=4%40dis!PLN!62.40!59.43!!!15.53!14.79!%40211b441e17174972365855378ecc4d!12000035250163167!sea!PL!2201044015!&algo_pvid=b196c781-9968-40da-afbd-cb9d2809390a1 punkt
-
Za 8 k jest np. : https://www.centrumrowerowe.pl/rower-mtb-sensa-fiori-evo-elite-ltd-pd36382/ (sklep obok mojej roboty, a jeszcze nie byłem)1 punkt
-
nie wyobrażam sobie tyle zapłacić za kross'a specyfikacja trek'a vs cena = do widzenia najlepiej wychodzi ten podlinkowany canyon, ale sprawdź sobie oferty w DE (niektóre sklepy wysyłają do PL) cube c:62 race1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Mi dobre błotniki wręcz pomagają, na zjazdach dzięki błotnikowi z przodu aż tyle syfu na leci na twarz i okulary, dzięki czemu lepiej widać, a dzięki tylniemu po zjeździe można spokojnie posadzić tyłek, a nie zdrapywać błoto z siodełka. Nie wspominając o czystszym tyłku czy plecaku. Natomiast dopóki nie kupiłem Mudrockerów, też uważałem że błotniki przeszkadzają i nic nie dają. Takie małe za kilkanaście złotych pod siodełko na zjazdach pękały od uderzeń w oponę, a z przodu nic nie chroniły. Takie mocowane na sztyce dwa komplety zgubiłem na Rychlebach, poza tym ciągle się przesuwały i nic to nie dawało.1 punkt
-
1 punkt
-
1. Rozmiar M przy 175cm wzrostu i 82cm przekroku - ledwo się wpasowałem, nie ma mowy o L`ce. 2. Markhor przy 82kg masy wymagał 135 psi dla sensownego SAG`u. Przelatuje przez pierwszą połowę skoku, co jest szczególnie irytujące przy dohamowaniach. Muszę sprawdzić poziom oleju w tłumiku lub wymienić go na bardziej lekki lub wsadzić tłumik ABS+ z R7. 3. Koła to produkt własny Rockrider. Tylne prosto z kartonu wymagało centrowania. Koło tył waży 1250g, koło przód 1040g. Piasty wyglądają w porządku przy pierwszym kontakcie. Uszczelniły się bez dętek bez problemu pompką podłogową. 4. Hamulce tektro po jednym dniu poświęconym na docieranie hamują na tyle sprawnie, że nie myślę o wymianie.1 punkt
-
Cześć, Trafiłem na to forum szukając relacji o wożeniu roweru pociągami i nie rozczarowałem się - sporo ciekawych i pouczających postów. Sam od niedawna poro jeżdżę z rowerem pociągami, ale... trochę inaczej. Postanowiłem jakiś czas temu wrócić do regularnego "rowerowania" po prawie 30 latach i ze względu na (nieistniejącą) kondycję, oraz rodzaj pracy, miejsce zamieszkania i zafascynowanie pociągami wybrałem e-składaka. Może to wzbudzać czasami uśmiechy politowania prawdziwych rowerowych turystów (może się mylę, nie bijcie), ale mi się znakomicie sprawdza. Raz/dwa razy w miesiącu jadę z rowerem do pracy (300km) - PR, IC, KM. Regularnie do najbliższego miasta dosiadam Polregio, zazwyczaj Elfy, czasem EDyta. Sprawdziłem też ostatnio długą trasę IC,TLK,PR do Muszyny, gdzie mój Lovelec Izar bez problemu pomykał EuroVelo11. Poza KM (gdzie każdy może zabrać 1 niezłożony rower), zawsze Izara składam i nakładam cienki poliestrowy pokrowiec. Nigdy nie miałem najmniejszego problemu z zabraniem roweru i nigdy nie płaciłem dodatkowo - jedzie jako bagaż. Jest to (składak w pokrowcu) też jedyna możliwość aby w IC pojechać z rowerem 1 klasą. Dodam tylko, że dzięki apce IC wybieram pociągi raczej z wagonami bezprzedziałowymi, ale ponieważ dla IC jeździ dużo Flirtów i Dartów nie jest to problem. Jeżeli ktoś zastanawia się jak bezproblemowo połączyć jeżdżenie pociągiem i zabieranie roweru polecam przymierzyć się do dobrego składaka z kołami 20cali. Może akurat będzie to strzał w 10tkę, tak jak w moim przypadku.1 punkt
-
SN83 - zabytek z początku lat 80, rodem z Holandii. U nas w posiadaniu SKPL i jeżdżący między innymi na trasie Tczew - Chojnice - Szczecinek dla PolRegio. Wsadzając przednie koło, baranek wyrżnął w ścianę O dziwo w miarę stabilne, ale przy ostrym hamowaniu nie wiem czy by nie wyleciał (tutaj akurat tył pociągu, więc byłoby ok). W drugim miejscu koło mi się już nie zmieściło, może bez błotnika na wcisk. Miejsc malutko, bo 2x2 i z dużą niepewnością czy drugi by wszedł.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00