Skocz do zawartości

Ranking

  1. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      14

    • Liczba zawartości

      11 148


  2. Strek

    Strek

    Użytkownik


    • Punkty

      12

    • Liczba zawartości

      902


  3. chrismel

    chrismel

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      2 701


  4. kipcior

    kipcior

    Użytkownik


    • Punkty

      8

    • Liczba zawartości

      3 120


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02.06.2023 uwzględniając wszystkie działy

  1. 6 punktów
  2. 5 punktów
  3. A mnie wkurzaja klótnie co lepsze 1x, 2x, 3x Przecie to zalez od terenu i wytrenowania rowerzysty. Przejechałem 20tys. km po płaskim w konfiguracji 1x11 (48x28-11). Kadencja 90-100rpm. Predkosc ok 30km/h. Nic wiecej w tym napedzie nie bylo mi potrzebne. Calkiem dobrze zestopniowana kaseta. Na najlzejsze przelozenie 48/28 (1.71) wystarczalo na podjazdy na mosty i wiadukty. Teraz mieszkam w bardziej gorzystym terenie, gdzie nie ma prawie wogole plasko, a na przelozeniu 32/51 (0.62) musze sie czesto niezle napocic. Wiec moj 'szosowy' rower przejdzie upgrade do 2x11 (48-31/11-36). Naped trzeba dobierac do 'łydy', a nie zeby na wszelki wypadek miec najszerszy zakres
    3 punkty
  4. Tyle tylko że wątek dotyczy totalnego laika, który wybór roweru powierza sprzedawcy 🙄 @marvelo Przebrnąłem przez twój elaborat i mam jeden wniosek. Chyba powinieneś ustawić siodełko trochę niżej 😁
    3 punkty
  5. Bo reklama dzwignią handlu🤔😉
    3 punkty
  6. Bo kiedyś byłem onanem sprzętowym. Coś żeby sprawdzić jakie to było uczucie.
    3 punkty
  7. Ciekawe, kupiłem właśnie 2x 650ml ale przezroczyste. Nie śmierdzi, nie cieknie, ma dużo prostszy konstrukcyjnie ustnik. No i jest tańszy. Werdykt jest chyba jasny:)
    2 punkty
  8. slipy powodują otarcia lepsze bokserki sportowe termoaktywne bezszwowe
    1 punkt
  9. Po prostu zapomniał wam napisać, że z Krasnego do Izbicy to jest może 5km i ciągle około 2% w dół 👍
    1 punkt
  10. I cyk, moja teoria, że każdy wątek na FR prędzej czy później zostanie sprowadzony do dyskusji na temat stopniowania kaset znowu się sprawdza A co do tematu - mieszkam sobie nieopodal miasta Gliwice, które (mówiąc delikatnie) miewa pewne problemy jeśli chodzi o przyjazność rowerzystom i pieszym - wręcz ukuło się tu stwierdzenie "święta przepustowość", jako argument najczęściej podnoszony przez włodarzy przy okazji wszelkich prac remontowych związanych z komunikacją samochodową. I nie pomagają uwagi społeczników, że po to od 20 lat miasto jest obudowywane obwodnicami, żeby przestrzeń w centrum odzyskać dla mieszkańców. Wszelkie propozycje przebudowy jednego z trzech pasów dróg przelotowych przez centrum miasta prowadzą do wściekłej reakcji zwolenników samochodów. Obecnie przejazd przez centrum Gliwic dla rowerzystów, w sposób w miarę bezkolizyjny, możliwy jest tylko w jednym kierunku, więc albo trzeba robić ogromny objazd, albo ryzykować zdrowie i życie jadąc trzypasmówką z ruchem samochodowym. I tak sobie tkwimy w tym marazmie, co mnie nieco irytuje...
    1 punkt
  11. Ale ty bzdury wypisujesz... Jezuuuu... 🙄 Ile procent stanowi jazda z taka prędkością ? Raczej promil niż procent... Nawet jadąc w peletonie, po zmianach, rzadko osiągniesz powyżej 40km/h. Kiedyś rozpędziłem się , z Kurowa, do 89km/h. Szosą aero - śmierć w oczach ☠️ Czy to oznacza że producent ma zapewnić zestaw przełożeń pozwalający, dokręcając, rozpędzić się do 100km/h ??? 😂🤣 Jeśli przysłowiowy "piknik" potrzebuje latać z prędkościami finiszującego Sagana, to zawsze jest blat 53T... A jak i to mało to może jakaś "czasówka TT" zamiast trekkinga 😁 Mógłbyś kiedyś wrzucić jakiś zapis treningu, żeby amatorzy zobaczyli te prędkości z kosmosu... 🤔
    1 punkt
  12. 1 punkt
  13. Bo takie piękne okoliczności przyrody 😁
    1 punkt
  14. Bo prawie przegapiłem sezon na truskawki
    1 punkt
  15. 1 punkt
  16. Bo... kto z Was tak ma aż oczy się cieszą.
