kregiel Napisano 16 godzin temu Napisano 16 godzin temu Cześć, Staram się w miarę możliwości walczyć z jazdą na chomiku i co rusz kombinuję, by więcej jeździć na zewnątrz. Obecnie zastanawiam się nad zakupem dobrej lampki na przód, która umożliwi realizowania treningu szosowego po zmroku. Posiadam Garmin Varia UT800, ale jest ona zdecydowania za słaba do szybszej jazdy. Wpadła mi w oko Lezyne 1200 na promocji za 275 zł, ale z tego co czytam, to nie ma odcięcia, więc nie wiem, czy dałaby radę nawet gdybym ją skierował mocno w dół. Czytałem też o wersjach Lezyne na niemiecki rynek StVZO, ale z tego co widziałem na YT to tak odcina, że nie widać za bardzo pobocza. Jakie są wasze doświadczenia? Co byście polecili? Z góry dziękuję za pomoc! Cytuj
Pietrash Napisano 15 godzin temu Napisano 15 godzin temu Mam taką, Sigma Boster 1100, dużo światła oraz kilka trybów świecenia lub taka MACTRONIC Noise XTR 04 mniej światłan ale posiada wymienny akumulator. Cytuj
lewocz Napisano 14 godzin temu Napisano 14 godzin temu Gaciron KIWI. Są dwie wersje 800/1200. Moja ulubiona firma się robi jak chodzi o lampki Cytuj
locomotiv12 Napisano 13 godzin temu Napisano 13 godzin temu Magicshine Hori 1300 - ma odcięcie światła, pilot, światła długie, mocno świeci i ma niezły czas pracy na baterii - zobacz sobie testy na YouTube Cytuj
Mod Team KrissDeValnor Napisano 11 godzin temu Mod Team Napisano 11 godzin temu Może mało widziałem, ale B&M Ixon Space robi robotę, choć szerokość świecenia raczej przeciętna : , tyle że cena +/- 7 stów... Cytuj
keltu Napisano 10 godzin temu Napisano 10 godzin temu Jest obecnie Magicshine Evo 1700 w tej cenie https://www.amazon.pl/dp/B0CNDDDMFX?smid=A2R2221NX79QZP Masz mnóstwo testów na YT. Cytuj
chrismel Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu 5 godzin temu, KrissDeValnor napisał: B&M Ixon Space robi robotę, Testowałem sporo lampek i Space jest jedną z najlepszych na szosę. Szerokość świecenia może nie powala ale jest wystarczająca. Za to lampka nadrabia realnym zasięgiem. Natomiast ma jedną, dość istotną, wadę. Sposób montażu zabiera sporo miejsca. Na najwygodniejszej jak dla mnie kierownicy do gravela, Gera Alloy: https://dedaelementi.com/gera-alloy-handlebar pomimo najszczerszych chęci nie udało mi się jej upchnąć - koliduje z nawigacją zamocowaną na standardowym uchwycie Garmina. Szerokość środkowej części kierownicy przeznaczonej do montażu akcesoriów jest dość standardowa i wynosi 90 mm. Więc należałoby mieć kierownicę w której jest ona w tym miejscu szersza albo nawigację trzeba by przełożyć w inne mocowanie. Gdyby to nie było problemem to zdecydowanie (pomimo ceny) warto ją rozważyć. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.