Skocz do zawartości

Maciek.B

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    673
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Maciek
  • Skąd
    Tychy

Ostatnie wizyty

1 030 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Maciek.B

Pro

Pro (9/13)

  • Automat Rzadka
  • Od roku
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

187

Reputacja

  1. @keltu co to jest komfortowa geo? Twierdzisz, że ten Marin będzie wygodny dla każdego kto na nim usiądzie? Otóż nie. Każdy z nas jes inaczej zbudowany i ma inne oczekiwania w kwestii komfortu. Dla Ciebie może to być najwspanialszy rower na świecie, a dla kogokolwiek innego odwrotnie. @Adamus90 ja jak wszyscy forumowicze mogę jeździć na jednym rowerze na raz, dlatego wśród moich kilku rowerów posiadam jedną crossówkę dobraną tylko i wyłącznie na podstawie własnych odczuć. Mam ją od 9 lat i kolejną kupiłbym identyczną. Przepłaciłem za markę dostając podstawowy osprzęt, ale za każdym razem jak na niej jadę to mam wrażenie jakby była szyta na miarę. Natomiast komu bym jej nie proponował to nie do końca pasowała. Na co dzień jestem handlarzem posiadającym w ofercie crossówki 5 różnych producentów i w wielu przypadkach propozycje zaczynam od marki Unibike, bo jeżeli chodzi o całokształt to nie ma się do czego przyczepić. Tak czy inaczej sam bym sobie nie kupił żadnego crossowego Unibike, bo wybitnie mi nie leżą, natomiast przy Twoich oczekiwaniach mogą Ci spasować. Zerknij coś takiego jak Unibike Flash - jak nacrossówkę jest ciężki, ma design z przed 10 lat i według niektórych forumowiczów posiada przestarzałą geometrię (jakby ta nowoczesna miała być najlepszą dla każdego), ale jeżeli spełni Twoje oczekiwania w kwestii pozycji to będzie dobrym wyborem na lata.
  2. Cytat: "wygodna (pozycja bardziej pionowa niż leżąca)" I liczysz, że dowiesz się tego od internetowych doradców? Do ilu rowerów się mierzyłeś? Każda marka ma indywidualne podejście do pozycji "za kierownicą" co jest podyktowane przez geometrię ramy i dobór komponentów takich jak kierownica, mostek, a nawet offset rury podsiodłowej. Idź do sklepu, przymierz się do paru rowerów i w kwestii komfortu to Ty będziesz najlepszym ekspertem sam dla siebie. A jak znajdziesz 2 zbliżone do siebie pod względem pozycji i będziesz miał wątpliwości w kwestii jakości i osprzętu w stosunku do ceny, to wróć z pytaniami na forum.
  3. Wszystkie Ergony. Tylko trzeba chwycić, aby dopasować rozmiar S lub L.
  4. Nawet jeżeli po aktualizacji tryb uśpienia przesunie się na 12 godzin, to używając roweru codziennie, pytanie brzmi ile cykli takiego wypinania wytrzymają: zamek, zatrzask i złącze baterii
  5. Nie mam czasu się teraz rozpisywać, ale taka krótka rada na temat umiejscowienia i pojemności baterii w tej Senssie - jesteś w ogromnym błędzie. 418Wh to śmiech na sali, a nie duża pojemność - na dzisiejsze standardy to prawie nic. Druga kwestia to pakowanie baterii na bagażnik nie jest po to aby wygodniej ją wyciągać, tylko po to aby było taniej. Jeżeli chcesz wozić toboły to bateria absolutnie nie może być na bagażniku.
  6. Do lasu kup se trampolinę, a na pumptrack jakąś dirtówkę.
  7. Mniej trafionych rowerów do wyżej wymienionych zastosowań to już chyba nie ma. Najpiew sprecyzuj do czego przede wszystkim chciałbyś go używać, bo od "skakania", przez pumptrack, po ogólne użytkowanie jest ogromna przepaść. Twoje pytanie brzmi tak jakbyś chciał kupić sandały do chodzenia po górach, ale może jeszcze żeby się nadały na zimę.
  8. W Boschu nie ma takich patentów jak przechodzenie w stan uśpienia. Za to w niektórych Chinolach owszem - niekiedy doba, niekiedy dwie.
  9. Tak, jest taki system w niektórych rowerach. A nie ma jakiegoś przycisku na baterii?
