Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 25.02.2025 uwzględniając wszystkie działy
-
9 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
To było takie "pilotażowe" spotkanie. Planuję cykliczną imprezę przynajmniej do momentu, aż chętni nie zaczną wymierać 😉 Zapewne w którymś z ciepłych miesięcy (może czerwiec, ew. lipiec), aby można było pojeździć. Planów trochę jest - jedne mniejsze, inne większe.4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Wrzućcie jakiś mem w tematyce rowerowej bo od kilku stron są praktycznie same polityczne, wyznaniowe i kulturowe 🫠😉2 punkty
-
Niewielkiej? Ja mam na warsztacie połowę tego. 😁 Żeby cokolwiek zrobić przy rowerze, najpierw muszę przestawić 3 inne. 🙃2 punkty
-
@pecio dobrze ze bez strat wyszło, nic nie wkurza bardziej jak niepotrzebna kontuzja2 punkty
-
@Strek no niestety, to straszny szajs jest. Już lepiej kupić Trezado. Żeby nie było samego OT, kupiłem kolejną część do budowanej (póki co w głowie ) szosy. Kolejny po siodle punkt podparcia - kierownica Giant Contact SL dedykowana do 10. generacji TCRa. Nie kupiłem jej ze względu na markę, a dlatego, że jako jedna z niewielu pasowała do wymagań postawionych po bikefittingu - odpowiednia flara, drop i reach. A że przy okazji załatwiłem temat wewnętrznego prowadzenia kabli, to tylko na plus. Okazyjnie na OLX za połowę ceny, z demontażu. Zdjęcie ze strony producenta, bo nie chce mi się lecieć na warsztat. 😜 Teraz czekam na ile Pan Knedlicek wyceni wysyłkę mostka, również z demontażu i również za połowę ceny katalogowej. Swoją drogą, to będzie bardzo światowy rower: - frameset z Wielkiej Brytanii - koła i opony z Niemiec - mostek z Czech - grupa osprzętu z Holandii lub Włoch - kierownica z Opola 😜1 punkt
-
@TheJW przecież tam masz instant mleko, trzeba je wsypać do kubka i zalać wrzątkiem 🫠😉1 punkt
-
Możesz masłem posmarować, będzie nawet drożej niż markowym smarem. Smarowanie osi ma dwie funkcje - zapobiega zapiekaniu gwintów i zabezpiecza przed dostawaniem się wody do wnętrza piasty. Ogólnie nieco łatwiej i przyjemniej wkręca się posmarowaną oś. Każdy dorosły facet wie, że wszystko co długie, proste i sztywne łatwiej wchodzi nasmarowane... 😉1 punkt
-
Zwiększy to prawdopodobieństwo, że nic się nie zapiecze i że odkręcisz jak trzeba będzie. Dlatego też smaruje się powszechnie gwinty pedałów, suportów i różnych innych połączeń gwintowanych. Oczywiście są też takie, których się nie smaruje albo raczej smaruje klejem do gwintów, żeby się nie odkręciły (np. śruby trzymające kierownicę w mostku kierownicy)1 punkt
-
Mi się nigdy nie poluzowało nawet. Z drugiej strony pamiętam jak ktoś na forum założył temat bo nie posmarował, długo nie zaglądał i się zapiekło. W moim przypadku mowa o Maxle Lite Rockshoxa.1 punkt
-
Dla potomności; Zamówiłem adapter i działa spoko. Polecam1 punkt
-
Ja smaruję całe. Mam Shimano Bike Grease albo zwykłym towotem. Smaruję, żeby zabezpieczyć ośki przed korozją, błotem, syfem i takimi tam1 punkt
-
1 punkt
-
Pewnie brud będzie wypychał, ale też pewnie sam go przyciąga, jak każdy który jest "sygnowany jako całoroczny" . Miałem już specyfiki które są całoroczne, miały bardzo dobre smarowanie, ale syfiły bardziej napęd, no coś za coś. Akurat ten cały Wolf Tooth dla kogoś kto takie Zero fiction cycling traktuje jako wyrocznie i jedyna prawdę objawioną, to ten specyfik za dobrego miejsca w ich tabelce to nie ma 😉. Ze smarowidłami jest ogólnie tak że każdy sam musi się przekonać co dla niego i jego napędu jest najlepsze, mogą to i być zwykłe oleje do frytkownicy, czy świeczka z cmentarza.1 punkt
-
Zgadza się. Korba zostaje - blat nowy w miejscu środkowego1 punkt
-
Pewnie pół Podhala drży o swoich bliskich w Chicago, żeby ich nie deportowali1 punkt
-
Każdy ma inny tyłek, ale przez ostatnie 15 lat nie jeździłem na wygodniejszym, jest imo świetne1 punkt
-
Podoba mi się, że straszenie totalitaryzmami w dwóch przeciwnych kierunkach pojawia się na przestrzeni 2 postów.1 punkt
-
www.olx.pl/d/oferta/nowa-rama-cr-mo-marin-brezer-radar-x-frameset-widelec-stpromocja-CID767-ID14Dbas.html Myslę, że całkiem dobra cena, jak za ramę z widelcem i jeszcze na sztywnych osiach. Trzeba tylko dopytać o cyferki1 punkt
-
1 punkt
-
