Skocz do zawartości

Maciek.B

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    681
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Maciek
  • Skąd
    Tychy

Ostatnie wizyty

1 074 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Maciek.B

Pro

Pro (9/13)

  • Automat Rzadka
  • Od roku
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

189

Reputacja

  1. Najlepiej spisze się ten, który będzie dla Ciebie najwygodniejszy. Chyba, że komfort jest dla Ciebie nieistotny to weź cokolwiek. Cena Indiany przestanie Cię zaskakiwać, gdy przyjdzie Ci zgłosić się z problemami technicznymi do sprzedawcy.
  2. Finalnie wyjdzie Cię to 1500, połowa roweru nadal będzie stara, a wartość roweru po takiej operacji nie przekroczy 500 zł. Stracisz mnóstwo czasu i niewiele się nauczysz jeżeli zrobisz to sam. Lepiej zrobisz jak rozmienisz tę gotówkę na dziesięciozłotówki i napalisz nimi w kominku. Albo do wspomnianych przeze mnie 1500 zł dorzuć jeszcze 500 - 1000 i kup se podstawowy, ale nowy rower, który przy okazji będzie wygodny.
  3. Idź do sklepu i poprzymierzaj się do rowerów crossowych. Zobacz jak Ci leży pozycja na takich rowerach, bo to najlepsza możliwa opcja do takich aktywności. Niemal wszystkie będą miały możliwość montażu bagażnika, ale jest on zbędny, a w większości przypadków wręcz przeszkadza w montażu fotelika.
  4. A może chłop ma inaczej na imię i z tego tytułu trzeba podejść do tematu bardziej indywidualnie
  5. Wybierz to na, którym będzie Ci najwygodniej.
  6. Dźwięk gotowania się (podejrzewam, że bardziej bulgotania) wynika z interakcji klocków z tarczą. Czasem kwestia wyczyszczenia lub dotarcia, a czasami otwory w tarczach są tak wyprofilowane, że nic nie poradzisz, ale dopóki hamują prawidłowo to bym się nie przejmował. Tak czy inaczej nie ma to związku z miękką klamką. Hamulce srama są spoko dopóki działają i ktoś o nie dba - co jakiś czas wymienia płyn itp. Jeżeli nie znasz historii tych hamulców to wyrzuć je na śmietnik, kup najtańsze shimano i ciesz się bezproblemowym użytkowaniem.
  7. Sztyca amortyzowana nie jest nawet namiastką roweru w pełni zawieszonego. Nawet nie zastanawiaj się nad sztywniakami.
  8. Na kierownicę wejdą każde, bo średnica kierownicy w miejscu montażu chwytów, klamek i manetek jest jedną z niewielu rzeczy w rowerze, które są standardowe. Ergony nie są bajeranckie, bo mają regulowane rogi, tylko dlatego, że są genialnie wyprofilowane i nie chodzi mi tylko o te "płetwę" pod nadgarstek. Rozbraja mnie podejście w stylu: "a bo to do używanego roweru"... Dłonie też masz używane i co? Za chwilę się ich pozbywasz? Dopóki nie zrozumiesz, że tych chwytów nie kupuje się do roweru, tylko dla dłoni, to nie docenisz ich zalet.
  9. @keltu co to jest komfortowa geo? Twierdzisz, że ten Marin będzie wygodny dla każdego kto na nim usiądzie? Otóż nie. Każdy z nas jes inaczej zbudowany i ma inne oczekiwania w kwestii komfortu. Dla Ciebie może to być najwspanialszy rower na świecie, a dla kogokolwiek innego odwrotnie. @Adamus90 ja jak wszyscy forumowicze mogę jeździć na jednym rowerze na raz, dlatego wśród moich kilku rowerów posiadam jedną crossówkę dobraną tylko i wyłącznie na podstawie własnych odczuć. Mam ją od 9 lat i kolejną kupiłbym identyczną. Przepłaciłem za markę dostając podstawowy osprzęt, ale za każdym razem jak na niej jadę to mam wrażenie jakby była szyta na miarę. Natomiast komu bym jej nie proponował to nie do końca pasowała. Na co dzień jestem handlarzem posiadającym w ofercie crossówki 5 różnych producentów i w wielu przypadkach propozycje zaczynam od marki Unibike, bo jeżeli chodzi o całokształt to nie ma się do czego przyczepić. Tak czy inaczej sam bym sobie nie kupił żadnego crossowego Unibike, bo wybitnie mi nie leżą, natomiast przy Twoich oczekiwaniach mogą Ci spasować. Zerknij coś takiego jak Unibike Flash - jak nacrossówkę jest ciężki, ma design z przed 10 lat i według niektórych forumowiczów posiada przestarzałą geometrię (jakby ta nowoczesna miała być najlepszą dla każdego), ale jeżeli spełni Twoje oczekiwania w kwestii pozycji to będzie dobrym wyborem na lata.
  10. Cytat: "wygodna (pozycja bardziej pionowa niż leżąca)" I liczysz, że dowiesz się tego od internetowych doradców? Do ilu rowerów się mierzyłeś? Każda marka ma indywidualne podejście do pozycji "za kierownicą" co jest podyktowane przez geometrię ramy i dobór komponentów takich jak kierownica, mostek, a nawet offset rury podsiodłowej. Idź do sklepu, przymierz się do paru rowerów i w kwestii komfortu to Ty będziesz najlepszym ekspertem sam dla siebie. A jak znajdziesz 2 zbliżone do siebie pod względem pozycji i będziesz miał wątpliwości w kwestii jakości i osprzętu w stosunku do ceny, to wróć z pytaniami na forum.
  11. Wszystkie Ergony. Tylko trzeba chwycić, aby dopasować rozmiar S lub L.
  12. Nawet jeżeli po aktualizacji tryb uśpienia przesunie się na 12 godzin, to używając roweru codziennie, pytanie brzmi ile cykli takiego wypinania wytrzymają: zamek, zatrzask i złącze baterii
  13. Nie mam czasu się teraz rozpisywać, ale taka krótka rada na temat umiejscowienia i pojemności baterii w tej Senssie - jesteś w ogromnym błędzie. 418Wh to śmiech na sali, a nie duża pojemność - na dzisiejsze standardy to prawie nic. Druga kwestia to pakowanie baterii na bagażnik nie jest po to aby wygodniej ją wyciągać, tylko po to aby było taniej. Jeżeli chcesz wozić toboły to bateria absolutnie nie może być na bagażniku.
  14. Do lasu kup se trampolinę, a na pumptrack jakąś dirtówkę.
  15. Mniej trafionych rowerów do wyżej wymienionych zastosowań to już chyba nie ma. Najpiew sprecyzuj do czego przede wszystkim chciałbyś go używać, bo od "skakania", przez pumptrack, po ogólne użytkowanie jest ogromna przepaść. Twoje pytanie brzmi tak jakbyś chciał kupić sandały do chodzenia po górach, ale może jeszcze żeby się nadały na zimę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...