  10. Myślę, że autor wątku pisząc o przednim napędzie ma na myśli napęd centralny (w miejscu osi suportu) Ale jeżeli chodzi o kwestię silnika w przedniej piaście to założenie jest jedno... Tak samo w rowerze jak i w samochodzie: ma być tanio, a to w jaki sposób się taki pojazd prowadzi jest na drugim planie.
  11. Jeżeli pedał to zacząłbym od slrawdzenia, czy jest odpowiednio przykręcony do korby, a najlepiej to go wykręć i wkręć na smarze, jeżeli jest tam sucho. A po drodze jeszcze połączenie tylnego koła z ramą, hak przerzutki, a nawet obejma zamykacza podsiodłowego. Jeżeli między tymi elementami jest choćby ziarenko piasku to też może trzeszczeć, cykać, strzelać itp., a słychać będzie jakby z suportu. Suportu też nie można wykluczyć, ale jeżeli nie ma on najechane pare ładnych tys. km to może wystarczyć samo dokręcenie, bo miski za słabo przykręcone mogły się delikatnie poluzować.
  12. Mowa tu o gościu, który musi się pochylać przechodząc przez niektóre drzwi, a tu padają jakieś propozycje w stylu rozmiaru M @kuba113 przy Twoim wzroście kluczowa jest przymiarka. Bez tego ani rusz w kwestii doboru wygodnego roweru, a zakładam, że takiego właśnie szukasz? Co do kwestii elektrycznej i mechanicznej to stawiałbym to na drugim planie po tym jak trafisz w markę, model, geometrię i ogólne gabaryty roweru, który będzie do Ciebie dobrze dopasowany, co przy Twoim wzroście nie będzie łatwe. Jeżeli nie interesuje Cię kwestia wygody i dopasowania, to kup cokolwiek, bo jeżeli nie trafisz z rozmiarem i rower nie będzie dla Ciebie wygodny to na nic Ci się zdadzą wywody na temat tego, w którym jest lepsza przerzutka, a w którym lepszy silnik. Idź do sklepu i poprzymierzaj się na wstępie do czegoś co może masz pod ręką, a później wróć z ewentualnymi wątpliwościami.
  13. Nizależnie jakie są nasze opinie to bez przymiarki nie da się kupić dobrze dopasowanego rozmiaru. Co do napędu to tak jak napisano powyżej - kwestia preferencji. A jeżeli chodzi o amor w 6.0 to nie miałem w rękach sprężynowego Judy, ale za to w ostatnim tygodniu robiłem serwis 2 takich powietrznych i to jest taka padaka, że się w głowie nie mieści. Zarówno w kwestii budowy, trwałości, jak i płynności pracy, więc poza minimalnie wyższą wagą to sprężynowiec może być pod każdym wzędem lepszy.
  14. Co Wy żrecie za pigułki? Ja też chcę. Nikt nie zabrania kręcić do tyłu, ale napęd jest zaprojektowany tak, aby kręcić do przodu. To, że w niektórych rowerach akurat nie ma takiego objawu, nie oznacza, że u autora wątku występuje jakaś anomalia. Nie jest niczym dziwnym, że łańcuch nie trafia idealnie w zębatkę podczas kręcenia do tyłu ponieważ nie jest naprowadzany przez przerzutkę. A jest to zauważalne na skrajnych biegach, bo nawet przy napędach 3x łańcuch nie jest idealnie w linii, a tu mowa o 1x, więc przekos jest ekstremalnie duży. @hje żadna regulacja tu niczego nie zmieni. Jeżeli taki problem występuje podczas kręcenia do przodu to jak najbardziej coś jest nie tak. Zaczynając od prostowania haka i regulacji przerzutki, przez reklamację łańcucha lub / i kasety, bo zdarzały się wadliwe partie niektórych modeli kaset, przy czym problem bywał na 2 albo 3 zębatce od dołu. Wracając do głównego wątku, to widywałem tak ekstremalne przypadki, że kręcąc do tyłu łańcuch zmieniał położenie o kilka zębatek i wszystko jest w normie, więc tutaj trzeba się cieszyć, że jest tylko jakieś cykanie. P.S. Zapnij sprzęgło w przerzutce
  15. Ja na co dzień słyszę od klientów, iż suport im trzeszczy, a okazuje się, że dźwięk pochodzi z 10 innych komponentów. Tak czy inaczej, jeżeli tu po wymianie przez chwilę był spokój to może kwestia zbyt słabego dokręcenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...