Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 19.10.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
15 punktów
-
14 punktów
-
11 punktów
-
11 punktów
-
10 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
9 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
Jakie to jest absurdalnie śmieszne...chłop ma dwa rowery, robi po 20-30 km a wy mu doradzacie żeby sobie kolejny kupił 😂3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Tymczasem: https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenstwo/2275173,1,falstart-nie-ma-pieniedzy-na-doplaty-do-rowerow-elektrycznych-czujemy-sie-oszukani.read?src=mt2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Pomijając ludzi nie uczących się na błędach i jeżdżących bez kasku, dodatkowo mierzących innych swoich miarą, tak jak napisałem, potrzebuję roweru jak najszybszego do jazdy po mieście (możliwe że i w terenie) i wytrzymałego. Poprzedni rower nie wytrzymał, na pewno odpadają jakie kolwiek rowery szosowe, potrzebuję roweru amortyzowanego bo każdy inny nie da sobie rady. Teoretycznie mam do wydania 16k. Jeśli nie masz nic sensownego do napisania to nie pisz, oczekuje konkretnych odpowiedzi. Dzięki2 punkty
-
1 punkt
-
Kostka jest jeszcze tylko kawałek, ,dalej asfalt a potem szuter Pamiętam czasy kiedy musiałem tam na granicy okazywać dowód osobisty1 punkt
-
Nie może. Rowery enduro są szybkie tylko podczas terenowej jazdy w dół. We wszystkich innych przypadkach są wolne.1 punkt
-
No i dobrze, że nastąpiło otrzeźwienie nie wnikając w przyczyny, ale skoro zdrowy rozsądek był niewystarczający to dobre i to. Te wszelkie dofinansowania to chore pomysły, rażąco społecznie niesprawiedliwe. Dofinansowywać to można wózki inwalidzkie. A ci co teraz kupili albo niebawem kupią to i tak są wygrani, patrząc na znaczną redukcję cen wynikłą z tej sytuacji.1 punkt
-
Jeśli jest RC2 to ma regulację kompresji wolnej i szybkiej niezależnie. Faktycznie w tych współczesnych RSach obniżyli pułap dostępności zaawansowanych tłumików. Ultimate wnosi tylko ButterCups.1 punkt
-
I nawet ta słynna w ostatnich dniach kometa się załapała na zdjęciu 🤪1 punkt
-
Cześć. Dziękuję Wam bardzo za podpowiedzi. Siodełko wymieniłem sobie na Selle Italia, oryginalne wgryzało się za mocno. Dość przyłożyłem się do ustawienia roweru pod siebie, wysokość siodła, kąt siodła, długość mostka itd. Więc jedzie mi się bez bólu. W planie treningowy mam raz w tygodniu tempówki i co jakiś czas podjazdy. Tak ustalone żeby był czas na regenerację. A co do średniej to maksymalnie wycisnąłem 29 km/h na odcinku 30 km. Ale to zajechany byłem w trupa i przez 5 dni ledwo chodziłem, tak nogi bolały Pozostaje realizować dalej to co piszecie powyżej, a rower pomyślę zmienić jak wzrośnie wytrzymałość i średnia.1 punkt
-
To nie jest typ roweru jaki się dla kogoś "obcego" kupuje na pałę, każdy centymetr długości rury ma być dopasowany1 punkt
-
