Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      23

    • Liczba zawartości

      11 143


  2. CoolBreezeOne

    CoolBreezeOne

    Użytkownik


    • Punkty

      18

    • Liczba zawartości

      1 216


  3. spidelli

    spidelli

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      6 030


  4. TheJW

    TheJW

    Użytkownik


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      6 974


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 26.02.2025 w Odpowiedzi

  1. 13 punktów
  2. Bo jakoś zawsze było nie po drodze, żeby zobaczyć dokąd ta prosta
    9 punktów
  3. 9 punktów
  4. W końcu po 3 sezonach na HT powracam do Full suspension. Rogal jest niesamowity na sam widok co dopiero jak ukończe składanie. Czas w koncu odpalić stojaczek w garażu.
    9 punktów
  5. Na razie jedna bo udało się wyrwać taniej, teraz jeszcze jej towarzyszkę muszę znaleźć.
    6 punktów
  6. @Strek no niestety, to straszny szajs jest. Już lepiej kupić Trezado. Żeby nie było samego OT, kupiłem kolejną część do budowanej (póki co w głowie ) szosy. Kolejny po siodle punkt podparcia - kierownica Giant Contact SL dedykowana do 10. generacji TCRa. Nie kupiłem jej ze względu na markę, a dlatego, że jako jedna z niewielu pasowała do wymagań postawionych po bikefittingu - odpowiednia flara, drop i reach. A że przy okazji załatwiłem temat wewnętrznego prowadzenia kabli, to tylko na plus. Okazyjnie na OLX za połowę ceny, z demontażu. Zdjęcie ze strony producenta, bo nie chce mi się lecieć na warsztat. 😜 Teraz czekam na ile Pan Knedlicek wyceni wysyłkę mostka, również z demontażu i również za połowę ceny katalogowej. Swoją drogą, to będzie bardzo światowy rower: - frameset z Wielkiej Brytanii - koła i opony z Niemiec - mostek z Czech - grupa osprzętu z Holandii lub Włoch - kierownica z Opola 😜
    6 punktów
  7. Sezon się zbliża 👌 8,2kg tak jak stoi , jakby to kogoś interesowało 😏
    5 punktów
  8. @TheJW gdyby nie to, że się jeździ bez majtek, ale w kasku to bym zasugerował, że do zestawu światowej szosy powinieneś dokupić majtki z sosnowca => https://majtkizsosnowca.pl/
    5 punktów
  9. Produkty Muc Off i bycie stratą czasu i pieniędzy, znajdź bardziej ikoniczne duo. Ja uzupełniłem zapasy Chińskich części. W sam raz na pełny serwis rowerów w zimę. I zapłaciłem pełną cenę za Europejskie narzędzia...
    5 punktów
  10. Bo torby wytarły na ultramaratonach logo. Bo renowacja główki mojej wyścigówki na Wisłę 1200
    5 punktów
  11. @TheJW przecież tam masz instant mleko, trzeba je wsypać do kubka i zalać wrzątkiem 🫠😉
    4 punkty
  12. Zamontuj żeby patrzyła w kierunku jazdy. Tak jak masz teraz nabawi się choroby lokomocyjnej
    3 punkty
  13. https://www.facebook.com/reel/351431214732200
    3 punkty
  14. W końcu się zebrałem i wygrzebałem z czeluści mieszkania tego Tranz-X'a. Niestety mam tylko 30,9x125mm a Limotec jest 31,6x150mm. Jak widać pomimo tego, że Limotec jest dłuższy i ma większą średnicę to ważą porównywalnie (czyli przy tych samych rozmiarach Limotec serii Alpha L będzie lżejszy). Z innych różnic: powłoka w T-X jest gładka, anodowama, w Limotec jest szorstka w T-X wymagana jest mniejsza siła żeby ruszyć "spust" T-X ma odkręcaną nakrętkę z uszczelką kurzową, w Limo jest to integralna część korpusu (nie odkręca się)* T-X