Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 29.09.2024 uwzględniając wszystkie działy
-
14 punktów
-
13 punktów
-
13 punktów
-
12 punktów
-
Bo widziałem za dużo szosowców i musiałem odreagować tam gdzie nie dotrą12 punktów
-
10 punktów
-
9 punktów
-
8 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
Minęły trzy miesiące. Rower bardzo spoko. Ma dość ciężko pode mną. Ale dojazdy do pracy 30 minut w jedną stronę dwa trzy razy w tygodniu super. Pierwsze pękł mi pedał, ale kupiłem już porządne dartmoory i jest super. Miałem problem ze spadającym łańcuchem. Ponoć coś było nie tak przy tych zębatkach na tylnym kole. Jak kręciłem łańcuch wstecz, też spadał czasem. Nie zawsze, ale za często. Serwis Decathlon za darmo to naprawił. Póki co jest git. Serwisant mówił, że może być coś z frezem łożyska nie tak czy coś takiego, i wtedy reklamacja. Najważniejsza zmianą, to tarcza z przodu z 30 ząbków na 34. Pasuje. Wymienili w decthalonie. Jestem bardzo zadowolony, że uzyskałem dodatkowy gaz w zjazdach na rowerze (miejskich). Ogólnie to Deore 1x10 w tym rowerze z tarczą 30zabkow (taka jest montowana) było git, ale chciałem ciut więcej mocy na najwySzym biegu. Koszyk od roweru Elops pasował do ramy. Chciałbym zobaczyć jak się jeździ na crossie po mieście. Być może bym kupił Riversidea 920 z Deca. Albo jakieś marina. Ale ogólnie i tak jestem bardzo zadowolony. Zdjęcia na imgurze https://imgur.com/a/lNFMbkH2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Jak założysz niski wideł 26 to kąt się zmieni, ale bez przepaści. Większym problemem będzie wysokość, co będziesz musiał kompensować kierownicą Jak założysz niski wideł 26 to kąt się zmieni, ale bez przepaści. Większym problemem będzie wysokość, co będziesz musiał kompensować kierownicą. P.S. Odpowiedniej wysokości widelec nie musi być od 29. Są widelce pod dirtówki, które mają odpowiednią długość.1 punkt
-
Szczerze - do takiego złomiaka jak ten z miniaturki to i zwykła linka wystarczy.1 punkt
-
W sumie nie Twoja wypowiedz powinna być cytowana ale już poszło z rozpędu jako kontynuacja dywagacji jednak ostrzejszych amorów. Ta iluzja też nie w Twoją stronę tylko bardziej na temat jak współczesny użytkownik Zeb'a czy Pike'a jeżdzi w odniesieniu do użytkownika dawnych sztućców z tego samego segmentu.1 punkt
-
1 punkt
-
A dopowiem się, jak tylko na pump tracka to sztywniak będzie ok, ale musisz pamiętać aby brać taki na koło 29cali, bo jak weźmiesz na 26 to się zmieni mocno geometria i będzie tak dziwnie nisko, amorki w dirtach są aby choć troszkę tłumiły rąbnięcie przy lądowaniu i oszczędzały ramę. Kiedyś dirty były na sztywniakach a teraz widzę nawet i na fulu, wszystko żeby było bardziej komfortowo i tyle.1 punkt
-
Może być, że masz słabe mięśnie "core". Kierownica w tym rowerze jest bardzo wysoko, jak w jakimś crossie czy nawet trekkingu. To jest rower mtb a współczesne rowery mtb są niskie (w sensie kierownica) i długie, chociaż ten jest bardziej tzw. rekreacyjnym mtb i nie jest zbyt niski. Nie prostuj rąk w łokciach (w mtb kierownice są szerokie i płaskie, proste rury i trzeba mieć ręce ugięte na boki, jak łapy krokodyla), popracuj nad core, możesz też dać kierownicę, jak pisał kolega powyżej, z większym backsweepem i upsweepem (czyli wyginięciem do tyłu i do góry). Kiedyś był taki sposób, żeby sprawdzić jakie wygięcie kierownicy jest dla Ciebie naturalne - weź dwa krótkie kijki, coś w stylu pałeczek perkusyjnych, zamknij oczy i wyciągnij ręce przed siebie tak jakbyś trzymał kierownicę, na wysokości kierownicy, otwórz oczy i zobacz jak się kijki układają. Jak masz jak to zmierz kąty1 punkt
