Skocz do zawartości

kregiel

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    471
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Daniel
  • Skąd
    Łódź

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika kregiel

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

7

Reputacja

  1. Cześć, Poszukuję sprawdzonych przez was tras szosowych, które mógłbym wykorzystać podczas sesji treningowych. Punktem wylotowym są Bałuty okolice Bałuckiego rynku, więc czas potrzebny na wyjechanie z miasta mogę uznać za rozgrzewkę. Z góry dziękuję!
  2. A powiedz jeszcze, czy jeśli dojadę do skrzyżowania, to za każdym razem muszę klikać przycisk stop? Szkoda, że trening nie robi auto-pauzy tak jak zwykła jazda.
  3. Zatem co powinienem zrobić, kiedy na wyświetlaczu zamiast czasomierza wyświetla się stoper?
  4. Cześć, Wczoraj próbowałem wykonać pierwszy trening z planu treningowego stworzonego na Garmin Connect. Po uruchomieniu treningu pierwsze bloki przełączały się automatycznie po upłynięciu określonego czasu. Natomiast totalnie się pogubiłem przy kolejnych sekcjach: W pewnym momencie czas zamiast maleć, to włączył się stoper i tak mijały kolejne minuty, a mój aktualny puls nie był już prezentowany na wykresie. Kliknąłem przycisk lap i włączył się kolejny blok z czasomierzem, po którym znowu włączył się stoper. Założyłem, że to jest forma przerwy i jak będę czuł się dobrze, to klikam lap, by włączyć kolejny interwał. Finalnie trening 60-minutowy zrobiłem w około 30 minut. Proszę podpowiedzcie jak poprawnie powinienem używać Garmina, by wykonać ten trening. Dodatkowo zauważyłem, że po zatrzymaniu się np. na skrzyżowaniu nie włącza się pauza na treningu tak jak to działa podczas normalnej jazdy. Z góry dziękuję za pomoc!
  5. @sznib Z tego co widzę, to ta przerzutka jest pod 11rz. Potrzebowałbym 12rz. https://www.bikestacja.pl/przerzutka-tylna-shimano-xt-rd-m8120-sgs-2x12-p-5766.html Tylko nie widzę sprzęgła na zdjęciu.
  6. @sznib A jest przerzutka DI2 ze sprzęgłem? @Maciek.B 90rpm, to nie jest piłowanie do odcinki A po drugie to przy mniejszej kadencji problem również występuję. U kumpla na mechanicznej 105 nic takiego się nie pojawia. Wczoraj sprawdzaliśmy.
  7. Cześć, Wczoraj odbyłem pierwszą przejażdżkę w terenie nowym rowerem Specialized Roubaix. W trakcie nagłego zatrzymania korby łańcuch uderza o ramę. Dzieję się to przy różnych przełożeniach oraz przy kadencji ok 90rpm. Po przejażdżce podjechałem do serwisu i poprosiłem o sprawdzenie tej przypadłości. Pan poprosił mnie o zakręcenie korbą do tyłu parę razy(wtedy łańcuch nie uderzał) i powiedział, że wszystko jest w porządku, żeby dalej jeździć i obserwować. Na trenażerze również tego doświadczałem, ale tylko przy bardzo wysokiej kadencji. Nie ukrywam, że serce krwawi jak słyszę łańcuch uderzający o karbon. Obecnie zastanawiam się nad założeniem jakiegoś ochraniacza na ramę, ale dla szos nie widzę ciekawych rozwiązań. Co wy byście poradzili? Z góry dziękuję za pomoc!
  8. Cześć, Ostatnio zmieniłem napęd założony na Direto XR-T z 9rz kasety Shimano na 105 CS-HG710 12-sp 11-36T. W nowej ramie jest sztywna oś 12x142mm, więc według zaleceń producenta zdjąłem dwie podkładki pod kasetę i założyłem adapter pod oś. Przerzutki zostały dobrze wyregulowane w serwisie tuż po odebraniu nowego roweru. Niestety po założeniu roweru na trenażer prawie na wszystkich biegach słychać takie charakterystyczne cykanie, że łańcuch nie idzie w linii w blatem i chętnie by przeskoczył. Czy powinienem wyregulować przerzutkę jeszcze raz na trenażerze, czy może lepiej pokombinować z tymi podkładkami? To co mnie zastanawiło, że adapter E ma taki mały gwint, który po lekkim wkręceniu tak jakby wpada i adapter jest "luźny". Z góry dziękuję za pomoc!
  9. Cześć, Ostatnio nabyłem nowy rower Specialized Roubaix SL8 Comp w rozmiarze 64. Podczas wczorajszego treningu na Zwift zauważyłem że w pozycji stojącej czasami zahaczam kolanem o lewą dolną część kierownicy. Z początku myślałem, że może rower jest ułożony jakoś po skosie, ale po treningu przyjrzałem się kierownicy i zauważyłem, że lewa dolna rurka jest tak jakby dłuższa względem prawej. Zrobiłem zdjęcie, ale ono może tego nie oddawać. Jeszcze dzisiaj na spokojnie zejdę do garażu i zrobię zdjęcie z poziomicą laserową. Zastanawia mnie jaki margines asymetrii jest dopuszczalny w rowerach szosowych. Z góry dziękuję za pomoc!
  10. Rozmawiałem ostatnio z serwisantem ze sklepu, gdzie sprzedają te siodełka jak i rowery Speca. Siodełka są przez nich ustawiane według opcji numer IV.
  11. Cześć, Powiedzcie w których miejscach siodła powinienem mierzyć poziomicą, by siodełko było prawidłowo ustawione na 0 stopni w poziomie jako ustawienie startowe z nowym siodłem? Niestety na stronie producenta nie udało mi się znaleźć wytycznych. Wariant I Wariant II Wariant III Wariant IV Z góry dziękuję za pomoc.
  12. Ja takiej nie mam, ale chodzi ogólnie o akceptowalny zakres na stronie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...