ma zgrabniejsze jarzmo siodła, funkcjonalnie to samo obydwa mają identycznie montowany cartridge (może nawet pasować z jednego do drugiego o tym samym skoku) * ma to IMHO istotne znaczenie gdyż w T-X, nie wyciągając sztycy z roweru, można odkręcić tą nakrętkę, wysunąć kawałek siodło i wyłażą ślizgi oraz widać mosiężne oliwki zapobiegające obrotowi w osi, można to wyczyścić i nasmarować świeżym smarem. W Limo żeby zrobić to samo trzeba: zdemontować sztycę z roweru; zdjąć segera zabezpieczającego dół zdemontować z trzpienia cartridge'a mechanizm spustowy użyć osobilwego ściągacza, który wypchnie od wewnątrz shaft z jarzmem z korpusu (wypycha to uszczelkę kurzową i ślizg górny po czym wyłazi cała reszta) montaż jest jeszcze śmieszniejszy gdyż trzeba trzymając pionowo korpus tłuc jarzmem o stół żeby nabiło uszczelkę kurzową i ślizg górny (analogiczna konstrukcja jest w K-S Rage-I i swego czasu nieźle się spociłem żeby to ogarnąć).
    3 punkty
  15. Bo nie było nas...były drzewa.
    3 punkty
  16. @keltu - wreszcie jakiś fajny zakup. A nie ciągle te opony, łańcuchy, sztyce, zaciski i inne niepotrzebne bzdety
    2 punkty
  17. Producenci różnie mierzą szerokość, ale przy poich oponach 2.25" miejsca jest aż nadto. Swoją drogą mój amortyzator mocno schudł i dostał nowe, customowe golenie. Trochę się przy nich namęczyłem, ale było warto.
    2 punkty
  18. Czasami ktoś szuka tańszej alternatywy od Garmina. Polecam obejrzeć - festiwal bubli.
    2 punkty
  19. A to ja dziękuję w takim razie za nowy szpej rowerowy od Mikołaja przeciorany przez te wszystkie "rurki" . Zmieniam orientację na Dziadka Mroza , on używa tradycyjnych kominów od kopcichów.
    2 punkty
  20. Z cyklu wycieków i budowania napięcia:
    2 punkty
  21. Zobacz co poleciłem stronę wcześniej. W nowym rowerze używam wyłącznie tego oleju, nie robiłem najmniejszego nawet szejka a jedynie co 200km kręcąc korbą w tył przykładam szczotkę do kasety, kółek i łańcucha - wszystko odpada, łańcuch i napęd jest praktycznie czysty. Zachowanie i trwałość jak na oleju, czystość jak przy wosku. Po 1500km mocnego pedałkowania na łańcuchu M8100 nie wydłużył się on nawet o włos, miernik Pana Bronisława pokazuje 0,1%.
    2 punkty
  22. Z tego co wiem, to nie karbon, a pianka. Takie stożki to nie element nośny koła, a tylko aero.
    2 punkty
  23. Zawsze lepiej niż papuga zjadająca karbonową obręcz
    2 punkty
  24. Miało byc o rowerwch - ta psni na pewno nie pójdzie na rower ..
    2 punkty
  25. Możesz masłem posmarować, będzie nawet drożej niż markowym smarem. Smarowanie osi ma dwie funkcje - zapobiega zapiekaniu gwintów i zabezpiecza przed dostawaniem się wody do wnętrza piasty. Ogólnie nieco łatwiej i przyjemniej wkręca się posmarowaną oś. Każdy dorosły facet wie, że wszystko co długie, proste i sztywne łatwiej wchodzi nasmarowane... 😉
    2 punkty
  26. Modyfikacje będą możliwe ale będą kosztowały pewnie koło 3000 PLN. Traktowanie tego roweru jako bazy jest pozbawione sensu. Szukaj używki albo dozbieraj.
    1 punkt
  27. Standardów tylnej osi przelotowej jest naście. Długość osi, długość gwintu, skok gwintu, łeb płaski, łeb stożkowy... Musisz dobrać taką samą jak masz.
    1 punkt
  28. Już chyba kiedyś wklejałem tu tego typu zdjęcie - bęben to aerodynamiczny kształt redukujący opory * przykładowe zdjęcie z neta