-
Jak patrzę na prędkości uzyskiwane przeciętnie przez kolarzy na szosach którzy nie trenują to max co powinno być montowane w rowerach dla nich to 30/46 z przodu. Do tego kaseta zapewniająca ciasne stopniowanie. Ratowanie się kasetą o dużej rozpiętości bo mamy 52/36 z przodu powoduje że tracimy to stopniowanie i jeździmy nie wykorzystując jej w pełni. Zresztą warto zrobić samemu kalkulację korzystając z http://www.gear-calculator.com oraz http://bikecalculator.com/ gdzie można bardzo dokładnie określić jakich przełożeń potrzebujemy. Odnośnie tego drugiego kalkulatora poniżej filmik jak z niego korzystać:1 punkt
-
Sam jeżdżę na amorze, ale... Amor być nie musi, a ci którzy twierdzą, że amor do takiego roweru jest lepszy, albo nie mają porównania, albo nie chcieli pozbawiać roweru uniwersalności. Wystarczy spojrzeć jak wyglądają rowery zawodników 4x. Są to totalne sztywniaki, w dodatku na małych kołach, bo mają służyć tylko do wygrywania. Jeżeli chcesz być mistrzem świata, to na treningi kup fulla z marketu, a na zawody profesjonalnego sztywniaka. Jeżdżę na stalowej dirtówce ze sprężynowym RS Argyle (11,7 kg) i na wideł bym nie zamienił pomimo tego, że waga spadłaby o 1 kg. Ale próbowałem się na tym ścigać i pomijając kwestię umiejętności to od czołówki odstaję sporo.1 punkt
-
1 punkt
-
To jeszcze dodam suwmiarkę. Często używam do tarcz, klocków a nawet do łańcucha.1 punkt
-
Czyli jest to bezpieczny szacunek, który pokrywa się z tym co wcześniej Ci pisałem. Niejako masz jako taki punkt wyjścia do treningu, ewentualnie przeprowadzenia testu zgodnie ze sztuką.1 punkt
-
To jest dla mnie podsumowanie idealne. Przeczytałem z uwagą testy ZFC, przejrzałem produkty jakie mają tę niby mega skuteczność. No jak nic trzeba położyć parę stów. Do tego czas. Voodoo z łańcuchem, grzałki, moczenie, łamanie. To ja wolę w tym czasie jeździć albo zarobić na nowy łańcuch. To można traktować jako hobbystyczne bawienie się przy rowerze który jest dla wielu z nas zabawką i przyjemnie się przy nim spędza czas. Rozpatrując to natomiast pod kątem zasadności - woskowanie nie ma kompletnie uzasadnienia. Mi szkoda jest czasu, wolę go marnować na inne rzeczy.1 punkt
-
@KNKS i koniecznie łechtać za pomocą przymiaru UNIOR 1643/4 😈1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
pffff w Olsztynie to nie wiem ale w Różnowie koło Dywit jest super świetny https://falconwheels.pl/1 punkt
-
Blast from the past! Rok 2019, nowy rower, jadziem potestować w Beskidzie Małym Poranek przyjemny: Na miejscu po podjeździe na rozgrzewkę śniadanie w schronisku na Leskowcu. Najgorsza jajecznica jaką jadłem w życiu. Kawa też niedobra. 1/10 nie polecam:) Kilka godzin później i x kilometrów dalej coś zaczęło dziwnie pracować w okolicach korby. Na szczęście do auta było już tylko w dół. To był dobry dzień. Ale jajecznicy im nie zapomnę.1 punkt
-
Nie żałuj na sakwy, bo kupisz tanie za 200 stówki w Deca i pojeździsz z nimi sezon albo dwa i się rozpadną. Ja na Twoim miejscu kupiłbym od Crosso i sakwy i bagaznik. Dystansu do osi nie potrzebujesz - możesz to samo osiągnąć wkładając tam dwie większe śruby albo i zwykłą tulejkę: https://allegro.pl/oferta/tulejki-ogranicznika-drzwi-renault-dacia-polecam-7379395404 - może być plastikowa lub stalowa, to obojętne. Bagażnik od Crosso jest elastyczny, więc możesz spokojnie "rozepchać" go tyle ile potrzebujesz.1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00