    1 punkt
  17. Bo wieczorem albo rano. Nie pamiętam.
    1 punkt
  18. Bo jazdy wieczorem tak mogą wyglądać
    1 punkt
  19. Bo szuter na miarę naszych możliwości
    1 punkt
  20. Śląski ? ŻeŻółty ? 😀😀
    1 punkt
  21. 1 punkt
  22. Albo nic - będzie "flatbar gravel z amortyzatorem" 🤣
    1 punkt
  23. 1 punkt
  24. U mnie z kolei tylko bokserki (obecnie głównie brubecki z jakimś % merino) Slipy odpadają. Wkładki też odpadają - za bardzo się pocę i nie lubię mokrej pieluchy, choć kiedyś nie wyobrażałem sobie jazdy bez wkładki...
    1 punkt
  25. Ja mam dokładnie te same preferencje - też slipy i bokserki z Kalenji. Z tym że zauważyłem, iż slipy jednak trochę bardziej obcierają w kroku. W bokserkach wygodniej.
    1 punkt
  26. 1 punkt
  27. Bo samolot przymierza się do startu.
    1 punkt
  28. 1 punkt
  29. Nie chciałbym kupować butów na te nogi 🤣 Bo stroma droga do szkoły czyli per aspera ad astra
    1 punkt
  30. Bo mniejsi użytkownicy dróg Pozdrow'er 😘
    1 punkt
  31. Wycieczki - spodenki rowerowe z wkładką, bez bielizny. Bikepark - sportowe majtki pod szortami (mało się siedzi). Spodenki rowerowe są przeznaczone do zakładania na ciało. Jeansy - na miejskim rowerze i wtedy ubrany jak zwykle.
    1 punkt
  32. Być może jeansy/szorty są powodem obtarć? Ja preferuję slipy ale na chłodniejsze dni zakładam bokserki. Kupuję jedne i drugie w Deklu, niemal na wagę - to te biegowe Kalenji. Nie zauważyłem problemów z obcieraniem, może raz, w zeszłym roku, jako efekt kumulacji kilku dni w siodle, upałów, źle dobranego siodełka i zbyt grubej wkładki w spodenkach. Jeżdżę tylko rekreacyjnie, więc w stroju sportowym, domyślam się, że te jeansy to tak z musu, do pracy?
    1 punkt
  33. Tylko dopasowane bokserki. Na przykład https://roughradical.com.pl/pl/odziez-sportowa-meska/1070-5925-bokserki-bomber.html#/3-rozmiar-m/28-kolor-granatowy
    1 punkt
  34. Dostosować trasy do amortyzatora, a nie amortyzatory do trasy ? Ciekawa teoria...
    1 punkt
  35. Musisz dostosować trasy po których jeździsz, im stromiej tym będzie lepiej. @tobo generalnie powietrzne amory nigdy nie będą cudem jeśli chodzi o czułość na mniejsze nierówności, bo jednak uszczelnienia komory powietrznej swoje robią. To charakterystyka z którą trzeba żyć. W Yari jeśli masz tłumik MC to też może dokładać swoje, jeśli chodzi o tępe działanie, bo ten tłumik jest zwyczajnie kiepski, zwłaszcza przy większych prędkościach. Z kolei w diamondzie OTT też ma ten problem, że jest tylko jedna twardość sprężyny negatywnej i to, że możesz ją regulować nie znaczy jeszcze, że ta twardość jest dobrze dopasowana do ciśnienia w komorze pozytywnej. Przy czym, jeśli nie jesteś nieprzeciętnie ciężki, albo nieprzeciętnie lekki, to raczej nie powinno być problemem... Pytałeś ostatnio o Bombowca sprężynowego - powinien Cię zadowolić pod względem działania sprężyny, ale tańszym rozwiązaniem może być Smashpot od Vorsprung do Yariego, z tym że dalej zostaje kwestia tłumika...
    1 punkt
  36. Ten pies ma więcej oleju w głowie niż niejeden dwunożny, dwukołowy czy czterokołowy uczestnik ruchu... Mnie na przykład, jako kierowcę, fascynują piesi, włażący na przejście bez upewnienia się, że pojazdy ustąpią im pierwszeństwa. Czasami kierowcą jest idiota, pijany, ktoś oślepiony przez słońce albo skupiony na rowerzyście nadjeżdżającym z drugiej strony. Ale co tam, kaptur na głowie, słuchawki w uszach - mam pierwszeństwo....
    1 punkt
  37. Ale do tego to zmierza Coraz więcej elektroniki w autach. Europejska Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego nie sypia po nocach, tylko myśli, jak nas ratować A pieniądz elektroniczny? A zdalne liczniki energii z opcją regulacji popytu? Zawsze się znajdzie powód - a to pandemia, a to brak gazu czyli dobro ogółu itp. Ponieważ nie mam nic mądrego do dodania, to się odmeldowuję, a wszystkim Wam życzę udanego rowerowego weekendu!
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...