    1 punkt
  29. Nowy...na zdjęciach nie wygląda to na nowy lakier ale może tak wyszły. Niemniej jednak cuchnie to spękanym lakierem bezbarwnym- warstwa nawierzchniowa. Jeśli to lakier proszkowy ( choć po zdjęciach powiedziałbym , że ciekły...) to ewidentnie niedogrzany lub mocno przegrzany, brak prawidłowej polimeryzacji i zarazem adhezji to zaczął pękać. Problem taki, że lakier proszkowy zaczyna w takiej sytuacji pękać dopiero wskutek naprężeń albo zmian temperatur. Reklamacja raczej z automatu powinna być uznana.
    1 punkt
  30. Ludzie zaczynają wyprzedawać zapasy poczynione rok temu w czerwcu na wielkiej wyprzedaży na Amazonie gdzie wszystkie opony Maxxisa chodziły po 60-70 zł
    1 punkt
  31. 1 punkt
  32. Te części zapasowe o których pisałem to wspólne dla każdej opcji przecież (dętki, łatki) Co do systemu to zdania podzielone w ekipie. Dwójka z UK jedzie tradycyjnie na marathonach z dętkami ale dlatego, że mają je od zawsze w rowerach. Dla mnie i dla żony to nowum bo jeździmy dużo ale raczej do tej pory na rowerach tourowych z oponami 1.6. Pierwszy raz przesiadamy się na szerokie kapcie i stąd te moje kombinacje jak ugryźć temat. No i mamy w zestawach już opony gotowe do zalania mlekiem (póki co z dętkami). Jest jeszcze jeden zawodnik co doleci z Norwegii ale on jeszcze nie wie z jaką maszyną dotrze. Jedziemy na 2 tygodnie. Trasa ma ok 450 km i planujemy ją zrobić w 7 dni. W tym 3 środkowe odcinki po ok 80 km bardziej wymagające poza cywilizacją ale jednak na szlaku gdzie coś czasem jedzie. Liczymy, że trasa zajmie ok 7 dni jeżeli nie będzie obsuwy więc jest zapas. No ale wiadomo nic przyjemnego gdy się rower sypnie skutecznie... Niestety na każdą okoliczność nie da się przygotować. Szprych zapasowych też nie biorę
    1 punkt
  33. www.olx.pl/d/oferta/nowa-rama-cr-mo-marin-brezer-radar-x-frameset-widelec-stpromocja-CID767-ID14Dbas.html Myslę, że całkiem dobra cena, jak za ramę z widelcem i jeszcze na sztywnych osiach. Trzeba tylko dopytać o cyferki
    1 punkt
  34. Reklama wyświetliła mi się na allegro. Stawiają na jakość, tak jak potrafią:
    1 punkt
  35. Bo ścieżka po drugiej stronie góry ciągle zamknięta - do odwołania wręcz
    1 punkt
  36. Bo pierwszy w tym roku wypad do lasu, a tu takie spotkanie dzień dobry 😀.
    1 punkt
  37. Ani nie Ray 2600 ani Evo 1700, wybór padł na Allty 1200u: https://magicshine.com/collections/road-front-bike-lights/products/allty-1200u-underneath-mounted-bike-light Typowa konstrukcja pod kierownicę ( co było priorytetem ) i od razu z kompletem uchwytów, co też trochę przeważyło ( nie licząc ceny ). Na moje jeżdżenie spokojnie powinna wystarczyć, a reszta wyjdzie w praniu. Jak przyjdzie i jak coś w końcu pojeżdżę to na pewno się podzielę 😉.
    1 punkt
  38. Bo wspominam październik zeszłego roku🫠 Pozdrow'er😘
    1 punkt
  39. Mam milion rowerów, w tym malowane, zatem przyjmij radę Smerfa z Papy: porzuć swe ogrowe plany, a pojedź w tym czasie zobaczyć jeden most, jeden zamek, i jedno jezioro. Kiedy wrócisz zmarźnięty, na tydzień dostaniesz kataru, ale chęć na malowanie albo nową ramę zniknie Poważnie lepiej jeździć i żyć patrząc na świat z roweru, niż ciągle rozglądać za rowerami... moje błędy za tym stoją
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...