@TheJW tu nie ma z czego się śmiać , to co teraz wyprawia się w największej "demokracji"😉 jest bardzo niepokojące. A jeszcze ten przypał z plakatu używa swoich wpływów i kasy do mącenia w Europie.1 punkt
-
Najbardziej boli pierwszy szlif bajka. Potem za kolejnym stwierdzasz , że rany dodają maszynie splendoru.🤣1 punkt
-
1 punkt
-
Uszkodzony rower wkurza bardziej 😁 Ja wciąż na prawym boku spać nie mogę bo bark się odzywa ale wózka przerzutki bardziej żal 🤣1 punkt
-
U mnie też miejscami mocno zmroziło asfalt, jak wierzyć pogodynce to po 7 marca temperatura ma skoczyć mocno do góry, na razie trzeba przeczekać.1 punkt
-
Anime o biwakowaniu (Yuru Camp, S3E11): W zasadzie rower tylko na jeden odcinek (no może jeszcze epizodycznie w kilku) ale poziom detali może pozwolić na rozpoznanie komponentów. Anime (Rinkai) skupiające się na ściganiu się na rowerach (torowych): Koszmar mechanika 🤣1 punkt
-
@Greg1 Dla przykładu Wolf Tooth WT-1 https://www.wolftoothcomponents.com/collections/chain-lube-grease/products/wt-1-chain-lube Przy zakupie w polskich sklepach uwaga na podróbki/ chrzczony ten olej. Jak dla mnie najlepszy jaki do tej pory stosowałem.1 punkt
-
Zaintrygowałeś mnie @pecio, podziel się tą wiedzą tajemną bo ja ciągle na etapie Shimano PTFE i innych zielonych Finish Line-ów1 punkt
-
Masz buty Shimano, Giro, Fizik, Northwave, Specialized , Scott , itd. Każda firma ma swoje topowe modele i swoje kopyto. Jedne firmy robią wąskie inne szersze. Musisz wybrać się do sklepu i najlepiej poprzymierzać. SIDI są na wąskie stopy. Ja przynajmniej jak je kiedyś ubierałem źle się w nich czułem.1 punkt
-
Czy dobrze myślę, że wosk może się nadać dla osób które nienawidzą czyścić napędu? Na początku sezonu pełen szejk łańcucha i kąpiel w gorącym wosku, a potem już można się przebujać do końca roku przecierając łańcuch i dolewając smar woskowy w stylu Squirta? Jeżeli nie, to jaka jest optymalna opcja dla osób śniących o rowerze na pasku, które nie chcą się narobić, ale też nie chcą zajechać napędu?1 punkt
-
Jest dokładnie tak, jak pisze @Wojcio. Dźwignia powinna być zamknięta w górę prawie równolegle do goleni, jeśli siła zacisku nie jest odpowiednia, musisz odkręcić tego małego imbusa i przekręcić "słoneczko" tak, by zamykacz ustawiał się prawidłowo przy odpowiedniej sile. https://tech.ridefox.com/bike/setup-installation/689/fork--general-information-and-installation-guide#usingthe15qraxle1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Tak naprawdę każdy z wymienionych przez Ciebie będzie dobrym ulepszeniem roweru, przede wszystkim będą to amortyzatory które będą miały tłumienie odbicia i możliwość pomopowania powietrza pod swoją wagę i będą działać😉. Do każego wchodzisz jak do mercedesa z cinquecento😆. Odpuściiłbym najcięższe, te ze stalowymi goleniami, ten mniej popularny i zostaje markhor😆 oczywiście żart ale chyba jest najoptymalniejszym wyborem i ten znam. Dość łatwo się serwisuje, praca dość przyjemna, blokada działa, tylko golenie mają 30mm a mogłyby mieć więcej jak Ty z takim obciążeniem jeździsz no ale skoro xct dał radę to...1 punkt
-
Masz 29", prostą rurę i zdaje się QR. Tak po prawdzie to najlepiej było by rower zmienić Przy takich parametrach to zostaje Judy Gold: https://www.bike-discount.de/en/rockshox-judy-gold-rl-29-solo-air-100-qr Żadnego Silver, to też kowadła choć przynajmniej działają. Z tych Twoich wszystkie są ciężkie poza Manitou ale o nim nic nie powiem. Lekki był jeszcze Suntour Epixon - ogólnie to samo co Raidon ale właśnie lekki. Tylko jeszcze musiałbyś znaleźć pasującą wersję. Albo przy okazji zmiana koła z przodu na sztywną oś, zmiana sterów na taper, zmiana hamulców, zmiana roweru... dobra, nie ważne1 punkt
-
1 punkt
-
Mój Boże... jeszcze nie tak dawno hamulce pokroju MT200 były mokrym snem rowerzystów...1 punkt
-
Jeżeli do mnie pijesz to miałem w przerwie miedzy Garminami Sigmę 12 czy też wcześniej 7. Miałem też parę chińczyków, Mio. Zrobiłem na każdym z nich "doktorata" i wiem doskonale co każdy jest warty. I po tych moich doświadczeniach zostaję nadal wierny Garminowi. Choć nie wykluczam w przyszłości ,że mogę go porzucić na rzecz innych urządzeń firmy X.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00