Skoro masz 20 lat doświadczenia, to zapewne miałeś styczność z suportem Euro i byłbyś w stanie odpowiedzieć mi na moje - zdawało mi się że proste - pytanie. Ty jednak niepytany, z nachalnością jehowca starasz się mnie na siłę nawrócić na H2. To takie typowo polskie... Nie potrafisz uszanować czyjejś decyzji, bo odbiega od twojego światopoglądu? Szkoda mi ciebie i już. Jeśli natomiast wciąż chcesz mnie nawrócić, to poniżej podaję adres, pod który możesz mi wysłać suport Hollowtech 2 wraz z korbą (blat 25T), łańcuchem i tylną zębatką (bo o nich zapomniałeś licząc mi koszty). Nie wiem co z tylną piastą - czy podejdzie pod nową zębatkę, ale to już ogarnę sam. Chętnie podejmę twoje wyzwanie i przetestuję nowy zestaw. Marcin Wąsik Żółkiewskiego 7/70 27-600 Sandomierz1 punkt
-
Pewnie miało być "endurance/cx/gravel". W innym wątku pisałeś, że chcesz coś szybszego od crossa i że masz też mtb więc nie ma sensu kupowanie grawela, który mieści jakieś nie wiadomo jakie szerokie opony bo w terenie będziesz jeździł mtb. Jak już Ci pisałem w tym drugim wątku na Twoim miejscu kupiłbym szosę road+ z szybkimi oponami 35c i napędem szosowym, np. Tiagra (żeby tylna przerzutka nie "latała" na wybojach można ją wymienić na GRX). Opony 45c są dla tych co jeżdżą grawelem w terenie. Na asfalt to trochę overkill. Ake wracając do pytania, niezbędne minimum w takim rowerze to: - hamulce hydrauliczne - napęd minimum 2x10 lub 2x11 (napęd 2xx jest lepszy jak chcesz jeździć szybciej). Dobrze, żeby napęd był cały z jednej grupy, razem z korbą, producenci często oszczędzają na tym elemencie i wsadzają jakieś tańsze korby - karbonowy widelec - sztywne osie nie są must have w rowerach typu szosa czy grawel ale stają się już standardem i lepiej mieć niż nie - korba w standardzie ht2 - rama karbonowa nie jest must have - tubless nie jest must have, ja jeżdżę we wszystkich swoich rowerach na dętkach, przez ostatnich kilka lat złapałem dwa kapcie, dwa "snejki" więc teoretycznie na mleku bym ich nie miał. Są już rowery grawelowe za niewiele ponad 5 tys. zł, które to wszystko mają, np. Romet Aspre 2 czy Kellys Soot 50. W podobnej cenie można też znaleźć coś z rowerów road+, np. Giant Contend AR2, trochę ponad 6k zł Canyon Endurance AL 6.0 Disc czy Trek Domane AL 4 Disc.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bez przesady. Te 50 km/h to kolarski peleton jedzie wcale nie tak sporadycznie. By średnia z całego wyścigu wyszła ponad 42 km/h to z taką prędkością (i większą) musi jechać całe godziny, biorąc pod uwagę, że przecież są etapy z podjazdami i jazdą pod wiatr, gdzie ta prędkość jest dużo niższa. .1 punkt
-
A może autorowi chodziło o motocykl elektryczny który ma dla niepoznaki zamontowane pedały?1 punkt
-
😂😂😂 Gdyby 50km/h było w zasięgu Twoich nóg, to byś doskonale wiedział jaki rower kupić. Pytanie o modyfikacje też dobre, nie masz pojęcia jaki rower kupić, jaki będzie w nim napęd, ale już chcesz modyfikować... Wracaj na ziemię kolego 😁1 punkt
-
Już teraz są malwersacje. Znam gości co kupili szosy po 60- 70 kafli na firmę i odliczyli vacik. Uzasadnienie dla US - dojazd do klienta. Nawet wyrąbane w kosmos ciuchy/ buty też walą w koszta. Jak wejdzie taki program to oni pierwsi będą beneficjentami . I jak znam życie zaraz cała rodzinka będzie bujać się na elektrykach. A taki co faktycznie mógłby skorzystać to po pierwsze nawet nie będzie miał pojęcia ,że takie dopłaty istnieją , po drugie nie stać go na taki rower nawet z dotacją , po trzecie woli bujać się na starym poczciwym Wigry którego ogarnia. Jednym słowem coś mi śmierdzi i to mocno.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00